Hier is ie af en toequote:
Blijkbaar is de zon bij BB čn bij mijquote:
Kán toch niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar is de zon bij BB čn bij mij
Ik welquote:
Klein mondje constant aan het kauwen en smikkelen en tevreden piepgeluidjes aan het maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of eet je zo langzaam dat je wel continu aan het eten moet zijn om voldoende kcal binnen te krijgen?
quote:
Gregrilde groene asperges met een bergje parmezaanse kaasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein mondje constant aan het kauwen en smikkelen en tevreden piepgeluidjes aan het maken.
Derde, vierde en vijfde wereldoorlog barsten gelijktijdig los.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gregrilde groene asperges met een bergje parmezaanse kaas
En die is wanneer?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan alweer bijna naar de langste dag
Als die alledrie tegelijk losbarsten dan kun je maar beter gewoon lekker gaan eten, dat overleeft toch niemandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Derde, vierde en vijfde wereldoorlog barsten gelijktijdig los.
4E ----------------> [ afbeelding ]
Gewoonlijk op 21 juniquote:
'Teppie nou weer besteld.'quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, toen ik rond een uur of elf nog checkte zei Fedex nog vrolijk dat de camera maandag kwam.
Krijg ik net een berichtje van m'n moeder wat die enorme doos in godsnaam was. Camera toch vandaag bezorgd.
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, toen ik rond een uur of elf nog checkte zei Fedex nog vrolijk dat de camera maandag kwam.
Krijg ik net een berichtje van m'n moeder wat die enorme doos in godsnaam was. Camera toch vandaag bezorgd.
![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet even aan de wandel, krijg net te horen dat mijn opa vannacht is overleden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah neeGecondoleerd! Heel plots?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank allenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |