Dat zijn geen honden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Blijft toch fascinerend om te zien.. mensen met "honden" op straat die nog kleiner zijn dan Hedwig.
Hallo dagdagelijks mensenmens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeft die autistische zwakbegaafde drugsverslaafde eigenlijk nog wel?
Canine rattenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb jurkjes betaald van de blauwe envelop
Ratten die zich identificeren als hondquote:
Same.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, nul aanslag.
En de warmtepompquote:
zie niet wat er mis mee isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de warmtepomp
Anders zijn het wel erg veel jurkjes in 1x
Bedoel je dan dat ze dik zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle mensen tellen mee maar sommigen gewoon wat meer.
Of ze lopen met het hondje van de vrouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met kleine honden houden meestal van mannen.
Eehquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet de helft minder betalen dan vorige keer dus dat is mooi
Dan telt iedereen hier dubbel meequote:
Of het zijn gewoon mannen die van kleine hondjes houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met kleine honden houden meestal van mannen.
Met warmtepomp kan ik van de winter ook comfortabel mooi zitten wezen in mijn jurkjesquote:
Nja, die tellen juist niet mee, verdienen vaak minder centjes, kunnen de 250 meter sprint amper aan en die paren ook stukken minder.quote:
Nou, spreek lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan telt iedereen hier dubbel mee
Behalve etto
Dat doe ik meestal eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, spreek lekker voor jezelf.
Dan zijn ze nog daabs en onderdanig ook dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ze lopen met het hondje van de vrouw.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, die tellen juist niet mee, verdienen vaak minder centjes, kunnen de 250 meter sprint amper aan en die paren ook stukken minder.
Maar dus niet altijd.quote:
Nou ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog daabs en onderdanig ook dus.
Soms spreek ik voor mijn onderbuikquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen horen gewoon hele grote predatoren als huisdieren te hebben zoals tijgers en wolven.
Die is wel minimaal 6 meter hoog he? Want anders is ze te kleinquote:
Ik ben heul geen huisdierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen horen gewoon hele grote predatoren als huisdieren te hebben zoals tijgers en wolven.
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent ook geen buitendier.quote:
Het zijn toch altijd prinsessen die een tijger hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat gister nog buitenquote:
Dan zou zijn partij idd niet zo groot zijn geworden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hondquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler had tenminste een stoere herdershond, zou raar zijn als die met een Chihuahua in een roze jurkje had rondgelopen, als we die toen al uitgevonden hadden.
Oke, dan welquote:
Ja, bijna wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel minimaal 6 meter hoog he? Want anders is ze te klein
Ken je US?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor zielig persoon ben je als eigenwaarde afhangt van het type hond
Ja zo ongeveer, een zielig hoopje "mannelijkheid"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |