Belangrijker is : wie vind jij leukquote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus twee
Ja spuit 12quote:
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\quote:Op zondag 18 mei 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.
Iemand met psychische problemen KAN jij niet helpen, die zou ik van je lijstje strepenquote:Op zondag 18 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\
en nu andere beetje zoekt
Met wie kan je lachen, jezelf zijn? Met wie zie je jezelf over 20 jaar nog lol hebben, fijn hebben, enz.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\
en nu andere beetje zoekt
Apartquote:Op zondag 18 mei 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ik beter kan opschieten met mannen. En zeker in een relatie
Ik geloof er helemaal niets van. Ze zijn vast niet allebei even leuk. Je moet ze alleen beter leren kennen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:01 schreef kree het volgende:
dit is echt een stom probleem voor mij want was al ok met vrijgezel enzo. maajja voel ik weer wat vppr beide
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Ze zijn vast niet allebei even leuk. Je moet ze alleen beter leren kennen.
Ja ik ben hetero, sorryquote:
Ik ook, maar los daarvan kan ik vaak ook beter opschieten met mannenquote:
Misschien moet je nagaan of ze überhaupt jou leuk vinden om een relatie te hebben of gewoon als vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, maar los daarvan kan ik vaak ook beter opschieten met mannen
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?
Alsof je alleen maar homo figuren als vriend kan hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.
Ik ookquote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.
quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.
naar die wel ja eigenlijk, maarja. is ook weer apart figuur.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.
Wat zijn homo figuren dan? Ik ken er wel een paar waar ik de pest hekel aan heb, zijn net mensenquote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
Vind eerst maar eens uit of ze jou überhaupt wel leuk vinden als eventuele relatie voordat je je van alles in je hoofd haalt.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
naar die wel ja eigenlijk, maarja. is ook weer apart figuur.
die komt vlak bij mij wonen ergens want verhuist. die andere heb ik beetje geholpen ook met wat hulp die ik eerder had
tja zijn er hier een paar van ik weer. en maakte me niet huyit. op werk ook me nier `o mowirw wem. meestal mag ik ze wel nl juist.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn homo figuren dan? Ik ken er wel een paar waar ik de pest hekel aan heb, zijn net mensen
dat dus jaquote:Op zondag 18 mei 2025 03:09 schreef Shii het volgende:
Ik voel me helemaal prima tussen mannen, zit in een bandje met alleen maar mannen, heerlijk. Maar ik kan ook prima met vrouwen. Het ligt er gewoon aan hoe iemand is, karakter, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |