quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dat liever dan nog een keer een matige act.
Dang, tijd vliegt...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
25 jaar geleden werd het songfestival bij de NPO ook afgekapt voor wat anders.![]()
(Sorry)
Nee, er is nog een halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef TLC het volgende:
Weten we vanavond ook wanneer ze zaterdag aan de beurt zijn ?
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef TLC het volgende:
Weten we vanavond ook wanneer ze zaterdag aan de beurt zijn ?
Zwitserland zit al in de finale, he?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:55 schreef Fleischmeister het volgende:
IJsland
Slovenië
Estland
Oekraïne
Zweden
Portugal
België
San Marino
Nederland
Zwitserland
Dit is mijn oordeel, u zult het ermee moeten doen
Schandalig was dat ik weet het nog goed!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
25 jaar geleden werd het songfestival bij de NPO ook afgekapt voor wat anders.![]()
(Sorry)
Van Roosmalen & Groenteman bedoel je. First dates gaat maar lekker naar de commerciëlen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef RipCity het volgende:
NPO verdient 250.000 euro met die reclameblok. Beter maken ze er 10 extra first dates afleveringen van dan.
Of salarisverhoging voor Loekie de leeuw.
Absoluut geen boosheid. Het is ook maar een liedjeswedstrijd. Maar ik heb gewoon niks met acts als die van Zweden.quote:
Snap ik nog steeds niet. Het 's middags gebeurt en 's avonds ga je het gewoon uitzenden om het vervolgens te onderbreken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
(Sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |