98 is wel een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Dank allenZat er al wel jaren aan te komen, maar is toch opeens plots, hij is 98 geworden
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die te eigenwijs was om dood te gaan (ik heb het niet van een vreemdequote:
Wauw, wat een leeftijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allenZat er al wel jaren aan te komen, maar is toch opeens plots, hij is 98 geworden
Dat dacht ik ook bij mijn oma tot ze haar been brak en toen ging het snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die te eigenwijs was om dood te gaan (ik heb het niet van een vreemde) en met gemak de 100 zou halen
Ah shit. Gecondoleerd man.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat had je gehaald?quote:
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.quote:
Wat een bijzondere combinatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.
Ja het is een mooie leeftijd, zijn maar weinigen die dat halenquote:
Ik eet ze meestal los van elkaar op enzoquote:
Iets hartigs en iets zoetsquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een mooie leeftijd, zijn maar weinigen die dat halenEn dan kun je nagaan dat die met pensioen is gegaan toen ik werd geboren, ik word over 1,5 week 38
Niet door elkaar heen geprakt??quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet ze meestal los van elkaar op enzo
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en een pain au chocolat.
Ja mijn opa was ook nog heel lang fit, heeft nog tot zijn 93e auto gereden en woonde gewoon in een rijtjeshuis en elk jaar op vakantie naar Griekenland. Maar toen die corona heeft gehad ging het snel achteruit en is die ook in een verzorgingshuis gaan wonenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij mijn oma tot ze haar been brak en toen ging het snel.
Energydrink is dan weer viesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.
Behalve die pain au chocolat dan. Frans eten is te fancy voor pubers.
Hoe kan chocola nou weer te fancy zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een blikje energydrink en je voelt je weer 15.
Behalve die pain au chocolat dan. Frans eten is te fancy voor pubers.
Als je het op z'n Frans schrijft wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan chocola nou weer te fancy zijn
Nee die had die al, volgens mij kwam het toen toevallig gunstig uitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja oke nu heb ik een kleinzoon, tijd om opa te spelen en te stoppen met werken"
Je moet een hek 50 meter verderop gebruiken.quote:Tja, is het nou nog niet duidelijk dat àlles verboden gaat worden. Op naar 15 min city’s. Waar je de hele dag gecontroleerd gaat worden. In Ede zijn ze al aardig op weg. Massaal in opstand komen . Maar dat gaat helaas toch niet gebeuren, want teveel mensen accepteren dit gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |