Nee maar vloeken is aangeleerdquote:
weet je niet wat een schakelprogramma isquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Waarom in het schakelprogramma de wedstrijden uitzenden die ook volledig op de andere zenders te zien zijn
verdedigtquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Zo slap verdedigt weer van Twente man man man.
Twente is niet te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Waarom in het schakelprogramma de wedstrijden uitzenden die ook volledig op de andere zenders te zien zijn
welquote:
Dit is potentieel heel geil.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee(het sporten en daarna douchen liep iets uit)
Welkomquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Zeker wel, maar ik zie weinig schakeling met andere wedstrijden. Nu al weer een hele tijd Ajax, die gewoon volledig uitgezonden wordt op een andere zender. Zend dan meer de andere wedstrijden uit en schakel ff naar Ajax als daar iets interessants gebeurt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
weet je niet wat een schakelprogramma is
AZ wel tochquote:
Willen wij weten waarom het douchen uitliep?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Jij bent toch lerares?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Zo slap verdedigt weer van Twente man man man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de Rus al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
20:00 uur | Schakelprogramma Eredivisie | ESPN
20:00 uur | FC Groningen – Ajax | ESPN 2
20:00 uur | PSV – Heracles Almelo | ESPN 3
20:00 uur | Feyenoord – RKC Waalwijk | ESPN 4
behalve azzzzzzzzquote:
quote:
quote:
ESPN hebben een groot deel kijkers 'gratis', die andere zenders niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik zie weinig schakeling met andere wedstrijden. Nu al weer een hele tijd Ajax, die gewoon volledig uitgezonden wordt op een andere zender. Zend dan meer de andere wedstrijden uit en schakel ff naar Ajax als daar iets interessants gebeurt.
quote:
In woorden zitten meestal geen cijfersquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw naam is ook echt een Nederlands woord
Kan je erbij vermelden waar? Er zijn zoveel wedstrijden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |