abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:58:59 #1
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217626401
Van bouwval naar winst.
Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!
Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Niet alleen is dit een opwekker voor reality: het team dat het beste presteert, wint voordelen. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.
De koppels!

Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 13 mei 2025 @ 23:02:12 #2
124676 RobertoCarlos
pi_217626486
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
Ik denk dat als H&M die spullen voor andere kamers niet in Katrien hadden gezet, maar ergens in een berging, dat Ray dan geen probleem had gehad. Maar ik heb niet het idee dat H&M echt de spelregels van tevoren bestuderen.... :P
pi_217626528
Oja, over dat gezeur over dat beeld maken. Ze zaten vast ivm de monumentenzorg over de kleur verf, logisch dat ze even iets anders zoeken.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 23:04:38 #4
124676 RobertoCarlos
pi_217626540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
Zag ik daar nu ineens van die gladde gamma-deuren? In een andere ruimte stonden toch nog een stapel originele paneeldeuren?
Dat was iig in de slaapkamer van W&E.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 23:06:16 #5
124676 RobertoCarlos
pi_217626574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Oja, over dat gezeur over dat beeld maken. Ze zaten vast ivm de monumentenzorg over de kleur verf, logisch dat ze even iets anders zoeken.
Nee, ze konden nog heel erg veel voorbereiden qua schuren enzo..., Edith zei dat zelfs op een gegeven moment tegen Wilfred. Maar ik vind het best lief hoor dat ze zo enthousiast zijn over kunst maken.... O+
pi_217626578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Er zat nog genoeg behang wat eraf moest, plus kan je je tijd vast beter besteden aan inrichting
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217626591
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat was iig in de slaapkamer van W&E.
Oja, maar neem toch niet aan dat die alleen voor dat appartement mochten gebruikt worden. Verbaas mij bij elke aflevering nog steeds meer over deze verbouwing, haha.
pi_217626704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zat nog genoeg behang wat eraf moest, plus kan je je tijd vast beter besteden aan inrichting
Och, een hele dag behang afkrabben, is ook dodend en ze deden op hun manier ook wat aan de inrichting zo.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 23:12:27 #9
124676 RobertoCarlos
pi_217626744
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oja, maar neem toch niet aan dat die alleen voor dat appartement mochten gebruikt worden. Verbaas mij bij elke aflevering nog steeds meer over deze verbouwing, haha.
Ja, geen idee idd.... het wordt een soort mystery (horror) house... met een beeld van Jan van Cuijck die je aanstaart als je in bed ligt te.... slapen :@ ;)
pi_217626781
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, geen idee idd.... het wordt een soort mystery (horror) house... met een beeld van Jan van Cuijck die je aanstaart als je in bed ligt te.... slapen :@ ;)
_O- _O- _O-

En al die dunne gipsplaten wandjes, daar krijg ik weer de horror van.
pi_217627071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

En al die dunne gipsplaten wandjes, daar krijg ik weer de horror van.
Nou ja de meeste zijn voorzet wanden met isolatie de oorspronkelijke muren staan nog. De gipswanden zijn grotendeels voor de indeling van het appartement.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217627178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja de meeste zijn voorzet wanden met isolatie de oorspronkelijke muren staan nog. De gipswanden zijn grotendeels voor de indeling.
Nee joh, heel veel stenen tussenmuren zijn weggeslagen, open ruimte per appartement dat ingedeeld wordt met gipswandjes met isolatie.
pi_217627298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee joh, heel veel stenen tussenmuren zijn weggeslagen, open ruimte per appartement dat ingedeeld wordt met gipswandjes met isolatie.
De tussenmuren moet ook wel, het moet toch in 6 appartementen worden gesplitst. Maar ik denk niet dat er gipswandjes tussen twee buren komen. Mag ik hopen :')
pi_217627384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
De tussenmuren moet ook wel, het moet toch in 6 appartementen worden gesplitst. Maar ik denk niet dat er gipswandjes tussen twee buren komen. Mag ik hopen :')
Haha, dat hoop ik ook niet, maar gipswanden in een appartement tussen de ruimtes ook niet fijn. Lijkt mij ontzettend gehorig. Maar goed, snap dat ze geen baksteenmuurtjes durven bouwen.
pi_217627455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, dat hoop ik ook niet, maar gipswanden in een appartement tussen de ruimtes ook niet fijn. Lijkt mij ontzettend gehorig. Maar goed, snap dat ze geen baksteenmuurtjes durven bouwen.
Dit zijn denk ik appartement voor 1 of 2 personen. Dus dan is het geluidsoverlast geheel aan jezelf te danken :D
pi_217627479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Dit zijn denk ik appartement voor 1 of 2 personen. Dus dan is het geluidsoverlast geheel aan jezelf te danken :D
Oh vast en zeker, maar zag al dat spaanplaat en glaswol plus hout en gipsplaten en gamma-deuren, zal maar brand uitbreken, de horror :D
pi_217627536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh vast en zeker, maar zag al dat spaanplaat en glaswol plus hout en gipsplaten en gamma-deuren, zal maar brand uitbreken, de horror :D
Die isolatie en wanden is toch wel brand veilig ? Of denken we tegenwoordig alleen maar aan duurzaamheid :+
pi_217627574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Die isolatie en wanden is toch wel brand veilig ? Of denken we tegenwoordig alleen maar aan duurzaamheid :+
Geen idee, hoor, gewoon gevoelsmatig, woon zelf nog in een huis met zachtboard plafonds op de bovenverdieping, mag ook niet meer ivm brandveiligheid, maar wel stenen muren tussen de kamers.. :D
pi_217627579
Die gammadeuren werden in het vorige forum door iemand genoemd, dat bracht me weer helemaal terug naar de pijn van die weggesloopte (prachtige) en-suitedeuren vorig seizoen.

Ik kan het wel waarderen dat de monumentale status van het pand echt gerespecteerd wordt deze keer, ik hoop dat dat ook in de inrichtingen te zien gaat zijn!
(maar ik vrees het ergste)
pi_217627632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:42 schreef Roosd4321 het volgende:
Die gammadeuren werden in het vorige forum door iemand genoemd, dat bracht me weer helemaal terug naar de pijn van die weggesloopte (prachtige) en-suitedeuren vorig seizoen.

Ik kan het wel waarderen dat de monumentale status van het pand echt gerespecteerd wordt deze keer, ik hoop dat dat ook in de inrichtingen te zien gaat zijn!
Dat was erg, ja, daarom alleen al hoop ik dat het kunstenaarsstel er iets moois van maken. Maar jemig, een beeld maken van piepschuim, vrees het ergste.
pi_217627648
quote:

Ja die glas in lood deuren, eeuwig zonde.
pi_217627652
De kunstenaars gingen he-le-maal naar een museum. Ze hebben er wel 3 minuten op gewandeld en dat was alleen omdat het stoplicht nog op rood stond. Dat museum is ongeveer om de hoek. Lekker afleiding tijdens het eindeloze behang krabben en ontvetten en schuren...al heb ik niet het idee dat ze verder zijn dan dat behang.

Het idee van het bouwmateriaal is volgens mij dat je wel afspraken mag maken over het op afroep hebben liggen van spul in een extern magazijn, maar dat je het niet eerder mag kopen en/of laten bezorgen. Daar is ook niet echt ruimte voor en bovendien hinder je zo anderen. En die Mark is gewoon een enorme drammer die niet gewend is tegengas te krijgen. Dat toontje van em, ik zou er binnen een week ruzie mee hebben.
En Heidy gaat op hoge poten de bakwagen opeisen want dat moet op die ene middag en vervolgens zegt ze dat ze nog even gaat checken of het echt op die tijd moet. Die bakwagen is de achilleshiel, in Grave is niet veel en op fietsafstand ook niet. Dus je moet vooruitzien en zorgen dat je op tijd dingen bestelt en laat bezorgen, dan heb je die bakwagen niet nodig. Kost ook minder tijd dan zelf telkens gaan rijden. Volgens mij mogen ze niet met eigen vervoer spullen halen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217627690
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:49 schreef d.k. het volgende:
De kunstenaars gingen he-le-maal naar een museum. Ze hebben er wel 3 minuten op gewandeld en dat was alleen omdat het stoplicht nog op rood stond. Dat museum is ongeveer om de hoek. Lekker afleiding tijdens het eindeloze behang krabben en ontvetten en schuren...al heb ik niet het idee dat ze verder zijn dan dat behang.

Het idee van het bouwmateriaal is volgens mij dat je wel afspraken mag maken over het op afroep hebben liggen van spul in een extern magazijn, maar dat je het niet eerder mag kopen en/of laten bezorgen. Daar is ook niet echt ruimte voor en bovendien hinder je zo anderen. En die Mark is gewoon een enorme drammer die niet gewend is tegengas te krijgen. Dat toontje van em, ik zou er binnen een week ruzie mee hebben.
En Heidy gaat op hoge poten de bakwagen opeisen want dat moet op die ene middag en vervolgens zegt ze dat ze nog even gaat checken of het echt op die tijd moet. Die bakwagen is de achilleshiel, in Grave is niet veel en op fietsafstand ook niet. Dus je moet vooruitzien en zorgen dat je op tijd dingen bestelt en laat bezorgen, dan heb je die bakwagen niet nodig. Kost ook minder tijd dan zelf telkens gaan rijden. Volgens mij mogen ze niet met eigen vervoer spullen halen.
Marit had gewoon gelijk, hoor. Erger mij ook rot aan dat arrogante stel. Opgeblazen egootjes. Mark had het toch zo goed voor elkaar met zijn stelling en gereedschappen, nu bleek dat ie zelf ook wat eigen gereedschap had meegenomen, de hypocriet.
pi_217628578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Er zullen toch wel bepalingen zijn vastgelegd over hoe de muren geďsoleerd moeten zijn? Kan me niet voorstellen dat gipswandjes tussen woningen toegestaan zijn
  woensdag 14 mei 2025 @ 08:28:10 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217628670
Ik mag die Marit wel ^O^
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217628775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er zullen toch wel bepalingen zijn vastgelegd over hoe de muren geďsoleerd moeten zijn? Kan me niet voorstellen dat gipswandjes tussen woningen toegestaan zijn
Ik denk ook dat het pand daar niet op berekend is. Het heeft houten vloeren is en is niet voor niets een monument.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  woensdag 14 mei 2025 @ 09:37:56 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217629070
Doen ze niets aan de balkenplafonds? Die moeten toch op zijn minst geschilderd worden en niet als de rest klaar is.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:17:10 #28
124676 RobertoCarlos
pi_217629277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij is dat wel zo... het was iig zo dat ze op een verdieping 2 appartementen gaan realiseren (ze zetten in het begin lijnen op de grond tussen 2 appartementen als grens bij wijze van grapje). En ik vroeg me ook al af hoe dat met die dunne (OSB?) wandjes zou gaan qua geluidsoverlast.

Ik zou zo'n appartement absoluut niet willen kopen, ik ben blij dat ik het geld er niet voor heb *O*
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:19:02 #29
124676 RobertoCarlos
pi_217629291
quote:

Ik vrees ook het ergste..... ik zou het juist bij een monument wel heel mooi vinden om de stenen muren en de balken te zien, maar ik vrees dat dat allemaal wordt weggewerkt door lelijke plaat-constructies...
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:23:58 #30
124676 RobertoCarlos
pi_217629330
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 23:49 schreef d.k. het volgende:
De kunstenaars gingen he-le-maal naar een museum. Ze hebben er wel 3 minuten op gewandeld en dat was alleen omdat het stoplicht nog op rood stond.
Dat was idd ook wat negatief geframed door Victor en Harm

quote:
Het idee van het bouwmateriaal is volgens mij dat je wel afspraken mag maken over het op afroep hebben liggen van spul in een extern magazijn, maar dat je het niet eerder mag kopen en/of laten bezorgen. Daar is ook niet echt ruimte voor en bovendien hinder je zo anderen.
Volgens mij had Victor het al wel gekocht, maar goed Ray is fan van Victor dus die kan alles maken.... >:) ;)

quote:
En Heidy gaat op hoge poten de bakwagen opeisen want dat moet op die ene middag en vervolgens zegt ze dat ze nog even gaat checken of het echt op die tijd moet.
Dat viel mij ook op! Eerst drammen en aan anderen vragen of ze jouw probleem oplossen en pas daarna ga je na of het eigenlijk wel nodig is! :'( :r

quote:
Die bakwagen is de achilleshiel, in Grave is niet veel en op fietsafstand ook niet. Dus je moet vooruitzien en zorgen dat je op tijd dingen bestelt en laat bezorgen, dan heb je die bakwagen niet nodig. Kost ook minder tijd dan zelf telkens gaan rijden. Volgens mij mogen ze niet met eigen vervoer spullen halen.
En een eigen wagen huren? Kost niks en scheelt je een hoop gezeik
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:26:31 #31
124676 RobertoCarlos
pi_217629350
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Doen ze niets aan de balkenplafonds? Die moeten toch op zijn minst geschilderd worden en niet als de rest klaar is.
Ik vrees dat daar ook platen voor komen.... Faisel had het er met Chris over dat die resterende elektriciteitsleiding toch wel weggewerkt zou worden. Bovendien moet er denk ik nog leidingen langs het plafond komen die weggewerkt moeten worden... denk ik... En het plafond is wel heel erg hoog wat veel warmteverlies oplevert...
Is mijn niet-expert opinion :s)
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:30:39 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217629373
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vrees dat daar ook platen voor komen.... Faisel had het er met Chris over dat die resterende elektriciteitsleiding toch wel weggewerkt zou worden. Bovendien moet er denk ik nog leidingen langs het plafond komen die weggewerkt moeten worden... denk ik... En het plafond is wel heel erg hoog wat veel warmteverlies oplevert...
Oh wat zonde ;(
pi_217630049
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ai...
Misschien is mijn mening heel erg gekleurd omdat ik authenticiteit zelf waardeer, maar ik ben er van overtuigd dat mooie, hoge balkenplafonds, stukken oude muur, oude deuren etc. echt (financiële) meerwaarde creëeren ten opzichte van inbouwspotjes en een laminaatvloer.
pi_217632818
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Snap ik, maar dat kunnen ze ook gewoon thuis doen, dat hoef je niet te doen in een wedstrijd waar dit niets oplevert...
Dat weten we nog niet of hun kunst niets extra's gaat opleveren. Het gaat om de meerwaarde op het appartement en het kan best zijn dat er maar net een koper is die dit ontzettend waardeert.
pi_217632828
Er is in het begin over de plafonds gezegd dat in een aantal appartementen er niets aan het balkenplafond gedaan mag worden. Er is 1 appartement waar het wel mocht want was geen origineel plafond meer.
Niet alles in een monument is ook monumentaal door verbouwingen in vroeger jaren.
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:14:38 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217633094
Wilfred en Edith moeten in een hele korte tijd dat behang er afhalen (iemand een stoomapparaat gezien?). Dan moet er nog een laag voorstrijk op (heet dat zo?) en dan twee keer sausen (schrijf je dat zo?). Plus houtwerk schilderen, inrichting uitzoeken en lampen aansluiten/ophangen. Plus dat kunstwerk.

🤨
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:48:07 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217633496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:48 schreef NedKelly het volgende:
Er is in het begin over de plafonds gezegd dat in een aantal appartementen er niets aan het balkenplafond gedaan mag worden. Er is 1 appartement waar het wel mocht want was geen origineel plafond meer.
Niet alles in een monument is ook monumentaal door verbouwingen in vroeger jaren.
Maar dat zou betekenen dat ze bijna allemaal die plafonds nog moeten schilderen. Of blijft dat zo?
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:52:03 #38
124676 RobertoCarlos
pi_217633571
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Wilfred en Edith moeten in een hele korte tijd dat behang er afhalen (iemand een stoomapparaat gezien?). Dan moet er nog een laag voorstrijk op (heet dat zo?) en dan twee keer sausen (schrijf je dat zo?). Plus houtwerk schilderen, inrichting uitzoeken en lampen aansluiten/ophangen. Plus dat kunstwerk.

🤨
Plus misschien nog iets met de vloer doen... Volgens mij hebben ze het eigenlijk al gewoon opgegeven dat ze het gaan halen..

(heet idd voorstrijk (een laag 'verf' die vocht uit de muur trekt) )
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:55:48 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217633640
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Plus misschien nog iets met de vloer doen... Volgens mij hebben ze het eigenlijk al gewoon opgegeven dat ze het gaan halen..

(heet idd voorstrijk (een laag 'verf' die vocht uit de muur trekt) )
Zij hebben toch ook nog niet de wanden en de deur gedaan?
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:59:06 #40
124676 RobertoCarlos
pi_217633713
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zij hebben toch ook nog niet de wanden en de deur gedaan?
Dacht het nog niet nee.... Edith was het behang er aan het afschrapen volgens mij...
pi_217634584
Hoeveel plastic zit er in Naomi en die sjonnie van haar?
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:45:37 #43
124676 RobertoCarlos
pi_217634694
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef Document1 het volgende:
Hoeveel plastic zit er in Naomi en die sjonnie van haar?
80% plastic *) Ik zag trouwens ineens dat Victor zijn haar verft :X
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:47:07 #44
124676 RobertoCarlos
pi_217634717
Ik vind Naomi zo langzamerhand toch wat irritant worden..... zoals ze bij Marit langs ging om even te vissen of er nog wat spektakel was... :P Terwijl zij en Victor schijt hadden aan dat overleg en zonder reden afwezig waren... :{
pi_217634806
Mogen de stukadoor bij Heidy en Mark :o
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:01:17 #46
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217634976
Dus als ik het goed begrijp heeft Heidy bij haar inventarisatie wel gezien dat ze wat miste, maar dat ze twee rolmaten had liggen was haar even ontgaan?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217635006
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
80% plastic *) Ik zag trouwens ineens dat Victor zijn haar verft :X
Zonde ik vind dat altijd wel charmant wat grijs. En je ziet dat ook gelijk bij een man.
pi_217635047
Het is wel een minder vredige groep dan vorig jaar!
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:08:41 #49
124676 RobertoCarlos
pi_217635062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Zonde ik vind dat altijd wel charmant wat grijs. En je ziet dat ook gelijk bij een man.
Het moet wel blijven combineren met zijn plastic eethoek he ;)
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:09:29 #50
124676 RobertoCarlos
pi_217635072
Ik ga bij mijn posts hier trouwens alleen maar voor kwaliteit.
Ik ga dus voor kwaliteit. Heel belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')