Ze evolueren toch als ze het juiste level hebben gehaald of als je speciale stenen tegen ze aanhoudt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen dat evolutie per ongeluk met toeval gebeurt he? Zit geen plan achter ofzo
BIJ KOMT NOOIT MEER TERUGquote:
En 1tje als je je 3ds ondersteboven houdt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze evolueren toch als ze het juiste level hebben gehaald of als je speciale stenen tegen ze aanhoudt?
Misschien als je de wasmachine in de droger zet?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang hij niet wegvliegt gaat alles nog goed
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze evolueren toch als ze het juiste level hebben gehaald of als je speciale stenen tegen ze aanhoudt?
Nu is essie weer blijtjequote:
en toch.... denk ik niet dat dat werktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je de wasmachine in de droger zet?
je zal het maar hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had echt Koos Alberts aan staan![]()
Voor mensen geldt de hele theorie niet, want mensenquote:
Registreer voor een rijkvergunning.quote:
Juist wel, wij veranderen in garnalen achter onze bureautjes met klauwen voor onze mobieltjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mensen geldt de hele theorie niet, want mensen
Holy Mother of Godquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Matige lunch der matige matigheid zit er weer in. Op naar het zwembad.
Golfslagbad Xtreme?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy Mother of GodDat was even sensatie zeg
Ik had het nog aan de receptie gevraagd of het wel open was want ja deining ditdat. Nee hoor hele dag van 9 tot 18 uur. Nou ja prima. Ik daar heen, dek 1. Moet je nagaan: dek 3 en 4 zijn de autodekken en de lift gaat niet lager dan dek 2, dus de bodem van de kelder zo'n beetje. En ja hoor, dat zwembad. Badmeesteresje erbij "ja het is gesloten want het is niet veilig"
Even puppy oogjes op gezet en beloofd dat ik niet zou verzuipen. En ik mocht er even in. Nou het was inderdaad niet veiligde golven sloegen letterlijk tegen het plafond
![]()
Maar ze heeft een paar foto's gemaakt en toen ben ik er gauw weer uit gekomen
Adrenaline zit er weer even genoeg in voorlopig
Hier hebben ze echt nog nooit aangebeld als het in de brievenbus kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
bezorgers en aanbellen blijft toch bijzonder.
zie ineens op mobiel melding dat het bezorgd zou zijn... ja dan ben ik ook bezorgd
blijkt het in de brievenbus gestopt.
had hem niet eens gemerkt.
kunnen en kunnen is ook een groot verschil.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier hebben ze echt nog nooit aangebeld als het in de brievenbus kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |