SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Meh, ik had deze een keer geprobeerd omdat er een vegan vriendin langskwam. En ik vind het toch leuk om te experimenterenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vegan vriendin had ze eens gemaakt met avocado. Was prima hoor, maar toch een mindere versie.
Welkequote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb twee zakken M&M's gehaald voor vanavond.
Dat kan toch tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond niet gamen, Loka wil songfestival kijken.
mwa.....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Heel de ksc in het esf livetopic vanavond dus!
Livetopic en kijken tegelijk gaat me veel te snel meestalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben maar 1 tv, dus niet op die manier.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan toch tegelijkertijd.
Watquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een achterlijke onzin
Eet je ook geen broodje pindakaas? Of jam?
Chips?
Handje nootjes?
Fruit?
Ook allemaal vegan
Je kan het ook op de computer kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben maar 1 tv, dus niet op die manier.
Vond het vroeger ook wel leuk, ben zelfs op de meets geweest. Daar @:Ama ook ontmoet.
Maar het leeft niet echt meer, en ben vaak ook te moe om het af te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog wel een TV over?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond niet gamen, Loka wil songfestival kijken.
Dit.quote:
geen zin om een extra TV in huis te hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, maar dat gaat hem niet worden.
Nee. En niet om de moeite te doen daarvoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zin om een extra TV in huis te hebben?
geluid op mn pc is bijna beter dan bij mn tv..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch anders. Klein schermpje, minder geluid.
ik heb een, voor moderne maatstaven, kleine tv (40') en doe er eigenlijk niks mee atmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
ik heb een grote tv... en doe er steeds minder mee
Ik kijk er ook eigenlijk alleen nog maar naar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
ik heb een grote tv... en doe er steeds minder mee
eigenlijk alleen zo nu en dan voor F1.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk er ook eigenlijk alleen nog maar naar.
Ik loog trouwens. Ik heb heul geen grote tv.quote:
dat komt erg dichtbij zoquote:
mijn monitoren zijn groterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loog trouwens. Ik heb heul geen grote tv.
Op mijn slaapkamer een 32", die in de woonkamer is, ehh, wat, 24?
mijne is volgens de moderne maatstaven van @mschol ook niet eens echt groot blijkbaar... 43 inchquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loog trouwens. Ik heb heul geen grote tv.
Op mijn slaapkamer een 32", die in de woonkamer is, ehh, wat, 24?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne is volgens de moderne maatstaven van @:mschol ook niet eens echt groot blijkbaar... 43 inch
quote:Tegenwoordig zijn tv's met schermformaten tussen 55 en 65 inch vrij gangbaar en worden ze vaak beschouwd als de standaard voor huishoudens.13 Jul 2023
Gemiddeld?quote:
Ik snap dat nooit. Verf dan meteen je muur zwart als je graag 80% van de dag een zwarte rechthoek in je zichtveld wil hebbem.quote:
Hebben wij ook, is idd een kleintjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne is volgens de moderne maatstaven van @:mschol ook niet eens echt groot blijkbaar... 43 inch
moet hem niet groter hebben, anders past hij niet in de op maat gemaakte TVkastquote:
Ik hoor hier altijd dat iedere fokker er een van 30cm heeft, dus ik dacht nog even dat ik bovengemiddeld was.quote:
mijn frame kan ook als schilderij dienst doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Verf dan meteen je muur zwart als je graag 80% van de dag een zwarte rechthoek in je zichtveld wil hebbem.
Gewoon elke avond uit de bijbel lezen.quote:
Gemiddeld?quote:
quote:
jij bent een goede bijenmoederquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Ik zag in een bakje water iets bewegen
En het was een bijtje die er blijkbaar in was gevallen en er niet meer uitkwam
Met een takje eruit gevist en in de zon gezet
Bijtje is zichzelf nu aan het schoon wrijven
Bijtjesquote:
en dan kan ze in een vijver buiten jouw zicht duikenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Vleugeltjes gaan overeind nu
Ook lekker aan het drogen
*gooit een extra poolijskap op het kampvuur*quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn frame kan ook als schilderij dienst doen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan kan ze in een vijver buiten jouw zicht duiken
kamikazebijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijtje gaat zo maar weer lekker terug naar de zwerm
Als bijen die graag zwemmen het wat vaker overleven, en hun nieuwe ecologische niche kunnen vinden, ontwikkelen ze in een paar duizend jaar misschien kieuwen.quote:
zo is de waterspin inderdaad ook ontstaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als bijen die graag zwemmen het wat vaker overleven, en hun nieuwe ecologische niche kunnen vinden, ontwikkelen ze in een paar duizend jaar misschien kieuwen.
Waterbijtjes.
deze kamikazebij heeft een heel plan opgesteldquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen dat evolutie per ongeluk met toeval gebeurt he? Zit geen plan achter ofzo
Heel het universum hangt aan elkaar van toevalligheden, en dan heb je ook nog het 'butterfly-effect' (dat is wat anders dan een hitsige Etto overigens)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is survival of the lucky one. Darwin had het niet begrepen
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel het universum hangt aan elkaar van toevalligheden, en dan heb je ook nog het 'butterfly-effect' (dat is wat anders dan een hitsige Etto overigens)
zolang hij niet wegvliegt gaat alles nog goedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jezus die wasmachine lijkt ook eeuwig te draaien.
You Darwin some, you lose some.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is survival of the lucky one. Darwin had het niet begrepen
Guess he's the lucky onequote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn meer wetenschappers die zich bezig gehouden hebben met Evolutietheorie die beter dan Darwin zijn, maarja Darwin.
Mijn broer zegt ook dat Darwin niet in alles gelijk heeft gehad. Mijn broer is (ook) dr in de biologie. Hoewel zijn promotieonderzoek te maken heeft gehad met de aardappelziekte...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn meer wetenschappers die zich bezig gehouden hebben met Evolutietheorie die beter dan Darwin zijn, maarja Darwin.
Ze evolueren toch als ze het juiste level hebben gehaald of als je speciale stenen tegen ze aanhoudt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen dat evolutie per ongeluk met toeval gebeurt he? Zit geen plan achter ofzo
BIJ KOMT NOOIT MEER TERUGquote:
En 1tje als je je 3ds ondersteboven houdt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze evolueren toch als ze het juiste level hebben gehaald of als je speciale stenen tegen ze aanhoudt?
Misschien als je de wasmachine in de droger zet?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang hij niet wegvliegt gaat alles nog goed
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze evolueren toch als ze het juiste level hebben gehaald of als je speciale stenen tegen ze aanhoudt?
Nu is essie weer blijtjequote:
en toch.... denk ik niet dat dat werktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je de wasmachine in de droger zet?
je zal het maar hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had echt Koos Alberts aan staan![]()
Voor mensen geldt de hele theorie niet, want mensenquote:
Registreer voor een rijkvergunning.quote:
Juist wel, wij veranderen in garnalen achter onze bureautjes met klauwen voor onze mobieltjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensen geldt de hele theorie niet, want mensen
Holy Mother of Godquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Matige lunch der matige matigheid zit er weer in. Op naar het zwembad.
Golfslagbad Xtreme?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy Mother of GodDat was even sensatie zeg
Ik had het nog aan de receptie gevraagd of het wel open was want ja deining ditdat. Nee hoor hele dag van 9 tot 18 uur. Nou ja prima. Ik daar heen, dek 1. Moet je nagaan: dek 3 en 4 zijn de autodekken en de lift gaat niet lager dan dek 2, dus de bodem van de kelder zo'n beetje. En ja hoor, dat zwembad. Badmeesteresje erbij "ja het is gesloten want het is niet veilig"
Even puppy oogjes op gezet en beloofd dat ik niet zou verzuipen. En ik mocht er even in. Nou het was inderdaad niet veiligde golven sloegen letterlijk tegen het plafond
![]()
Maar ze heeft een paar foto's gemaakt en toen ben ik er gauw weer uit gekomen
Adrenaline zit er weer even genoeg in voorlopig
Hier hebben ze echt nog nooit aangebeld als het in de brievenbus kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
bezorgers en aanbellen blijft toch bijzonder.
zie ineens op mobiel melding dat het bezorgd zou zijn... ja dan ben ik ook bezorgd
blijkt het in de brievenbus gestopt.
had hem niet eens gemerkt.
kunnen en kunnen is ook een groot verschil.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier hebben ze echt nog nooit aangebeld als het in de brievenbus kan.
Dan kan je toch gewoon een klacht indienen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
heb ook een keer gehad dat ze een zonnebril in een flexibeler doosje in de brievenbus gedrukt hebben. kapot montuurtje
Ja ook even hier reactie want dubbele reactie is dubbel respectquote:
de verzender heeft inderdaad een klacht ingediend en is schadeloos gesteld en heeft mij een nieuwe gestuurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een klacht indienen.
Klinkt beetje als seks op een donderdagavondquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
de verzender heeft inderdaad een klacht ingediend en is schadeloos gesteld en heeft mij een nieuwe gestuurd.
maar dat is niet GEWOON toch als iemand bewust kiest voor pakketbezorging en dat ze dan gewoon doordrukken want flexibel
hahahahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt beetje als seks op een donderdagavond
- ok ik ben alweer weg hier, joeeee -
Hier wordt immer kwaliteit gepostquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha
blijf gerustdit is het niveau van KSC
je bent de n vergetenquote:
Mooi golfslagbadquote:
Waarom specifiek op donderdag?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt beetje als seks op een donderdagavond
- ok ik ben alweer weg hier, joeeee -
Moet denken aan toen mijn nichtje klein wasquote:
Grappige gamequote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik speel in "money cleaner simulator" met biljetjes.. bij gebrek aan echte biljetjes
Enfin, vier liter lijm en vier uur op de huisartsenpost verder. De keukenplint had klaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even spelen met een lijmpistool en dan is de keukenplint ook klaar
4 liter?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enfin, vier liter lijm en vier uur op de huisartsenpost verder. De keukenplint had klaar kunnen zijn
oh ik dacht dat die hont haar kink, fetisj en whatnot al wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ja het lijmpistool en de plintjes zijn ongerelateerd. Dat is gewoon haar kink.
Die wisselt regelmatigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die hont haar kink, fetisj en whatnot al was
Plak em aan het plafond!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik moest daadwerkelijk de keukenplint ergens aan vastplakken en dat gaat het beste met lijm van het lijmpistool
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt hebquote:
POLLquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt heb
Huisartsenpost waardig wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt heb
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer even naar de hut. Het lijkt erop dat we over een uurtje of zo mooi weer gaan krijgenDan misschien alsnog even naar buiten
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Of misschien doe ik nog gek en doe ik nog wat in de slaapkamer.
Doe niet zo gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gek bedoel ik dat de lambrisering nog afgewerkt moet wordenPlank erboven o.a. enzo. Nog niet aan toe gekomen.
Ohhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gek bedoel ik dat de lambrisering nog afgewerkt moet wordenPlank erboven o.a. enzo. Nog niet aan toe gekomen.
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanrader, ik wil niets meer anders meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.
*telefoon paktquote:
Ik wilde je bellen voor een etentje, maar dan niet zegquote:
Indiaas?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen voor een etentje, maar dan niet zeg
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aanrader, ik wil niets meer anders mee
Ik heb gewoon een heel hoog matrasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.
Ik hoor dat Ieni een lijmpistool heeft. Misschien een tip.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.
Als ik het zo inschat zijn die van mij net zo hoog maar is het frame lager.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel hoog matras
ik heb dat vanaf het begin al gedaan, ideaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.
Ja doei, ik gebruik hem niet vaak maar dan alsnog wil ik hem niet vastgelijmd hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles vastplakken met een lijmpistoolMaar dan ook echt ALLES
26 cm matras plus een topper van 4 a 5 cmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat zijn die van mij net zo hoog maar is het frame lager.
*noteert*quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb hetzelfde of nou ja minus de topper dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
26 cm matras plus een topper van 4 a 5 cm
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
dat geeft wel een letterlijke betekenis aan "onderdeel van het meubilair zijn"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
buiten lijmpistoolbereik blijven
Fornifilie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat geeft wel een letterlijke betekenis aan "onderdeel van het meubilair zijn"
Ik had meer verwacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijmpistolen, magnetische muren. Een en al fun bij Muis thuis
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!
Kinkieminimuis.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!
Sowquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga even lekker dik doen. Roomijs over een brownie.
Goede combinatiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
@CherryLips en ik keuren dit goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ga ik na volgende week zondag wel grasmaaien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De regen begint volgende week zondag al
Oh gelukkig. Ik blijf bijwateren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal esf kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede combinatieik heb mn dag niet zo, straks gezonde bowl maken oid denk ik. Dat doet dan altijd wel goed
en dan ESF kijken, ga je ook kijken?
Vind het nu al vrij rustig tbh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker rustig in het topic vanavond hier.
alquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker rustig in het topic vanavond hier.
Hier is het voornamelijk deinie de wijnie. Nou ja deinie de bierie danquote:
Warme brownie dan wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
pics van de tuin?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
Onkruid uit de tuin halen. Toen tijd om te eten… nu geen motivatie meer om verder in de tuin te werken.
Als je iets in je kont kwijt moet dan, zitten we in het esf live topic.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
almaar beter eerder dan later
[..]
[..]Dat zou wel heerlijk zijn
ik gun het mezelf om gewoon rustig op de bank te zitten en te genieten van wat er op tv afspeelt, dat lijkt me echt fantastisch. Maar meestal te weinig rust in de kont daarvoor
Of wat? Gooien ze je overboord?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het voornamelijk deinie de wijnie. Nou ja deinie de bierie dan![]()
En eoa gasaap heeft bedacht dat we de hutten morgen een uur voor aankomst moeten verlaten. En dan? Denken ze dat we allemaal nog even lekker geld in hte restaurant gaan zitten te lopen uitgeven of zo?
Ik zag vanmiddag een recept van een taart met erwtenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n toxic trait is denken dat m'n diepvriesgroenten op zijn.
Ik heb nu twee kilo erwten liggen.
Ik geloof dit niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een recept van een taart met erwten
Dan smaakt het gewoon als een normaal biscuitdeeg (slagroomtaart zegmaar), maar dan groen
Geen idee of er tijden bekend zijn, maar hij is #12 van 26, dus iets eerder dan halverwege misschien?quote:
iehhhh andere mensenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je iets in je kont kwijt moet dan, zitten we in het esf live topic.
tussen 22.00 - 22.15quote:
In het ergste geval smaakt het naar iets dat je toch al lekker genoeg vindt om kilo's van in huis te hebben.quote:
wat een relaxte toxic trait?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n toxic trait is denken dat m'n diepvriesgroenten op zijn.
Ik heb nu twee kilo erwten liggen.
https://veggiedesserts.co(...)cing-and-pea-shoots/quote:
Nou daar is niet zoveel leuks aan want ik ben hem aan het leegtrekken zodat ik woensdag nieuwe planten kan kopen.quote:
dat vind ik heel leuk?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou daar is niet zoveel leuks aan want ik ben hem aan het leegtrekken zodat ik woensdag nieuwe planten kan kopen.
Koop een zwikkie blauwe waterlelies, alsof er elfjes in de tuin dansen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou daar is niet zoveel leuks aan want ik ben hem aan het leegtrekken zodat ik woensdag nieuwe planten kan kopen.
Nee, dat vond ik nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was fantastisch he![]()
![]()
Zijn die heel goed of heel slecht?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
En dan kan je meteen blijven kijken omdat Finland daarna komt.
Ik heb nog nooit zo hyped een halve finale gekeken als vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Heeft die flitsen enzo in de act?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
En dan kan je meteen blijven kijken omdat Finland daarna komt.
Ik kan er mee levenquote:
quote:
Goooooed!quote:
De hype dat jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hyped een halve finale gekeken als vorig jaar.
Niet geklikt en datnummer ook nog steeds nooit gehoord. Trots op mezelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Ja dat was geweldig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Ohquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
Na misschien de videoclip beter kijken dan. Het begint al met flitsen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
De sproeikop aan de tuinslang stond dichtgedraaid. Ik sluit hem altijd aan op de keukenkraan want ik heb buiten geen kraan.
Het goede nieuws is dat de keuken gedweild is
Watquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens Buienradar kan er morgen water uit de lucht vallen
Toch wil ik eigenlijk wel weten wat je van het liedje vindt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Nouja dan houden we het gewoon op allesn Claude
oh ik ehh weet nog nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Goooooed!
Mijn stemmen gaan naar Finland dit jaar zoals bijna ieder jaar.
Die drama was vooral irritant omdat het zo lang onduidelijk was of ie nou wel of niet mee mocht doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De hype dat jaar.Even het drama negerende.
En vond er ook een hoop anders leuks tussen zitten.
Wow!quote:
ik ga ESF aftrappen met europapa, doe je mee? even gekke vijf minutenquote:
Dat zou kunnen jaquote:
Ik moest lachen omdat het zo fout is maar de beste kinky ESF act blijft toch Hatari.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Goooooed!
Mijn stemmen gaan naar Finland dit jaar zoals bijna ieder jaar.
het is hier zo donker dat ik eigenlijk nu regen verwacht maar internet zegt van nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens Buienradar kan er morgen water uit de lucht vallen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
De sproeikop aan de tuinslang stond dichtgedraaid. Ik sluit hem altijd aan op de keukenkraan want ik heb buiten geen kraan.
Het goede nieuws is dat de keuken gedweild is
Ik voelde het liedje de eerste keer ook niet maar ik ben nu groot fan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik ehh weet nog niet
het doet me zo op het eerste gezicht denken aan rammstein x marilyn monroe oid
[..]
Die drama was vooral irritant omdat het zo lang onduidelijk was of ie nou wel of niet mee mocht doenvond ik
jaaa, welke vond jij leuk? Ik vond polen ook leuk maar die waren uberhaupt niet door naar de finale
![]()
rise uppp, shout it louder im the one who built the towerrrrrrrr
![]()
![]()
Ik alleen Claudequote:
Ja, ongeacht over wat terecht was geweest of niet, hadden ze dat wel wat beter af kunnen handelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik ehh weet nog niet
het doet me zo op het eerste gezicht denken aan rammstein x marilyn monroe oid
[..]
Die drama was vooral irritant omdat het zo lang onduidelijk was of ie nou wel of niet mee mocht doenvond ik
Polen deed het leuk ja.quote:jaaa, welke vond jij leuk? Ik vond polen ook leuk maar die waren uberhaupt niet door naar de finale
![]()
rise uppp, shout it louder im the one who built the towerrrrrrrr
![]()
![]()
wow, ik moest nadenken wie dit is maar herkende hem aan zn groene outfit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Kaarija komt ook weer optreden in de finale samen met Baby Lasagne.
dit ga ik zo kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat het zo fout is maar de beste kinky ESF act blijft toch Hatari.
Die ben ik nog live gaan zien later dat jaar.
Joost zit in China.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow, ik moest nadenken wie dit is maar herkende hem aan zn groene outfit.
en TRAFIK is natuurlijk van hen
Het zou zo'n stunt zijn als Joost dan ook even komt, nee dit gaat niet gebeuren
[..]
dit ga ik zo kijken
Ik hoorde hem nu voor het eerst, vaak moeten liedjes even landen dus kan dat ik op het eind van de avond ook fan benquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voelde het liedje de eerste keer ook niet maar ik ben nu groot fan.
haha liefquote:
dat vind ik juist het leuke er aanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk het ook niet. vind het vaak zulke slechte nummers
quote:
Hey Essquote:
Oh, ik zie Armenië nu voor het eerst. Die waren in de tweede halve finale + finale? Want die heb ik toen niet meer gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ongeacht over wat terecht was geweest of niet, hadden ze dat wel wat beter af kunnen handelen.
[..]
Polen deed het leuk ja.
Ik werd blij van Ladaniva voor Armenië
En vind Bambie Thug ook tof.
oke even doorgeklikt, lolquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat het zo fout is maar de beste kinky ESF act blijft toch Hatari.
Die ben ik nog live gaan zien later dat jaar.
Huismerkt M&M blauw en bruinquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Ander belangrijk onderwerp, wat is jullie snackvoer voor vanavond?
Wel oke, verandert niet zoveelquote:
crunch en choco is dit? van huiswerk?quote:
Hoe komt het, dat je je dag niet hebt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede combinatieik heb mn dag niet zo, straks gezonde bowl maken oid denk ik. Dat doet dan altijd wel goed
en dan ESF kijken, ga je ook kijken?
Kaasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
"al"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap echt niet dat je nog steeds geen relatie hebt dan. Een kerel die vrijwillig Songfestival wil kijken met je staat gewoon al 10 punten voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb me jaren geleden al overgegeven, en geaccepteerd dat ik dit best leuk vind.
Ik krijg hier vanavond denk ik rosé en chipsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Hier wel okidokiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke, verandert niet zoveel
Bij jou?
Ik ga zo dadelijk een borrel plankje maken. Heb ook nog geen avondeten gehad want ik ga straks genoeg snacken. Maar ik heb nu ook nog geen honger dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
hmm snackvoer is een bus huismerk pringles van de jumboquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Welke chips?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg hier vanavond denk ik rosé en chips
Geen snackvoer, ben niet zo van de snackquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slechte nacht, sliep om half zesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het, dat je je dag niet hebt?
Ik ga wel de start kijken, maar ben te moe om het af te kijken.
Heb je nog een favoriet?
wat voor pizza had je?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Was een lekkere pizza, dank @:ESF1Gamer voor de inspiratie.
Ja, zit ook een beetje in de naam natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel okidoki
ZO jammer dat er bij jou geen vooruitgang in zit
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
ik gooi zo sparerib in de oven (bij gebrek aan een BBQ)
Dan zit je in de verkeerde SC.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen snackvoer, ben niet zo van de snack
Naturel of paprika meestalquote:
Het is ook zwaar sarcastisch. En erg gay ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke even doorgeklikt, lol![]()
ultra gay (no kink shaming maar het is echt heel gay)
Zo uit het vuistje? Wat voor kaas?quote:
Dit klinkt snoezigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snackenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |