Ik zag vanmiddag een recept van een taart met erwtenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n toxic trait is denken dat m'n diepvriesgroenten op zijn.
Ik heb nu twee kilo erwten liggen.
Ik geloof dit niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een recept van een taart met erwten
Dan smaakt het gewoon als een normaal biscuitdeeg (slagroomtaart zegmaar), maar dan groen
Geen idee of er tijden bekend zijn, maar hij is #12 van 26, dus iets eerder dan halverwege misschien?quote:
iehhhh andere mensenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je iets in je kont kwijt moet dan, zitten we in het esf live topic.
tussen 22.00 - 22.15quote:
In het ergste geval smaakt het naar iets dat je toch al lekker genoeg vindt om kilo's van in huis te hebben.quote:
wat een relaxte toxic trait?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n toxic trait is denken dat m'n diepvriesgroenten op zijn.
Ik heb nu twee kilo erwten liggen.
https://veggiedesserts.co(...)cing-and-pea-shoots/quote:
Nou daar is niet zoveel leuks aan want ik ben hem aan het leegtrekken zodat ik woensdag nieuwe planten kan kopen.quote:
dat vind ik heel leuk?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou daar is niet zoveel leuks aan want ik ben hem aan het leegtrekken zodat ik woensdag nieuwe planten kan kopen.
Koop een zwikkie blauwe waterlelies, alsof er elfjes in de tuin dansen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou daar is niet zoveel leuks aan want ik ben hem aan het leegtrekken zodat ik woensdag nieuwe planten kan kopen.
Nee, dat vond ik nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was fantastisch he![]()
![]()
Zijn die heel goed of heel slecht?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
En dan kan je meteen blijven kijken omdat Finland daarna komt.
Ik heb nog nooit zo hyped een halve finale gekeken als vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Heeft die flitsen enzo in de act?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
En dan kan je meteen blijven kijken omdat Finland daarna komt.
Ik kan er mee levenquote:
quote:
Goooooed!quote:
De hype dat jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hyped een halve finale gekeken als vorig jaar.
Niet geklikt en datnummer ook nog steeds nooit gehoord. Trots op mezelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |