Dan kan je toch gewoon een klacht indienen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
heb ook een keer gehad dat ze een zonnebril in een flexibeler doosje in de brievenbus gedrukt hebben. kapot montuurtje
Ja ook even hier reactie want dubbele reactie is dubbel respectquote:
de verzender heeft inderdaad een klacht ingediend en is schadeloos gesteld en heeft mij een nieuwe gestuurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een klacht indienen.
Klinkt beetje als seks op een donderdagavondquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
de verzender heeft inderdaad een klacht ingediend en is schadeloos gesteld en heeft mij een nieuwe gestuurd.
maar dat is niet GEWOON toch als iemand bewust kiest voor pakketbezorging en dat ze dan gewoon doordrukken want flexibel
hahahahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt beetje als seks op een donderdagavond
- ok ik ben alweer weg hier, joeeee -
Hier wordt immer kwaliteit gepostquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha
blijf gerustdit is het niveau van KSC
je bent de n vergetenquote:
Mooi golfslagbadquote:
Waarom specifiek op donderdag?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt beetje als seks op een donderdagavond
- ok ik ben alweer weg hier, joeeee -
Moet denken aan toen mijn nichtje klein wasquote:
Grappige gamequote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik speel in "money cleaner simulator" met biljetjes.. bij gebrek aan echte biljetjes
Enfin, vier liter lijm en vier uur op de huisartsenpost verder. De keukenplint had klaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even spelen met een lijmpistool en dan is de keukenplint ook klaar
4 liter?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enfin, vier liter lijm en vier uur op de huisartsenpost verder. De keukenplint had klaar kunnen zijn
oh ik dacht dat die hont haar kink, fetisj en whatnot al wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ja het lijmpistool en de plintjes zijn ongerelateerd. Dat is gewoon haar kink.
Die wisselt regelmatigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die hont haar kink, fetisj en whatnot al was
Plak em aan het plafond!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik moest daadwerkelijk de keukenplint ergens aan vastplakken en dat gaat het beste met lijm van het lijmpistool
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt hebquote:
POLLquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt heb
Huisartsenpost waardig wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over waar ik hem nu daadwerkelijk aan geplakt heb
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer even naar de hut. Het lijkt erop dat we over een uurtje of zo mooi weer gaan krijgenDan misschien alsnog even naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |