abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217624130
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.
Offtopic: Ik zou nog even de tentoonstelling “What were you wearing?” / “Wat had je aan?” terugkijken. (Wel met trigger warning uiteraard.) Dat helpt wellicht om dit wereldbeeld wat bij te schaven.

Ohnee toch ontopic, deze museumpraat kunnen we compenseren met het beeld van Wilfred en Edith. Even het beeldje bekijken middenin een wedstrijd, ik ben onwijs benieuwd of ze dit echt voor elkaar gaan krijgen! Ik gok dat er straks 1 muur niet af is, maar er wel een beeld staat.
pi_217624179
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zijn die zussen tweelingen?
Nee, Marit is ouder volgens mij. Ik weet even niet hoe veel, maar ze hebben duidelijk een hele sterke band.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:50:41 #278
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217624215
Ik snap niet zo goed waarom Wilfried zo nodig dat beeld moest maken. Ze hebben geloof ik niet door dat de woning gewoon goed verkocht moet worden... Ik zou zo'n beeld echt niet willen hebben, ik zou die ruimte nuttig willen gebruiken...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:51:35 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217624236
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Wilfried zo nodig dat beeld moest maken. Ze hebben geloof ik niet door dat de woning gewoon goed verkocht moet worden... Ik zou zo'n beeld echt niet willen hebben, ik zou die ruimte nuttig willen gebruiken...
Ik denk dat ze graag met kunst bezig zijn. Is hij geen kunstenaar?
pi_217624479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:47 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Offtopic: Ik zou nog even de tentoonstelling “What were you wearing?” / “Wat had je aan?” terugkijken. (Wel met trigger warning uiteraard.) Dat helpt wellicht om dit wereldbeeld wat bij te schaven.

Ohnee toch ontopic, deze museumpraat kunnen we compenseren met het beeld van Wilfred en Edith. Even het beeldje bekijken middenin een wedstrijd, ik ben onwijs benieuwd of ze dit echt voor elkaar gaan krijgen! Ik gok dat er straks 1 muur niet af is, maar er wel een beeld staat.
Ik lach mijn broek nu al aan puin met wat er komt te staan. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217624544
Marit _O_ die zei precies wat ik al dacht, lekker zitten en niet slepen met je zooi.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217624637
Ben net begonnen met kijken, het eerste dat ik vreemd vind, waarom eerst een heel stuk muur moeten afbikken tot lambrisering hoogte als er voorzetwanden voor worden gezet? :?
pi_217624985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ben net begonnen met kijken, het eerste dat ik vreemd vind, waarom eerst een heel stuk muur moeten afbikken tot lambrisering hoogte als er voorzetwanden voor worden gezet? :?
Ik weet niet precies wat je bedoeld? Maar ik neem aan dat de lambrisering niet weg mag.
pi_217625046
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
pi_217625103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende dat mij opvalt. Waarom mag Victor wel van te voren allerlei bouwmaterialen op voorraad in een loods hebben en mogen Heidi en Mark niet alvast het bouwmateriaal voor de badkamer inbrengen. Volgens Ray gaan ze buiten hun boekje. Nou ja zeg, erger mij nu ook al behoorlijk aan dat zeurstel, maar ik zie geen verschil.
Dat vroeg ik me ook af... komt op hetzelfde neer.

Misschien heeft het te maken met het moment waarop er betaald wordt?
pi_217625115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld? Maar ik neem aan dat de lambrisering niet weg mag.
Er is juist geen lambrisering, tot de hoogte van een lambrisering is de stuc van de muur gebikt en nu komen er voorzetwanden voor. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
pi_217625555
quote:
Ik denk dat je het niet in het huis mag hebben, hoe je van te voren regelt is aan jou. Daar komt morgen vast een antwoord op.
pi_217625570
Voor twee personen is 1.60 echt een klein bedje, hoor. :D
pi_217625609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Voor twee personen is 1.60 echt een klein bedje, hoor. :D
Mwuah een eenpersoonsbed is 80~90 cm dus 160 is in mijn beleving ruim zat :)
pi_217625646
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
Ik ben nu bij aan het kijken dus ik loop wat achter maar ik vind dit ook ontzettend!
Zeker met het geld wat verdeeld wordt door Ray, het is meer dan logisch dat die twee kunstenaars of die zussen qua kwaliteit en tempo niet kunnen tippen aan de mensen die in de bouw werken. Heel oneerlijk dat ze daar blijkbaar toch op beoordeeld zijn..
Dat verschil wordt alleen maar groter met de bouwers die al precies kunnen voorzien wat ze wanneer nodig hebben en dat op tijd in een loods klaar kunnen laten leggen terwijl anderen per kamer na gaan denken (en waarschijnlijk ook gewoon niet beter kunnen dan dat), laat staan in werktempo en kwaliteit, minder mensen hoeven inhuren etc etc.

Een wedstrijd tussen amateurs en professionals is gewoon sowieso oneerlijk.

Voor mij raken Victor en Naomi daar ook een beetje hun gunfactor mee kwijt, heel tevreden zijn met hoe goed jij het voor elkaar hebt terwijl het alleen maar logisch is dat jij het beter doet dan een heleboel anderen zonder ervaring.
pi_217625764
Hmmm, begin mij nu toch ook een beetje te ergeren aan Ray (ok, die aannemer van vorig seizoen was een halfwatje). Hij praat binnensmonds en oordeelt heel snel, nu ook weer over die 'kunstenaars'. Met zijn stappen maken, jesus, het zijn zijn werknemers niet, tjongejonge.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:35:15 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217625845
quote:
Victors spullen waren voor de eerste opdracht: de slaapkamer. Heidy had ook spullen voor de opdracht(-en) erna. En dat is tegen de regels.
pi_217625885
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Victors spullen waren voor de eerste opdracht: de slaapkamer. Heidy had ook spullen voor de opdracht(-en) erna. En dat is tegen de regels.
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:38:10 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217625905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Roosd4321 het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij dat hij voor alle kamers al materialen klaar heeft laten leggen ergens en dat hij per opdracht met een belletje de spullen gaat krijgen.
Oh dat heb ik niet meegekregen.
pi_217625927
quote:

[..]
Precies dat!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:40:21 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217625964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies dat!
Nou dan kan hun de winst niet meer ontgaan.
pi_217625975
quote:

[..]
Klopt
pi_217626172
Zag ik daar nu ineens van die gladde gamma-deuren? In een andere ruimte stonden toch nog een stapel originele paneeldeuren?
pi_217626312
Marit heeft groot gelijk, de regel is dat ze geen eigen gereedschap van thuis mee mogen nemen en dat wordt dus toch gedaan.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:56:20 #300
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217626341
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat ze graag met kunst bezig zijn. Is hij geen kunstenaar?
Snap ik, maar dat kunnen ze ook gewoon thuis doen, dat hoef je niet te doen in een wedstrijd waar dit niets oplevert...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')