Kies degene die je het leukste vind (waar je hart naar uit gaat)quote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus twee
Het gaat erom wie jij leuk vindt.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus twee
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%quote:Op zondag 18 mei 2025 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kies degene die je het leukste vind (waar je hart naar uit gaat)
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Huismus dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%
js mssf neig niet echt om ff te helpen met breiwerkje enzo. enne ja doet ze. die komt verhuizen en dicht bij mijquote:
Psychische moeten eerst opgelost worden, en dan kan je lang wachten.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:31 schreef kree het volgende:
bun twee moeten zich ff klonen in elkaar en dan is het perfect. lol
Volgens mij ben jij ook een huismus want een meet met een beetje reizen is al teveel moeite.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%
Jij bent ook een huismus gast. Prima geregeldquote:Op zondag 18 mei 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
js mssf neig niet echt om ff te helpen met breiwerkje enzo. enne ja doet ze. die komt verhuizen en dicht bij mij
andere geen cent weer en wil wel wereld rond gaan en ik ook. naja.
quote:Op zondag 18 mei 2025 02:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een huismus want een meet met een beetje reizen is al teveel moeite.
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Psychische moeten eerst opgelost worden, en dan kan je lang wachten.
Als iemand aardig doet wil nog niet zeggen dat diegene meteen een relatie wil.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.
andere en heb beetje mijn best gedaan liet me toen zitten. en nu weer aardig ejzo.
damn. vrouwen.
Als ze je liet zitten lijkt me dat ook geen optie, gewoon afwachten. Je bent ok en je komt gerust iemand tegen. (behalve als je niks onderneemt, een meet ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.
andere en heb beetje mijn best gedaan liet me toen zitten. en nu weer aardig ejzo.
damn. vrouwen.
of bv als iemand beetje vraagt eigenlijk zelf in hele dikke problemen zit. en mss wat hulp nodig hebben enzo of praten???quote:Op zondag 18 mei 2025 02:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Als iemand aardig doet wil nog niet zeggen dat diegene meteen een relatie wil.
denk wel. en mss alles goed uiteindelijk, maarre. ik qweet onderhand vanzelf gaat het ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze je liet zitten lijkt me dat ook geen optie, gewoon afwachten. Je bent ok en je komt gerust iemand tegen. (behalve als je niks onderneemt, een meet ofzo
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
of bv als iemand beetje vraagt eigenlijk zelf in hele dikke problemen zit. en mss wat hulp nodig hebben enzo of praten???
dat mis die ene. andere verhuisd vrij dicht naar mij en denk die ga ik sowieso nog wel tegenkomen.
Kree durft geen van beide uit te nodigen voor een kop koffie. Dit hele euvel begon vanavond al.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.
Ja als die meid gaat verhuizen kan hij haar uitnodigen voor een drankje en een rondleiding b.v.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kree durft geen van beide uit te nodigen voor een kop koffie. Dit hele euvel begon vanavond al.
@:Kree stuur gewoon een sms naar beide: kopje koffie straks? Ga met 1 wat doen.
Ga wat doen in plaats van twijfelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |