Ik denk dat als H&M die spullen voor andere kamers niet in Katrien hadden gezet, maar ergens in een berging, dat Ray dan geen probleem had gehad. Maar ik heb niet het idee dat H&M echt de spelregels van tevoren bestuderen....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
Dat was iig in de slaapkamer van W&E.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
Zag ik daar nu ineens van die gladde gamma-deuren? In een andere ruimte stonden toch nog een stapel originele paneeldeuren?
Nee, ze konden nog heel erg veel voorbereiden qua schuren enzo..., Edith zei dat zelfs op een gegeven moment tegen Wilfred. Maar ik vind het best lief hoor dat ze zo enthousiast zijn over kunst maken....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Oja, over dat gezeur over dat beeld maken. Ze zaten vast ivm de monumentenzorg over de kleur verf, logisch dat ze even iets anders zoeken.
Er zat nog genoeg behang wat eraf moest, plus kan je je tijd vast beter besteden aan inrichtingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Oja, over dat gezeur over dat beeld maken. Ze zaten vast ivm de monumentenzorg over de kleur verf, logisch dat ze even iets anders zoeken.
Oja, maar neem toch niet aan dat die alleen voor dat appartement mochten gebruikt worden. Verbaas mij bij elke aflevering nog steeds meer over deze verbouwing, haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was iig in de slaapkamer van W&E.
Och, een hele dag behang afkrabben, is ook dodend en ze deden op hun manier ook wat aan de inrichting zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat nog genoeg behang wat eraf moest, plus kan je je tijd vast beter besteden aan inrichting
Ja, geen idee idd.... het wordt een soort mystery (horror) house... met een beeld van Jan van Cuijck die je aanstaart als je in bed ligt te.... slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, maar neem toch niet aan dat die alleen voor dat appartement mochten gebruikt worden. Verbaas mij bij elke aflevering nog steeds meer over deze verbouwing, haha.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, geen idee idd.... het wordt een soort mystery (horror) house... met een beeld van Jan van Cuijck die je aanstaart als je in bed ligt te.... slapen![]()
Nou ja de meeste zijn voorzet wanden met isolatie de oorspronkelijke muren staan nog. De gipswanden zijn grotendeels voor de indeling van het appartement.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En al die dunne gipsplaten wandjes, daar krijg ik weer de horror van.
Nee joh, heel veel stenen tussenmuren zijn weggeslagen, open ruimte per appartement dat ingedeeld wordt met gipswandjes met isolatie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de meeste zijn voorzet wanden met isolatie de oorspronkelijke muren staan nog. De gipswanden zijn grotendeels voor de indeling.
De tussenmuren moet ook wel, het moet toch in 6 appartementen worden gesplitst. Maar ik denk niet dat er gipswandjes tussen twee buren komen. Mag ik hopenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, heel veel stenen tussenmuren zijn weggeslagen, open ruimte per appartement dat ingedeeld wordt met gipswandjes met isolatie.
Haha, dat hoop ik ook niet, maar gipswanden in een appartement tussen de ruimtes ook niet fijn. Lijkt mij ontzettend gehorig. Maar goed, snap dat ze geen baksteenmuurtjes durven bouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De tussenmuren moet ook wel, het moet toch in 6 appartementen worden gesplitst. Maar ik denk niet dat er gipswandjes tussen twee buren komen. Mag ik hopen
Dit zijn denk ik appartement voor 1 of 2 personen. Dus dan is het geluidsoverlast geheel aan jezelf te dankenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat hoop ik ook niet, maar gipswanden in een appartement tussen de ruimtes ook niet fijn. Lijkt mij ontzettend gehorig. Maar goed, snap dat ze geen baksteenmuurtjes durven bouwen.
Oh vast en zeker, maar zag al dat spaanplaat en glaswol plus hout en gipsplaten en gamma-deuren, zal maar brand uitbreken, de horrorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn denk ik appartement voor 1 of 2 personen. Dus dan is het geluidsoverlast geheel aan jezelf te danken
Die isolatie en wanden is toch wel brand veilig ? Of denken we tegenwoordig alleen maar aan duurzaamheidquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh vast en zeker, maar zag al dat spaanplaat en glaswol plus hout en gipsplaten en gamma-deuren, zal maar brand uitbreken, de horror
Geen idee, hoor, gewoon gevoelsmatig, woon zelf nog in een huis met zachtboard plafonds op de bovenverdieping, mag ook niet meer ivm brandveiligheid, maar wel stenen muren tussen de kamers..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die isolatie en wanden is toch wel brand veilig ? Of denken we tegenwoordig alleen maar aan duurzaamheid
Dat was erg, ja, daarom alleen al hoop ik dat het kunstenaarsstel er iets moois van maken. Maar jemig, een beeld maken van piepschuim, vrees het ergste.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:42 schreef Roosd4321 het volgende:
Die gammadeuren werden in het vorige forum door iemand genoemd, dat bracht me weer helemaal terug naar de pijn van die weggesloopte (prachtige) en-suitedeuren vorig seizoen.
Ik kan het wel waarderen dat de monumentale status van het pand echt gerespecteerd wordt deze keer, ik hoop dat dat ook in de inrichtingen te zien gaat zijn!
(maar ik vrees het ergste)
Ja die glas in lood deuren, eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:42 schreef Roosd4321 het volgende:
Die gammadeuren werden in het vorige forum door iemand genoemd, dat bracht me weer helemaal terug naar de pijn van die weggesloopte (prachtige) en-suitedeuren vorig seizoen.
Ik kan het wel waarderen dat de monumentale status van het pand echt gerespecteerd wordt deze keer, ik hoop dat dat ook in de inrichtingen te zien gaat zijn!
Marit had gewoon gelijk, hoor. Erger mij ook rot aan dat arrogante stel. Opgeblazen egootjes. Mark had het toch zo goed voor elkaar met zijn stelling en gereedschappen, nu bleek dat ie zelf ook wat eigen gereedschap had meegenomen, de hypocriet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:49 schreef d.k. het volgende:
De kunstenaars gingen he-le-maal naar een museum. Ze hebben er wel 3 minuten op gewandeld en dat was alleen omdat het stoplicht nog op rood stond. Dat museum is ongeveer om de hoek. Lekker afleiding tijdens het eindeloze behang krabben en ontvetten en schuren...al heb ik niet het idee dat ze verder zijn dan dat behang.
Het idee van het bouwmateriaal is volgens mij dat je wel afspraken mag maken over het op afroep hebben liggen van spul in een extern magazijn, maar dat je het niet eerder mag kopen en/of laten bezorgen. Daar is ook niet echt ruimte voor en bovendien hinder je zo anderen. En die Mark is gewoon een enorme drammer die niet gewend is tegengas te krijgen. Dat toontje van em, ik zou er binnen een week ruzie mee hebben.
En Heidy gaat op hoge poten de bakwagen opeisen want dat moet op die ene middag en vervolgens zegt ze dat ze nog even gaat checken of het echt op die tijd moet. Die bakwagen is de achilleshiel, in Grave is niet veel en op fietsafstand ook niet. Dus je moet vooruitzien en zorgen dat je op tijd dingen bestelt en laat bezorgen, dan heb je die bakwagen niet nodig. Kost ook minder tijd dan zelf telkens gaan rijden. Volgens mij mogen ze niet met eigen vervoer spullen halen.
Er zullen toch wel bepalingen zijn vastgelegd over hoe de muren geďsoleerd moeten zijn? Kan me niet voorstellen dat gipswandjes tussen woningen toegestaan zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat hoop ik ook niet, maar gipswanden in een appartement tussen de ruimtes ook niet fijn. Lijkt mij ontzettend gehorig. Maar goed, snap dat ze geen baksteenmuurtjes durven bouwen.
Ik denk ook dat het pand daar niet op berekend is. Het heeft houten vloeren is en is niet voor niets een monument.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zullen toch wel bepalingen zijn vastgelegd over hoe de muren geďsoleerd moeten zijn? Kan me niet voorstellen dat gipswandjes tussen woningen toegestaan zijn
Volgens mij is dat wel zo... het was iig zo dat ze op een verdieping 2 appartementen gaan realiseren (ze zetten in het begin lijnen op de grond tussen 2 appartementen als grens bij wijze van grapje). En ik vroeg me ook al af hoe dat met die dunne (OSB?) wandjes zou gaan qua geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De tussenmuren moet ook wel, het moet toch in 6 appartementen worden gesplitst. Maar ik denk niet dat er gipswandjes tussen twee buren komen. Mag ik hopen
Ik vrees ook het ergste..... ik zou het juist bij een monument wel heel mooi vinden om de stenen muren en de balken te zien, maar ik vrees dat dat allemaal wordt weggewerkt door lelijke plaat-constructies...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:42 schreef Roosd4321 het volgende:
Dat was idd ook wat negatief geframed door Victor en Harmquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:49 schreef d.k. het volgende:
De kunstenaars gingen he-le-maal naar een museum. Ze hebben er wel 3 minuten op gewandeld en dat was alleen omdat het stoplicht nog op rood stond.
Volgens mij had Victor het al wel gekocht, maar goed Ray is fan van Victor dus die kan alles maken....quote:Het idee van het bouwmateriaal is volgens mij dat je wel afspraken mag maken over het op afroep hebben liggen van spul in een extern magazijn, maar dat je het niet eerder mag kopen en/of laten bezorgen. Daar is ook niet echt ruimte voor en bovendien hinder je zo anderen.
Dat viel mij ook op! Eerst drammen en aan anderen vragen of ze jouw probleem oplossen en pas daarna ga je na of het eigenlijk wel nodig is!quote:En Heidy gaat op hoge poten de bakwagen opeisen want dat moet op die ene middag en vervolgens zegt ze dat ze nog even gaat checken of het echt op die tijd moet.
En een eigen wagen huren? Kost niks en scheelt je een hoop gezeikquote:Die bakwagen is de achilleshiel, in Grave is niet veel en op fietsafstand ook niet. Dus je moet vooruitzien en zorgen dat je op tijd dingen bestelt en laat bezorgen, dan heb je die bakwagen niet nodig. Kost ook minder tijd dan zelf telkens gaan rijden. Volgens mij mogen ze niet met eigen vervoer spullen halen.
Ik vrees dat daar ook platen voor komen.... Faisel had het er met Chris over dat die resterende elektriciteitsleiding toch wel weggewerkt zou worden. Bovendien moet er denk ik nog leidingen langs het plafond komen die weggewerkt moeten worden... denk ik... En het plafond is wel heel erg hoog wat veel warmteverlies oplevert...quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Doen ze niets aan de balkenplafonds? Die moeten toch op zijn minst geschilderd worden en niet als de rest klaar is.
Oh wat zondequote:Op woensdag 14 mei 2025 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar ook platen voor komen.... Faisel had het er met Chris over dat die resterende elektriciteitsleiding toch wel weggewerkt zou worden. Bovendien moet er denk ik nog leidingen langs het plafond komen die weggewerkt moeten worden... denk ik... En het plafond is wel heel erg hoog wat veel warmteverlies oplevert...
Is mijn niet-expert opinion
Ai...quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar ook platen voor komen.... Faisel had het er met Chris over dat die resterende elektriciteitsleiding toch wel weggewerkt zou worden. Bovendien moet er denk ik nog leidingen langs het plafond komen die weggewerkt moeten worden... denk ik... En het plafond is wel heel erg hoog wat veel warmteverlies oplevert...
Is mijn niet-expert opinion
Dat weten we nog niet of hun kunst niets extra's gaat opleveren. Het gaat om de meerwaarde op het appartement en het kan best zijn dat er maar net een koper is die dit ontzettend waardeert.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat kunnen ze ook gewoon thuis doen, dat hoef je niet te doen in een wedstrijd waar dit niets oplevert...
Maar dat zou betekenen dat ze bijna allemaal die plafonds nog moeten schilderen. Of blijft dat zo?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:48 schreef NedKelly het volgende:
Er is in het begin over de plafonds gezegd dat in een aantal appartementen er niets aan het balkenplafond gedaan mag worden. Er is 1 appartement waar het wel mocht want was geen origineel plafond meer.
Niet alles in een monument is ook monumentaal door verbouwingen in vroeger jaren.
Plus misschien nog iets met de vloer doen... Volgens mij hebben ze het eigenlijk al gewoon opgegeven dat ze het gaan halen..quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Wilfred en Edith moeten in een hele korte tijd dat behang er afhalen (iemand een stoomapparaat gezien?). Dan moet er nog een laag voorstrijk op (heet dat zo?) en dan twee keer sausen (schrijf je dat zo?). Plus houtwerk schilderen, inrichting uitzoeken en lampen aansluiten/ophangen. Plus dat kunstwerk.
🤨
Zij hebben toch ook nog niet de wanden en de deur gedaan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Plus misschien nog iets met de vloer doen... Volgens mij hebben ze het eigenlijk al gewoon opgegeven dat ze het gaan halen..
(heet idd voorstrijk (een laag 'verf' die vocht uit de muur trekt) )
Dacht het nog niet nee.... Edith was het behang er aan het afschrapen volgens mij...quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij hebben toch ook nog niet de wanden en de deur gedaan?
80% plasticquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef Document1 het volgende:
Hoeveel plastic zit er in Naomi en die sjonnie van haar?
Zonde ik vind dat altijd wel charmant wat grijs. En je ziet dat ook gelijk bij een man.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
80% plasticIk zag trouwens ineens dat Victor zijn haar verft
Het moet wel blijven combineren met zijn plastic eethoek hequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde ik vind dat altijd wel charmant wat grijs. En je ziet dat ook gelijk bij een man.
Dat was wel een grappige opmerkingquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het moet wel blijven combineren met zijn plastic eethoek he
Vorig jaar was er denk ik wel gedoe, maar kregen wij dat nauwelijks te zien. Dat is dit jaar veel beter!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een minder vredige groep dan vorig jaar!
Ja! Dat zag ik ook! Per ongeluk he, ik zat niet speciaal te loeren....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Anouk heeft trouwens een prima kont zag ik net, dus ze hoeft niet jaloers te zijn op de nep hangbillen van Naomi.
Mannen kiezen ook altijd de verkeerde kleur bruin.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde ik vind dat altijd wel charmant wat grijs. En je ziet dat ook gelijk bij een man.
Ik ga ook eens kijken niet alleen luisteren. Al die billen moet ik zien natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Anouk heeft trouwens een prima kont zag ik net, dus ze hoeft niet jaloers te zijn op de nep hangbillen van Naomi.
Jij luistert alleenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken niet alleen luisteren. Al die billen moet ik zien natuurlijk
Oh apartquote:
Ik ben niet in staat om alleen maar te kijkenquote:
Hij zei toch ‘blonde del’?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Victor die Naomi zogenaamd grappig voor Adolf Hitler uitscheldt![]()
Ongetwijfeld ook, die heb ik gemist. Maar hij noemde haar ook 'Adolf' toen hij een 'opdracht' kreeg van Naomi. Nou dan weet je niet waar je mee bezig bent...quote:
Ja dat is idd sneu! Ze kunnen zo gewoon niet op tijd klaar komenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wilfred en Edith zijn inderdaad sloom... maar ik vind het nog steeds een kl*testreek van Ray dat hij dat met die monumentencommissie niet beter heeft geregeld. Want ook al hadden ze alles perfect voorbereid dan hadden ze het door dat gezeur over kleuren de oplevering nog steeds niet gered...
En Marit wist niet wat een klopboor was
Hier net andersom, het liefst kijk ik om de deelnemers heen, wat staat daar op de achtergrond etc. Soms mis ik van alles en hier dan lezen is ook leuk, zelfs met spoilers, want kan pas de aflevering zien om 21.45..quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om alleen maar te kijken
Ik luister en lees ondertussen en soms even een fok-leespauze
Heel vaag inderdaad, vermoed zelfs dat Heidi de kostwinner is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef TaMieke het volgende:
Wat doet Mark eigenlijk als ondernemer? Lijkt me sowieso een vervelende vent. “Ik ben ouder dus ik weet het beter.”
Die twee zijn van 9 tot 4 wezen shoppen, en ook bij de Ikea. Je weet van te voren al dat als je de ingang inkomt dat je minstens 2 uur nodig hebt om er weer uit te komen in dat doolhof, en dan met plastic plantjes thuiskomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wilfred en Edith zijn inderdaad sloom... maar ik vind het nog steeds een kl*testreek van Ray dat hij dat met die monumentencommissie niet beter heeft geregeld. Want ook al hadden ze alles perfect voorbereid dan hadden ze het door dat gezeur over kleuren de oplevering nog steeds niet gered...
En Marit wist niet wat een klopboor was
Die halve balk aan gort :/quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
Omg, dat amateuristisch gehamer van Mark.
Ja dat is wel een beetje een dingetje, zij hebben het een stuk makkelijker en al die zooi al ergens opgeslagen staan. Eén telefoontje en het wordt gebracht. Waarschijnlijk niet tegen de regels maar de rest kan dat niet zo voorbereiden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk vind ik Victor en Naomi een beetje vals spelen met hun eigen rolmaat en eigen van te voren ingekochte bouwspullen. Strafpunten!
Ja maar.... zijn klanten zijn altijd tevreden....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef TaMieke het volgende:
Wat doet Mark eigenlijk als ondernemer? Lijkt me sowieso een vervelende vent. “Ik ben ouder dus ik weet het beter.”
Wel goed lezen hequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee zijn van 9 tot 4 wezen shoppen, en ook bij de Ikea. Je weet van te voren al dat als je de ingang inkomt dat je minstens 2 uur nodig hebt om er weer uit te komen in dat doolhof, en dan met plastic plantjes thuiskomen.
Marit zeuren over het overpad terwijl ze zelf bij Victor voor elk wissewasje bij hun de deur plat loopt.
Gaat een leuk seizoen worden, morgen Mark over de pis bij Ray
Weet jij meer dan wij?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Dat originele groene balkenplafond in het appartement van Harm en Heidi zal blijven zitten?
Ik lees goed hoor, maar ze waren nog tot laat in de avond bezig door het Ikea bezoek. Die zooi kan je ook laten bezorgen (of mag dat niet?) Korte samengevat, die bakwagen was weer uren te laat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wel goed lezen heIk zei dus: zelf al hadden ze alles perfect snel etc gedaan, dan nog hadden ze het waarschijnlijk door die monumentencommissie niet gehaald... Het voorstukje voor morgen beloofd ook al niet veel goeds..
Ik vermoed trouwens dat hun slaapkamer vaste muren heeft omdat het een voormalige kamer van het bestuur van het Katrien-gasthuis is
Maar dat van Victor en Naomi is allemaal standaard voorraad spul. Het kwam op een bouwmaat pallet (dacht ik; was geblurd), die bezorgen bij particulieren vaak ook gewoon binnen 24 uur. Best kans dat ze hem wat voorrang geven als ze hem kennen, maar als ik het zo inschat kan iedereen zo’n dealtje maken met een vestiging.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje een dingetje, zij hebben het een stuk makkelijker en al die zooi al ergens opgeslagen staan. Eén telefoontje en het wordt gebracht. Waarschijnlijk niet tegen de regels maar de rest kan dat niet zo voorbereiden.
Ze hebben ook wat meer connecties, eigen gereedschap en natuurlijk de ervaring.
En Mark en Wendy hebben min of meer het zelfde gedaan met de badkamer spullen, die krijgen daarvoor denk ik op hun flikker
Dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen maar ik dacht dat ze vertelde dat ze al het materiaal al hadden liggen in een opslag. Victor belde ook met iemand in een aflevering die zei ja bel maar wanneer je wat nodig hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:38 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Maar dat van Victor en Naomi is allemaal standaard voorraad spul. Het kwam op een bouwmaat pallet (dacht ik; was geblurd), die bezorgen bij particulieren vaak ook gewoon binnen 24 uur. Best kans dat ze hem wat voorrang geven als ze hem kennen, maar als ik het zo inschat kan iedereen zo’n dealtje maken met een vestiging.
Juist, dat heb ik ook zo begrepen. En ach, ik gun die man de voorsprong wel, maar de winst niet..quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen maar ik dacht dat ze vertelde dat ze al het materiaal al hadden liggen in een opslag. Victor belde ook met iemand in een aflevering die zei ja bel maar wanneer je wat nodig hebt.
Beetje je connecties aandikken hoort erbij natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb ik dat misschien verkeerd begrepen maar ik dacht dat ze vertelde dat ze al het materiaal al hadden liggen in een opslag. Victor belde ook met iemand in een aflevering die zei ja bel maar wanneer je wat nodig hebt.
Klopt, hadden ze het ook over, dat die balkenplafonds veel werk is om te gaan schilderen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat ze bijna allemaal die plafonds nog moeten schilderen. Of blijft dat zo?
Als ze de regels overtreden, wat zijn de consequenties? Niets over gehoord.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje een dingetje, zij hebben het een stuk makkelijker en al die zooi al ergens opgeslagen staan. Eén telefoontje en het wordt gebracht. Waarschijnlijk niet tegen de regels maar de rest kan dat niet zo voorbereiden.
Ze hebben ook wat meer connecties, eigen gereedschap en natuurlijk de ervaring.
En Mark en Wendy hebben min of meer het zelfde gedaan met de badkamer spullen, die krijgen daarvoor denk ik op hun flikker omdat het al in het pand staat.
Daar werd vorig jaar ook zo moeilijk over gedaan. Die voordeur moest dicht blijven en vragen of je alsjeblieft binnen mocht komen om iets te vragen....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is dus kennelijk tegen de regels om andere appartementen te bekijken.
Ook dat was vorig jaar zo. (en waarschijnlijk alle voorgaande jaren ook). Je moet iets als het allemaal snel af moet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
Over het pand, allemachtig, sta nog steeds versteld van die opgetrokken tussenmuurtjes uit aluminium, hout, houtwol, spaanplaat en gipsplaat.
Dat hebben Anouk en Maurits verteld dacht ik: Anouk doet al het regelwerk, geeft de opdrachten en Maurits voert het uit. Anouk doet dus niets of heel weinig aan het kluswerk. Als dat voor hen werkt en het schiet voldoende op, is daar natuurlijk niks mis mee. Naomi heeft trouwens ook een bos haar (met natuurlijk een heleboel extensions, a.k.a. fake haar van pubermeisjes in Vietnamquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:50 schreef d.k. het volgende:
Bij Anouk snap ik haar haar niet. Telkens klussen met je lange haar los over je schouders. Het lijkt me bloed irritant.
Niet helemaal. Want ze hebben die spullen dus eigenlijk al gekocht en dat mocht dacht ik niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:30 schreef d.k. het volgende:
Dus dat budget per kamer is al ongeveer klaar en gebruikt om per kamer al een bestelling door te geven. Dat is al gereserveerd en is op afroep. Geheel binnen de regels, maximaal overzicht op budget en ook nog de bezorgkosten gedeeld. Dat is niet alleen hard werken, maar ook slim werken.
Als ik het me goed herinner had je vorig jaar geen tussenwandjes tussen appartementen zelf... dat is dit jaar wel zo... echt raar...ik ben net zoals Firuze60 in shock van dat ze die wandjes er gewoon tussen zetten. Ik bedoel: als ik 1keer leun tegen die tussenmuur dan dondert dat ding al omquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook dat was vorig jaar zo. (en waarschijnlijk alle voorgaande jaren ook). Je moet iets als het allemaal snel af moet.
Je hebt gelijk. Ik had inderdaad niet begrepen dat het om de wandjes tussen de appartementen ging. Als dat zo is, is dat wel heel slecht ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner had je vorig jaar geen tussenwandjes tussen appartementen zelf... dat is dit jaar wel zo... echt raar...ik ben net zoals Firuze60 in shock van dat ze die wandjes er gewoon tussen zetten. Ik bedoel: als ik 1keer leun tegen die tussenmuur dan dondert dat ding al om
Dat was toch met die aanvaring van Heidy, waarbij ze het had over "zieltjes winnen"? Ze hebben pasta gegeten in dat kleine appartement.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: ze moesten toch elke week gezamenlijk eten en dat 1 stel ging koken? Dat is vorige week niet gebeurd toch? Of is dat om de week?
Het zou toch ook kunnen dat alleen de muren in het appartement zelf, van gips zijn? De rest van steen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik had inderdaad niet begrepen dat het om de wandjes tussen de appartementen ging. Als dat zo is, is dat wel heel slecht ja.
[..]
Dat was toch met die aanvaring van Heidy, waarbij ze het had over "zieltjes winnen"? Ze hebben pasta gegeten in dat kleine appartement.
Ja, klopt... dat was de 1e keer, toen V&N 'kookten'quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat was toch met die aanvaring van Heidy, waarbij ze het had over "zieltjes winnen"? Ze hebben pasta gegeten in dat kleine appartement.
ik wist even niet wat het was, en op sommige punten gaat de vergelijking zeker op...quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:21 schreef V. het volgende:
Ik zou echt binnen een dag slaande ruzie hebben met die Mark. Wat een arrogante pofadder is dat zeg...
Die laatste vraagquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ik wist even niet wat het was, en op sommige punten gaat de vergelijking zeker op...![]()
[ afbeelding ]
Nee volgens mij was de eerste keer, toen V&N friet hebben gebakken. Daarna hebben M&R pasta gemaakt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, klopt... dat was de 1e keer, toen V&N 'kookten'. Maar daarna heb ik er niks meer over gehoord...en elk koppel zou moeten koken..
O, ik heb die van M&R helemaal gemist (whatever ze maakten). Maar goed, ze eten dus nog gezamenlijk samen... daar ging het mij om...quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee volgens mij was de eerste keer, toen V&N friet hebben gebakken. Daarna hebben M&R pasta gemaakt.
Maar boeiend. wie wat kookt, boeit me vrij weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:58 schreef koemleit het volgende:
Goed even mijn mening over dit program tot nu toe.
Het lijkt erop dat ze vrij weinig (tot geen) eigen inbreng hebben mbt tot de bouw.
De indeling en grootte van de kamers is blijkbaar van te voren bepaald, ook welke materialen er moeten worden gebruikt ligt in grote lijnen vast. Verder moeten ze een begroting indienen voor de badkamer. Dit wijst erop dat er iemand (waarschijnlijk een investeerder) zeer strak toeziet op zijn eigen investering.
Was het in voorgaande jaren niet zo dat je 1 bedrag had voor de hele verbouwing (en dan kon je met weekopdrachten er geld bijkrijgen) en dat je dan koppels had die bij de laatste oplevering ernstig in de financiële problemen kwam? Dan kwam er na afloop een aannemer alles wat niet goed was recht brijen en die kosten werden van je overwaarde afgetrokken. Lijkt erop dat de investeerder van dit jaar zo min mogelijk "verspilling" wil.
Tot nu toe lijkt het er meer op dat de koppels uitvoerders zijn voor een verbouwing van Ray. (vandaar waarschijnlijk ook dat ie fan is van Victor, das een goeie werknemer).
Verder verbaas ik me over de regelgeving, of liever gezegd aan de onduidelijkheid eromtrent. Hoe zit het met dat overpad? Hoe zit het met het gereedschap? Is er van tevoren (voor het keuzemoment) gecomuniceerd dat er overpad is in het appartement van de zusjes? zo ja? pech gehad, geen tijden gewoon overpad. Staat er in de regels dat je alleen gereedschap van "het blok" mag gebruiken? Zo ja, pech gehad geen eigen gereedschap.
Mag je alleen materialen bestellen voor de kamer waarmee je bezig bent?
En in al deze voorgaande gevallen, wat zijn de consequenties bij overtreding? Pak ze op het budget, geef ze boetes. En wees hier duidelijk over om willekeur te voorkomen.
Verder lijkt me deze verbouwing in zo'n korte tijd vrijwel onmogelijk, en zeker voor mensen met weinig tot geen ervaring.
Ik snap ook de "gezamenlijk verbouwing" niet, dit gaat niemand seriues nemen en wordt niks.
De weekopdrachte zijn me ook totaal onduidelijk, vorige week met die "blikvanger" en die foto's opsturen vond ik een houtje, toutje in elkaar geflansd idee. (Hoe kun je een blikvanger voor een appartement zonder dat je verder weet wat de inrichting/stijl is in godsnaam beoordelen vanaf een foto).
Al met al zit het gewoon niet goed in elkaar, verder dan "we kopen een pand, laten mensen het verbouwen en verkopen het" is de vergadering niet gegaan en zit het verder in elkaar op het niveau van een gemeentelijke omroep show of een stel 12 jarige die voor de lol een Youtube show maken.
Al met al frustreert het mij dat ik vrijwel geen beeld krijg van wat nou precies de bedoeling is, waar iedereen mee bezig is, wat ze nog moeten, hoelang ze nog hebben etc etc. Verder wordt ieder klein ding 11x herhaald omdat ze 10 weken lang een uur per dag willen vullen.Je bent het dus eigenlijk eens met alles wat hier eerder is gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Daar ga ik eens op letten. Nog tips naar welke regio ik specifiek moet kijken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:48 schreef __Fokker__ het volgende:
Anouk lijkt trouwens bij elkaar gehouden te worden door corrigerende kleding.
Ja!quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:17 schreef Roosd4321 het volgende:
Er staat me bij dat vorig jaar om de zes zinnen werd gezegd dat het een wedstrijd is voor amateurklussers(?).
Misschien hopen ze op meer frictie door een paar professionals in de mix te gooien ofzo? Als Victor (of: Naomi voor Victor) straks besluit dat hij lekker geen vragen meer gaat beantwoorden wordt dat denk ik best ongezellig.
Zijn hier meer mensen die ook 'Huis Gemaakt' kijken? Ik vind die Belgen toch in het maken van ongeveer elk televisieprogramma beter dan Nederlanders.
Haha, ik denk inderdaad dat Huis Gemaakt een programma is waar mensen klussen in een huis, terwijl het Blok een programma is waar mensen kibbelen met elkaar en tussendoor ook nog klussen in een huis. Kwestie van voorkeur, denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja!![]()
Alhoewel ik in de reeks van dit jaar alleen de eerste uitzendingen heb gekeken, omdat ik nu alleen met Het Blok bezig wil zijn (anders wordt ik)
Maar de rest van Huis Gemaakt ga ik af kijken als Het Blok voorbij is...
Dat zit op zich goed in elkaar inderdaad. Ik mis bij het Huis Gemaakt wel dan weer de onderlinge spanning. Het is ook een heel ander klus-programma eigenlijk..
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:15 schreef Roosd4321 het volgende:
[..]
Haha, ik denk inderdaad dat Huis Gemaakt een programma is waar mensen klussen in een huis, terwijl het Blok een programma is waar mensen kibbelen met elkaar en tussendoor ook nog klussen in een huis. Kwestie van voorkeur, denk ik![]()
Bij Huis Gemaakt kan ik bijna niet kiezen wie ik wil dat er wint omdat ik bijna iedereen de winst gun, terwijl ik bij het Blok bijna niet kan kiezen omdat ik het heel veel mensen níet gun. Het Blok geeft in ieder geval een stuk meer aanknopingspunten om op een forum als dit over na te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2025 18:19:04 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Ze gooien alles op die vier uur vertraging, twee dagen 2 uur langer werken had ook gekund. Maar nee koffie drinken met de timmerman. Al heeft Ray wel een beetje de pik op zequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:40 schreef V. het volgende:
De vleesgeworden paternalist heeft iets tegen paternalisme.
Christus te paard wat een aarsclown is die man.
Zelfs Harm zegt dat ze zelfvoldaan zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef V. het volgende:
Ray heeft de pik op ze, maar met reden.
Deze mensen zijn zó zelfvoldaan, dat als je ze in een boek zou schrijven, mensen zouden zeggen dat je te overdreven karikaturen hebt neergezet.
Echt, er zijn nog onontdekte volken in het Amazonegebied met een beter inzicht in dit soort bouwprojecten en hoe je overkomt op camera.
Nou ja zoals ze op zijn Duits zeggen "c'est le ton qui fait la musique"quote:
Absoluut, dat doet ze met iedereen, en als je er op in gaat heb je de poppen aan het dansen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ligt het aan mij of is Naomi Ray aan het bespelen met haar 'vrouwelijke charmes'?
Vergeet niet dat hij al 61 is he? Dan weet je wel wat qua levenservaring en aan de andere kant is het een excuus om het rustig aan te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef V. het volgende:
Echt, constant dat gewauwel over hoe goed hij in werkelijk álles is, terwijl hij nog geen kip klaar krijgt. Echt, als ik met die kerel in Het Blok had gezeten, had ik hem binnen een week verbaal terminaal gefileerd.
Darmverwekende schijtemmer, bah.
Ik denk dat je die man te serieus neemt...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef V. het volgende:
Echt, constant dat gewauwel over hoe goed hij in werkelijk álles is, terwijl hij nog geen kip klaar krijgt. Echt, als ik met die kerel in Het Blok had gezeten, had ik hem binnen een week verbaal terminaal gefileerd.
Darmverwekende schijtemmer, bah.
Over het algemeen is er bij dat soort appartementen (qua meters) maar één goede plek voor een twee persoons bed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet nog zo net niet of die ingebouwde headboard-hoofdsteun-bij het bed bij V&N wel zo handig is.... dan kun je dus nooit meer je bed ergens anders plaatsen... ik weet niet of dat wel zo goed verkoopt..
(wel knap gedaan hoor, daar niet van...)
Ongetwijfeld. Maar ik heb nul geduld met dit soort arrogante fuckfaces.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat je die man te serieus neemt...
O gelukkig, dan is mijn radar goed.... Want het irriteert mij behoorlijk hoe zij het lieve, spontane, grappige vrouwmens probeert te spelen om iets voor elkaar te krijgen... Dat deed ze bij die man met die hijskraan ook, gaf je hem 'een lekker bakkie' en een zoen op zijn helm..quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut, dat doet ze met iedereen, en als je er op in gaat heb je de poppen aan het dansen.
En in de bouwmarkt en wellicht ook in de beddenzaak.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O gelukkig, dan is mijn radar goed.... Want het irriteert mij behoorlijk hoe zij het lieve, spontane, grappige vrouwmens probeert te spelen om iets voor elkaar te krijgen... Dat deed ze bij die man met die hijskraan ook, gaf je hem 'een lekker bakkie' en een zoen op zijn helm..
Zou goed kunnen hoor... ik zou ff de hele kamer moeten zien.. Maar het beperkt mensen mogelijk wel op een of andere manier..quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Over het algemeen is er bij dat soort appartementen (qua meters) maar één goede plek voor een twee persoons bed.
Ja ik ken dat soort gasten ook...... veel opgeblazen gelul, maar geen zelfreflectie en weinig presteren. Des te beter toch dat ie nou een reality-check krijgt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef V. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik heb nul geduld met dit soort arrogante fuckfaces.
Ik woon in Het Gooi hč? Ik word op bijna dagelijkse basis aan dit soort onwrikbare, misplaatste zelfingenomenheid blootgesteld.
Ja dat zou best eens heel goed kunnen...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En in de bouwmarkt en wellicht ook in de beddenzaak.
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de kleur zo belangrijk is. Dat je het in de originele staat laat lijkt me duidelijk maar verf gaat er sowieso overheen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ergerde me trouwens ook nog () aan die Ray, die zelf niks doet aan die hele monumentencommissie, maar wel tegen E&W loopt te zeiken dat hun monumenten-slaapkamer niet echt opschiet.
"Nou, dan wachten we de uitslag van de commissie af", zegt ie gewoon. Nee Ray, JIJ moet dat regelen!![]()
(met z'n vaute grapjes![]()
)
100%, Victor reageerde daar ook redelijk matig op, want het is vast niet de eerste keer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja dat zou best eens heel goed kunnen...
Sommige mensen zijn in staat om zo'n hele kamer fluor-rose te schilderen... Maar dat komt inderdaad niet echt op een tint aan...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de kleur zo belangrijk is. Dat je het in de originele staat laat lijkt me duidelijk maar verf gaat er sowieso overheen.
Maar ja als de volgende bewoners het toch knal oranje schilderenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in staat om zo'n hele kamer fluor-rose te schilderen... Maar dat komt inderdaad niet echt op een tint aan...
Zo'n commissie wil zich ook een beetje belangrijk voelen. Dat zag je goed toen ze op bezoek waren, E&W gingen daar handig mee om
Vond trouwens die kleurenproef wel een erg groot stuk... stel nou dat het toch niet goed is...
Nee dat mag niet. Het is beschermd, is een Rijksmonument.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja als de volgende bewoners het toch knal oranje schilderen
Daar zul je dan wel een vergunning voor moeten aanvragen...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mogen ze niet...moeten ze ook toestemming voor hebben van diezelfde commissiequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is verf dat kan weer opnieuw net zoals nu. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Het is beschermd, is een Rijksmonument.
Het is beschermd en daardoor mag je er niet zomaar aankomen. Ook niet met een bakje verf.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is verf dat kan weer opnieuw net zoals nu. Dat bedoel ik.
Maar dat doen ze nu toch, het moet geschilderd worden. En ze hadden best wel van te voren even kunnen melden in welke tinten. Maar met drie man aan komen kakken om te beoordelen pfff...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is beschermd en daardoor mag je er niet zomaar aankomen. Ook niet met een bakje verf.
Zo gaat dat altijd met een monumentencommissie. Overal (weet ik uit ervaring). Dat zijn vrijwilligers die tegen een onkostenvergoeding het heerlijk vinden om vooral zoveel mogelijk oude dingen te bestuderen en te behouden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat doen ze nu toch, het moet geschilderd worden. En ze hadden best wel van te voren even kunnen melden in welke tinten. Maar met drie man aan komen kakken om te beoordelen pfff...
En drummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Ik ben motorisch heel goed’, aldus Mark. Slaat vervolgens alles mis.
Denk dat je het Ray niet eens kwalijk kan nemen, meer degene die het programma voorbereidt. Dit hadden ze van te voren moeten weten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met een monumentencommissie. Overal (weet ik uit ervaring). Dat zijn vrijwilligers die tegen een onkostenvergoeding het heerlijk vinden om vooral zoveel mogelijk oude dingen te bestuderen en te behouden.
Dus vandaar mijn kritiek op Ray als projectleider...
Dat is het toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moest wel lachen om Faisel: "We hebben Hamertje-tikkertje' gewonnen"
Oké het mag niet... maar gaan ze zulke dingen echt controleren als je je mond houdt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mogen ze niet...moeten ze ook toestemming voor hebben van diezelfde commissie
Edit: wat Boca_Raton zegt
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind trouwens Edith en Wilfred ook een beetje op twee molletjes lijken…
Edith kon de juiste kleur ook niet vinden dus het gaat toch een tintje anders worden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké het mag niet... maar gaan ze zulke dingen echt controleren als je je mond houdt?
Jepquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Edith kon de juiste kleur ook niet vinden dus het gaat toch een tintje anders worden.
Ik snap geen bal van die commissie. Originele kleuren zijn toch de kleuren die er nu op zitten? Of moet het kleuren zijn die er 100 jaar geleden op zaten? Het was vrij eenvoudig als zo'n commissie het dan van te voren had aangegeven tussen welke kleuren ze konden kiezen. Hoogst irritant dit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Nu hopen dat ze door de camera's op hun neus niet in de problemen raakt
Jawel, ik denk het toch wel. Want Ray is, als aannemer/projectleider vd bouw, de tussenpersoon tussen de projectleider van de verbouwing (waarschijnlijk iemand van een vastgoedbedrijf/ projectontwikkelaar). Die projectleider moet het dan inderdaad oplossen en die commissie vriendelijk onder druk zetten om op te schieten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je het Ray niet eens kwalijk kan nemen, meer degene die het programma voorbereidt. Dit hadden ze van te voren moeten weten.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is het toch ook
Of heeft het spel een andere naam?
Ik ga nog een stukje verder, vermoed gewoon dat het opzet is van de tv-productie. Ook die burgemeester, dat had allemaal niet voor de camera gehoeven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, ik denk het toch wel. Want Ray is de tussenpersoon tussen de projectleider van de verbouwing (waarschijnlijk iemand van een vastgoedbedrijf/ projectontwikkelaar). Die projectleider moet het dan inderdaad oplossen en die commissie vriendelijk onder druk zetten om op te schieten.
Maar dan moet Ray wel eerst aan die projectleider melden dat 2 van 'zijn' mensen niet verder kunnen met de bouw vanwege een te trage procedure, anders weet die projectleider dat simpelweg niet...
(ik heb het dus even niet over het tv-programma, maar puur bekeken vanuit het (ver-)bouwproject. Ik denk dat de tv-producent zich niet al teveel met gemeentelijke procedures bemoeit, die wil gewoon spannende tv maken)
Iedereen wist dat die kamer speciaal behandeld moest worden, en iedereen weet ook hoe traag een commissie daar in kan zijn. Dan is het toch simpel om van te voren te weten welk verfje erop moet komen. Dat kan je dat stel niet kwalijk nemen. Ik vind het prutswerk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, ik denk het toch wel. Want Ray is, als aannemer/projectleider vd bouw, de tussenpersoon tussen de projectleider van de verbouwing (waarschijnlijk iemand van een vastgoedbedrijf/ projectontwikkelaar). Die projectleider moet het dan inderdaad oplossen en die commissie vriendelijk onder druk zetten om op te schieten.
Maar dan moet Ray wel eerst aan die projectleider melden dat 2 van 'zijn' mensen niet verder kunnen met de bouw vanwege een te trage procedure, anders weet die projectleider dat simpelweg niet...
(ik heb het dus even niet over het tv-programma, maar puur bekeken vanuit het (ver-)bouwproject. Ik denk dat de tv-producent zich niet al teveel met gemeentelijke procedures bemoeit, die wil gewoon spannende tv maken)
Ik had verwacht dat Mark dit zou winnen, heeft jaren ervaring opgedaan tijdens Kopspijkers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Ik ben motorisch heel goed’, aldus Mark. Slaat vervolgens alles mis.
Dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen wist dat die kamer speciaal behandeld moest worden, en iedereen weet ook hoe traag een commissie daar in kan zijn. Dan is het toch simpel om van te voren te weten welk verfje erop moet komen. Dat kan je dat stel niet kwalijk nemen. Ik vind het prutswerk.
Go Meke!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef Meke het volgende:
Ik was even wat afwezig deze week, Blok en ESF blijken moeilijk gecombineerd![]()
![]()
Ik heb gisteren drie afleveringen gekeken en vandaag nog twee, dan ben ik weer bij
Helemaal waar. Het leek er ook een beetje op dat Mark, toen hij dat ging zeggen, zelf ook dacht van: "Ja, wat zit ik zelf nou eigenlijk te zeuren?"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:31 schreef d.k. het volgende:
Mark doet zich voor als de man die prima anderen kan aanspreken op hun gedrag ("daar heb ik jaren in gewerkt") maar dat gesprek met Ray viel tegen. Hij wist niet hoe te beginnen, hij maakte zijn punt niet en uiteindelijk vervalt hij dan in stemverheffing. Ray kijkt dat eens aan en denkt er het zijne van. Totaal niet onder de indruk![]()
Ben benieuwd wie het een beetje afkrijgt en hoe het eruit ziet. Mark en Heidy zijn het minst ver verwacht ik.
Nou, ik ga niet zover dat het allemaal gescript is en dat het een complot is, hoor. Die burgemeester was natuurlijk wel even ingestudeerd maar dat is logischquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ga nog een stukje verder, vermoed gewoon dat het opzet is van de tv-productie. Ook die burgemeester, dat had allemaal niet voor de camera gehoeven.
En eerst was ik best enthousiast over die 'strenge' Ray, nu wordt ie bijna net zo irritant als Mark. Altijd die handen in zijn zak, praat net zo onduidelijk als Mark. En dan dat handje ook op de schouder van Naomi, brrrrr
Als ze gaan inzien dat ze het niet gaan winnen, zullen ze alles en iedereen de schuld geven. (Ray, de politie, de zusjes ivm overpad etc). Zodat het niet bij hen ligt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat H&M zich nog groot houden, maar bij nog meer tegenspraak of -slag dat ze misschien nog wel zullen stoppen.
Vanavond weer de laatste aflevering voor deze week, ik heb weer genoten.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond weer de laatste aflevering voor deze week, ik heb weer genoten.
Ik vermaak me ook wel. Maar wat hebben we nou van die slaapkamer verbouwing gezien? Behalve het plaatsen van fucking wandjes? Das toch raar?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik heb wel wat te klagen hier, maar ik vind het nog steeds leuk!![]()
Vanavond de oplevering van de slaapkamer!!
Is ook zo. Maar dat komt gewoon door het grote gebouw waar je die appartementjes in moet zetten. Het gebouw is zelf ook niet spannend qua vorm enzo. Dus dan kun je eigenlijk alleen doen wat Victor deed en zelf zo'n nisje in de wanden maken als headboard. Dat is nou eenmaal zo met dit gebouwquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook wel. Maar wat hebben we nou van die slaapkamer verbouwing gezien? Behalve het plaatsen van fucking wandjes? Das toch raar?
Dat houdt de spanning er in omdat iedereen denkt dat ze het niet halen. En vanavond zie je opeens dingen die je nog nooit gezien hebt. Dat hebben ze zogenaamd in één dag gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook wel. Maar wat hebben we nou van die slaapkamer verbouwing gezien? Behalve het plaatsen van fucking wandjes? Das toch raar?
In die gezamenlijke douchecabine waarschijnlijk dan ook nog eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja, nog iets!
Mark spreekt Ray aan op zijn foute grapjes, maar Mark maakt wel tegen Edith een ordinair, vulgaire opmerking: "ik ga straks even lekker mijn helm poetsen"![]()
Dus dat soort opmerking mag dan weer wel... volgens mij schrok Edith trouwens...
Ja het is ook gewoon dubbel pech dat dit de allereerste ruimte is, anders hadden ze er wellicht al een beetje onderzoek oid naar kunnen doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen wist dat die kamer speciaal behandeld moest worden, en iedereen weet ook hoe traag een commissie daar in kan zijn. Dan is het toch simpel om van te voren te weten welk verfje erop moet komen. Dat kan je dat stel niet kwalijk nemen. Ik vind het prutswerk.
Ben inmiddels bij(gelezen)quote:
Oh ik nam het letterlijk... van "volgens Ray kan ik niks. Dus dan maar poetsen"quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja, nog iets!
Mark spreekt Ray aan op zijn foute grapjes, maar Mark maakt wel tegen Edith een ordinair, vulgaire opmerking: "ik ga straks even lekker mijn helm poetsen"![]()
Dus dat soort opmerking mag dan weer wel... volgens mij schrok Edith trouwens...
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik nam het letterlijk... van "volgens Ray kan ik niks. Dus dan maar poetsen"
Maar bij bedoelde zelfbevrediging?
Oh... dacht dat hij Day een nazi vond en dat Ray zei dat hij niks kon... dus dan maar poetsenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/duitse-helm
Nu je het zegt... ik heb onze momfluencer helemaal niet meer horen klagen over de vieze douches. Terwijl ze in de eerste uitzending nog iedereen corvee wilde geven en alles brandschoon moest blijven....... jammer!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
In die gezamenlijke douchecabine waarschijnlijk dan ook nog eens![]()
Ja, best goor, eerder een opmerking van 'de vieze man' (Koot & Bie).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dacht dat hij Day een nazi vond en dat Ray zei dat hij niks kon... dus dan maar poetsen
Leer nog dingen op Fok
Maar wat een grove opmerking. Zeker tegen een andere vrouw dan zijn eigen
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dacht dat hij Day een nazi vond en dat Ray zei dat hij niks kon... dus dan maar poetsen
Leer nog dingen op Fok
Nouja sowieso vies en ongepast. Of hij het nu gaat doen of niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leer nog dingen op Fok
Snap nu ook de blik van mevrouw-met-de-rare-brilquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, best goor, eerder een opmerking van 'de vieze man' (Koot & Bie).
Ja, dat zijn dingen die Wilfred vast niet tegen Catootje zegtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap nu ook de blik van mevrouw-met-de-rare-bril
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel domquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja sowieso vies en ongepast. Of hij het nu gaat doen of niet.
Maar vind hem sowieso een beetje viezig en oversekst, ook al met het 'ik kan je niet vastbinden vanavond schat want ga nu de ducttape gebruiken' en 'ja echt wel zin om weer in een normaal bed te "slapen", we zijn natuurlijk nog maar een half jaar getrouwd'![]()
![]()
(Had ik ook gevonden als één van de andere mensen dit had gezegd trouwens, maar dat het een oud, vies mannetje is helpt niet)
Hahaha van je eigen partner zonder camera is toch andersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die Wilfred vast niet tegen Catootje zegt
Niet gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je dat moment kon zien/zag, maar Mark twijfelde even of hij dat wel zou zeggen, dat zag je ook aan zijn gezicht. Hij had een soort van ondeugd puber-lachje op zijn gezicht.
En hij mompelde ook iets van: 'is het handig als ik dit voor de camera zeg' En toen zei ie het toch...
Daar is niks mis mee hoor, kan ook best rustig zijn dat je al die onzin niet meekrijgtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel dom
Dat van de tape voelde zo gekunsteld, van; zie mij eens leuk en jong doen voor de camera
Ik ben blij naďef te zijn
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor, kan ook best rustig zijn dat je al die onzin niet meekrijgt
Ik denk,dat Mark denkt,dat hij altijd in een hoge functie heeft gewerkt maar laat dit totaal niet zien, integendeel enkel roepen over veel ervaring ,mijn klanten zijn tevreden enzovoort dat kun je ook roepen als hoofd bediening bij een horeca keten zoals KFC of de Mac.Tot nu toe van beiden " veel geschreeuw maar weinig wol" Ook de houding van "dan stoppen we ermee "geeft ook al aan dat de schuld altijd bij een ander ligt ,0,0 zelfreflectie en veel(zelf) opgeblazen lucht is van beiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef koemleit het volgende:
hamertje tikkertje was weer heerlijk school tv niveau.
Het budget is zo laag dat Dennis maar heeeel af en toe langs kan komen, en die stylist wordt waarschijnlijk helemaal niet betaald voor haar rol in dit geheel. (als ze dat wel krijgt dan zou ik een serieus gesprekje aangaan).
Verder vinden M&H Ray discrespectvol, terwijl hij alleen klinisch opnoemde wat ze verkeerd deden.
Ipv dat je daar blij mee bent. (bijvoorbeeld dat kozijn, das mooi kut als je daar pas bij het leggen van de vloer achter komt, nu kun je nogherstellen).
Ze vinden het disrespectvol omdat ze geen feedback kunnen ontvangen, Marc had ook eigenlijk geen argumenten waarom ie het niet fijn vond wat Ray deed. Ik denk dat Marc wel altijd in een hoge functie ergens gewerkt heeft, waar niemand hem verteld heeft dat wat ie doet vaak nergens op slaat. Daarom denk ie ook dat ie overal goed in is. Hij komt er nu op een pijnlijke manier achter dat dat niet zo is. Trekt ie niet.
Het zou me verder zeer verbazen als V&N dit niet winnen, terecht ook ze lijken het beste te weten wat ze doen. Maar V moet wel ophouden met steeds zeggen dat mensen hem onderschatten en hoe ver ze wel niet voor liggen, siert hem niet.
(volgens mij onderschatte niemand hen, ik in elk geval niet)
Ik denk dat je het inderdaad beter kunt missenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zulke dingen vallen mij dan weer niet op... voel me nu wel dom
Dat van de tape voelde zo gekunsteld, van; zie mij eens leuk en jong doen voor de camera
Ik ben blij naďef te zijn
Brrrrr... die mensen vrijen vast wel eens...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het inderdaad beter kunt missen
Ik heb hem even voor je opgezochtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft iemand dat leuke plaatje van die mollen nog?
Jahahaha zo treffend thxx Roberto.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je opgezocht![]()
[ afbeelding ]
Credits aan PeterKelder
Marit en Roelie zeker welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond de oplevering toch? Zin in die drama
Eens zien hoeveel mensen die slaapkamertjes klaar krijgen
Nog nooit van gehoordquote:
Daar zit nog wel een heel triest verhaal achter...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:55 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Volgens google is dat de ex van Barbie
Naomie is de ex van Micheal van der plas
Micheal van der plas is ook een ex van Barbie.
Heeft Victor het ook met Barbie gedaan?
Lekkere boel daar dan
Ik ben ook naďefquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/duitse-helm
Nou wel ongevraagd de stekker in iemand anders zijn haspel geduwd. Ach ja ze hebben ook zo veel tegenslagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah kapotte elektriciteit
Zijn Mark en Heidi bewust aan het saboteren geweest of niet...
Grote vraagtekens
Ja zekerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wel ongevraagd de stekker in iemand anders zijn haspel geduwd. Ach ja ze hebben ook zo veel tegenslagen.
Dan valt de tegenslag voor andere wel mee
Ik zou dat wel heel ver vinden gaan, mag toch hopen dat dit een ongelukje is geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah kapotte elektriciteit
Grote vraagtekens
Haha jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die de deadline niet halen
Die zijn ook niet echt geschikt voor 2 personen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg stress van die wiebel steigers
Beide denk ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Meke het volgende:
Als er zoveel kandidaten dit niet hebben gered, heb je toch echt iets verkeerd gedaan óf met de deadlines van je oplevering óf in de selectie van kandidaten
Nee precies, ook Victor en Naomi hadden nog allerlei dingetjes niet af..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide denk ik?
De meesten zijn hannissen
Alleen niemand haalt het echt goed...
Nee maar met een persoon wiebelen ze ook alle kanten op van de weekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn ook niet echt geschikt voor 2 personen.
Ja...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, ook Victor en Naomi hadden nog allerlei dingetjes niet af..
Dat gaat alleen maar erger worden, de oplevering van de volgende kamer is volgende week.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
Twee kamers maar... de producers mogen zich achter de oren krabbelen
Ja precies. We hebben vorig jaar ook gezien dat het zich steeds kon blijven opstapelen, hoop dat dat nu wel meevalt want vind het denk ik leuker om te kijken als er ook echt dingen afkomen dan alleeeen maar ellendequote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
En met een professionele bouwvakker zelfs die misschien wel vals gespeeld heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
En een smal bed, die dus niet eens meer groter kan met de ombouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus de slaapkamer van V&N is superklein, maar gelukkig is er wel kastruimte die bijna net zo groot is als de hele slaapkamer
Een wortel en wat selderie stengels.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:20 schreef Meke het volgende:
Even kijken wat voor vega-optie er vandaag is
Geen woord van sorry ook…quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah kapotte elektriciteit
Grote vraagtekens
Dat was niet bewust. Daar hebben ze te weinig verstand van klussen voor. Ze weten niet eens hoe dat werkt met groepen..quote:
Naomi lichtte het toch toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was niet bewust. Daar hebben ze te weinig verstand van klussen voor. Ze weten niet eens hoe dat werkt met groepen..
Welke stijl? Er was toch ook niets te zien?! Al hebben hun met die kamer ook het minste inbreng.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Meke het volgende:
Wel raar dat sommige mensen meer feedback krijgen dan anderen. Faisel en Chris hadden het ook niet af, maar kregen wel feedback op hun drukke vloer en niet-passende muur, maar nu krijgen de kunstenaars niets te horen over hun stijl
Hij voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik denk dat ik die Dennis ook gelijk meepak![]()
Met z'n: "ja, jongens, tandje erbij he"
Ja, maar als zoiets gebeurt en je wordt erop gewezen dan zeg je toch sorry?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was niet bewust. Daar hebben ze te weinig verstand van klussen voor. Ze weten niet eens hoe dat werkt met groepen..
Ja natuurlijk, op die manier wel. Maar dat is geen saboteren, dat is gewoon dommigheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar als zoiets gebeurt en je wordt erop gewezen dan zeg je toch sorry?
Er zal gerust wel wat gezegd zijn over het stroomgebruik, en dat ze geen sorry hebben gezegd is een aannamequote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar als zoiets gebeurt en je wordt erop gewezen dan zeg je toch sorry?
We reageren hier allemaal op wat we zien. Er zal wel meer in en uit beeld gehouden worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal gerust wel wat gezegd zijn over het stroomgebruik, en dat ze geen sorry hebben gezegd is een aanname
Schril contrast met de reclame van het Diabetes Fonds voor Diabetes Type 2.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebbie Dennis weer met z'n gore vreettroep
Ik zou het zo formuleren: "het was niet de schuld van Heidy, maar wel haar verantwoordelijkheid"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal gerust wel wat gezegd zijn over het stroomgebruik, en dat ze geen sorry hebben gezegd is een aanname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Haha goed gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Schril contrast met de reclame van het Diabetes Fonds voor Diabetes Type 2.
Ja precies...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Schril contrast met de reclame van het Diabetes Fonds voor Diabetes Type 2.
Assertief.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe vonden jullie Marit trouwens toen ze die vloer en een lampje of zo (?) niet op tijd bezorgd kreeg?
Ik kan dat soort dingen niet, maar zij haalt er wel voordeel uit d.m.v. korting.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe vonden jullie Marit trouwens toen ze die vloer en een lampje of zo (?) niet op tijd bezorgd kreeg?
Missie gedoemd te falen iddquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze hadden een week erbij moeten hebben, dit is te dol.
Lekker dramatische televisie waarbij wij heerlijk in een af en gezellig huis toekijken hoe zij hard werken en stressen en ruzie makenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En nu halen ze het nooit meer in. Dus…
Moeten ze personeel gaan inhuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Marit en Roelie hoor. Hadden ze maar een taxi in moeten huren voor die vloer. Stelletje losersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want iedereen (op 2 koppels na) gaat ook nog eens kut slapen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe vonden jullie de grootte van de kamer van Chris?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, want iedereen (op 2 koppels na) gaat ook nog eens kut slapen...
Met een taxi een vloer ophalen vond ik een vindingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Marit en Roelie hoor. Hadden ze maar een taxi in moeten huren voor die vloer. Stelletje losers
Het leek nergens op.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrast me niet dat vader en zoon slordig werk afleveren
Ben er ook weer..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg stress van die wiebel steigers
Misschien krijgen ze bonuspunten voor elk bot dat ze brekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben er ook weer..![]()
Net dat gezien, jemigdepemig, met twee boomers op die wiebelende steiger met die voor hun doen best zware gipsplaat.
Naar Amsterdam, is al het geld gelijk op.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Marit en Roelie hoor. Hadden ze maar een taxi in moeten huren voor die vloer. Stelletje losers
Die hadden al een dag nodig om alle tering zooi op te ruimen. Zo belangrijk een beetje netjes en geordend werken, scheelt heel veel tijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrast me niet dat vader en zoon slordig werk afleveren
Jep en welke chauffeur wil die lading meenemenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar Amsterdam, is al het geld gelijk op.
Ja... maar we hebben het huis van die vader gezien in aflevering éénquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden al een dag nodig om alle tering zooi op te ruimen. Zo belangrijk een beetje netjes en geordend werken, scheelt heel veel tijd.
Ze proberen modern en gehaaid over te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is dat nu weer voor een jut&jul stel stylisten, allemachtig!
Je kon daar niet eens een tweepersoonsbed kwijt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden al een dag nodig om alle tering zooi op te ruimen. Zo belangrijk een beetje netjes en geordend werken, scheelt heel veel tijd.
Ik zat echt te denken: "huh, heb ik soms een nieuwsbericht gemist dat er 2 deelnemers van Het Blok van een steiger zijn gevallen, dit gaat toch niet goed komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze bonuspunten voor elk bot dat ze breken
Ze solliciteren er iig wel naar![]()
Doodeng dat ding
Hoge plafonds zijn toch ook gewoon mooi?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Dus kennelijk in de ene ruimte wel het balkenplafond behouden en in de andere gewoon gipsplaat tegen de balken aan. Alleen dat klopt al niet, want een heidens karwei om dat verlaagde plafond erin te krijgen, geen een stel dat zien doen.
Hahah excuusquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken: "huh, heb ik soms een nieuwsbericht gemist dat er 2 deelnemers van Het Blok van een steiger zijn gevallen, dit gaat toch niet goed komen?"
Eén app. heeft geen balkenplafond. Die is geloof ik van Chris.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Dus kennelijk in de ene ruimte wel het balkenplafond behouden en in de andere gewoon gipsplaat tegen de balken aan. Alleen dat klopt al niet, want een heidens karwei om dat verlaagde plafond erin te krijgen, geen een stel dat zien doen.
Kon ik niet echt goed zien, omdat er niks in stond. Maar ik vind alle slaapkamers echt heel klein. Als je bijv. 2 meter bent, hoe kun je daar dan in slapen??quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe vonden jullie de grootte van de kamer van Chris?
Ja. Bed past ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kon ik niet echt goed zien, omdat er niks in stond. Maar ik vind alle slaapkamers echt heel klein. Als je bijv. 2 meter bent, hoe kun je daar dan in slapen??
Die appartementjes zijn allemaal tussen de 70~80m˛quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kon ik niet echt goed zien, omdat er niks in stond. Maar ik vind alle slaapkamers echt heel klein. Als je bijv. 2 meter bent, hoe kun je daar dan in slapen??
Dat is zo. En mooie hoge ramen is ook.... uh, mooi. Maar het vreet energie. En ik vind de verhouding in zo'n kleine kamer wat raar...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoge plafonds zijn toch ook gewoon mooi?
Al kan het een kleine kamer wel extra klein maken... of juist niet... geen verstand van
Dat laatste bedoel ik iddquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zo. En mooie hoge ramen is ook.... uh, mooi. Maar het vreet energie. En ik vind de verhouding in zo'n kleine kamer wat raar...
Komt natuurlijk ook omdat ze van het hele project de kosten van de Amsterdamse styliste nog moeten betalen. Ja ok, dat begrijp ik wel dan...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die appartementjes zijn allemaal tussen de 70~80m˛
Dan heb je kleine kamers
Ik ben de draad idd kwijt qua plafondsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Bij Marit en Roelie hangen de uitlijnblokjes voor het plafond ook al klaar. Ik dacht dat het beneden wel monumentaal was en dan bij de bovenverdieping niet? (Of andersom)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén app. heeft geen balkenplafond. Die is geloof ik van Chris.
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:32 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik liep een beetje achter. Wel zielig voor Wilfred en Edith, maar ik heb even gemist waarom zij geen vloer hadden en de meubels niet in elkaar enz? Dat kon toch juist wél voor het schilderen??
Wat een jury zeg, voor het eerst ben ik het eens met Mark haha! “Het is niet hun schuld, wel hun verantwoordelijkheid.”
Vond het een stomme beoordeling verder. Vind dat systeem met puntenverdeling van de Australische editie een stuk beter. Ook zonder vloer kan je toch wel wat tips geven. (Die rode lamp vond ik trouwens niet vloeken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |