SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Driemaalquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
oh god, zitten we in de leeftijd dat we dit dagelijk eenmaal moeten controleren
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet even aan de wandel, krijg net te horen dat mijn opa vannacht is overleden.
Oh shit gedoncoleerd !quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet even aan de wandel, krijg net te horen dat mijn opa vannacht is overleden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
echt?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
oh god, zitten we in de leeftijd dat we dit dagelijk eenmaal moeten controleren
ik zag eerst het plaatjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)na-botsing-met-paal/
ik moet niet lachen eigenlijk maar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Place your bets.quote:Samen met zijn moeder is het kind met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. Hoe de jongen de paal niet zag staan is onbekend.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hoe de jongen de paal niet zag staan is onbekend.
moet meteen aan het versje, wij gaan op berenjacht denkenquote:Om onbekende reed de jongen in de bocht ter hoogte van de Soestdijksekade niet om de paal met verkeersbord heen, maar er tegenaan.
Screenshot van Google maps met een grote pijl.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Moet voor visa aanvraag dit bijvoegen:
Document indicating current location
Wat zouden jullie dan bijvoegen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Screenshot van Google maps met een grote pijl.
foto van google maps met current location?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
lijkt me een goede optie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
kan bank afschrift doen en energie rekening als ik dat ergens kan downloaden
Bewijs van inschrijving bij de gemeentequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
kan ik ook doen maar weet niet hoe snel ik die heb?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bewijs van inschrijving bij de gemeente
niets op aansluiten!!! daarmee wordt de bus opgeladen via de mobieltjes van de reizigersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
oh nice, deze bus heeft zelfs usb-c poorten
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets op aansluiten!!! daarmee wordt de bus opgeladen via de mobieltjes van de reizigers
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets op aansluiten!!! daarmee wordt de bus opgeladen via de mobieltjes van de reizigers
Ah neequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
vaarwel aan het touwtje uit de brievenbusquote:
Gecondoleerd LTVDKquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
93quote:
Och jeequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De MS Tvøroyri vertrekt net naar Suduroy. Ik wacht op bus 400 naar Klaksvik maar die gaat pas over 36 minuten. Dan weten jullie dat vast
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo lang getwijfeld dat bal me voor was
Is het niet de MS Smyril?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De MS Tvøroyri vertrekt net naar Suduroy. Ik wacht op bus 400 naar Klaksvik maar die gaat pas over 36 minuten. Dan weten jullie dat vast
Mooi he, heb andere jaren heel veel jonge vogeltjes in de tuin. Dit jaar nog geen een gzien door die domme rot duiven. Al de vogeltjes blijven daardoor wegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
Er zit een merel uitgebreid te badderen in het vogelbadje, terwijl een pimpelmeesje ongeduldig eromheen wipt wachtend op zijn beurt
Alle prinsessenjurken kopen voor je nichtjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja hoi belastingdienst geld is binnen![]()
Omw to the disney
Shoulder pals voor jezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle prinsessenjurken kopen voor je nichtje![]()
![]()
appelflapquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat voor lekkers ga ik zo in de supermarkt halen voor de lunch?
Ham kaas croissantjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat voor lekkers ga ik zo in de supermarkt halen voor de lunch?
Heb je al flappen op nu je weer hier bent?quote:
Die van de Hoogvliet hier zijn altijd een beetje kaasloosquote:
nee nog nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al flappen op nu je weer hier bent?
Bitterflappen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al flappen op nu je weer hier bent?
Joh, die heeft ook maanden uit kunnen rusten van de vorige keer. Die moet niet zeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet![]()
ga er misschien zo 1 halen ja al is de weegschaal niet blij
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van de Hoogvliet hier zijn altijd een beetje kaasloos
Er zit 1 plak kaas op die soort van verdwijnt door het afpakken.quote:
Vreemd dat er nog niemand in is gesprongen op croissant appelflappenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vreemd dat er nog niemand in is gesprongen op croissant appelflappen
Al komt dat wellicht doordat crappelflappen niet heel erg lekker klinken
quote:
quote:
Ja, zit altijd te zeiken dat de TT niet goed is en ik moet iemand de schuld geven.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blauwe envelop komt vandaag binnen.
quote:
Als je een gat in je hand hebt, is je hand dan een donut?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Donuts zijn wel in de aanbieding bij de Hoogvliet
Yoloquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de blauwe envelop al binnen en die had ik moeten betalen ipv dat rokje en jurkje. Maarja
Ik heb jurkjes betaald van de blauwe envelopquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de blauwe envelop al binnen en die had ik moeten betalen ipv dat rokje en jurkje. Maarja
Dat zijn geen honden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Blijft toch fascinerend om te zien.. mensen met "honden" op straat die nog kleiner zijn dan Hedwig.
Hallo dagdagelijks mensenmens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeft die autistische zwakbegaafde drugsverslaafde eigenlijk nog wel?
Canine rattenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb jurkjes betaald van de blauwe envelop
Ratten die zich identificeren als hondquote:
Same.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, nul aanslag.
En de warmtepompquote:
zie niet wat er mis mee isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de warmtepomp
Anders zijn het wel erg veel jurkjes in 1x
Bedoel je dan dat ze dik zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle mensen tellen mee maar sommigen gewoon wat meer.
Of ze lopen met het hondje van de vrouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met kleine honden houden meestal van mannen.
Eehquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet de helft minder betalen dan vorige keer dus dat is mooi
Dan telt iedereen hier dubbel meequote:
Of het zijn gewoon mannen die van kleine hondjes houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met kleine honden houden meestal van mannen.
Met warmtepomp kan ik van de winter ook comfortabel mooi zitten wezen in mijn jurkjesquote:
Nja, die tellen juist niet mee, verdienen vaak minder centjes, kunnen de 250 meter sprint amper aan en die paren ook stukken minder.quote:
Nou, spreek lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan telt iedereen hier dubbel mee
Behalve etto
Dat doe ik meestal eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, spreek lekker voor jezelf.
Dan zijn ze nog daabs en onderdanig ook dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ze lopen met het hondje van de vrouw.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, die tellen juist niet mee, verdienen vaak minder centjes, kunnen de 250 meter sprint amper aan en die paren ook stukken minder.
Maar dus niet altijd.quote:
Nou ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog daabs en onderdanig ook dus.
Soms spreek ik voor mijn onderbuikquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen horen gewoon hele grote predatoren als huisdieren te hebben zoals tijgers en wolven.
Die is wel minimaal 6 meter hoog he? Want anders is ze te kleinquote:
Ik ben heul geen huisdierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen horen gewoon hele grote predatoren als huisdieren te hebben zoals tijgers en wolven.
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent ook geen buitendier.quote:
Het zijn toch altijd prinsessen die een tijger hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat gister nog buitenquote:
Dan zou zijn partij idd niet zo groot zijn geworden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hondquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.
Oke, dan welquote:
Ja, bijna wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel minimaal 6 meter hoog he? Want anders is ze te klein
Ken je US?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hond
Ja zo ongeveer, een zielig hoopje "mannelijkheid"quote:
Honden lijken altijd op hun baasjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hond
Een keukenschaar om je oren af te knippen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb al toastjes, roomkaas en grillworst voor morgen tijdens het Songfestival. Nu nog wat dingetjes erbij bedenken.
Nee daarom heb ik ook die prismabrilquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer een albino tijger die niet helemaal honderd uit haar ogen kijkt.
Ik kom liever een Duitse Herder tegen dan een chiwauwauquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden lijken altijd op hun baasjes![]()
Dat is persoonlijker dan de kleur van onderbroeken zelfs.
Ja, lijkt mij super lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keukenschaar om je oren af te knippen?
Ja je kan toch wel even gaan kijk esquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik werd net gebeld door de monteur die hier eergisteren een zonnepaneel gefixt heeft
Of er nog een zwarte etui met 1 of andere meter misschien onder een zonnepaneel ligt
Ja want ik klim zo met gemak ff op het dak?
Ja toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik werd net gebeld door de monteur die hier eergisteren een zonnepaneel gefixt heeft
Of er nog een zwarte etui met 1 of andere meter misschien onder een zonnepaneel ligt
Gewoon terug reageren, "je moeder is een stoofpot"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben net wakkerquote:
Klinkt als een relevant antwoordquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon terug reageren, "je moeder is een stoofpot"
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een relevant antwoord
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even gaan kijk es
Is toch relevant ?quote:
quote:
Onzon hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil ik met mn ijsje IN de zon gaan zitten, gaat de zon weg![]()
Wat is dit voor onzin ?
Haha.quote:
Er zit nu een mannetje achter een wolk te gniffelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
Beter dan dat je ijsje ineens weg zou zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
@noznoquote:
quote:
quote:
Nog even en die is ook ineens wegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter dan dat je ijsje ineens weg zou zijn?
"Ineens"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en die is ook ineens weg
Zo snel eet ik niet, eigenlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Of dat het ineens zou koud is dat je ijsje jou op begint te eten om een beetje warm te blijven.
"Zo snel eet ik niet, eigenlijk."quote:
Oh, las ik het toch wel goed netquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zo snel eet ik niet, eigenlijk."
Of eet je zo langzaam dat je wel continu aan het eten moet zijn om voldoende kcal binnen te krijgen?quote:
Jawelquote:
Nep-Kirby.quote:
Oke.quote:
Ja hij is nu hierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
Hm, hier ookquote:
Ik heb nog geen zon gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
Hier is ie af en toequote:
Blijkbaar is de zon bij BB èn bij mijquote:
Kán toch niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar is de zon bij BB èn bij mij
Ik welquote:
Klein mondje constant aan het kauwen en smikkelen en tevreden piepgeluidjes aan het maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of eet je zo langzaam dat je wel continu aan het eten moet zijn om voldoende kcal binnen te krijgen?
quote:
Gregrilde groene asperges met een bergje parmezaanse kaasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein mondje constant aan het kauwen en smikkelen en tevreden piepgeluidjes aan het maken.
Derde, vierde en vijfde wereldoorlog barsten gelijktijdig los.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gregrilde groene asperges met een bergje parmezaanse kaas
En die is wanneer?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan alweer bijna naar de langste dag
Als die alledrie tegelijk losbarsten dan kun je maar beter gewoon lekker gaan eten, dat overleeft toch niemandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Derde, vierde en vijfde wereldoorlog barsten gelijktijdig los.
4E ----------------> [ afbeelding ]
Gewoonlijk op 21 juniquote:
'Teppie nou weer besteld.'quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, toen ik rond een uur of elf nog checkte zei Fedex nog vrolijk dat de camera maandag kwam.
Krijg ik net een berichtje van m'n moeder wat die enorme doos in godsnaam was. Camera toch vandaag bezorgd.
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, toen ik rond een uur of elf nog checkte zei Fedex nog vrolijk dat de camera maandag kwam.
Krijg ik net een berichtje van m'n moeder wat die enorme doos in godsnaam was. Camera toch vandaag bezorgd.
![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah neeGecondoleerd! Heel plots?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank allenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
98 is wel een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Dank allenZat er al wel jaren aan te komen, maar is toch opeens plots, hij is 98 geworden
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die te eigenwijs was om dood te gaan (ik heb het niet van een vreemdequote:
Wauw, wat een leeftijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allenZat er al wel jaren aan te komen, maar is toch opeens plots, hij is 98 geworden
Dat dacht ik ook bij mijn oma tot ze haar been brak en toen ging het snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die te eigenwijs was om dood te gaan (ik heb het niet van een vreemde) en met gemak de 100 zou halen
Ah shit. Gecondoleerd man.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat had je gehaald?quote:
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.quote:
Wat een bijzondere combinatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.
Ja het is een mooie leeftijd, zijn maar weinigen die dat halenquote:
Ik eet ze meestal los van elkaar op enzoquote:
Iets hartigs en iets zoetsquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een mooie leeftijd, zijn maar weinigen die dat halenEn dan kun je nagaan dat die met pensioen is gegaan toen ik werd geboren, ik word over 1,5 week 38
Niet door elkaar heen geprakt??quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet ze meestal los van elkaar op enzo
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.
Ja mijn opa was ook nog heel lang fit, heeft nog tot zijn 93e auto gereden en woonde gewoon in een rijtjeshuis en elk jaar op vakantie naar Griekenland. Maar toen die corona heeft gehad ging het snel achteruit en is die ook in een verzorgingshuis gaan wonenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij mijn oma tot ze haar been brak en toen ging het snel.
Energydrink is dan weer viesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.
Behalve die pain au chocolat dan. Frans eten is te fancy voor pubers.
Hoe kan chocola nou weer te fancy zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het op z'n Frans schrijft wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan chocola nou weer te fancy zijn
Nee die had die al, volgens mij kwam het toen toevallig gunstig uitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja oke nu heb ik een kleinzoon, tijd om opa te spelen en te stoppen met werken"
Je moet een hek 50 meter verderop gebruiken.quote:Tja, is het nou nog niet duidelijk dat àlles verboden gaat worden. Op naar 15 min city’s. Waar je de hele dag gecontroleerd gaat worden. In Ede zijn ze al aardig op weg. Massaal in opstand komen . Maar dat gaat helaas toch niet gebeuren, want teveel mensen accepteren dit gewoon.
Pijn met chocola danquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het op z'n Frans schrijft wel.
Noem het een chocobrooike en het kan welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn oma is nu 91. Het ene moment denk je "die redt het niet zo lang maar", het volgende moment "die wordt met gemak 105"
Huh wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet een hek 50 meter verderop gebruiken.
Correct.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem het een chocobrooike en het kan wel
Jupquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond is
Ik wil wel graag alleen de chocolaquote:
Ik ben bang dat je eerst pijn moet lijden voordat je de chocolade krijgtquote:
De moeder van één oma is dan wel weer 95 geworden. En de opa die niet in m'n leven is leeft ook nog, die moet ook al dik in de 80 zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Opa (van dezelfde kant als deze nog levende oma) werd net geen 85
Oma van de andere kant werd 73, en opa van die kant maar 49
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je eerst pijn moet lijden voordat je de chocolade krijgt
Ja, er is een hek naar het bos afgesloten dus moet je via een hek iets verderop het bos in.quote:
Ik heb nog chocolade, hoef je geen pijn voor te lijden.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade, hoef je geen pijn voor te lijden.
Oh nee wat ergquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er is een hek naar het bos afgesloten dus moet je via een hek iets verderop het bos in.
Dan krijg je een 15 minute city blijkbaar.
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsenquote:The 15-minute city (FMC[2] or 15mC[3]) is an urban planning concept in which most daily necessities and services, such as work, shopping, education, healthcare, and leisure can be easily reached by a 15-minute walk, bike ride, or public transit ride from any point in the city.[4][5] This approach aims to reduce car dependency, promote healthy and sustainable living, and improve wellbeing and quality of life for city dwellers.[6]
Mijn andere opa heeft volgens mij ook net de 75 gehaald, maar die zat ook al jaren in een rolstoel met een dwarsleasie. Mijn beide oma's hebben het wel wat langer volgehouden maar beiden zwaar dementquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond is
Ik heb alles zelf in 15 min lopen zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsen
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf in 15 min lopen zitten
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?
Buiten de gehuchten zonder voorzieningen woont praktisch heel Nederland al tig jaar in een 15 minuten stad. Behalve dat iedereen verderop werktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsen
Ze zijn bij de AH trouwens weer chocolade en andere snacks aan het dumpen met 90%quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.
Ohnoes, alle voorzieningen zijn dichtbij en snel te bereikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.
Oh noes.
Heb gister nog bij de chocola staan kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn bij de AH trouwens weer chocolade en andere snacks aan het dumpen met 90%
Even in de comments kijken naar de nieuwste dingen
https://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
https://nl.pepper.com/aan(...)-albert-heijn-355767
Alleen kijken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb gister nog bij de chocola staan kijken
Je wordt helemaal gecontroleerd door de overheid!!!! Snel vluchtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.
Oh noes.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wordt helemaal gecontroleerd door de overheid!!!! Snel vlucht
Wat een verschrikking.quote:The 15-minute city concept suggests a shift toward a decentralized network of workspaces within residential neighbourhoods, reducing the need for long commutes and promoting work-life balance.[8]
Ja dit is echt het meest verschrikkelijke wat je ooit gaat overkomen /squote:
Wappie speak dusquote:In early 2023, far-right conspiracy theories began to flourish that described 15-minute cities as instruments of government repression, claiming that they were a pretext to introduce restrictions on travel by car.[18][19][20][21] In fact, the '15-minute city' proposals do not involve any restrictions on travel by car – unrelated measures[a] introduced to reduce traffic in some cities have been somehow confused with '15-minute cities'.
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zitquote:
Wappies doen nu eenmaal aan wappie-en. Ze zijn gewoon overal tegenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zit
Komt goed uit, want ik moet weer bijna nieuwe hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:haags, volgende week weer bij de AH, wel ietsjes duurder dan de 3 voor 10 https://nl.pepper.com/aan(...)-voor-eur-700-355844
Ja, alles waarbij ze langer dan 2 minuten over moeten nadenken om het te begrijpen is een links complotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wappies doen nu eenmaal aan wappie-en. Ze zijn gewoon overal tegen
Uiteraard, want de (s)linkse (r)overheid wil de mensheid kapot hebben. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, alles waarbij ze langer dan 2 minuten over moeten nadenken om het te begrijpen is een links complot
Lag de Efteling maar op 15 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
15 min steden, zijn gewoon hemels en zouden genoeg problemen in de wereld oplossen. Einde.
Niemand verbied je om buiten de 15 min te begeven
Iets met reptillians ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard, want de (s)linkse (r)overheid wil de mensheid kapot hebben. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.
Zou je er dan elke dag heen gaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lag de Efteling maar op 15 minuten fietsen.
Niet élke dag, maar zou denk ik wel een abonnement hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je er dan elke dag heen gaan?
Niet de aluminiumfolie industrie?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |