Ik vroeg me af of het gewoon aan mij lag of dat het dit keer gewoon echt minder leuk was.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:42 schreef Thrts het volgende:
Ik vond de totale show ook wel tegenvallen, de interval acts waren niet heel spectaculair, en vond de presentatie ook raar. Weinig greenroom etc.
Baby Lasagna vs Käärijä vond ik nog het hoogtepunt van de avond. Deze 2 hadden dit jaar gewoon kunnen winnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:42 schreef Thrts het volgende:
Ik vond de totale show ook wel tegenvallen, de interval acts waren niet heel spectaculair, en vond de presentatie ook raar. Weinig greenroom etc.
Ik vond het voornamelijk irritant dat de jury voting niet te volgen was. Het leek NOS Studio Sport wel met close-ups op verkeerde momenten, langdurig irrelevante informatie in beeld en nauwelijks kans om de tussenstanden rustig in je op te nemen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:42 schreef Thrts het volgende:
Dit wou ik dus net zeggen maar toen dacht ik is het geen flauwe grap..quote:
Erin getraptquote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit wou ik dus net zeggen maar toen dacht ik is het geen flauwe grap..
Oh hebben ze toch nog wat, want qua streams en views zal het wel niet het beste jaar zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef aarontje112 het volgende:
Zie in veel landen dat de kijkcijfers vrij behoorlijk zijn met in veel landen een stijging. Zal vast wel weer zo’n jubelend persbericht over verschijnen van de EBU
Mobiel zie je maar net een klein verschil Dave en we zijn allemaal denk ik niet zo scherp meer.quote:
Ik vermoed dat dit vooral over de eigen score gaat. Waar het boek 'Omgaan met teleurstellingen' loopt niet zo goed in Spanje (en het VK). Maar mogelijk dat onze razende reporter in Spanje @Strani het in de gaten kan houden.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:08 schreef Dave het volgende:
Spanje wil een audit van de televote, volgens de Telegraaf, maar premiumartikel, dus kan de inhoud niet lezen.
En daarna wordt het zeker Wenenquote:Op zondag 18 mei 2025 20:06 schreef Dave het volgende:
Misschien hernoemen tot achteraf gebazel over Basel.
Nou, het gaat ze toch wel gelijk ook om Israël. De vraag die RTVE stelt is of het huidige televotesysteem compatible is met gewapende conflicten in de wereld.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit vooral over de eigen score gaat. Waar het boek 'Omgaan met teleurstellingen' loopt niet zo goed in Spanje (en het VK). Maar mogelijk dat onze razende reporter in Spanje @:Strani het in de gaten kan houden.
Bedankt voor de toelichtingquote:Op zondag 18 mei 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, het gaat ze toch wel gelijk ook om Israël. De vraag die RTVE stelt is of het huidige televotesysteem compatible is met gewapende conflicten in de wereld.
Hoe werkte het toen ook alweerquote:
Het scheelt alsnog allemaal niet enorm vind ik. Te weinig om het een antwoord te noemen vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:40 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Oké, dit is dan misschien het antwoord op dat gefuck met Israël.
Televote en jurystemmen werden samen gegooid en verrekend tot een 12-10-8 t/m 1 punten die je uiteindelijk zag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |