Hier is ie af en toequote:
Blijkbaar is de zon bij BB èn bij mijquote:
Kán toch niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar is de zon bij BB èn bij mij
Ik welquote:
Klein mondje constant aan het kauwen en smikkelen en tevreden piepgeluidjes aan het maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of eet je zo langzaam dat je wel continu aan het eten moet zijn om voldoende kcal binnen te krijgen?
quote:
Gregrilde groene asperges met een bergje parmezaanse kaasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein mondje constant aan het kauwen en smikkelen en tevreden piepgeluidjes aan het maken.
Derde, vierde en vijfde wereldoorlog barsten gelijktijdig los.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gregrilde groene asperges met een bergje parmezaanse kaas
En die is wanneer?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan alweer bijna naar de langste dag
Als die alledrie tegelijk losbarsten dan kun je maar beter gewoon lekker gaan eten, dat overleeft toch niemandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Derde, vierde en vijfde wereldoorlog barsten gelijktijdig los.
4E ----------------> [ afbeelding ]
Gewoonlijk op 21 juniquote:
'Teppie nou weer besteld.'quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, toen ik rond een uur of elf nog checkte zei Fedex nog vrolijk dat de camera maandag kwam.
Krijg ik net een berichtje van m'n moeder wat die enorme doos in godsnaam was. Camera toch vandaag bezorgd.
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, toen ik rond een uur of elf nog checkte zei Fedex nog vrolijk dat de camera maandag kwam.
Krijg ik net een berichtje van m'n moeder wat die enorme doos in godsnaam was. Camera toch vandaag bezorgd.
![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet even aan de wandel, krijg net te horen dat mijn opa vannacht is overleden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah neeGecondoleerd! Heel plots?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank allenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
98 is wel een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Dank allenZat er al wel jaren aan te komen, maar is toch opeens plots, hij is 98 geworden
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die te eigenwijs was om dood te gaan (ik heb het niet van een vreemdequote:
Wauw, wat een leeftijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allenZat er al wel jaren aan te komen, maar is toch opeens plots, hij is 98 geworden
Dat dacht ik ook bij mijn oma tot ze haar been brak en toen ging het snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die te eigenwijs was om dood te gaan (ik heb het niet van een vreemde) en met gemak de 100 zou halen
Ah shit. Gecondoleerd man.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat had je gehaald?quote:
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.quote:
Wat een bijzondere combinatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.
Ja het is een mooie leeftijd, zijn maar weinigen die dat halenquote:
Ik eet ze meestal los van elkaar op enzoquote:
Iets hartigs en iets zoetsquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een mooie leeftijd, zijn maar weinigen die dat halenEn dan kun je nagaan dat die met pensioen is gegaan toen ik werd geboren, ik word over 1,5 week 38
Niet door elkaar heen geprakt??quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet ze meestal los van elkaar op enzo
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.
Ja mijn opa was ook nog heel lang fit, heeft nog tot zijn 93e auto gereden en woonde gewoon in een rijtjeshuis en elk jaar op vakantie naar Griekenland. Maar toen die corona heeft gehad ging het snel achteruit en is die ook in een verzorgingshuis gaan wonenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij mijn oma tot ze haar been brak en toen ging het snel.
Energydrink is dan weer viesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.
Behalve die pain au chocolat dan. Frans eten is te fancy voor pubers.
Hoe kan chocola nou weer te fancy zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het op z'n Frans schrijft wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan chocola nou weer te fancy zijn
Nee die had die al, volgens mij kwam het toen toevallig gunstig uitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja oke nu heb ik een kleinzoon, tijd om opa te spelen en te stoppen met werken"
Je moet een hek 50 meter verderop gebruiken.quote:Tja, is het nou nog niet duidelijk dat àlles verboden gaat worden. Op naar 15 min city’s. Waar je de hele dag gecontroleerd gaat worden. In Ede zijn ze al aardig op weg. Massaal in opstand komen . Maar dat gaat helaas toch niet gebeuren, want teveel mensen accepteren dit gewoon.
Pijn met chocola danquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het op z'n Frans schrijft wel.
Noem het een chocobrooike en het kan welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn oma is nu 91. Het ene moment denk je "die redt het niet zo lang maar", het volgende moment "die wordt met gemak 105"
Huh wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet een hek 50 meter verderop gebruiken.
Correct.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem het een chocobrooike en het kan wel
Jupquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond is
Ik wil wel graag alleen de chocolaquote:
Ik ben bang dat je eerst pijn moet lijden voordat je de chocolade krijgtquote:
De moeder van één oma is dan wel weer 95 geworden. En de opa die niet in m'n leven is leeft ook nog, die moet ook al dik in de 80 zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Opa (van dezelfde kant als deze nog levende oma) werd net geen 85
Oma van de andere kant werd 73, en opa van die kant maar 49
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je eerst pijn moet lijden voordat je de chocolade krijgt
Ja, er is een hek naar het bos afgesloten dus moet je via een hek iets verderop het bos in.quote:
Ik heb nog chocolade, hoef je geen pijn voor te lijden.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade, hoef je geen pijn voor te lijden.
Oh nee wat ergquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er is een hek naar het bos afgesloten dus moet je via een hek iets verderop het bos in.
Dan krijg je een 15 minute city blijkbaar.
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsenquote:The 15-minute city (FMC[2] or 15mC[3]) is an urban planning concept in which most daily necessities and services, such as work, shopping, education, healthcare, and leisure can be easily reached by a 15-minute walk, bike ride, or public transit ride from any point in the city.[4][5] This approach aims to reduce car dependency, promote healthy and sustainable living, and improve wellbeing and quality of life for city dwellers.[6]
Mijn andere opa heeft volgens mij ook net de 75 gehaald, maar die zat ook al jaren in een rolstoel met een dwarsleasie. Mijn beide oma's hebben het wel wat langer volgehouden maar beiden zwaar dementquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij heeft geen enkele opa of oma (in m'n leven) de 75 gehaald, zo kan het ook. 91 is al heel mooi als ze gezond is
Ik heb alles zelf in 15 min lopen zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsen
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf in 15 min lopen zitten
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?
Buiten de gehuchten zonder voorzieningen woont praktisch heel Nederland al tig jaar in een 15 minuten stad. Behalve dat iedereen verderop werktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Binnen 15 minuten naar je werk fietsen
Ze zijn bij de AH trouwens weer chocolade en andere snacks aan het dumpen met 90%quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.
Ohnoes, alle voorzieningen zijn dichtbij en snel te bereikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.
Oh noes.
Heb gister nog bij de chocola staan kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn bij de AH trouwens weer chocolade en andere snacks aan het dumpen met 90%
Even in de comments kijken naar de nieuwste dingen
https://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
https://nl.pepper.com/aan(...)-albert-heijn-355767
Alleen kijken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb gister nog bij de chocola staan kijken
Je wordt helemaal gecontroleerd door de overheid!!!! Snel vluchtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.
Oh noes.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wordt helemaal gecontroleerd door de overheid!!!! Snel vlucht
Wat een verschrikking.quote:The 15-minute city concept suggests a shift toward a decentralized network of workspaces within residential neighbourhoods, reducing the need for long commutes and promoting work-life balance.[8]
Ja dit is echt het meest verschrikkelijke wat je ooit gaat overkomen /squote:
Wappie speak dusquote:In early 2023, far-right conspiracy theories began to flourish that described 15-minute cities as instruments of government repression, claiming that they were a pretext to introduce restrictions on travel by car.[18][19][20][21] In fact, the '15-minute city' proposals do not involve any restrictions on travel by car – unrelated measures[a] introduced to reduce traffic in some cities have been somehow confused with '15-minute cities'.
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zitquote:
Wappies doen nu eenmaal aan wappie-en. Ze zijn gewoon overal tegenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zit
Komt goed uit, want ik moet weer bijna nieuwe hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:haags, volgende week weer bij de AH, wel ietsjes duurder dan de 3 voor 10 https://nl.pepper.com/aan(...)-voor-eur-700-355844
Ja, alles waarbij ze langer dan 2 minuten over moeten nadenken om het te begrijpen is een links complotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wappies doen nu eenmaal aan wappie-en. Ze zijn gewoon overal tegen
Uiteraard, want de (s)linkse (r)overheid wil de mensheid kapot hebben. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, alles waarbij ze langer dan 2 minuten over moeten nadenken om het te begrijpen is een links complot
Lag de Efteling maar op 15 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
15 min steden, zijn gewoon hemels en zouden genoeg problemen in de wereld oplossen. Einde.
Niemand verbied je om buiten de 15 min te begeven
Iets met reptillians ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard, want de (s)linkse (r)overheid wil de mensheid kapot hebben. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.
Zou je er dan elke dag heen gaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lag de Efteling maar op 15 minuten fietsen.
Niet élke dag, maar zou denk ik wel een abonnement hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je er dan elke dag heen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |