abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2025 @ 23:08:29 #201
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217615132
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:55 schreef V. het volgende:
Niemand hier?
Was even weg, net teruggekeken. The.Game.Is.On! *O*

Kritisch opmerkinkje: eigenlijk best oneerlijk dat bouwprofessionals mee mogen doen aan dit programma.... :{
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217615138
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kritisch opmerkinkje: eigenlijk best oneerlijk dat bouwprofessionals mee mogen doen aan dit programma.... :{
Dat laatste vind ik ook idd
  maandag 12 mei 2025 @ 23:11:48 #203
124676 RobertoCarlos
pi_217615149
En ik vind het ook wel bijzonder dat ze van de weg gehaald werden vanwege het gewicht... Ik heb dat werkelijk nog nooit gehoord van iemand met een klein vrachtautootje... En voor zover ik weet heeft dat niets te maken met een weegstation waar ze over reden, want dat is voor echte vrachtwagens.
Dus ik snap niet goed waarom zij nu wel ineens van de weg gehaald worden, terwijl andere deelnemers gewoon met veel belading konden rijden... :?

De les van vandaag: gewoon laten bezorgen, scheelt een hoop gezeik...
  maandag 12 mei 2025 @ 23:14:10 #204
124676 RobertoCarlos
pi_217615167
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 22:40 schreef d.k. het volgende:
Maar hoeveel mag er nou in de bak? Als daar amper wat in kan dan is dat ook niet handig.
En waar rijden ze in hemelsnaam heen om spullen te halen dat ze uiteindelijk in Arnhem bij de rdw belanden? Er zijn dichterbij (bv Nijmegen of Uden of Oss of Cuijk) toch ook bouwmarkten?
Dat is ook een raar verhaal. Heidy had het erover dat de hele auto maximaal iets van 3500 kg (?) mocht wegen en dat dat betekent dat je maar iets van 270kg aan spullen mag inladen (omdat de auto al de rest weegt).
Maar dan heb je natuurlijk geen zak aan zo'n grote 'vrachtwagen'... :?
pi_217615168
quote:

[..]

Daar heb ik nu weer geen moeite mee, vond Victor al heel slim om van te voren in te schatten wat ie nodig heeft aan materiaal en alvast te bestellen.

Och en wat een gezeik over de kleuren van de slaapkamer van dat stukje origineel, monumentenzorg, de verf zag er nog best goed uit, ga dan gewoon de rest indelen, crisis.
pi_217615183
Maar te zwaar lijkt me gewoon boete, toch niet opnieuw keuren? Wegen ja, dat snap ik maar 'even opnieuw keuren ' werkt zo echt niet. Al levert het hilarische tv op. Bij overschrijding is het boete + uitladen, dat klopt. En misschien was dit een toevallige controle.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217615190
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef d.k. het volgende:
Maar te zwaar lijkt me gewoon boete, toch niet opnieuw keuren? Wegen ja, dat snap ik maar 'even opnieuw keuren ' werkt zo echt niet. Al levert het hilarische tv op. Bij overschrijding is het boete + uitladen, dat klopt. En misschien was dit een toevallige controle.
Och kom, hahahaha, werkelijk wordt bijna niemand van de weg gehaald door dit, tenzij getipt.
pi_217615196
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef d.k. het volgende:
Ik heb dat opnieuw keuren dan ook gemist, volgens mij was het alleen een weegbrug. Leeghalen en door.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217615213
Overigens, een vergelijkbare bakwagen mag volgens Avis 800 kilo hebben. Dat mag je met een gewoon rijbewijs (b) doen. Als je zwaardere bakwagens (meer dan 3500 en tot 7500) dan is c1 voldoende. En daar hadden ze het ook nog over. Verwarring alom = leuke tv
  maandag 12 mei 2025 @ 23:20:49 #210
124676 RobertoCarlos
pi_217615216
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar heb ik nu weer geen moeite mee, vond Victor al heel slim om van te voren in te schatten wat ie nodig heeft aan materiaal en alvast te bestellen.
Dat was niet zozeer slim, maar gewoon ervaring vanuit zijn werk. Hij had ook via zijn netwerk een magazijn geregeld waar de spullen even in konden en dan ook snel weer uit konden. Bovendien weet hij uit ervaring precies wat hij allemaal moest bestellen. De anderen, de amateurs, weten dat helemaal niet zo precies.

