Dan kan je toch gewoon een klacht indienen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
heb ook een keer gehad dat ze een zonnebril in een flexibeler doosje in de brievenbus gedrukt hebben. kapot montuurtje
Ja ook even hier reactie want dubbele reactie is dubbel respectquote:
de verzender heeft inderdaad een klacht ingediend en is schadeloos gesteld en heeft mij een nieuwe gestuurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een klacht indienen.
Klinkt beetje als seks op een donderdagavondquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
de verzender heeft inderdaad een klacht ingediend en is schadeloos gesteld en heeft mij een nieuwe gestuurd.
maar dat is niet GEWOON toch als iemand bewust kiest voor pakketbezorging en dat ze dan gewoon doordrukken want flexibel
hahahahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt beetje als seks op een donderdagavond
- ok ik ben alweer weg hier, joeeee -
Hier wordt immer kwaliteit gepostquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha
blijf gerustdit is het niveau van KSC
je bent de n vergetenquote:
Mooi golfslagbadquote:
Waarom specifiek op donderdag?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt beetje als seks op een donderdagavond
- ok ik ben alweer weg hier, joeeee -
Moet denken aan toen mijn nichtje klein wasquote:
Grappige gamequote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik speel in "money cleaner simulator" met biljetjes.. bij gebrek aan echte biljetjes
Enfin, vier liter lijm en vier uur op de huisartsenpost verder. De keukenplint had klaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even spelen met een lijmpistool en dan is de keukenplint ook klaar
4 liter?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enfin, vier liter lijm en vier uur op de huisartsenpost verder. De keukenplint had klaar kunnen zijn
oh ik dacht dat die hont haar kink, fetisj en whatnot al wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ja het lijmpistool en de plintjes zijn ongerelateerd. Dat is gewoon haar kink.
Die wisselt regelmatigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die hont haar kink, fetisj en whatnot al was
Plak em aan het plafond!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik moest daadwerkelijk de keukenplint ergens aan vastplakken en dat gaat het beste met lijm van het lijmpistool
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt hebquote:
POLLquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt heb
Huisartsenpost waardig wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt heb
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer even naar de hut. Het lijkt erop dat we over een uurtje of zo mooi weer gaan krijgenDan misschien alsnog even naar buiten
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Of misschien doe ik nog gek en doe ik nog wat in de slaapkamer.
Doe niet zo gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gek bedoel ik dat de lambrisering nog afgewerkt moet wordenPlank erboven o.a. enzo. Nog niet aan toe gekomen.
Ohhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gek bedoel ik dat de lambrisering nog afgewerkt moet wordenPlank erboven o.a. enzo. Nog niet aan toe gekomen.
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanrader, ik wil niets meer anders meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.
*telefoon paktquote:
Ik wilde je bellen voor een etentje, maar dan niet zegquote:
Indiaas?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen voor een etentje, maar dan niet zeg
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aanrader, ik wil niets meer anders mee
Ik heb gewoon een heel hoog matrasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.
Ik hoor dat Ieni een lijmpistool heeft. Misschien een tip.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer lager gelegd omdat ze anders teveel schoven. Maar kan ik misschien ooit nog wel oplossen.
Als ik het zo inschat zijn die van mij net zo hoog maar is het frame lager.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel hoog matras
ik heb dat vanaf het begin al gedaan, ideaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga mijn matrassen ook weer zo hoog leggen denk ik.
Ja doei, ik gebruik hem niet vaak maar dan alsnog wil ik hem niet vastgelijmd hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles vastplakken met een lijmpistoolMaar dan ook echt ALLES
26 cm matras plus een topper van 4 a 5 cmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat zijn die van mij net zo hoog maar is het frame lager.
*noteert*quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb hetzelfde of nou ja minus de topper dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
26 cm matras plus een topper van 4 a 5 cm
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
dat geeft wel een letterlijke betekenis aan "onderdeel van het meubilair zijn"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
buiten lijmpistoolbereik blijven
Fornifilie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat geeft wel een letterlijke betekenis aan "onderdeel van het meubilair zijn"
Ik had meer verwacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijmpistolen, magnetische muren. Een en al fun bij Muis thuis
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!
Kinkieminimuis.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn slechts de kinks waar ik over spreek op FOK!
Sowquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga even lekker dik doen. Roomijs over een brownie.
Goede combinatiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
@CherryLips en ik keuren dit goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ga ik na volgende week zondag wel grasmaaien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De regen begint volgende week zondag al
Oh gelukkig. Ik blijf bijwateren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal esf kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede combinatieik heb mn dag niet zo, straks gezonde bowl maken oid denk ik. Dat doet dan altijd wel goed
en dan ESF kijken, ga je ook kijken?
Vind het nu al vrij rustig tbh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker rustig in het topic vanavond hier.
alquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker rustig in het topic vanavond hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |