Ze zijn bij de AH trouwens weer chocolade en andere snacks aan het dumpen met 90%quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in 15 minuten lopen, wel fietsen.
Ohnoes, alle voorzieningen zijn dichtbij en snel te bereikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.
Oh noes.
Heb gister nog bij de chocola staan kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn bij de AH trouwens weer chocolade en andere snacks aan het dumpen met 90%
Even in de comments kijken naar de nieuwste dingen
https://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
https://nl.pepper.com/aan(...)-albert-heijn-355767
Alleen kijken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb gister nog bij de chocola staan kijken
Je wordt helemaal gecontroleerd door de overheid!!!! Snel vluchtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met 15 minuten fietsen ben ik bij een ziekenhuis. Met 10 minuten lopen bij de huisarts en apotheek.
Oh noes.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wordt helemaal gecontroleerd door de overheid!!!! Snel vlucht
Wat een verschrikking.quote:The 15-minute city concept suggests a shift toward a decentralized network of workspaces within residential neighbourhoods, reducing the need for long commutes and promoting work-life balance.[8]
Ja dit is echt het meest verschrikkelijke wat je ooit gaat overkomen /squote:
Wappie speak dusquote:In early 2023, far-right conspiracy theories began to flourish that described 15-minute cities as instruments of government repression, claiming that they were a pretext to introduce restrictions on travel by car.[18][19][20][21] In fact, the '15-minute city' proposals do not involve any restrictions on travel by car – unrelated measures[a] introduced to reduce traffic in some cities have been somehow confused with '15-minute cities'.
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zitquote:
Wappies doen nu eenmaal aan wappie-en. Ze zijn gewoon overal tegenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als de auto/olie industrie achter die complotten zit
Komt goed uit, want ik moet weer bijna nieuwe hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:haags, volgende week weer bij de AH, wel ietsjes duurder dan de 3 voor 10 https://nl.pepper.com/aan(...)-voor-eur-700-355844
Ja, alles waarbij ze langer dan 2 minuten over moeten nadenken om het te begrijpen is een links complotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wappies doen nu eenmaal aan wappie-en. Ze zijn gewoon overal tegen
Uiteraard, want de (s)linkse (r)overheid wil de mensheid kapot hebben. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, alles waarbij ze langer dan 2 minuten over moeten nadenken om het te begrijpen is een links complot
Lag de Efteling maar op 15 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
15 min steden, zijn gewoon hemels en zouden genoeg problemen in de wereld oplossen. Einde.
Niemand verbied je om buiten de 15 min te begeven
Iets met reptillians ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard, want de (s)linkse (r)overheid wil de mensheid kapot hebben. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.
Zou je er dan elke dag heen gaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lag de Efteling maar op 15 minuten fietsen.
Niet élke dag, maar zou denk ik wel een abonnement hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je er dan elke dag heen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |