weet je niet wat een schakelprogramma isquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Waarom in het schakelprogramma de wedstrijden uitzenden die ook volledig op de andere zenders te zien zijn
verdedigtquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Zo slap verdedigt weer van Twente man man man.
Twente is niet te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Waarom in het schakelprogramma de wedstrijden uitzenden die ook volledig op de andere zenders te zien zijn
Dit is potentieel heel geil.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee(het sporten en daarna douchen liep iets uit)
Welkomquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Zeker wel, maar ik zie weinig schakeling met andere wedstrijden. Nu al weer een hele tijd Ajax, die gewoon volledig uitgezonden wordt op een andere zender. Zend dan meer de andere wedstrijden uit en schakel ff naar Ajax als daar iets interessants gebeurt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
weet je niet wat een schakelprogramma is
AZ wel tochquote:
Willen wij weten waarom het douchen uitliep?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Jij bent toch lerares?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Zo slap verdedigt weer van Twente man man man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de Rus al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
20:00 uur | Schakelprogramma Eredivisie | ESPN
20:00 uur | FC Groningen – Ajax | ESPN 2
20:00 uur | PSV – Heracles Almelo | ESPN 3
20:00 uur | Feyenoord – RKC Waalwijk | ESPN 4
quote:
ESPN hebben een groot deel kijkers 'gratis', die andere zenders niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik zie weinig schakeling met andere wedstrijden. Nu al weer een hele tijd Ajax, die gewoon volledig uitgezonden wordt op een andere zender. Zend dan meer de andere wedstrijden uit en schakel ff naar Ajax als daar iets interessants gebeurt.
In woorden zitten meestal geen cijfersquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw naam is ook echt een Nederlands woord
Kan je erbij vermelden waar? Er zijn zoveel wedstrijden...quote:
Hij raakte de bal nog!quote:
90% kans dat het Brobbey is als iemand dat zegtquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan je erbij vermelden waar? Er zijn zoveel wedstrijden...
wie ?quote:
Ajax.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan je erbij vermelden waar? Er zijn zoveel wedstrijden...
Je kunt ook zelf RTV Oost opzettenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
1-1 voor Twente nu bij het schakelkanaal
Maar dat wist ik al, dankzij Jojoortje.
Ik wist het al door het geluid van buiten. Toch handig als de wind goed staat op zo'n avondquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
1-1 voor Twente nu bij het schakelkanaal
Maar dat wist ik al, dankzij Jojoortje.
Wist niet dat je slechts 1 scherm hebtquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zie ik Ajax toch niet
Wat een vreselijk domme suggestie
Ja dit was wel van een nieuw niveau.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef Zorro het volgende:
Heracles maakt symbolisch een eigen doelpunt met de neus
Gedaan wat we moesten doen, nu hopen dat de zenuwen toeslaan in Groningen.quote:
Liefst een voor tijdrekkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax zal wel rode kaart mee krijgen.
knjb
Nu Groningen nog.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heracles werkt gelukkig niet al te opzichtig mee.
Vermoedens van?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Boeren onder elkaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al een maand ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Worden ze bij Ajax al een beetje zenuwachtig
Ze doneren wat stikstofruimte aan Almeloquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Boeren onder elkaar
Ik zag de verdediger van Heracles al een knipoog geven
En dat is dan nog maar de gelijkmaker!quote:
Maar die hebben niets meer om voor te spelen als ze nu winnen van AZquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente weer in de flow de laatste weken.
RIP Ajax.
AZ kan dan ook niksquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
RIP Ajax.
Zijn bij deze stand wel uitgespeeld, potentieel mensen rusten voor playoffs.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
RIP Ajax.
Oh zeker wel. Geen kampioenschap in 020quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die hebben niets meer om voor te spelen als ze nu winnen van AZ
020, is dit klaas op een ander account?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Geen kampioenschap in 020
Belangrijk dus dat Twente deze wint. Zondag gewoon een B elftal opstellen tegen Ajax.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
RIP Ajax.
Die kunnen dan juist onbevangen zonder stress Ajax verslaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die hebben niets meer om voor te spelen als ze nu winnen van AZ
Misschien kan PHC weer smartphones uitdelenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn bij deze stand wel uitgespeeld, potentieel mensen rusten voor playoffs.
Ofzo
Heracles ook nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:29 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord stond ook met 2-0 voor, dus Groningen is nog lang niet uitgespeeld
Indekkingquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Er was mij met zekerheid aangegeven dat Ajax nooit in Groningen ging winnen. Beflikkering.
Is de wedstrijd al afgelopen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Er was mij met zekerheid aangegeven dat Ajax nooit in Groningen ging winnen. Beflikkering.
1 of 2?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef jigggy het volgende:
Nog geen seconde van ons aller nec gezien op de switch
Nu wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef jigggy het volgende:
Nog geen seconde van ons aller nec gezien op de switch
Het is een lieve jongen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Prima de bal vastgehouden en assist van Brobbey trouwens.
Het is dat hij nooit scoort maar afgezien daarvan is het een prima speler
Beetje snel moequote:Op woensdag 14 mei 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Prima de bal vastgehouden en assist van Brobbey trouwens.
Het is dat hij nooit scoort maar afgezien daarvan is het een prima speler
Sympathieke gozer.quote:
Gohquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord - RKC is echt een walgelijke pot.
Je bent meer dan welkom om ook lekker naar het schakelkanaal te komen kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord - RKC is echt een walgelijke pot.
Die staat ook aanquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent meer dan welkom om ook lekker naar het schakelkanaal te komen kijken
Niet volledig Ajax kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent meer dan welkom om ook lekker naar het schakelkanaal te komen kijken
Bij de Albert Heijn, bonuskaartquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:36 schreef Wotte het volgende:
Krijgt er ook nog eens iemand van groningen een kaart
Meestal strooit zo'n scheids de 2e helft er dan wel meequote:Op woensdag 14 mei 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaat er zo onderhand nergens meer over.
MAGA supporterquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreselijke kwal weet je dat
Even lief doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar kom op hoe zielig is het als je anderen wat misgunt. Zeker als er tussen die groep mensen een goede vriend zit.quote:
Is het misgunnen of iemand anders net iets meer gunnen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar kom op hoe zielig is het als je anderen wat misgunt. Zeker als er tussen die groep mensen een goede vriend zit.
Ik kan daar niet bij met mijn hoofd.
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het misgunnen of iemand anders net iets meer gunnen?
Heracles wil ook dat PSV kampioen wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef GGMM het volgende:
4-0
PSV wil wel heel graag kampioen worden zeg
@Coco is ook zijn vriendquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar kom op hoe zielig is het als je anderen wat misgunt. Zeker als er tussen die groep mensen een goede vriend zit.
Ik kan daar niet bij met mijn hoofd.
Te laatquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef GGMM het volgende:
4-0
PSV wil wel heel graag kampioen worden zeg
Oh jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord doet het alleen goed qua XG? Of allemaal schoten UEDA.
Die winnen waarschijnlijk wel gewoon, maar ze spelen inderdaad geen beste wedstrijd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef RipCity het volgende:
Sorry ik zal beter m'n best doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga weg hier, dit is echt een wanvertoning.
Ajax staat toch gewoon voor?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga weg hier, dit is echt een wanvertoning.
Read schoot een bal naast/over vanaf 3 meter afstand en een lege goal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef RipCity het volgende:
Je zou wensen dat ie geschorst wasquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Read schoot een bal naast/over vanaf 3 meter afstand en een lege goal.
Mimimimiquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een miserabele kutploeg ben je dan, ze konden gewoon nog play-offs halen, maar Ajax naaien is belangrijker.
Boosquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een miserabele kutploeg ben je dan, ze konden gewoon nog play-offs halen, maar Ajax naaien is belangrijker.
De situatie niet goed gelezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Read schoot een bal naast/over vanaf 3 meter afstand en een lege goal.
Bijna net zo als klagen over de scheids.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat geklaag over tegenstanders echt van een ongekende treurigheid
Janken, dan had je zondag moeten winnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar kijk jij voetbal?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijna net zo als klagen over de scheids.
Zo heeft Ajax de scheids mee.
Het maakt me niet zoveel.uit wie er wint, als Ajax maar verliest. Hoor je wel vaker. Kern van waarheid ook.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Op basis daarvan geloofde ik meen @:slobeend nog heel lang dat het wel goed zou komen met Feyenoord (lol)
Hallo Kreatorquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel.uit wie er wint, als Ajax maar verliest. Hoor je wel vaker. Kern van waarheid ook.
Niet gekeken. Kan tegenwoordig gewoon in dit topic kijken als ik een stelletje jankhomos wil zien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kreator
Heb je genoten van het ESF gisteren?
Bel de klantenservice.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Coco het volgende:
Groningen zou toch op100% tegen Ajax gaan?
Daar is voorlopig niets van te zien!
Dat was de eerste tien minutenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Coco het volgende:
Groningen zou toch op100% tegen Ajax gaan?
Daar is voorlopig niets van te zien!
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet gekeken. Kan tegenwoordig gewoon in dit topic kijken als ik een stelletje jankhomos wil zien.
Hopelijk heb je zaterdag wel kans om te kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet gekeken. Kan tegenwoordig gewoon in dit topic kijken als ik een stelletje jankhomos wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |