Pijn met chocola danquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het op z'n Frans schrijft wel.
Noem het een chocobrooike en het kan welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.
Behalve die pain au chocolat dan. Frans eten is te fancy voor pubers.
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn oma is nu 91. Het ene moment denk je "die redt het niet zo lang maar", het volgende moment "die wordt met gemak 105"
Huh wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet een hek 50 meter verderop gebruiken.
Correct.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem het een chocobrooike en het kan wel
Jupquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond is
Ik wil wel graag alleen de chocolaquote:
Ik ben bang dat je eerst pijn moet lijden voordat je de chocolade krijgtquote:
De moeder van één oma is dan wel weer 95 geworden. En de opa die niet in m'n leven is leeft ook nog, die moet ook al dik in de 80 zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Opa (van dezelfde kant als deze nog levende oma) werd net geen 85
Oma van de andere kant werd 73, en opa van die kant maar 49
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je eerst pijn moet lijden voordat je de chocolade krijgt
Ja, er is een hek naar het bos afgesloten dus moet je via een hek iets verderop het bos in.quote:
Ik heb nog chocolade, hoef je geen pijn voor te lijden.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade, hoef je geen pijn voor te lijden.
Oh nee wat ergquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er is een hek naar het bos afgesloten dus moet je via een hek iets verderop het bos in.
Dan krijg je een 15 minute city blijkbaar.
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsenquote:The 15-minute city (FMC[2] or 15mC[3]) is an urban planning concept in which most daily necessities and services, such as work, shopping, education, healthcare, and leisure can be easily reached by a 15-minute walk, bike ride, or public transit ride from any point in the city.[4][5] This approach aims to reduce car dependency, promote healthy and sustainable living, and improve wellbeing and quality of life for city dwellers.[6]
Mijn andere opa heeft volgens mij ook net de 75 gehaald, maar die zat ook al jaren in een rolstoel met een dwarsleasie. Mijn beide oma's hebben het wel wat langer volgehouden maar beiden zwaar dementquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond is
Ik heb alles zelf in 15 min lopen zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsen
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf in 15 min lopen zitten
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?
Buiten de gehuchten zonder voorzieningen woont praktisch heel Nederland al tig jaar in een 15 minuten stad. Behalve dat iedereen verderop werktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |