oh ik ehh weet nog nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Goooooed!
Bekijk deze YouTube-video
Mijn stemmen gaan naar Finland dit jaar zoals bijna ieder jaar.
Die drama was vooral irritant omdat het zo lang onduidelijk was of ie nou wel of niet mee mocht doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De hype dat jaar.Even het drama negerende.
En vond er ook een hoop anders leuks tussen zitten.
Wow!quote:
ik ga ESF aftrappen met europapa, doe je mee? even gekke vijf minutenquote:
Dat zou kunnen jaquote:
Ik moest lachen omdat het zo fout is maar de beste kinky ESF act blijft toch Hatari.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Goooooed!
Mijn stemmen gaan naar Finland dit jaar zoals bijna ieder jaar.
het is hier zo donker dat ik eigenlijk nu regen verwacht maar internet zegt van nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens Buienradar kan er morgen water uit de lucht vallen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
De sproeikop aan de tuinslang stond dichtgedraaid. Ik sluit hem altijd aan op de keukenkraan want ik heb buiten geen kraan.
Het goede nieuws is dat de keuken gedweild is
Ik voelde het liedje de eerste keer ook niet maar ik ben nu groot fan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik ehh weet nog niet
het doet me zo op het eerste gezicht denken aan rammstein x marilyn monroe oid
[..]
Die drama was vooral irritant omdat het zo lang onduidelijk was of ie nou wel of niet mee mocht doenvond ik
jaaa, welke vond jij leuk? Ik vond polen ook leuk maar die waren uberhaupt niet door naar de finale
![]()
rise uppp, shout it louder im the one who built the towerrrrrrrr
![]()
![]()
Ik alleen Claudequote:
Ja, ongeacht over wat terecht was geweest of niet, hadden ze dat wel wat beter af kunnen handelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik ehh weet nog niet
het doet me zo op het eerste gezicht denken aan rammstein x marilyn monroe oid
[..]
Die drama was vooral irritant omdat het zo lang onduidelijk was of ie nou wel of niet mee mocht doenvond ik
Polen deed het leuk ja.quote:jaaa, welke vond jij leuk? Ik vond polen ook leuk maar die waren uberhaupt niet door naar de finale
![]()
rise uppp, shout it louder im the one who built the towerrrrrrrr
![]()
![]()
wow, ik moest nadenken wie dit is maar herkende hem aan zn groene outfit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Kaarija komt ook weer optreden in de finale samen met Baby Lasagne.
dit ga ik zo kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat het zo fout is maar de beste kinky ESF act blijft toch Hatari.
Die ben ik nog live gaan zien later dat jaar.
Joost zit in China.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow, ik moest nadenken wie dit is maar herkende hem aan zn groene outfit.
en TRAFIK is natuurlijk van hen
Het zou zo'n stunt zijn als Joost dan ook even komt, nee dit gaat niet gebeuren
[..]
dit ga ik zo kijken
Ik hoorde hem nu voor het eerst, vaak moeten liedjes even landen dus kan dat ik op het eind van de avond ook fan benquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voelde het liedje de eerste keer ook niet maar ik ben nu groot fan.
haha liefquote:
dat vind ik juist het leuke er aanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk het ook niet. vind het vaak zulke slechte nummers
quote:
Hey Essquote:
Oh, ik zie Armenië nu voor het eerst. Die waren in de tweede halve finale + finale? Want die heb ik toen niet meer gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ongeacht over wat terecht was geweest of niet, hadden ze dat wel wat beter af kunnen handelen.
[..]
Polen deed het leuk ja.
Ik werd blij van Ladaniva voor Armenië
En vind Bambie Thug ook tof.
oke even doorgeklikt, lolquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat het zo fout is maar de beste kinky ESF act blijft toch Hatari.
Die ben ik nog live gaan zien later dat jaar.
Huismerkt M&M blauw en bruinquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Ander belangrijk onderwerp, wat is jullie snackvoer voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |