SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Middag
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Alles maar gehad.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Another dayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah ja, die ook!quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:maar het had ook de volkoren kunnen zij die ik eerder op de dag had gegeten
viel mee, maar werd wel slaperig vanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb geen bastognekoek meer in in huis. Eigenlijk weinig zoetigheid ook behalve de snoepzakjes voor de kinderen morgen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Same shit - different day?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je bedoelt de snoepzakjes voor Steven vandaag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb geen bastognekoek meer in in huis. Eigenlijk weinig zoetigheid ook behalve de snoepzakjes voor de kinderen morgen![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker stoppen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb geen bastognekoek meer in in huis. Eigenlijk weinig zoetigheid ook behalve de snoepzakjes voor de kinderen morgen
Goede gelegenheid...
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bakkie koffie nr 3. Woonkamer is iig helemaal netjesNu zo maar ff gamen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
![]()
Terecht, het moet niet op werk gaan lijken dat schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
mijn werk lijkt nergens opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dinsdag altijd mijn vrije dag (ok wel huishouden dingen doen, maar iig niet betaald computeren)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dat handig? Dan moet je 1 dag werken en dan ben je vrij? Is een woensdag vrij, of een maandag vrij, niet beter?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
Dinsdag altijd mijn vrije dag (ok wel huishouden dingen doen, maar iig niet betaald computeren)How can I make this topic about me?![]()
Ik vind dit wel fijn. Dan is het weekend voorbij en dan maandag werken met de wetenschap dat ik erna weer vrij benquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat handig? Dan moet je 1 dag werken en dan ben je vrij? Is een woensdag vrij, of een maandag vrij, niet beter?Maar snap je punt. Eigenlijk is elke dag wel goed
Oeh - gaat het lukken...?!quote:![]()
vanaf werk trouwens.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: