SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Meh, ik had deze een keer geprobeerd omdat er een vegan vriendin langskwam. En ik vind het toch leuk om te experimenterenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vegan vriendin had ze eens gemaakt met avocado. Was prima hoor, maar toch een mindere versie.
Welkequote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb twee zakken M&M's gehaald voor vanavond.
Dat kan toch tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond niet gamen, Loka wil songfestival kijken.
mwa.....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Heel de ksc in het esf livetopic vanavond dus!
Livetopic en kijken tegelijk gaat me veel te snel meestalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben maar 1 tv, dus niet op die manier.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan toch tegelijkertijd.
Watquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een achterlijke onzin
Eet je ook geen broodje pindakaas? Of jam?
Chips?
Handje nootjes?
Fruit?
Ook allemaal vegan
Je kan het ook op de computer kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben maar 1 tv, dus niet op die manier.
Vond het vroeger ook wel leuk, ben zelfs op de meets geweest. Daar @:Ama ook ontmoet.
Maar het leeft niet echt meer, en ben vaak ook te moe om het af te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog wel een TV over?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond niet gamen, Loka wil songfestival kijken.
Dit.quote:
geen zin om een extra TV in huis te hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, maar dat gaat hem niet worden.
Nee. En niet om de moeite te doen daarvoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zin om een extra TV in huis te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |