SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.
Komend seizoen minder afleveringen First Dates werd vandaag bekendquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Behalve first dates en per seconde wijzer.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Behalve first dates en per seconde wijzer.
Geen wonder dat de NPO dat niet uit wil zendenquote:
ik denk NL komt stuk hoger.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:55 schreef Fleischmeister het volgende:
IJsland
Slovenië
Estland
Oekraïne
Zweden
Portugal
België
San Marino
Nederland
Zwitserland
Dit is mijn oordeel, u zult het ermee moeten doen
Dat laatste weet ik helaas ook wel. En ja, de schijtlol van Zweden kan ik slechter hebben dan iemand die misschien niet zuiver zingt. Als ik het niveau Zweden wil zien, heb ik misschien nog wel een oude DVD van kabouter Plop liggen. Die max 6 jaar leek me ook de doelgroep van Zweden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Het slechtste? Serieus? Ik heb vele malen beroerdere liedjes gehoord hoor
En Zweden gaat echt wel door
![]()
Misschien een vrouwelijke zanger die de hoge noten wel kon halen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er had wel meer gezeten in dat nummer van Belgie voelt het.
Heb nu al uitslagquote:
Jeetje wat een boosheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik helaas ook wel. En ja, de schijtlol van Zweden kan ik slechter hebben dan iemand die misschien niet zuiver zingt. Als ik het niveau Zweden wil zien, heb ik misschien nog wel een oude DVD van kabouter Plop liggen. Die max 6 jaar leek me ook de doelgroep van Zweden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dat liever dan nog een keer een matige act.
Dang, tijd vliegt...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
25 jaar geleden werd het songfestival bij de NPO ook afgekapt voor wat anders.![]()
(Sorry)
Nee, er is nog een halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef TLC het volgende:
Weten we vanavond ook wanneer ze zaterdag aan de beurt zijn ?
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef TLC het volgende:
Weten we vanavond ook wanneer ze zaterdag aan de beurt zijn ?
Zwitserland zit al in de finale, he?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:55 schreef Fleischmeister het volgende:
IJsland
Slovenië
Estland
Oekraïne
Zweden
Portugal
België
San Marino
Nederland
Zwitserland
Dit is mijn oordeel, u zult het ermee moeten doen
Schandalig was dat ik weet het nog goed!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
25 jaar geleden werd het songfestival bij de NPO ook afgekapt voor wat anders.![]()
(Sorry)
Van Roosmalen & Groenteman bedoel je. First dates gaat maar lekker naar de commerciëlen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef RipCity het volgende:
NPO verdient 250.000 euro met die reclameblok. Beter maken ze er 10 extra first dates afleveringen van dan.
Of salarisverhoging voor Loekie de leeuw.
Absoluut geen boosheid. Het is ook maar een liedjeswedstrijd. Maar ik heb gewoon niks met acts als die van Zweden.quote:
Snap ik nog steeds niet. Het 's middags gebeurt en 's avonds ga je het gewoon uitzenden om het vervolgens te onderbreken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
(Sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |