Was even weg, net teruggekeken. The.Game.Is.On!quote:
Dat laatste vind ik ook iddquote:Op maandag 12 mei 2025 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was even weg, net teruggekeken. The.Game.Is.On!![]()
Kritisch opmerkinkje: eigenlijk best oneerlijk dat bouwprofessionals mee mogen doen aan dit programma....
Dat is ook een raar verhaal. Heidy had het erover dat de hele auto maximaal iets van 3500 kg (?) mocht wegen en dat dat betekent dat je maar iets van 270kg aan spullen mag inladen (omdat de auto al de rest weegt).quote:Op maandag 12 mei 2025 22:40 schreef d.k. het volgende:
Maar hoeveel mag er nou in de bak? Als daar amper wat in kan dan is dat ook niet handig.
En waar rijden ze in hemelsnaam heen om spullen te halen dat ze uiteindelijk in Arnhem bij de rdw belanden? Er zijn dichterbij (bv Nijmegen of Uden of Oss of Cuijk) toch ook bouwmarkten?
Daar heb ik nu weer geen moeite mee, vond Victor al heel slim om van te voren in te schatten wat ie nodig heeft aan materiaal en alvast te bestellen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kritisch opmerkinkje: eigenlijk best oneerlijk dat bouwprofessionals mee mogen doen aan dit programma....
Och kom, hahahaha, werkelijk wordt bijna niemand van de weg gehaald door dit, tenzij getipt.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef d.k. het volgende:
Maar te zwaar lijkt me gewoon boete, toch niet opnieuw keuren? Wegen ja, dat snap ik maar 'even opnieuw keuren ' werkt zo echt niet. Al levert het hilarische tv op. Bij overschrijding is het boete + uitladen, dat klopt. En misschien was dit een toevallige controle.
Ik heb dat opnieuw keuren dan ook gemist, volgens mij was het alleen een weegbrug. Leeghalen en door.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef d.k. het volgende:
Maar te zwaar lijkt me gewoon boete, toch niet opnieuw keuren? Wegen ja, dat snap ik maar 'even opnieuw keuren ' werkt zo echt niet. Al levert het hilarische tv op. Bij overschrijding is het boete + uitladen, dat klopt. En misschien was dit een toevallige controle.
Dat was niet zozeer slim, maar gewoon ervaring vanuit zijn werk. Hij had ook via zijn netwerk een magazijn geregeld waar de spullen even in konden en dan ook snel weer uit konden. Bovendien weet hij uit ervaring precies wat hij allemaal moest bestellen. De anderen, de amateurs, weten dat helemaal niet zo precies.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu weer geen moeite mee, vond Victor al heel slim om van te voren in te schatten wat ie nodig heeft aan materiaal en alvast te bestellen.
Ik vind dat trouwens echt niet kunnen dat Ray het zo laat geregeld heeft met die monumentencommissie. Dat is zijn taak en hij moet uit ervaring weten dat een monumentencommissie altijd heel veel tijd nodig heeft en altijd dingen 3x wil checken. Dat kun je niet nu dumpen bij Edith en Wilfred. Ray zal ook niet even zelf de commissie achter de broek aan zitten of een afspraak maken wanneer ze op bezoek komen voor die kleurproefquote:Och en wat een gezeik over de kleuren van de slaapkamer van dat stukje origineel, de verf zag er nog best goed uit, ga dan gewoon de rest indelen, crisis.
Ik verdenk Wilfred ervan dat hij de Mol is!quote:Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och kom, hahahaha, werkelijk wordt bijna niemand van de weg gehaald door dit, tenzij getipt.
Nee, ze moesten het op gewicht brengen en de spullen op die parkeerplaats achterlaten. En daarna heen en weer rijden tot ze alle spullen binnen haddenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat opnieuw keuren dan ook gemist, volgens mij was het alleen een weegbrug. Leeghalen en door.
De laatste helft van deze aflevering heb ik mij dood geergerd aan het amateurtoneelspel van de deelnemers. Manoman, zag ineens trouwens een keurig nieuw gemetseld poortje in de achteringang, wie hebben dat gedaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:20 schreef d.k. het volgende:
Overigens, een vergelijkbare bakwagen mag volgens Avis 800 kilo hebben. Dat mag je met een gewoon rijbewijs (b) doen. Als je zwaardere bakwagens (meer dan 3500 en tot 7500) dan is c1 voldoende. En daar hadden ze het ook nog over. Verwarring alom = leuke tv
Klopt, maar Heidy noemde het 'drie uur bij de rdw staan om te keuren'...quote:Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, ze moesten het op gewicht brengen en de spullen op die parkeerplaats achterlaten. En daarna heen en weer rijden tot ze alle spullen binnen hadden
Ja maar dat is wat anders dan een RDW keuring.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, ze moesten het op gewicht brengen en de spullen op die parkeerplaats achterlaten. En daarna heen en weer rijden tot ze alle spullen binnen hadden
Ik vermoed dat ze 3 uur moesten wachten voordat het gekeurd kon worden... zoiets...quote:Op maandag 12 mei 2025 23:25 schreef d.k. het volgende:
[..]
Klopt, maar Heidy noemde het 'drie uur bij de rdw staan om te keuren'...
En als ze half februari begonnen zijn en ze zijn in deze aflevering goed twee weken onderweg dan was het carnaval. Geloof maar dat er dan gecontroleerd wordt in de regio.
Ik vermoed dat "keuren" en "wegen" wat voor verwarring zorgt.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze 3 uur moesten wachten voordat het gekeurd kon worden... zoiets...
Misschien is dat juist het doel van dit programma, al die amateurprutsers eens een lesje leren dat even verbouwen gewoon profs nodig heeft ipv dat iedereen maar denkt dat ie dat zelf ook zou kunnen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Of je bereidt je voor en denkt vooruit. Mark en Duifje wisten dus wel dat ze spullen nodig hadden maar hielden geen rekening met levertijd. De vraag of het morgen geleverd of opgehaald kon worden was ook een keiharde NEE.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien is dat juist het doel van dit programma, al die amateurprutsers eens een lesje leren dat even verbouwen gewoon profs nodig heeft ipv dat iedereen maar denkt dat ie dat zelf ook zou kunnen.
Kom op, ik geloof er niet meer in, ze zijn gecast om de ezels uit te hangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je bereidt je voor en denkt vooruit. Mark en Duifje wisten dus wel dat ze spullen nodig hadden maar hielden geen rekening met levertijd. De vraag of het morgen geleverd of opgehaald kon worden was ook een keiharde NEE.
Tja... dan kijk je toch niet als alles gecast isquote:Op maandag 12 mei 2025 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, ik geloof er niet meer in, ze zijn gecast om de ezels uit te hangen.
Tuurlijk wel, want ik wil zien hoe dat mooie pand uiteindelijk wordt.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja... dan kijk je toch niet als alles gecast is
Gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2025 23:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want ik wil zien hoe dat mooie pand uiteindelijk wordt.
Volgens mij gaven H&M en de klusmeiden beide aan dat er een timmerman zou komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoorde ik nou: ‘Morgen komt de timmerman?’ Laten ze dingen doen door een timmerman?
Het zal mij benieuwen…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij gaven H&M en de klusmeiden beide aan dat er een timmerman zou komen.
Heidy had het over dingen inmeten.... Maar geen idee wat de dames van plan zijn.
Lijkt me inmiddels idd duidelijk dat Heidy niet zoveel ervaring heeft met dit soort dingen en alles door elkaar gooit...in haar paniek ook....Maar blijft een vaag verhaal, dat hadden ze vanuit het Blok ook wel wat duidelijker mogen vertellen...quote:Op maandag 12 mei 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat "keuren" en "wegen" wat voor verwarring zorgt.
Ik bedoelde meer: waarom zij alleen van de weg werd gehaald, werd niet gezegd. Maar misschien was het een grotere politieaktie, gezien ook die pliesiewagens in beeld, en heeft ze pech gehad...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:49 schreef d.k. het volgende:
Ze was alleen omdat ze de mannen bij een andere bouwmarkt had achtergelaten. En misschien is de drie uur ook wat overdrevenhet is al snel een half uurtje buiten de spits naar Arnhem en dan daar nog uitladen etc, dan hebben ze daar lang over gedaan. Maar goed het leek een vrij grote controle zo op beeld dus je zou bijna verwachten dat de politie dan ook wel een weegmethode bij zich had. Vraag me wel af hoeveel er nou werkelijk in mocht, want als dat 200 kg is dan is het wel heel weinig.
Ja idd, hallo zeg dan sta je om 6 uur op en sleep je je zooi naar boven. Ze hebben waarschijnlijk gewacht (onder het genot van een koffietje )tot de timmerman er was en dan kon die mooi meehelpen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:35 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik hou van Marit! Ze heeft wel gelijk vind ik, afspraak is afspraak
Ook logisch dat Ray het overruled haha
Voorspelling: op het moment dat ze gaan ontdekken dat het budget op is, geven ze anderen de schuld. Durf ik op te wedden!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd, hallo zeg dan sta je om 6 uur op en sleep je je zooi naar boven. Ze hebben waarschijnlijk gewacht (onder het genot van een koffietje )tot de timmerman er was en dan kon die mooi meehelpen.
Ja dat zei Ray al. Volgens mij gaan ze de vloer die er nu al in ligt, aan de zijkanten inkorten, zodat de muren weer op de originele vloer steunen..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
Ja lekker Fasiel, het zijn appartementen. Daar moet volgens mij een zwevende vloer in.
Ik loop wat achter met de uitzending, maar een bed van 160 is toch kut? Dan maar wat smaller aan de zijkanten. 160 is een twijfelaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebben jullie als vrouwen wel eens een slechte ervaring gehad bij het kopen van een bed?
Als ik in die beddenwinkel erbij was geweest had ik er zeker wat van gezegd!![]()
Je zag dat Naomi er van geschrokken was...
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter met de uitzending, maar een bed van 160 is toch kut? Dan maar wat smaller aan de zijkanten. 160 is een twijfelaar.
Tering zeg, hoe dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebben jullie als vrouwen wel eens een slechte ervaring gehad bij het kopen van een bed?
Als ik in die beddenwinkel erbij was geweest had ik er zeker wat van gezegd!![]()
Ja ik vind 2 meter wel ideaalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.
160 is gewoon volwaardig. Je bent wellicht groter gewend maar 160 is beter in die ruimte dan 35 cm doorloop naast je bed. Dat is echt smal. Lineaal breedte plus 5 cm. Pas ik niet tussen.
Bizar verhaal hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Had Ray dan niet die andere ruimte van het appartement iets kleiner kunnen maken? Nu zit je sowieso met een hele krappe slaapkamer....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.
160 is gewoon volwaardig. Je bent wellicht groter gewend maar 160 is beter in die ruimte dan 35 cm doorloop naast je bed. Dat is echt smal. Lineaal breedte plus 5 cm. Pas ik niet tussen.
Dit!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heidy en MarkIk maak er maar geen woorden aan vuil.
Marit had groot gelijk trouwens.
Ja inderdaad, jammer dat ze de naam van die winkel niet noemen... hopelijk staat dat in de komende uitzendingen nog ergens op de verpakking....ik wil dat nu wel weten!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bizar verhaal he
Wat een rare winkel is dat
Precies. Heb je zo’n sjiek appartement, kun je geen bed kwijt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had Ray dan niet die andere ruimte van het appartement iets kleiner kunnen maken? Nu zit je sowieso met een hele krappe slaapkamer....
Ja... al kan het net een stomme verkoper zijn in een prima winkelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jammer dat ze de naam van die winkel niet noemen... hopelijk staat dat in de komende uitzendingen nog ergens op de verpakking....ik wil dat nu wel weten!
Het zijn sowieso kleine huisjes!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies. Heb je zo’n sjiek appartement, kun je geen bed kwijt.
Ik vond trouwens die hele vergadering raar.... een beetje zo staand tussen de caravans, meerdere mensen waren er niet (V&N, Maurits en later Anouk) en er kwam ineens een nieuw agendapunt bij...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heel klein ja. Heel raar ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zijn sowieso kleine huisjes!
Volgens mij net zo groot en sommige kleiner dan mijn sociale huurwoning
Dat moet je juist wel doen. Dat is de bedoeling van dit topicquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... al kan het net een stomme verkoper zijn in een prima winkel
Maar daar ziet Mark vast het voordeel niet van inquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mark lijkt me een heel irritante doordrammer als hij zijn zin niet krijgt
Gelukkig krijgt bij weerwoord
Naja... als dans je de limbo in een knalgroen badpak (m/v); handen thuisquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.
Oef...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.
Zijn die zussen tweelingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef KnutselKoningin het volgende:
Wat een aflevering zo!
Ik ben echt zo’n fan van Marit, Naomi en Victor. Roelie is duidelijk wat introverter, ben benieuwd of ze nog een beetje aanweziger wordt of dat ze gewend is dat Marit voor haar opkomt/praat.
Die discussies van Mark en Heidy heb ik wel gehad. Als je beste argument is dat je ouder bent, is het tijd om af te taaien.
Mark ziet heel veel dingen buiten zijn belevingswereld nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar daar ziet Mark vast het voordeel niet van in![]()
Zeg je nou dat ze erom vroeg?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uh??? “Mooie” dingen zijn om naar te kijken en kijken doen we niet met onze handen..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze erom vroeg?
Echt niet ok dit
Maar dat komt door die nep-billen/borsten/lippen? Dus als ze dat niet had gehad, dan hadden die verkeerde mannen dat niet gedaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.
Jongens, ik ga hier niet over door.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar dat komt door die nep-billen/borsten/lippen? Dus als ze dat niet had gehad, dan hadden die verkeerde mannen dat niet gedaan?
Volgens mij bedoel je het niet per se slecht, maar de redenering klopt niet denk ik
Ja, mee eens. En volgens mij heeft hij van tevoren heel veel advies gevraagd bij zijn bouw-vrienden en collega's. Want hij is eigenlijk 'maar' een gewone stucadoor en dan doe je normaal gesproken dit werk van die muren en vloeren enzo ook niet....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
Offtopic: Ik zou nog even de tentoonstelling “What were you wearing?” / “Wat had je aan?” terugkijken. (Wel met trigger warning uiteraard.) Dat helpt wellicht om dit wereldbeeld wat bij te schaven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.
Nee, Marit is ouder volgens mij. Ik weet even niet hoe veel, maar ze hebben duidelijk een hele sterke band.quote:
Ik denk dat ze graag met kunst bezig zijn. Is hij geen kunstenaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Wilfried zo nodig dat beeld moest maken. Ze hebben geloof ik niet door dat de woning gewoon goed verkocht moet worden... Ik zou zo'n beeld echt niet willen hebben, ik zou die ruimte nuttig willen gebruiken...
Ik lach mijn broek nu al aan puin met wat er komt te staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:47 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Offtopic: Ik zou nog even de tentoonstelling “What were you wearing?” / “Wat had je aan?” terugkijken. (Wel met trigger warning uiteraard.) Dat helpt wellicht om dit wereldbeeld wat bij te schaven.
Ohnee toch ontopic, deze museumpraat kunnen we compenseren met het beeld van Wilfred en Edith. Even het beeldje bekijken middenin een wedstrijd, ik ben onwijs benieuwd of ze dit echt voor elkaar gaan krijgen! Ik gok dat er straks 1 muur niet af is, maar er wel een beeld staat.
Ik weet niet precies wat je bedoeld? Maar ik neem aan dat de lambrisering niet weg mag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ben net begonnen met kijken, het eerste dat ik vreemd vind, waarom eerst een heel stuk muur moeten afbikken tot lambrisering hoogte als er voorzetwanden voor worden gezet?
Dat vroeg ik me ook af... komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
Er is juist geen lambrisering, tot de hoogte van een lambrisering is de stuc van de muur gebikt en nu komen er voorzetwanden voor. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld? Maar ik neem aan dat de lambrisering niet weg mag.
Ik denk dat je het niet in het huis mag hebben, hoe je van te voren regelt is aan jou. Daar komt morgen vast een antwoord op.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
Mwuah een eenpersoonsbed is 80~90 cm dus 160 is in mijn beleving ruim zatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Voor twee personen is 1.60 echt een klein bedje, hoor.
Ik ben nu bij aan het kijken dus ik loop wat achter maar ik vind dit ook ontzettend!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victors spullen waren voor de eerste opdracht: de slaapkamer. Heidy had ook spullen voor de opdracht(-en) erna. En dat is tegen de regels.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Victors spullen waren voor de eerste opdracht: de slaapkamer. Heidy had ook spullen voor de opdracht(-en) erna. En dat is tegen de regels.
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Roosd4321 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.
Precies dat!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Roosd4321 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.
Kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Roosd4321 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat kunnen ze ook gewoon thuis doen, dat hoef je niet te doen in een wedstrijd waar dit niets oplevert...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag met kunst bezig zijn. Is hij geen kunstenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |