Precies. Heb je zo’n sjiek appartement, kun je geen bed kwijt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had Ray dan niet die andere ruimte van het appartement iets kleiner kunnen maken? Nu zit je sowieso met een hele krappe slaapkamer....
Ja... al kan het net een stomme verkoper zijn in een prima winkelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jammer dat ze de naam van die winkel niet noemen... hopelijk staat dat in de komende uitzendingen nog ergens op de verpakking....ik wil dat nu wel weten!
Het zijn sowieso kleine huisjes!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies. Heb je zo’n sjiek appartement, kun je geen bed kwijt.
Ik vond trouwens die hele vergadering raar.... een beetje zo staand tussen de caravans, meerdere mensen waren er niet (V&N, Maurits en later Anouk) en er kwam ineens een nieuw agendapunt bij...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heidy en MarkIk maak er maar geen woorden aan vuil.
Marit had groot gelijk trouwens.
Heel klein ja. Heel raar ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zijn sowieso kleine huisjes!
Volgens mij net zo groot en sommige kleiner dan mijn sociale huurwoning
Dat moet je juist wel doen. Dat is de bedoeling van dit topicquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heidy en MarkIk maak er maar geen woorden aan vuil.
Marit had groot gelijk trouwens.
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... al kan het net een stomme verkoper zijn in een prima winkel
Maar daar ziet Mark vast het voordeel niet van inquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mark lijkt me een heel irritante doordrammer als hij zijn zin niet krijgt
Gelukkig krijgt bij weerwoord
Naja... als dans je de limbo in een knalgroen badpak (m/v); handen thuisquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.
Oef...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat krijg je met een nepkont, neplippen en nepborsten. En een nepkleur in je haar.
Zijn die zussen tweelingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef KnutselKoningin het volgende:
Wat een aflevering zo!
Ik ben echt zo’n fan van Marit, Naomi en Victor. Roelie is duidelijk wat introverter, ben benieuwd of ze nog een beetje aanweziger wordt of dat ze gewend is dat Marit voor haar opkomt/praat.
Die discussies van Mark en Heidy heb ik wel gehad. Als je beste argument is dat je ouder bent, is het tijd om af te taaien.
Mark ziet heel veel dingen buiten zijn belevingswereld nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar daar ziet Mark vast het voordeel niet van in![]()
Zeg je nou dat ze erom vroeg?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uh??? “Mooie” dingen zijn om naar te kijken en kijken doen we niet met onze handen..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze erom vroeg?
Echt niet ok dit
Maar dat komt door die nep-billen/borsten/lippen? Dus als ze dat niet had gehad, dan hadden die verkeerde mannen dat niet gedaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee ze vroeg er niet om; het is dat de verkeerde mannen dan te ver gaan.
Jongens, ik ga hier niet over door.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar dat komt door die nep-billen/borsten/lippen? Dus als ze dat niet had gehad, dan hadden die verkeerde mannen dat niet gedaan?
Volgens mij bedoel je het niet per se slecht, maar de redenering klopt niet denk ik
Ja, mee eens. En volgens mij heeft hij van tevoren heel veel advies gevraagd bij zijn bouw-vrienden en collega's. Want hij is eigenlijk 'maar' een gewone stucadoor en dan doe je normaal gesproken dit werk van die muren en vloeren enzo ook niet....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor heeft ontzettend veel voordeel. Ik vind het verschil toch wel heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |