quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Of misschien doe ik nog gek en doe ik nog wat in de slaapkamer.
Doe niet zo gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gek bedoel ik dat de lambrisering nog afgewerkt moet wordenPlank erboven o.a. enzo. Nog niet aan toe gekomen.
Ohhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gek bedoel ik dat de lambrisering nog afgewerkt moet wordenPlank erboven o.a. enzo. Nog niet aan toe gekomen.
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanrader, ik wil niets meer anders meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.
*telefoon paktquote:
Ik wilde je bellen voor een etentje, maar dan niet zegquote:
Indiaas?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen voor een etentje, maar dan niet zeg
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aanrader, ik wil niets meer anders mee
Ik heb gewoon een heel hoog matrasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.
Ik hoor dat Ieni een lijmpistool heeft. Misschien een tip.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.
Als ik het zo inschat zijn die van mij net zo hoog maar is het frame lager.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel hoog matras
ik heb dat vanaf het begin al gedaan, ideaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.
Ja doei, ik gebruik hem niet vaak maar dan alsnog wil ik hem niet vastgelijmd hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles vastplakken met een lijmpistoolMaar dan ook echt ALLES
26 cm matras plus een topper van 4 a 5 cmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat zijn die van mij net zo hoog maar is het frame lager.
*noteert*quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb hetzelfde of nou ja minus de topper dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
26 cm matras plus een topper van 4 a 5 cm
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
dat geeft wel een letterlijke betekenis aan "onderdeel van het meubilair zijn"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
buiten lijmpistoolbereik blijven
Fornifilie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat geeft wel een letterlijke betekenis aan "onderdeel van het meubilair zijn"
Ik had meer verwacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijmpistolen, magnetische muren. Een en al fun bij Muis thuis
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |