Dat eindeloze tijdrekken voor de puntentelling was toch off-script? Of is tongen bekijken werkelijk het script?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, ze deden het prima. Ik hoop alleen nog wel dat een presentator ooit eens de ballen heeft om in de dingetjes tussendoor ergens een klein beetje off-script te gaan, al is het maar één zin of één klein grapje, kom op
Oh dat stukje in de green room zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat eindeloze tijdrekken voor de puntentelling was toch off-script? Of is tongen bekijken werkelijk het script?
Oh ja de gewone ‘uitzending’, ja dat zit vast dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat stukje in de green room zou kunnen inderdaad
Maar van die matige grapjes als ze even twee tellen aan het woord zijn tussen twee nummers door, of voor het gaat beginnen enzo. De 'delivery' van elk grapje is altijd zo geforceerd, uiteraard omdat ze het al dertig keer geoefend hebben
Haar uitstraling was ook vreemd. Of ze stond strak van de zenuwen of ze had er gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens een prima show, leuke presentatrices en leuke intervalact over Zwitserland.
Hoop alleen dat die blonde wat meer kledingsmaak heeft in de andere shows, wat een vormloze verschrikking dat pak.
Ik denk ook Kroatië, maar heb wel een andere nummer 11. Daar zou ik voor Slovenië gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie wie er laatste is geworden en wie er 11de is geworden? Ik gok op Kroatie als laatste en dat België het net niet gehaald heeft.
Ja kleinste zaal die ik in 6 keer heb meegemaaktquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was deze zaal nou echt een stuk kleiner en knusser dan anders? Zag er wel intiem uit.
Ik vond haar in de zaal juist heel leuk overkomen, al was Sandra nog leukerquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Haar uitstraling was ook vreemd. Of ze stond strak van de zenuwen of ze had er gewoon geen zin in.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie wie er laatste is geworden en wie er 11de is geworden? Ik gok op Kroatie als laatste en dat België het net niet gehaald heeft.
Ik denk dat Slovenië nummer 11 is eigenlijk. Online toch wel veel mensen die het mooi vonden. Azerbeidzjan laatste vermoed ik ook zeer. 0 punten zou ik zelfs niet uitsluiten, Kroatië heeft nog wel wat puntjes gekregen van Slovenië en Albanië, daar krijgen ze bijna altijd wel punten van.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:09 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.
België lijkt me de nummer 11.
Haha jij leest mediacourantquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef superniger het volgende:
Cornald terecht gesloopt.
https://www.mediacourant.(...)estival-hou-je-muil/
De vertraging kon hij niks aan doen, maar het was nu extra irritant dat hij bij elke qualifier zijn eigen mening geeftquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef superniger het volgende:
Het is echt heel karig ja, net als.. 3 jaar geleden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:23 schreef Em31 het volgende:
Vond gisteren trouwens het meeste echt zó matig. Mijn hemel het is wel echt een minder jaar.
Hilversumse regie had moeten ingrijpen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De vertraging kon hij niks aan doen, maar het was nu extra irritant dat hij bij elke qualifier zijn eigen mening geeft
"Ja Polen door !! TERECHT !!"
Dat was het jaar dat Stefania won toch? Die editie was inderdaad heel karig, na het juist uitmuntende 2021 met Måneskin en Blind Channel en Go_A en, vooruit, Barbara Pravi die alle vier gewoon beter waren dan alles wat we de jaren daarna hebben gehoord.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt heel karig ja, net als.. 3 jaar geleden?
The Roop ook nog. En Dadi. Ik heb minder met Blind Channel, maar die 5 zijn nog altijd niet verbeterd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat Stefania won toch? Die editie was inderdaad heel karig, na het juist uitmuntende 2021 met Måneskin en Blind Channel en Go_A en, vooruit, Barbara Pravi die alle vier gewoon beter waren dan alles wat we de jaren daarna hebben gehoord.
Ja dat was ook niet mijn favoriete jaar. Er zit ook niet even zo’n uitschieter als Queen of the Kings ofzo tussen. Eigenlijk gewoon geen enkele hit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt heel karig ja, net als.. 3 jaar geleden?
2021 was eigenlijk niet normaalquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat Stefania won toch? Die editie was inderdaad heel karig, na het juist uitmuntende 2021 met Måneskin en Blind Channel en Go_A en, vooruit, Barbara Pravi die alle vier gewoon beter waren dan alles wat we de jaren daarna hebben gehoord.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Fred_B het volgende:
Cornald is wel licht geagiteerd trouwens
[ x ]
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:09 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Azerbeidzjan NIET laatste is geworden. Dat was een opgave om door die drie minuten heen te komen.
België lijkt me de nummer 11.
Dit was gewoon onderdeel van de deal dat ze zichzelf niet terug zouden trekkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat moest dit trouwens voorstellen? Had de boodschap van Celine in de finale bewaard en had Gjon's Tears en/of Nemo het nummer laten zingen.
Je laten chanteren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was gewoon onderdeel van de deal dat ze zichzelf niet terug zouden trekken
Iedere debiel kon inzien dat dit kwam door de vertraging van het beeld t.o.v. het commentaar. Daar kan Cornald niks aan doen en is dus dom om je boos om te maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef superniger het volgende:
Niks doms aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iedere debiel kon inzien dat dit kwam door de vertraging van het beeld t.o.v. het commentaar. Daar kan Cornald niks aan doen en is dus dom om je boos om te maken.
Waar zijn Bambie Thug en Gate dan? En Joost natuurlijk, maar die negeren ze toch wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was gewoon onderdeel van de deal dat ze zichzelf niet terug zouden trekken
Had heel veel commentaar gehad in zijn eigen land. Ze zouden de reeks van 22 jaar kwalificatie verpesten. Commentaren op hoe hij zich kleed etc. Het is niet alleen Nederland dat soms los gaat om hun eigen acts.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb t even gemist maar kan iemand me vertellen waarom die zanger van Oekraïne zo vreemd reageerde?
En als de regie dat kennelijk niet deed, hoe is dat dan de schuld van Cornald?quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Niks doms aan.
Hilversumse regie had het kunnen doorgeven aan Cornald.
Dit was best cringe idd.... Celine bewaren voor de finale zou ik ook beter vinden. Nou vind ik de interval acts so far allemaal behoorlijk cringe hoor. Laat gewoon dat orkest lekker een medley spelen.quote:
Hoe heet zij dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die blonde presentatrice schijnt dus echt een grote persoonlijkheid te zijn in de Duitstalige wereld. Wat maar weer bewijst dat Duitsers en humor nog steeds een ongelukkige combinatie is.
Cara Delevingnequote:
Wat er leuk is aan het belachelijk maken van Federer weten we ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik snap nog steeds die twee referenties naar Wicked niet. Maar zo te lezen ben ik niet de enige.
Dat had ik alweer verdrongen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat er leuk is aan het belachelijk maken van Federer weten we ook nog steeds niet.
Met alle respect, maar als het niet aan de diaspora en 'pity votes' lag had het best wel eens een shocking NQ kunnen wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Had heel veel commentaar gehad in zijn eigen land. Ze zouden de reeks van 22 jaar kwalificatie verpesten. Commentaren op hoe hij zich kleed etc. Het is niet alleen Nederland dat soms los gaat om hun eigen acts.
Had dan als Cornald naar het beeld gekeken? Dan had hij het mogelijk wel geweten wie er door was.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iedere debiel kon inzien dat dit kwam door de vertraging van het beeld t.o.v. het commentaar. Daar kan Cornald niks aan doen en is dus dom om je boos om te maken.
Wellicht was het meer "het is niet alléén Roger Federer waar je ons van kunt kennen" ?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat er leuk is aan het belachelijk maken van Federer weten we ook nog steeds niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |