Honden lijken altijd op hun baasjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hond
Een keukenschaar om je oren af te knippen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb al toastjes, roomkaas en grillworst voor morgen tijdens het Songfestival. Nu nog wat dingetjes erbij bedenken.
Nee daarom heb ik ook die prismabrilquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer een albino tijger die niet helemaal honderd uit haar ogen kijkt.
Ik kom liever een Duitse Herder tegen dan een chiwauwauquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden lijken altijd op hun baasjes![]()
Dat is persoonlijker dan de kleur van onderbroeken zelfs.
Ja, lijkt mij super lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keukenschaar om je oren af te knippen?
Ja je kan toch wel even gaan kijk esquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik werd net gebeld door de monteur die hier eergisteren een zonnepaneel gefixt heeft
Of er nog een zwarte etui met 1 of andere meter misschien onder een zonnepaneel ligt
Ja want ik klim zo met gemak ff op het dak?
Ja toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik werd net gebeld door de monteur die hier eergisteren een zonnepaneel gefixt heeft
Of er nog een zwarte etui met 1 of andere meter misschien onder een zonnepaneel ligt
Gewoon terug reageren, "je moeder is een stoofpot"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben net wakkerquote:
Klinkt als een relevant antwoordquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon terug reageren, "je moeder is een stoofpot"
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een relevant antwoord
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even gaan kijk es
Is toch relevant ?quote:
quote:
Onzon hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil ik met mn ijsje IN de zon gaan zitten, gaat de zon weg![]()
Wat is dit voor onzin ?
Haha.quote:
Er zit nu een mannetje achter een wolk te gniffelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
Beter dan dat je ijsje ineens weg zou zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
@noznoquote:
quote:
quote:
Nog even en die is ook ineens wegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter dan dat je ijsje ineens weg zou zijn?
"Ineens"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en die is ook ineens weg
Zo snel eet ik niet, eigenlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Of dat het ineens zou koud is dat je ijsje jou op begint te eten om een beetje warm te blijven.
"Zo snel eet ik niet, eigenlijk."quote:
Oh, las ik het toch wel goed netquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zo snel eet ik niet, eigenlijk."
Of eet je zo langzaam dat je wel continu aan het eten moet zijn om voldoende kcal binnen te krijgen?quote:
Jawelquote:
Nep-Kirby.quote:
Oke.quote:
Ja hij is nu hierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
Hm, hier ookquote:
Ik heb nog geen zon gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor onzin ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |