SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Middag
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Alles maar gehad.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Another dayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah ja, die ook!quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:maar het had ook de volkoren kunnen zij die ik eerder op de dag had gegeten
viel mee, maar werd wel slaperig vanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb geen bastognekoek meer in in huis. Eigenlijk weinig zoetigheid ook behalve de snoepzakjes voor de kinderen morgen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Same shit - different day?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je bedoelt de snoepzakjes voor Steven vandaag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb geen bastognekoek meer in in huis. Eigenlijk weinig zoetigheid ook behalve de snoepzakjes voor de kinderen morgen![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker stoppen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb geen bastognekoek meer in in huis. Eigenlijk weinig zoetigheid ook behalve de snoepzakjes voor de kinderen morgen
Goede gelegenheid...
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bakkie koffie nr 3. Woonkamer is iig helemaal netjesNu zo maar ff gamen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
![]()
Terecht, het moet niet op werk gaan lijken dat schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
mijn werk lijkt nergens opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dinsdag altijd mijn vrije dag (ok wel huishouden dingen doen, maar iig niet betaald computeren)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dat handig? Dan moet je 1 dag werken en dan ben je vrij? Is een woensdag vrij, of een maandag vrij, niet beter?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
Dinsdag altijd mijn vrije dag (ok wel huishouden dingen doen, maar iig niet betaald computeren)How can I make this topic about me?![]()
Ik vind dit wel fijn. Dan is het weekend voorbij en dan maandag werken met de wetenschap dat ik erna weer vrij benquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat handig? Dan moet je 1 dag werken en dan ben je vrij? Is een woensdag vrij, of een maandag vrij, niet beter?Maar snap je punt. Eigenlijk is elke dag wel goed
Oeh - gaat het lukken...?!quote:![]()
vanaf werk trouwens.
Werkse Sally. Lekker kalm aan hoop ik, geen stress?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh - gaat het lukken...?!![]()
vanaf werk trouwens.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
vanaf werk trouwens.
![]()
![]()
Lief! 5 punten!quote:
Kalm aan ja, de 'nieuwe maand' weer opzetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkse Sally. Lekker kalm aan hoop ik, geen stress?
En net al 'lekker' gefietst. Waarbij ik wenste dat ik een jas(je) mee had genomen want wind tegen en viezig koud![]()
![]()
Edit: gelukkig wel een shawl mee. (Pashmina)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of hij kreeg een belletje van de baas dat dat rapport toch echt uiterlijk vandaag om half vier verstuurd moet zijn naar de stakeholders.How can I make this topic about me?![]()
Ga dan ook niet fietsenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Kalm aan ja, de 'nieuwe maand' weer opzetten.
En net al 'lekker' gefietst. Waarbij ik wenste dat ik een jas(je) mee had genomen want wind tegen en viezig koud![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, de thermometer zegt hier dat het 15 graden is. In de zon is het een dikke prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Edit: gelukkig wel een shawl mee. (Pashmina)
Heb sinds vrijdag geen bastognekoek op. Dus het lukt me nog goed. En goedemiddagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
vanaf werk trouwens.
Tsss.quote:
We hebben niet allemaal een auto, lui varken
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Record?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb sinds vrijdag geen bastognekoek op. Dus het lukt me nog goed. En goedemiddag![]()
![]()
maar als dat jassie van je is beschadigd en je wil er iets aan doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Edit: gelukkig wel een shawl mee. (Pashmina)Uw ADH vitamine Worst
Hier zei de app 20 gradenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de thermometer zegt hier dat het 15 graden is. In de zon is het een dikke prima.
Maar dat is niet de gevoelstemperatuur natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb sinds vrijdag geen bastognekoek op. Dus het lukt me nog goed. En goedemiddag
Zal even aan mijn moeder vragen vd week of ik als baby ze veel atquote:
dit dat zus zoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar als dat jassie van je is beschadigd en je wil er iets aan doen...How can I make this topic about me?![]()
Heeeequote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsss.
We hebben niet allemaal een auto, lui varken
Ik ben niet lui
Ik haat fietsen
Das wat anders
Nee joh, lekker koud heet dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Edit: gelukkig wel een shawl mee. (Pashmina)
Elektrisch dan, Greys.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee
Ik ben niet lui
Ik haat fietsen
Das wat anders
Of, anders gezegd, "met trapondersteuning".How can I make this topic about me?![]()
Ik zou wel motor willen rijden maar weet niet of dat verstandig isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
brommertje danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou wel motor willen rijden maar weet niet of dat verstandig isUw ADH vitamine Worst
Nee ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elektrisch dan, Greys.
Of, anders gezegd, "met trapondersteuning".Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lolquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee
Ik ben niet lui
Ik haat fietsen
Das wat anders
Je weet ook hoe ik het bedoel hè![]()
Die heb ik sinds een jaartje of 2, dat helpt me iig goed lichamelijk gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elektrisch dan, Greys.
Of, anders gezegd, "met trapondersteuning".
Eerder lukte het mijn been op gegeven moment niet meer om rond te komen![]()
Ischias... ingeklemde zenuw, voor degenen die niet weten wat het is. En het straalt uit naar mijn bovenbeen dus ik word wakker met een heleboel naalden/spelden in mn been (zo voelt het...)
Maar op de fiets krijg ik rugpijn en daarna verliest mn been steeds meer kracht. Dus een fiets met trapondersteuning hielp enorm!![]()
Tis dat fatbikes aso uitstralen
Anders had ik er best een gewild
Ik ga met de auto vaak naar een plek om te gaan hardlopen. Dat voelt ook altijd krom
gewoon scooterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
Tis dat fatbikes aso uitstralen
Anders had ik er best een gewildUw ADH vitamine Worst
Elektrisch, dat dan wel weerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er staat hier nog een aeroxquote:
Van mijn dochter
Maar die is geschorst
Omdat ze een auto heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voordeel vd auto is dat je lekker je muziek aan kunt zetten op standje gehoorschade
geschorst?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat hier nog een aerox
Van mijn dochter
Maar die is geschorst
Omdat ze een auto heeftUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga met de auto vaak naar een plek om te gaan hardlopen. Dat voelt ook altijd krom![]()
kan ook op de fiets tegenwoordig, zie hier vaak genoeg iemand met bluetooth speakerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
Voordeel vd auto is dat je lekker je muziek aan kunt zetten op standje gehoorschade
ook zie ik hier bij winkelcentrum regelmatig zo'n rastaman enorme speaker meesjouwen op scootmobiel en dan keihard reggae draaien
Uw ADH vitamine Worst
er gaan best veel met auto naar sportschool op fietsafstand om daar binnen te fietsenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga met de auto vaak naar een plek om te gaan hardlopen. Dat voelt ook altijd kromUw ADH vitamine Worst
Sally ik had een zwak moment.
Maar heb toch yoghurt gepakt ipv dat ik koeken ben gaan halen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik ben dan ook gewoon bezweet en moe na het lopen en wil dan relaxed met muziekje op richting huis en niet nog stoempend naar huis moeten fietsen. Heb ook gewoon een normale stadsfiets en niet elektrisch.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er gaan best veel met auto naar sportschool op fietsafstand om daar binnen te fietsenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
Sally ik had een zwak moment.
Maar heb toch yoghurt gepakt ipv dat ik koeken ben gaan halen.Goedzo!
Hou vol!!![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
oh wacht ik snap hem nu dat schorsen
gewoon huis als start- en eindpunt van je hardlooproutequote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook gewoon bezweet en moe na het lopen en wil dan relaxed met muziekje op richting huis en niet nog stoempend naar huis moeten fietsen. Heb ook gewoon een normale stadsfiets en niet elektrisch.
Uw ADH vitamine Worst
Ja want niet verzekerdquote:
Dan moet je hem schorsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat deed ik gisteren als ik tijdnood heb. Maar dat doe ik als ik van mezelf mijn ronde moet lopen om in conditie te blijven. Maar vanuit huis loop ik niet direct de natuur in. Even stukje rijden (max 15 min) en dan elders lekker in een mooie groene omgeving rennen is wel echt heel goed voor mijn hoofdquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon huis als start- en eindpunt van je hardlooproute
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Haii! Ik ben wel op werk nu.
Maar zie het een kwartier te laat
Nog steeds bussen naar DLD?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wel lekker om tuin/terras te hebben met dit weerquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja zit nu ook buiten,heb wel een klein terrasjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel lekker om tuin/terras te hebben met dit weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ff paar keer blub doen dan gaat t vast beter
bulbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of goed schijtenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ff paar keer blub doen dan gaat t vast beter
Werewolf![]()
quote:Wat een taal voor een dame
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben verbaasdquote:
Vind het net een beetje te veel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt hier nu mee, komt omdat de wind nu niet aan de voorkant zit..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voordeel is dat ik mij er niet druk om maak. Het weer veranderd niet daardoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O het zit hier aan beide kanten. Zat vanmorgen even aan de voorkant, maar ben door de wind naar binnen gegeaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt hier nu mee, komt omdat de wind nu niet aan de voorkant zit..
En hier achter kan ik zien dat hte veel waait aan de struikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan hooguit binnen voor een windje zorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik mij er niet druk om maak. Het weer veranderd niet daardoor.![]()
![]()
![]()
Dat moet Bluppie maar doen die is opgeblazenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan hooguit binnen voor een windje zorgen![]()
Ah ja dan is het niks om buiten te zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het zit hier aan beide kanten. Zat vanmorgen even aan de voorkant, maar ben door de wind naar binnen gegeaan.
En hier achter kan ik zien dat hte veel waait aan de struiken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb wel nog een flinke auberginequote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nope, treinen rijden weer. Toen 8k zwaaide naar je zat ik al bijna in de ice terug naar Amsterdam. Had een hele fijne verbinding vandaag. Was om elf uur al in Elten, en ben bijna in Amsterdam nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Haii! Ik ben wel op werk nu.
Maar zie het een kwartier te laat
Nog steeds bussen naar DLD?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bedankt fur die puncktequote:
Damsco in zicht!Ik heb er één en ik ben er trots op
Overdag meer dan 10 punten pakken in een run is bijna onmogelijk met @JustinK in de buurt. Dus ik stond best versteld.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik had er 90,waarvan ik geloof 69 met één slaapbolk rond een uur of vijf.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:21 schreef Lovely het volgende:
Gisteren 47 puntjes gepakt en zoveel was ik er nietIk heb er één en ik ben er trots op
ja het is bij vlagen ontzettend rustig hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:21 schreef Lovely het volgende:
Gisteren 47 puntjes gepakt en zoveel was ik er nietHow can I make this topic about me?![]()
In de vroege ochtend heb je idd nog kans op veel puntjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had er 90,waarvan ik geloof 69 met één slaapbolk rond een uur of vijf.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En @Rob baalde ddarvan, want hij zat voor me
Helemaal als JustinK er even niet isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja het is bij vlagen ontzettend rustig hier.
Geen ideequote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten wat ik er moet doen
Hek erom
Autonoom verklaren
Is geen Nederland meer
nou net een dikke windvlaag hier. er waait allemaal zand in m'n koffie.quote:
Handen af van damsco!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Hek erom
Autonoom verklaren
Is geen Nederland meerIk heb er één en ik ben er trots op
Rustig aan vandaagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Overdag meer dan 10 punten pakken in een run is bijna onmogelijk met @:justink in de buurt. Dus ik stond best versteld.![]()
![]()
Die moet ook niet zeuren af en toequote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:23 schreef DJMO het volgende:
En @:Rob baalde ddarvan, want hij zat voor me
Eerder in de handjes knijpen
dan is ie thee aan het zetten. en dat rapport moet vanmiddag nog naar de stakeholders worden opgestuurd..How can I make this topic about me?![]()
En echt he. De Duitse taal is zwaar kut.
Ik stapte in Emmerich Elten in de trein en de conducteur zag me en vroeg me in vriendelijk Duits of ik met een ov chipkaart aan het fahren was.
Ik heb netjes ja gezegd, maar ik had heel veel zin om te antwoorden dat ik niet in een boot zat.
Hetzelfde met het woord zug als vertaling voor trein. Bij die uitspraak denk ik meer aan 33n moeder varken dan aan een trein.
Het meest bekende voorbeeld is wel meer en see. Hun meer is bij ons de zee, en andersom#kutmoffen
maandrapportages... ontelbare keren geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
laatste keer dat ik rapporten had was op school
Tjeezz djmoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef DJMO het volgende:
En echt he. De Duitse taal is zwaar kut.
Ik stapte in Emmerich Elten in de trein en de conducteur zag me en vroeg me in vriendelijk Duits of ik met een ov chipkaart aan het fahren was.
Ik heb netjes ja gezegd, maar ik had heel veel zin om te antwoorden dat ik niet in een boot zat.
Hetzelfde met het woord zug als vertaling voor trein. Bij die uitspraak denk ik meer aan 33n moeder varken dan aan een trein.
Het meest bekende voorbeeld is wel meer en see. Hun meer is bij ons de zee, en andersom#kutmoffen
Je bent in een ander land
Stel je voor dat ze daar hun eigen taal spreken
Duits en Nederlands lijken heel veel op elkaar en lenen ook woorden van elkaar
Om ze daarom …. Te noemen is ook wat overdreven hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet soms stylesheets maken om rapporten automatisch te genereren. Komt wel dichtbij zoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik moet wel eens de lakens verschonenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet soms stylesheets maken om rapporten automatisch te genereren. Komt wel dichtbij zo
Met ook fancy macro's in VBA?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet soms stylesheets maken om rapporten automatisch te genereren. Komt wel dichtbij zoHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet wel eens de lakens verschonen
en de lakens uitdelen denk ik ook
Ik heb gisteren een handoekje gebruikt (op advies), dus kan nog wat dagen met dit beddengoed doenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We zijn redelijk gelijkwaardigquote:
De 1 heeft meer verstand van het een
En de ander van het ander
Houdt elkaar lekker in evenwichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gisteren een handoekje gebruikt (op advies), dus kan nog wat dagen met dit beddengoed doen![]()
Ja zo is dat hier ook gelukkigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn redelijk gelijkwaardig
De 1 heeft meer verstand van het een
En de ander van het ander
Houdt elkaar lekker in evenwicht
Een running gag die hopelijk niet alleen ikzelf begrijpquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst aan bepaalde dingen...
Je hoeft maar aan 1 ding te denkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst aan bepaalde dingen...
Handdoekje op je bed ..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een running gag die hopelijk niet alleen ikzelf begrijp
Hmmm
aan mijn latte macchiato, die nu voor me ingeschonken staatquote:
Neem een slokje danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aan mijn latte macchiato, die nu voor me ingeschonken staat
nee dat gaat altijd goed, hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
Spuug je vaak over je schriftje eigenlijk gg?
Je bent bang dat GG zover squirt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
ik doe ook een plastic hoes om voor het geval datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zijn ook vloeistoffen die met kracht tussen de lippen uit komen dus in die zin welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
Is dat dan ook een soort van squirten #dtvUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
Is dat dan ook een soort van squirten #dtv![]()
Beiden ontstaat wel uit vreugde dus ik denk t welBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* gebrokenglas schudt zijn hoofd, glimlacht en neemt een slok van zijn koffie..How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn ook vloeistoffen die met kracht tussen de lippen uit komen dus in die zin wel
Straks krijgt GG een eigen koffie corner op het werk omdat zijn collega's denken dat hij niet oraal incontinent is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet of wel ?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
Straks krijgt GG een eigen koffie corner op het werk omdat zijn collega's denken dat hij niet oraal incontinent is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het schriftje is in prima staat, alle tekst duidelijk leesbaar...quote:
Heb jij wel eens squirten mogen aanschouwen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het schriftje is in prima staat, alle tekst duidelijk leesbaar...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat zal het budget niet toelaten, we hebben hier twee koffieautomaten staan en daar moeten we het mee doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
Straks krijgt GG een eigen koffie corner op het werk omdat zijn collega's denken dat hij niet oraal incontinent is.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij wel eens squirten mogen aanschouwen ?
Een eigen hoekje voor GGquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat zal het budget niet toelaten, we hebben hier twee koffieautomaten staan en daar moeten we het mee doen.
dat zou wel fijn zijn, in deze kantoortuin ....quote:
wát een ellende is dat zeg.
Ik heb een tactisch goede plek op kantoor gelukkig. Wat betreft hoe mijn beeldscherm staat en het is 1,5 meter van de tafelvoetbaltafel af.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn, in deze kantoortuin .... wát een ellende zeg.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb ook een tactisch goede plek
Mijn eigen keukentafel
helaas zijn overal kantoortuinen, echt een rampzalige uitvinding.How can I make this topic about me?![]()
Beste plekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
Ik heb ook een tactisch goede plek
Mijn eigen keukentafel
Sjah. Autist hier, dus ik kan me daar druk om maken ja. En niet omdat ik vervelend vind, maar omdat het me simpelweg opvalt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjeezz djmo
Je bent in een ander land
Stel je voor dat ze daar hun eigen taal spreken
Duits en Nederlands lijken heel veel op elkaar en lenen ook woorden van elkaar
Om ze daarom …. Te noemen is ook wat overdreven hèIk heb er één en ik ben er trots op
met flexplekken, heb wel paar afgesloten kamertjes maar die moeten dan niet net bezet zijn met mensen die er om 7.00 zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
helaas zijn overal kantoortuinen, echt een rampzalige uitvinding.Uw ADH vitamine Worst
ja gelukkig hebben we dat gemengd kantoor- en thuiswerken.... dat scheelt aanzienlijkHow can I make this topic about me?![]()
Dus als je een autist bent is het gerechtvaardigd mensen uit te schelden simpelweg omdat ze een andere taal spreken dan jij in hun eigen land ?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sjah. Autist hier, dus ik kan me daar druk om maken ja. En niet omdat ik vervelend vind, maar omdat het me simpelweg opvalt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb mijn werkplek zo ingericht dat daar oa onthoofde tafelvoetbalpoppetjes liggen en kleine schilderijtjes staan van mijn dochter, waardoor als er een ingehuurde kracht eraan denkt om een plek te zoeken, dat hij/zij hopelijk ziet dat deze bezet is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bloed irritant zijn mensen die vanachter hun werkplek in de kantoortuin gaan zitten Teams vergaderen. weliswaar met headset op maar als de discussie losbarst.... pfff je kunt je niet meer op je eigen werk concentreren....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met flexplekken, heb wel paar afgesloten kamertjes maar die moeten dan niet net bezet zijn met mensen die er om 7.00 zijnHow can I make this topic about me?![]()
Ik zou bijna dan blijven logeren om die plekken te bemachtigenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met flexplekken, heb wel paar afgesloten kamertjes maar die moeten dan niet net bezet zijn met mensen die er om 7.00 zijn![]()
Lijkt me echt ruk van die flexplekkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
helaas zijn overal kantoortuinen, echt een rampzalige uitvinding.
Gewoon heel hard gaan schreeuwenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
bloed irritant zijn mensen die vanachter kun werkplek in de tuin gaan zitten Teams vergaderen. weliswaar met headset op maar als de discussie losbarst.... pfff je kunt je niet meer op je eigen werk concentreren....
Tis toch geen oorlog hier
of mensen die minuten lang gaan zitten discussiëren...
ga effe weg ofzo.How can I make this topic about me?![]()
dat valt hier best meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
bloed irritant zijn mensen die vanachter hun werkplek in de kantoortuin gaan zitten Teams vergaderen. weliswaar met headset op maar als de discussie losbarst.... pfff je kunt je niet meer op je eigen werk concentreren....Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik vind Duits simpelweg een kuttaal, juist omdat het zoveel op het Nederlands lijkt. Dat maakt het (in mijn hoofd) lastiger om te vertalen als ik het moet gebruiken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als je een autist bent is het gerechtvaardigd mensen uit te schelden simpelweg omdat ze een andere taal spreken dan jij in hun eigen land ?
That having said: hetzelfde heb ik met Frans, het land is prachtig maar de taal die spreken? Afschuwelijk, vooral omdat die Fransen wel eisen dat jij Frans spreekt als ze hier in nl zijn, maar weigeren om Engels te spreken als jij Frankrijk bent.Ik heb er één en ik ben er trots op
daar mag je blij om zijn.quote:
thuis werkt het dan zoveel beter. thuis krijg ik sowieso veel meer gedaan op een dag.How can I make this topic about me?![]()
Ja hier bellen ze ook in dezelfde ruimte. Voor mij is dat dan hinderlijk omdat ik dan niet kan tafelvoetballen (teveel lawaai voor de beller). Maar er zijn grotere problemen in de wereldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
daar mag je blij om zijn.
thuis werkt het dan zoveel beter. thuis krijg ik sowieso veel meer gedaan op een dag.
wij hebben flexplekken. nergens persoonlijke spulletjes, en je rommel na werktijd opbergen in een kluisje.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb mijn werkplek zo ingericht dat daar oa onthoofde tafelvoetbalpoppetjes liggen en kleine schilderijtjes staan van mijn dochter, waardoor als er een ingehuurde kracht eraan denkt om een plek te zoeken, dat hij/zij hopelijk ziet dat deze bezet is.How can I make this topic about me?![]()
Hmmm daar zie ik mezelf minder snel werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wij hebben flexplekken. nergens persoonlijke spulletjes, en je rommel na werktijd opbergen in een kluisje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh, dan snap ik je nu wel beter, ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik vind Duits simpelweg een kuttaal, juist omdat het zoveel op het Nederlands lijkt. Dat maakt het (in mijn hoofd) lastiger om te vertalen als ik het moet gebruiken.Die Fransen weigeren zelfs in toeristische gebieden in hun eigen land om Engels te praten. \Dat zij jouw Engels verstaan lukt dan nog net, maar je krijgt in het Frans een antwoord terugquote:That having said: hetzelfde heb ik met Frans, het land is prachtig maar de taal die spreken? Afschuwelijk, vooral omdat die Fransen wel eisen dat jij Frans spreekt als ze hier in nl zijn, maar weigeren om Engels te spreken als jij Frankrijk bent.![]()
![]()
Nooit gehad dat Fransen hier Frans met mij gaan praten
Uw ADH vitamine Worst
Is dit de laatste update?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meetupdate van 26-04-2025
Opdat niemand het vergeet:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? TilburgOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fransen zij de de meest arrogante mensen die ik kenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik je nu wel beter, ja.
[..]
Die Fransen weigeren zelfs in toeristische gebieden in hun eigen land om Engels te praten. \Dat zij jouw Engels verstaan lukt dan nog net, maar je krijgt in het Frans een antwoord terug![]()
![]()
Die Duitsers in het winkeltje waar ik altijd m'n shag haal spreken perfect Nederlands. Ik hoef nooit Duits te gebruiken daar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh maar dat is dicht genoeg bij de grens, en mss zelfs Nederlanders die het exploiteren daarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Fransen zij de de meest arrogante mensen die ik ken
Die Duitsers in het winkeltje waar ik altijd m'n shag haal spreken perfect Nederlands. Ik hoef nooit Duits te gebruiken daar.![]()
Nee dezequote:quote:Op maandag 12 mei 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
Ow kut de mentions gaan niet goed ff opnieuw (Ook speciaal voor @:Paul en @:SwJ en @:Yvonne)
Meetupdate van 12-5-2025
Door Harrie, omdat ome Grrrrrrrr even een lang weekend in Spanje zit.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @:Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟩 @:Mr Porno Komt lekker op de Piano liggen
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Nee, de eigenaar is wel een volbloed Duitser. Maar vrijwel elk personeelslid spreekt of begrijpt iig voldoende Nederlands.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dat is dicht genoeg bij de grens, en mss zelfs Nederlanders die het exploiteren daar
Bij de Müller Kranenburg werkt idd ook Nederlands personeel, de DM heeft wel Duits maar die verstaan ook wel NL taalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar is wel een volbloed Duitser. Maar vrijwel elk personeelslid spreekt of begrijpt iig voldoende Nederlands.TY!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3546 / +251 / +112 / 5884 / 6418
2. aeque / 433 / +56 / +23 / 1025 / 1367
3. HappyCharly / 408 / +41 / +1 / 341 / 457
4. devzero / 395 / +3 / +111 / 292 / 370
5. KillemWieft / 349 / +53 / +0 / 164 / 266
6. Dr.Mikey / 338 / +32 / +39 / 180 / 278
7. hemarookworst / 319 / +49 / +21 / 607 / 847
8. _UserName_ / 289 / +6 / +21 / 205 / 312
9. Harrie / 268 / +2 / +0 / 464 / 597
10. gebrokenglas / 237 / +19 / +12 / 903 / 1188
11. Rob / 226 / +61 / +47 / 85 / 146
12. KoningWouter / 224 / +30 / +2 / 701 / 884
13. mario390 / 163 / +0 / +19 / 43 / 91
14. StevenHyde / 161 / +63 / +17 / 571 / 686
15. DJMO / 143 / +90 / +14 / 85 / 117
16. Moonlight / 136 / +25 / +12 / 255 / 330
17. Fogel / 136 / +0 / +0 / 108 / 169
18. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
19. marc0871 / 130 / +18 / +1 / 8 / 40
20. kree / 121 / +14 / +1 / 233 / 315SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
BolkjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
die reclame wordt door mijn strot geduwd als ik youtube app open, dus ik neem geen air up
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
die reclame wordt door mijn strot geduwd als ik youtube app open, dus ik neem geen air up
Ja, af en toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes peach smaak.
Jij nog de air up gebruikt?
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: