![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl en Gerard Joling kwallen zijn, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je brinta op hebt (of wijn), dat je midden in de nacht een feestje geeft, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.) Bekijk deze YouTube-video
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Betere TT-suggesties welkom
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Erika schrikt echt tijdens die recap steeds. De microfoon zal wel bewogen hebben oid
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Is dat mogelijk dan?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De ijsdanser van Rusland was die Plushenko.
quote:
Dit is wel een leuke TT inderdaad
De Sahara is zonder meer erg droog.
Als we hadden mogen stemmen, waar had je dan op gestemd vanavond?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Cornald dacht zeker dat ze nu naar de reclame gingen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit ging best vlot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik kijk nu op de Belg
Even kijken bij de Belg.
Middelmaated.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Ik ook. En dat blijf ik dan ook tot het einde vandaag doen.
quote:
Volgend jaar een bult stevige kerels naar dat ESF sturen.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Nog steeds genant dat ze nu tegenwoordig naar de reclame gaan.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Dinsdag ook niet. Die opening was wel tof gedaan.
quote:
Dit is de avond dat de fans centraal staan.