quote:
Och en wat een gezeik over de kleuren van de slaapkamer van dat stukje origineel, de verf zag er nog best goed uit, ga dan gewoon de rest indelen, crisis.
Ik vind dat trouwens echt niet kunnen dat Ray het zo laat geregeld heeft met die monumentencommissie. Dat is zijn taak en hij moet uit ervaring weten dat een monumentencommissie altijd heel veel tijd nodig heeft en altijd dingen 3x wil checken. Dat kun je niet nu dumpen bij Edith en Wilfred. Ray zal ook niet even zelf de commissie achter de broek aan zitten of een afspraak maken wanneer ze op bezoek komen voor die kleurproef :X
Wat een prutser! :(

Bovendien: die burgemeester stond bij de eerste aflevering de deelnemers stoer toe te spreken en blij dat ze was met Het Blok. Nou, zorg dan ook ff dat de monumentencommissie een beetje opschiet!
  maandag 12 mei 2025 @ 23:21:41 #211
124676 RobertoCarlos
pi_217615222
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Och kom, hahahaha, werkelijk wordt bijna niemand van de weg gehaald door dit, tenzij getipt.
Ik verdenk Wilfred ervan dat hij de Mol is! :D
  maandag 12 mei 2025 @ 23:22:34 #212
124676 RobertoCarlos
pi_217615227
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb dat opnieuw keuren dan ook gemist, volgens mij was het alleen een weegbrug. Leeghalen en door.
Nee, ze moesten het op gewicht brengen en de spullen op die parkeerplaats achterlaten. En daarna heen en weer rijden tot ze alle spullen binnen hadden
pi_217615229
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:20 schreef d.k. het volgende:
Overigens, een vergelijkbare bakwagen mag volgens Avis 800 kilo hebben. Dat mag je met een gewoon rijbewijs (b) doen. Als je zwaardere bakwagens (meer dan 3500 en tot 7500) dan is c1 voldoende. En daar hadden ze het ook nog over. Verwarring alom = leuke tv
De laatste helft van deze aflevering heb ik mij dood geergerd aan het amateurtoneelspel van de deelnemers. Manoman, zag ineens trouwens een keurig nieuw gemetseld poortje in de achteringang, wie hebben dat gedaan?
pi_217615246
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, ze moesten het op gewicht brengen en de spullen op die parkeerplaats achterlaten. En daarna heen en weer rijden tot ze alle spullen binnen hadden
Klopt, maar Heidy noemde het 'drie uur bij de rdw staan om te keuren'...
En als ze half februari begonnen zijn en ze zijn in deze aflevering goed twee weken onderweg dan was het carnaval. Geloof maar dat er dan gecontroleerd wordt in de regio.
pi_217615256
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja maar dat is wat anders dan een RDW keuring.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 12 mei 2025 @ 23:27:51 #216
124676 RobertoCarlos
pi_217615258
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:25 schreef d.k. het volgende:

[..]
Klopt, maar Heidy noemde het 'drie uur bij de rdw staan om te keuren'...
En als ze half februari begonnen zijn en ze zijn in deze aflevering goed twee weken onderweg dan was het carnaval. Geloof maar dat er dan gecontroleerd wordt in de regio.
Ik vermoed dat ze 3 uur moesten wachten voordat het gekeurd kon worden... zoiets... :{
pi_217615268
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze 3 uur moesten wachten voordat het gekeurd kon worden... zoiets... :{
Ik vermoed dat "keuren" en "wegen" wat voor verwarring zorgt.
pi_217615280
quote:

[..]

Misschien is dat juist het doel van dit programma, al die amateurprutsers eens een lesje leren dat even verbouwen gewoon profs nodig heeft ipv dat iedereen maar denkt dat ie dat zelf ook zou kunnen.
pi_217615297
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Misschien is dat juist het doel van dit programma, al die amateurprutsers eens een lesje leren dat even verbouwen gewoon profs nodig heeft ipv dat iedereen maar denkt dat ie dat zelf ook zou kunnen.
Of je bereidt je voor en denkt vooruit. Mark en Duifje wisten dus wel dat ze spullen nodig hadden maar hielden geen rekening met levertijd. De vraag of het morgen geleverd of opgehaald kon worden was ook een keiharde NEE.
pi_217615303
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Of je bereidt je voor en denkt vooruit. Mark en Duifje wisten dus wel dat ze spullen nodig hadden maar hielden geen rekening met levertijd. De vraag of het morgen geleverd of opgehaald kon worden was ook een keiharde NEE.
Kom op, ik geloof er niet meer in, ze zijn gecast om de ezels uit te hangen.
pi_217615310
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kom op, ik geloof er niet meer in, ze zijn gecast om de ezels uit te hangen.
Tja... dan kijk je toch niet als alles gecast is :')
pi_217615315
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja... dan kijk je toch niet als alles gecast is :')
Tuurlijk wel, want ik wil zien hoe dat mooie pand uiteindelijk wordt. :)
pi_217615358
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, want ik wil zien hoe dat mooie pand uiteindelijk wordt. :)
Gelukkig *)
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:10:28 #224
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217616003
Hoorde ik nou: ‘Morgen komt de timmerman?’ Laten ze dingen doen door een timmerman?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:58:31 #225
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217616311
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 08:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoorde ik nou: ‘Morgen komt de timmerman?’ Laten ze dingen doen door een timmerman?
Volgens mij gaven H&M en de klusmeiden beide aan dat er een timmerman zou komen.
Heidy had het over dingen inmeten.... Maar geen idee wat de dames van plan zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:42:48 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217616672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 08:58 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Volgens mij gaven H&M en de klusmeiden beide aan dat er een timmerman zou komen.
Heidy had het over dingen inmeten.... Maar geen idee wat de dames van plan zijn.
Het zal mij benieuwen…
  dinsdag 13 mei 2025 @ 11:30:51 #227
124676 RobertoCarlos
pi_217617355
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vermoed dat "keuren" en "wegen" wat voor verwarring zorgt.
Lijkt me inmiddels idd duidelijk dat Heidy niet zoveel ervaring heeft met dit soort dingen en alles door elkaar gooit...in haar paniek ook....Maar blijft een vaag verhaal, dat hadden ze vanuit het Blok ook wel wat duidelijker mogen vertellen...

Bij nader inzien denk ik dat Maurits de Mol is en de politie getipt heeft over de lading van Heidy.... hij doet wel heel sullig, maar ondertussen.... :wtf:
pi_217617433
Mark:
"Victor en Maurits hebben hun materiaal al"

Typisch zo'n man die vrouwen als minderwaardige wezens ziet :r
🐱❤️
  dinsdag 13 mei 2025 @ 14:41:46 #229
124676 RobertoCarlos
pi_217618923
Ik heb het nog even nagekeken: Heidy werd door een motorrijder van de weg gehaald met stopteken en al. Waarom zij alleen werd niet gezegd. En ze moest samen met die motorrijder naar een RDW weegstation in de buurt. Daar moest ze iedere keer op een 'weegschaal' totdat het totaal aantal kg onder de 3500 was.
Alles bij elkaar kan dat wel zo'n 3 uur duren met alle administratie, wachten enzo...

Nog steeds is het voor het eerst dat ik zoiets gehoord heb, maar goed...
pi_217618967
Ze was alleen omdat ze de mannen bij een andere bouwmarkt had achtergelaten. En misschien is de drie uur ook wat overdreven ;) het is al snel een half uurtje buiten de spits naar Arnhem en dan daar nog uitladen etc, dan hebben ze daar lang over gedaan. Maar goed het leek een vrij grote controle zo op beeld dus je zou bijna verwachten dat de politie dan ook wel een weegmethode bij zich had. Vraag me wel af hoeveel er nou werkelijk in mocht, want als dat 200 kg is dan is het wel heel weinig.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 16:19:02 #231
124676 RobertoCarlos
pi_217619790
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 14:49 schreef d.k. het volgende:
Ze was alleen omdat ze de mannen bij een andere bouwmarkt had achtergelaten. En misschien is de drie uur ook wat overdreven ;) het is al snel een half uurtje buiten de spits naar Arnhem en dan daar nog uitladen etc, dan hebben ze daar lang over gedaan. Maar goed het leek een vrij grote controle zo op beeld dus je zou bijna verwachten dat de politie dan ook wel een weegmethode bij zich had. Vraag me wel af hoeveel er nou werkelijk in mocht, want als dat 200 kg is dan is het wel heel weinig.
Ik bedoelde meer: waarom zij alleen van de weg werd gehaald, werd niet gezegd. Maar misschien was het een grotere politieaktie, gezien ook die pliesiewagens in beeld, en heeft ze pech gehad...

Anyway: vanavond een boze Marit! :o
pi_217622398
Ik hou van Marit! Ze heeft wel gelijk vind ik, afspraak is afspraak ;)

Ook logisch dat Ray het overruled haha
pi_217622509
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:35 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik hou van Marit! Ze heeft wel gelijk vind ik, afspraak is afspraak ;)

Ook logisch dat Ray het overruled haha
Ja idd, hallo zeg dan sta je om 6 uur op en sleep je je zooi naar boven. Ze hebben waarschijnlijk gewacht (onder het genot van een koffietje )tot de timmerman er was en dan kon die mooi meehelpen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:50:27 #234
124676 RobertoCarlos
pi_217622580
Ik zou wel eens die regels van Het Blok willen zien..
Zowel H&M als de Kluszusters wisten dus kennelijk niet dat H&M een recht van overpad hadden en krijgen daar bijna ruzie over...
Natuurlijk typisch Heidy dat ze de afspraak met Marit dat ze uiterlijk tot 9 uur mochten doorlopen niet nakomt. En dan redeneert dat Marit niet zo moeilijk moet doen... :P

En kennelijk is er een regel dat je niet meer mag inkopen dan je voor die ene kamer nodig hebt...
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:51:34 #235
124676 RobertoCarlos
pi_217622594
quote:
81s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja idd, hallo zeg dan sta je om 6 uur op en sleep je je zooi naar boven. Ze hebben waarschijnlijk gewacht (onder het genot van een koffietje )tot de timmerman er was en dan kon die mooi meehelpen.
Voorspelling: op het moment dat ze gaan ontdekken dat het budget op is, geven ze anderen de schuld. Durf ik op te wedden! *O*
pi_217622704
Grappig als je vader en zoon naast elkaar ziet, exact het zelfde , tanden ogen hoofd.
pi_217622857
Ja lekker Fasiel, het zijn appartementen. Daar moet volgens mij een zwevende vloer in.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:09:53 #238
124676 RobertoCarlos
pi_217622971
Hebben jullie als vrouwen wel eens een slechte ervaring gehad bij het kopen van een bed? :X

Als ik in die beddenwinkel erbij was geweest had ik er zeker wat van gezegd! :(
Je zag dat Naomi er van geschrokken was...
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:11:17 #239
124676 RobertoCarlos
pi_217623014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
Ja lekker Fasiel, het zijn appartementen. Daar moet volgens mij een zwevende vloer in.
Ja dat zei Ray al. Volgens mij gaan ze de vloer die er nu al in ligt, aan de zijkanten inkorten, zodat de muren weer op de originele vloer steunen..
pi_217623215
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebben jullie als vrouwen wel eens een slechte ervaring gehad bij het kopen van een bed? :X

Ik loop wat achter met de uitzending, maar een bed van 160 is toch kut? Dan maar wat smaller aan de zijkanten. 160 is een twijfelaar.
pi_217623424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik loop wat achter met de uitzending, maar een bed van 160 is toch kut? Dan maar wat smaller aan de zijkanten. 160 is een twijfelaar.
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.
160 is gewoon volwaardig. Je bent wellicht groter gewend maar 160 is beter in die ruimte dan 35 cm doorloop naast je bed. Dat is echt smal. Lineaal breedte plus 5 cm. Pas ik niet tussen.
pi_217623584
quote:

Tering zeg, hoe dan?
pi_217623612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:

[..]
160 is gewoon volwaardig. Je bent wellicht groter gewend maar 160 is beter in die ruimte dan 35 cm doorloop naast je bed. Dat is echt smal. Lineaal breedte plus 5 cm. Pas ik niet tussen.
Ja ik vind 2 meter wel ideaal :P
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:31:20 #244
124676 RobertoCarlos
pi_217623629
Hier TeamMarit! ^O^
pi_217623639
quote:

Bizar verhaal he :o
Wat een rare winkel is dat
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:32:24 #246
124676 RobertoCarlos
pi_217623656
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Had Ray dan niet die andere ruimte van het appartement iets kleiner kunnen maken? Nu zit je sowieso met een hele krappe slaapkamer.... :P
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:32:37 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623663
Heidy en Mark :N Ik maak er maar geen woorden aan vuil.

Marit had groot gelijk trouwens.
pi_217623667
Mark lijkt me een heel irritante doordrammer als hij zijn zin niet krijgt :N
Gelukkig krijgt bij weerwoord
pi_217623675
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:

Dit!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:33:29 #250
124676 RobertoCarlos
pi_217623690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bizar verhaal he :o
Wat een rare winkel is dat
Ja inderdaad, jammer dat ze de naam van die winkel niet noemen... hopelijk staat dat in de komende uitzendingen nog ergens op de verpakking....ik wil dat nu wel weten!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:33:32 #251
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623691
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Had Ray dan niet die andere ruimte van het appartement iets kleiner kunnen maken? Nu zit je sowieso met een hele krappe slaapkamer.... :P
Precies. Heb je zo’n sjiek appartement, kun je geen bed kwijt.
pi_217623705
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja inderdaad, jammer dat ze de naam van die winkel niet noemen... hopelijk staat dat in de komende uitzendingen nog ergens op de verpakking....ik wil dat nu wel weten!
Ja... al kan het net een stomme verkoper zijn in een prima winkel
pi_217623723
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Precies. Heb je zo’n sjiek appartement, kun je geen bed kwijt.
Het zijn sowieso kleine huisjes!

Volgens mij net zo groot en sommige kleiner dan mijn sociale huurwoning
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:35:33 #254
124676 RobertoCarlos
pi_217623743
quote:

Ik vond trouwens die hele vergadering raar.... een beetje zo staand tussen de caravans, meerdere mensen waren er niet (V&N, Maurits en later Anouk) en er kwam ineens een nieuw agendapunt bij... :P
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:35:57 #255
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623754
Vond het weer een leuke aflevering *O*
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:36:47 #256
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het zijn sowieso kleine huisjes!

Volgens mij net zo groot en sommige kleiner dan mijn sociale huurwoning
Heel klein ja. Heel raar ook.
pi_217623784
Helemaal mee eens...
Kijk hem morgen even terug. Was aan het lezen en heb veel niet meegekregen _O-
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:37:19 #258
124676 RobertoCarlos
pi_217623785
quote:

Dat moet je juist wel doen. Dat is de bedoeling van dit topic ;)
pi_217623806
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Heel klein ja. Heel raar ook.
Ja... starterswoning of zo
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:38:05 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... al kan het net een stomme verkoper zijn in een prima winkel
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:38:22 #261
124676 RobertoCarlos
pi_217623818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mark lijkt me een heel irritante doordrammer als hij zijn zin niet krijgt :N
Gelukkig krijgt bij weerwoord
Maar daar ziet Mark vast het voordeel niet van in ;) :D
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:38:26 #262
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623822
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... starterswoning of zo
_O-
pi_217623840
Wat een aflevering zo!

Ik ben echt zo’n fan van Marit, Naomi en Victor. Roelie is duidelijk wat introverter, ben benieuwd of ze nog een beetje aanweziger wordt of dat ze gewend is dat Marit voor haar opkomt/praat.

Die discussies van Mark en Heidy heb ik wel gehad. Als je beste argument is dat je ouder bent, is het tijd om af te taaien.
pi_217623859
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.
Naja... als dans je de limbo in een knalgroen badpak (m/v); handen thuis
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:40:04 #265
124676 RobertoCarlos
pi_217623884
quote:

[..]
Oef... :P :N . dat is victim blaming.... dus als een vrouw aangerand wordt is het haar schuld?? :?
Niet ok :N
pi_217623887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef KnutselKoningin het volgende:
Wat een aflevering zo!

Ik ben echt zo’n fan van Marit, Naomi en Victor. Roelie is duidelijk wat introverter, ben benieuwd of ze nog een beetje aanweziger wordt of dat ze gewend is dat Marit voor haar opkomt/praat.

Die discussies van Mark en Heidy heb ik wel gehad. Als je beste argument is dat je ouder bent, is het tijd om af te taaien.
Zijn die zussen tweelingen?
pi_217623910
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar daar ziet Mark vast het voordeel niet van in ;) :D
Mark ziet heel veel dingen buiten zijn belevingswereld niet
pi_217623918
quote:

[..]
Zeg je nou dat ze erom vroeg?
Echt niet ok dit
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:41:33 #269
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623929
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
pi_217623946
quote:

[..]
Uh??? “Mooie” dingen zijn om naar te kijken en kijken doen we niet met onze handen..
pi_217623954
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
Mee eens

Echt meer ervaring dan de rest

Maar wel een enorme gunfactor
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:42:20 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217623955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Zeg je nou dat ze erom vroeg?
Echt niet ok dit
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:45:41 #273
124676 RobertoCarlos
pi_217624067
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar dat komt door die nep-billen/borsten/lippen? Dus als ze dat niet had gehad, dan hadden die verkeerde mannen dat niet gedaan?
Volgens mij bedoel je het niet per se slecht, maar de redenering klopt niet denk ik
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:47:48 #274
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217624128
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar dat komt door die nep-billen/borsten/lippen? Dus als ze dat niet had gehad, dan hadden die verkeerde mannen dat niet gedaan?
Volgens mij bedoel je het niet per se slecht, maar de redenering klopt niet denk ik
Jongens, ik ga hier niet over door.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:47:50 #275
124676 RobertoCarlos
pi_217624129
quote:
Ja, mee eens. En volgens mij heeft hij van tevoren heel veel advies gevraagd bij zijn bouw-vrienden en collega's. Want hij is eigenlijk 'maar' een gewone stucadoor en dan doe je normaal gesproken dit werk van die muren en vloeren enzo ook niet....
pi_217624130
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Offtopic: Ik zou nog even de tentoonstelling “What were you wearing?” / “Wat had je aan?” terugkijken. (Wel met trigger warning uiteraard.) Dat helpt wellicht om dit wereldbeeld wat bij te schaven.

Ohnee toch ontopic, deze museumpraat kunnen we compenseren met het beeld van Wilfred en Edith. Even het beeldje bekijken middenin een wedstrijd, ik ben onwijs benieuwd of ze dit echt voor elkaar gaan krijgen! Ik gok dat er straks 1 muur niet af is, maar er wel een beeld staat.
pi_217624179
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zijn die zussen tweelingen?
Nee, Marit is ouder volgens mij. Ik weet even niet hoe veel, maar ze hebben duidelijk een hele sterke band.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:50:41 #278
124676 RobertoCarlos
pi_217624215
Ik snap niet zo goed waarom Wilfried zo nodig dat beeld moest maken. Ze hebben geloof ik niet door dat de woning gewoon goed verkocht moet worden... Ik zou zo'n beeld echt niet willen hebben, ik zou die ruimte nuttig willen gebruiken...
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:51:35 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217624236
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Wilfried zo nodig dat beeld moest maken. Ze hebben geloof ik niet door dat de woning gewoon goed verkocht moet worden... Ik zou zo'n beeld echt niet willen hebben, ik zou die ruimte nuttig willen gebruiken...
Ik denk dat ze graag met kunst bezig zijn. Is hij geen kunstenaar?
pi_217624479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:47 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Offtopic: Ik zou nog even de tentoonstelling “What were you wearing?” / “Wat had je aan?” terugkijken. (Wel met trigger warning uiteraard.) Dat helpt wellicht om dit wereldbeeld wat bij te schaven.

Ohnee toch ontopic, deze museumpraat kunnen we compenseren met het beeld van Wilfred en Edith. Even het beeldje bekijken middenin een wedstrijd, ik ben onwijs benieuwd of ze dit echt voor elkaar gaan krijgen! Ik gok dat er straks 1 muur niet af is, maar er wel een beeld staat.
Ik lach mijn broek nu al aan puin met wat er komt te staan. _O-
pi_217624544
Marit _O_ die zei precies wat ik al dacht, lekker zitten en niet slepen met je zooi.
pi_217624637
Ben net begonnen met kijken, het eerste dat ik vreemd vind, waarom eerst een heel stuk muur moeten afbikken tot lambrisering hoogte als er voorzetwanden voor worden gezet? :?
pi_217624985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ben net begonnen met kijken, het eerste dat ik vreemd vind, waarom eerst een heel stuk muur moeten afbikken tot lambrisering hoogte als er voorzetwanden voor worden gezet? :?
Ik weet niet precies wat je bedoeld? Maar ik neem aan dat de lambrisering niet weg mag.
pi_217625046
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
pi_217625103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
Dat vroeg ik me ook af... komt op hetzelfde neer.

Misschien heeft het te maken met het moment waarop er betaald wordt?
pi_217625115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld? Maar ik neem aan dat de lambrisering niet weg mag.
Er is juist geen lambrisering, tot de hoogte van een lambrisering is de stuc van de muur gebikt en nu komen er voorzetwanden voor. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
pi_217625555
quote:
Ik denk dat je het niet in het huis mag hebben, hoe je van te voren regelt is aan jou. Daar komt morgen vast een antwoord op.
pi_217625570
Voor twee personen is 1.60 echt een klein bedje, hoor. :D
pi_217625609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Voor twee personen is 1.60 echt een klein bedje, hoor. :D
Mwuah een eenpersoonsbed is 80~90 cm dus 160 is in mijn beleving ruim zat :)
pi_217625646
quote:
Ik ben nu bij aan het kijken dus ik loop wat achter maar ik vind dit ook ontzettend!
Zeker met het geld wat verdeeld wordt door Ray, het is meer dan logisch dat die twee kunstenaars of die zussen qua kwaliteit en tempo niet kunnen tippen aan de mensen die in de bouw werken. Heel oneerlijk dat ze daar blijkbaar toch op beoordeeld zijn..
Dat verschil wordt alleen maar groter met de bouwers die al precies kunnen voorzien wat ze wanneer nodig hebben en dat op tijd in een loods klaar kunnen laten leggen terwijl anderen per kamer na gaan denken (en waarschijnlijk ook gewoon niet beter kunnen dan dat), laat staan in werktempo en kwaliteit, minder mensen hoeven inhuren etc etc.

Een wedstrijd tussen amateurs en professionals is gewoon sowieso oneerlijk.

Voor mij raken Victor en Naomi daar ook een beetje hun gunfactor mee kwijt, heel tevreden zijn met hoe goed jij het voor elkaar hebt terwijl het alleen maar logisch is dat jij het beter doet dan een heleboel anderen zonder ervaring.
pi_217625764
Hmmm, begin mij nu toch ook een beetje te ergeren aan Ray (ok, die aannemer van vorig seizoen was een halfwatje). Hij praat binnensmonds en oordeelt heel snel, nu ook weer over die 'kunstenaars'. Met zijn stappen maken, jesus, het zijn zijn werknemers niet, tjongejonge.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:35:15 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217625845
quote:
Victors spullen waren voor de eerste opdracht: de slaapkamer. Heidy had ook spullen voor de opdracht(-en) erna. En dat is tegen de regels.
pi_217625885
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Victors spullen waren voor de eerste opdracht: de slaapkamer. Heidy had ook spullen voor de opdracht(-en) erna. En dat is tegen de regels.
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:38:10 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217625905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Roosd4321 het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.
Oh dat heb ik niet meegekregen.
pi_217625927
quote:

[..]
Precies dat!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:40:21 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217625964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies dat!
Nou dan kan hun de winst niet meer ontgaan.
pi_217625975
quote:

[..]
Klopt
pi_217626172
Zag ik daar nu ineens van die gladde gamma-deuren? In een andere ruimte stonden toch nog een stapel originele paneeldeuren?
pi_217626312
Marit heeft groot gelijk, de regel is dat ze geen eigen gereedschap van thuis mee mogen nemen en dat wordt dus toch gedaan.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:56:20 #300
124676 RobertoCarlos
pi_217626341
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat ze graag met kunst bezig zijn. Is hij geen kunstenaar?
Snap ik, maar dat kunnen ze ook gewoon thuis doen, dat hoef je niet te doen in een wedstrijd waar dit niets oplevert...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')