POLLquote:Juicekoningin Yvonne Coldeweijer keert terug: online én met een eigen dagelijks tv-programma op Net5
Yvonne Coldeweijer (38) keert terug. De voormalig juicevlogger krijgt bij Net5 een eigen televisieprogramma, waarbij zij opnieuw duikt in de wereld van de bekende Nederlanders. In het programma, waarvan de titel nog onbekend is, staan roddels, lifestyle en media centraal. Coldeweijer heeft inmiddels een contract getekend bij Talpa Network, waar de zender Net5 onder valt.
Aan het dagelijkse programma dat in het najaar op de buis komt, zal ook een onlineplatform verbonden zijn. Een woordvoerder van Talpa bevestigt de komst van Coldeweijer. „We werken aan een nieuw entertainmentprogramma, online en op Net5, voor dit najaar. Yvonne Coldeweijer is hieraan verbonden. Binnenkort komen we met meer nieuws.”
Met haar juicekanaal Life of Yvonne schudde de Amsterdamse de entertainmentjournalistiek jarenlang op haar grondvesten. Waren de roddels voorheen louter voorbehouden aan de bladen en later televisierubrieken als RTL Boulevard en Shownieuws, nu domineerde Coldeweijer de Nederlandse showbizz. Ze ontpopte zich als dé kenner van de Hazes-familie en speelde een rol bij de arrestatie van Lil Kleine door beelden te publiceren, waarop de rapper zijn toenmalige vriendin mishandelde. Ook bracht ze, nog voor de B.O.O.S.-uitzending, naar buiten dat Marco Borsato en Ali B zich schuldig zouden hebben gemaakt aan vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag. Het meest trots was ze op haar scoop dat Douwe Bob vader zou worden van baby’s bij drie verschillende vrouwen.‘Juice ten top’
„Dat was juice ten top. Dat je denkt: dit kan niet waar zijn. Lekkere juice kan ook gaan over een BN’er die voordringt bij de kassa. Maar toen de eerste tips over Douwe Bob binnenkwamen, wist ik: dit wordt fantastisch. Eerst was er één baby. En toen nog één. En toen nog één! Al snel kwamen al die online memes erbij. Kinderwagens, wiegjes. Het explodeerde helemaal”, zei ze in een interview met deze site.
Talpa Network heeft inmiddels een advertentie uitgezet. Het programma zoekt ‘enthousoaste medewerkers die smullen van gossip, sterrennieuws, lifestyle en alles wat er speelt in de wereld van media en bekende Nederlanders. Het programma draait om praten over de sterren, verbazing, verrassing en uitgesproken meningen van Queen of Juice: Yvonne Coldeweijer. We willen de kijker elke dag opnieuw vermaken met actuele verhalen, opvallende invalshoeken, pittige analyses en gesprekken die je bijblijven.
We werken naast Yvonne met gezichten uit de online- en tv-wereld die de verhalen in beeld brengen. Rondom hen bouwen we een creatief en alert team dat weet waar het borrelt, piept en kraakt in de wereld van entertainment.’
Yvonne Coldeweijer die in december 2023 moeder werd van een zoontje, stopte in het voorjaar van 2024 met haar roddelaccount Life of Yvonne en ging aanvankelijk verder op een exclusieve website, toegankelijk voor een klein groepje mensen. Ook daar trok ze drie maanden later de stekker uit.
Het is tien jaar geleden dat Yvonne Coldeweijer een programma op televisie presenteerde. Dat was Campinglife op RTL 4 samen met Sander Janson. Daarna dook ze op in Wie is de Mol?, First Dates VIPS en Hunted VIPS. Coldeweijer was tussen 2010 en 2013 het gezicht van Telekids op RTL 8, speelde in musicals en speelfilms en was stemacteur.https://www.ad.nl/show/ju(...)ma-op-net5~ab758a10/
M.i. dus ook de roddels over de roddelkonining, zolang er nog geen concreet TV programma is gepland.quote:…en de roddels en nieuwtjes rond de TV-sterren mag je kwijt in het Show (SHO) forum.
klopt, een zetje naar SHO gegeven iddquote:Op maandag 12 mei 2025 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Uit de FAQ van TV:
[..]
M.i. dus ook de roddels over de roddelkonining, zolang er nog geen concreet TV programma is gepland.
Toch, @:Nizno?
Gewoon niet kijkenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef RedShoe het volgende:
Hé bah![]()
Ik wordt altijd een beetje misselijk als ik dat mens zie.
Ik heb het ook nog nooit gezienquote:
Sowieso nog nooit iets gezien van die Yvonnequote:
Volgens mij kon dat ook alleen als je daar voor betaalde, en dat zei dan ook genoeg over de mensen die dat dedenquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso nog nooit iets gezien van die Yvonne
Ik ga echt niet betalen voor dat soort rotzooiquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat ook alleen als je daar voor betaalde, en dat zei dan ook genoeg over de mensen die dat deden
Er waren genoeg mensen die wel betaalden voor de juice van dat mensquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ga echt niet betalen voor dat soort rotzooi
Ah jij betaalde voor haar juice?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:29 schreef Michellee het volgende:
Ze had het moeten doen, toen ze nog vol in het nieuws zat. Ze had goede nieuwtjes, maar dat werd al minder toen ze er een podcast van ging maken. Maar ze is er nu een tijdje uit, nadat ze meer huisje boompje, beestje heeft gespeeld. De hype rond haar is nu een beetje voorbij.
Ik geloof ook niet een show op net 5 echt geweldig wordt. Een kwartiertje op RTL 4 was beter geweest.
Jaar met baby (huis)moeke kunnen spelen en de verveling slaat toe...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:29 schreef Michellee het volgende:
Ze had het moeten doen, toen ze nog vol in het nieuws zat. Ze had goede nieuwtjes, maar dat werd al minder toen ze er een podcast van ging maken. Maar ze is er nu een tijdje uit, nadat ze meer huisje boompje, beestje heeft gespeeld. De hype rond haar is nu een beetje voorbij.
Ik geloof ook niet een show op net 5 echt geweldig wordt. Een kwartiertje op RTL 4 was beter geweest.
Nee, maar ik volgde haar toen wel op insta en heb haar podcasts ook gevolgd, maar dat werd steeds slechter. In het begin ging het nog over bekende nederlanders, maar toen de juice op was, ging ze hele verhalen vertellen over bekende influencers, die ik niet eens kende. Daar kon ze op een gegeven moment ook geen podcast meer volkletsen.quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:06 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nee, maar ik volgde haar toen wel op insta en heb haar podcasts ook gevolgd, maar dat werd steeds slechter. In het begin ging het nog over bekende nederlanders, maar toen de juice op was, ging ze hele verhalen vertellen over bekende influencers, die ik niet eens kende. Daar kon ze op een gegeven moment ook geen podcast meer volkletsen.
Ik was haar heel eerlijk gezegd al helemaal vergeten... Sinds ze gestopt is met de juice...volgens mij heeft ze nog een kledingzaak of iets? Hoe dat loopt geen idee eigenlijk?!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaar met baby (huis)moeke kunnen spelen en de verveling slaat toe...
Ik ga wel kijken hoor. Lekkere roddels en achterklap. Stiekem vinden mensen dat waarschijnlijk wel leuk.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:05 schreef Remco het volgende:
Niets mis mee, Yvonne had altijd goede bronnen en vertelde weinig onzin. Vond haar ook niet perse onsympathiek.
Misschien valt het mee. We gaan het meemaken. Als de eerste aflevering tegenvalt is het idd gedoemd weer snel te verdwijnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:37 schreef sly-nl het volgende:
Sjon de mol doet werkelijk alles voor kijkcijfers.. Treurige gozerd![]()
Lijkt me ook wel gedoemd te mislukken, dat programma met die zielige vrouw..
Schiet lekker op dan..quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Eightyone het volgende:
Voorlopig niet.
https://www.ad.nl/show/ju(...)r-vertrekt~ad1dee74/
https://www.mediacourant.(...)deweijer-divagedrag/
quote:Op zaterdag 6 december 2025 07:29 schreef AgnesGru het volgende:
Wel voer voor Mediacourant dit![]()
Yvonne Coldeweijer gesloopt in Boulevard: ‘Onuitstaanbare diva!’
https://www.mediacourant.(...)onuitstaanbare-diva/
Tina Nijkamp opent aanval op Yvonne Coldeweijer: ‘Divagedrag!’
https://www.mediacourant.(...)deweijer-divagedrag/
Yvonne Coldeweijer en Eric de Munck ‘met grote ruzie’ uit elkaar
https://www.mediacourant.(...)te-ruzie-uit-elkaar/
Drie artikelen in 24 uur.
Dat staat uiteraard voorop. Je geld verdienen met vuig geroddel. Daar komt een zekere creativiteit aan te pas en tevens een bepaalde mate van visie.quote:
Nou wat jammer zeg. -kuch-quote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef Eightyone het volgende:
Het is nu zeer waarschijnlijk definitief gecancelled.
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)cteuren-zoeken-baan/
Zij had op haar hoogtijdagen twee en halve bron.quote:
De huiveringwekkend valse blik in de ogen is minstens zo erg.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Guess who's back... back again...
https://www.instagram.com/p/DU3NICrjLrK/
Spontaan pijn in mijn ogen van alle botox en fillers en spierwitte tanden
Zou als ik Lil Kleine was wel condooms gebruiken. Selma.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Zelfs AI ziet er natuurlijker uit vandaag de dagquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
En die blikquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Misschien komt het nog. Moet ze even wennen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Had wel iets meer sensatie verwacht … of is ze niet meer zo relevant
Docuserie over Lil Kleine begint weer vrijdag. Ze heeft contact met zijn ex toch?quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien komt het nog. Moet ze even wennen.
Ze heeft gewoon geen nieuws.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Had wel iets meer sensatie verwacht … of is ze niet meer zo relevant
Ja! Dus wie weet!quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Docuserie over Lil Kleine begint weer vrijdag. Ze heeft contact met zijn ex toch?
En André met zijn Sara Soel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen nieuws.
En de tijd van vieze Marco, Ali en Waylon en meppende Kleine, die overtref je niet snel.
Ze is toch nog maar net terug?quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Plaatst echt helemaal niks nieuws of relevants …
En dat terwijl we net hebben geleerd dat André zijn worst met Lactacyd wast!quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Plaatst echt helemaal niks nieuws of relevants …
https://www.rtl.nl/boulev(...)ding-aan-tegen-talpaquote:Yvonne Coldeweijer (39) heeft een kort geding aangespannen tegen Talpa Network. De zitting van de spoedprocedure staat gepland voor 26 maart, zo laat de rechtbank Amsterdam weten aan RTL Boulevard na eerdere berichtgeving van het AD. Wat Yvonne precies van het mediabedrijf van John de Mol (70) verlangt, is vooralsnog niet bekend.
Vraag me af hoe het met haar zelfreflectie zit. Lijkt me een moeilijke tante. Maar niet gebaseerd op feiten want ik ken haar niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)ding-aan-tegen-talpa
Nee, laatst plaatste ze vooral wat gesneer richting Waylon (alsof het zijn schuld is dat de organisator van zijn concert failliet is gegaan). En vooral promo voor haar dropship zooi webwinkel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:48 schreef Mrmime het volgende:
Ze heeft mij geblokt maar ik mis niks volgens mij
Ik had dit bijna gemist!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat terwijl we net hebben geleerd dat André zijn worst met Lactacyd wast!
Cruciale informatie! Gelukkig maar dat je mij hebt.quote:
Juice WRLD misschien? Geen idee of daarop wordt gedoeld trouwens maar is slechts een gokje.quote:
Tea mag ook,quote:
quote:Yvonne Coldeweijer hoort vandaag of Talpa ongeveer 6,5 ton naar haar moet overmaken. De juicevlogger zou een programma maken voor het mediabedrijf, maar dat kwam er nooit. Talpa noemt samenwerking met Coldeweijer onmogelijk, terwijl Coldeweijer stelt dat haar contract ongegrond is beëindigd.
Ja dat kan. Ze zegt namelijk ‘volgens’ en ‘zou’ en ‘schijnt’.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:44 schreef Solispolar het volgende:
Ik lees net dat ze 6,5 ton wil van Talpa![]()
Misschien heeft ze er recht op, misschien niet. Maar leg mij eens even uit: van al haar aantuigingen klopt het meerendeel gewoon niet. Laatst nog zei ze doodleuk dat Wesley Sneijder aan de coke was om 30 minuten later te communiceren dat het een foutje was en hij een hooikoorts allergie heeft.
Even serieus, hoe is deze dame niet kapot geprocedeerd voor elke cent die ze waard is? Of is het dan echt zo dat je gewoon allerlei heftige dingen over iemand mag roepen onder het mom 'vrijheid van meningsuiting'? Die heeft kanker, die is aan de coke, hij neukt met zijn buurvrouw. Allemaal zonder het weerleggen van ook maar 1 bron..
En ik las dat ze een exclusief interview aan de AD heeft gegeven waarin ze haar kant van het verhaal vertelde. Best wel leuk stukje.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat de Mol haar alleen een contract aanbood zodat ze een tijdje d'r muil zou houden over zijn lieve familie en nu zit ie er maar weer mee.
Jokkebrokken is niet verboden en als je je niet voordoet als een journalist die feiten probeert de verkondigen dan mag je veel zeggen.
quote:Yvonne doorbreekt zwijgen in exclusief AD-interview: ‘Zó infantiel’
Yvonne Coldeweijer doorbreekt het zwijgen in een exclusief interview met het AD. Ze vertelt hierin hoe het er écht aan toeging achter de schermen bij Talpa én wat ze van John de Mol vindt…
De rechter doet over twee dagen uitspraak in de zaak die Yvonne Coldeweijer heeft aangespannen tegen Talpa. Het mediabedrijf is gestopt met het uitbetalen van haar salaris, omdat ze onmogelijk zou zijn om mee te werken. Van de negen ton die ze over een periode van twee jaar zou krijgen, staat er nog zo’n 6,5 ton open. En daar zit zij achteraan.
Zwartgemaakt
Het AD stelt dat Yvonne alleen met hen wilde praten als het interview minstens twee dagen voor de uitspraak zou worden gepubliceerd. “Hier heb ik een heel goede reden voor. Ik word door Talpa zó zwartgemaakt dat het me goed lijkt één keer duidelijk mijn verhaal te vertellen zonder dat dit wordt overschaduwd door het oordeel van de rechter.”
Wat is er waar van de stelling van Talpa’s advocaat dat ze inhalig, een diva en een narcist zou zijn? “Geen enkele. Begin december werd mij al kenbaar gemaakt dat ze niet met mij verder wilden en toch kreeg ik nog maanden doorbetaald.”
Divagedrag
Talpa stopte daarmee toen Yvonne in februari haar eigen juicekanaal heropende. “Toen was het ineens: je zegt daar blijkbaar je contract op, dus we zetten je loon stop. Talpa zocht naar een stok om mee te slaan. En toen is het ‘divagedrag’ erbij gehaald.”
Er was wel gerommel achter de schermen, erkent ze. “Op de eerste werkdag was één iemand aangesteld om de boel te leiden. Die bedacht een formule die op mij een beetje infantiel overkwam. Ik moest in een soort laboratoriumjas op tv en er zou iets gebeuren met ‘juicehunters’ die in de bosjes lagen.”
Over de rooie
Het gaat vermoedelijk om Pascal van Meerten. “Die projectleider was helemaal over de rooie, omdat ik bij John had geklaagd. Hij ging zo tekeer dat hij van het programma werd afgehaald. Door Talpa dus, niet door mij.”
Volgens Yvonne was het voornaamste struikelblok dat BN’ers niet aan tafel wilden komen. Tamara Elbaz en Mark Koster waren volgens haar bijna gecontracteerd, maar Hans Klok haakte bijvoorbeeld af. Ruzie is er nooit geweest. Waarom Eric de Munck dan is opgestapt als tweede hoofdredacteur, wordt niet aan Yvonne gevraagd.
Kerstbal
John heeft gewoon spijt omdat zijn zus Linda de Mol er niet happy mee was, aldus Yvonne. “John kan niet tegen kritiek en trekt zich overal iets van aan. Als er een verkeerde kleur kerstbal hangt, is al hij al over de zeik. Hij maakte een inschattingsfout, wilde dit programma achteraf toch liever niet en zette mij van het project af.”
Volgens Yvonne staat in haar contract dat ze andere programma’s moet krijgen aangeboden als De Juice er niet komt. “Maar ook dat gebeurt niet. Ik ben géén narcistische geldwolf. We spreken over een flink bedrag, maar als het conflict om een modaal jaarsalaris zou gaan, had waarschijnlijk niemand gezegd dat ik inhalig ben.”
Uit het slop
Die negen ton had John er nu eenmaal voor over om Net5 uit het slop te trekken, aldus Yvonne. Op basis van die negen ton heeft ze ook een lening afgesloten om haar huis te verbouwen, zegt ze. “De leningverstrekker heeft het contract gezien en op basis daarvan gezegd dat we die lening kunnen krijgen.”
Ze besluit: “Nogmaals, het is Talpa die het conflict veroorzaakte. Ik wil graag werken zoals we hebben afgesproken. Aanschuiven bij Shownieuws zou wat mij betreft goed kunnen hoor.”
O jee. Je gaat met toch niet vertellen dat je fan bent?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ze zegt namelijk ‘volgens’ en ‘zou’ en ‘schijnt’.
En van wie heeft ze gezegd dat hij/zij kanker heeft wat niet zo bleek?
Yvonne wintquote:Talpa moet Yvonne Coldeweijer blijven betalen, zij mag zelf geen juice meer delen
Talpa moet Yvonne Coldeweijer blijven betalen, heeft de rechter besloten in het kort geding dat ze heeft aangespannen. De queen of juice mag zelf geen juice meer verspreiden buiten Talpa.
Volgens Talpa Network, dat het programma De Juice op Net 5 zou uitzenden, kwam er aan de samenwerking met Yvonne Coldeweijer een eind zodra zij in februari op haar Instagramkanaal weer zelfstandig berichten plaatste.
Talpa stopte met betalen, omdat het programma er niet meer zou komen. Maar volgens Coldeweijer zelf werd haar arbeidsovereenkomst nooit formeel beëindigd. Ze spande vervolgens een kort geding aan om via de rechter af te dwingen dat Talpa haar salaris weer zou uitbetalen. Van de totale contractwaarde van 9 ton stond nog een resterende 6,5 ton op het spel.
Eind maart stonden de partijen tijdens een kort geding tegenover elkaar, maar ze kwamen er niet uit. En dus was het donderdag aan de rechter om een uitspraak te doen.
Geen narcistische geldwolf
In een exclusief interview met deze site wilde Coldeweijer afgelopen week eenmalig haar verhaal doen over het conflict. „Ik word door Talpa zó zwartgemaakt dat het me goed lijkt één keer duidelijk mijn verhaal te vertellen zonder dat dit wordt overschaduwd door het oordeel van de rechter op 9 april. Ik verdien nu een momentje dat mensen mijn kant lezen”, zei ze daarover.
Coldeweijer stelde onder meer ‘geen narcistische geldwolf’ te zijn. „We spreken over een flink bedrag, maar als het conflict om een modaal jaarsalaris zou gaan, had waarschijnlijk niemand gezegd dat ik inhalig ben. Dit is nu eenmaal wat John de Mol ervoor over had om zijn zender Net 5 uit het slop te trekken.”
Beter geeft Ome Sjon de huisjurist een functie elders, aangezien die er blijkbaar van overtuigd was dat dit contractbreuk zou zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:19 schreef Ole het volgende:
Contract is contract. Zouden ze bij Talpa toch moeten weten
Valt online kleding venten via de socials niet onder "mediabedrijf"? Ze is immers dan een influencer.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Geen juice meer. Kan ze verder met kleding verkopen.
Ik denk dat kleding niet onder “concurrerend mediabedrijf” valt.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Valt online kleding venten via de socials niet onder "mediabedrijf"? Ze is immers dan een influencer.
Dat is 4,5 ton per jaar. De VI mannen zitten over het miljoen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:08 schreef Remco het volgende:
Ronduit belachelijke bedragen. Coldewijer een contract geven waar je haar 9 ton salaris in 2 jaar gaan betalen. Dan ben ik wel ontzettend benieuwd wat John de mannen van VI nu exact betaald.
Ik vind haar wel leuk maar dat staat los van waarom ik zei wat ik zei. Ik zeg dat omdat het gewoon zo is. Als iemand niet zelf zegt dat iets zo is, maar termen gebruikt zoals ik benoemde, claimt zij dus zelf niks.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
O jee. Je gaat met toch niet vertellen dat je fan bent?
Want uit de school klappen over dat iemand kanker heeft is OK zolang het waar is?!quote:Op donderdag 9 april 2026 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ze zegt namelijk ‘volgens’ en ‘zou’ en ‘schijnt’.
En van wie heeft ze gezegd dat hij/zij kanker heeft wat niet zo bleek?
De vraag was over wie ze dat ooit zou hebben gezegd. Dat daar geen antwoord opkomt zegt genoegquote:Op donderdag 9 april 2026 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want uit de school klappen over dat iemand kanker heeft is OK zolang het waar is?!
Dat was helemaal niet mijn vraag? En verder ook niet wat ik in de post(s) heb gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want uit de school klappen over dat iemand kanker heeft is OK zolang het waar is?!
Het Nederlandse publiek wint: op kosten van Talpa mag Yvonne haar drek niet meer publiceren.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Yvonne wint
https://www.ad.nl/show/ta(...)meer-delen~ab27e42f/
Die gaat echt geen 1,5 jaar niks doen dus idd die gaat alsnog iets doen online met/via Talpa, waardoor het kan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 00:40 schreef freaky40 het volgende:
1. Ik denk dat er op uit gaat draaien dat ze wordt ontslagen, eigenlijk wat al moest gebeuren ver voor het moment dat ze weer met juice begon op Insta. Ik zie haar echt niet in een ander programma verschijnen of presenteren wat totaal niet bij haar past.
2. Dat ze een internet platform krijgt onder de vlag van Talpa waar ze haar juice mag verspreiden dit in combi met een ander Insta account dan haar huidige. Die juice leent zich ook niet echt voor lineaire TV. Vond het al zo'n rare move dat ze nu zelf toch een TV programma wilde hebben daarmee. Je haalt zoveel op je hals want al die TV mensjes zijn allemaal ego's en de ene weet het nog beter dan de andere hoe het moet. Dat is totaal haar wereldje niet en zat ze ook altijd de gek mee aan te stekken 'Boulie 'slownieuws' etc. waren haar benamingen hier voor.
Het moest daarom ook helemaal geen journalistiek programma worden. Als je dat wilt dan snap je niet wat Yvonne wilde brengen, gewoon 1 op 1 op TV brengen wat ze online bracht.Maar dat kan dus niet, daarom is ze beter af op eigen benen en zonder Talpa of ze moet absolute vrijheid/carte blanche hebben op een online platform in combi met Instagram. Op lineaire TV zou ik dit dus niet brengen, daarvan wist je dat dit nooit zou gaan lukken ook vanwege alle betweters die hier om heen hangen. Dat is niets voor Yvonne en dat bleek al vaak genoeg dus.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:20 schreef Remco het volgende:
Coldewijer zegt vaak weinig onzin daar vergissen mensen zich in. Juice klinkt heel sketchy maar Boulevard doet bijna letterlijk hetzelfde elke avond. Daarnaast had Yvonne meer bronnen dan Boulevard. Het enige wat ze anders deed was ze speculeerde over bepaalde info, en ik kan me voorstellen dat daar lastig een programma omheen te maken is, omdat journalistiek nog altijd valt of staat met hoor- en wederhoor.
Dit dus. Frenemies,quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gaat echt geen 1,5 jaar niks doen dus idd die gaat alsnog iets doen online met/via Talpa, waardoor het kan.
En hier ook wel deels mee eens. Ik heb dat nooit begrepen; zeiken op Yvonne maar dan wel, bij wijze van, ‘‘s avonds Boulevard aanzetten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:20 schreef Remco het volgende:
Coldewijer zegt vaak weinig onzin daar vergissen mensen zich in. Juice klinkt heel sketchy maar Boulevard doet bijna letterlijk hetzelfde elke avond. Daarnaast had Yvonne meer bronnen dan Boulevard. Het enige wat ze anders deed was ze speculeerde over bepaalde info, en ik kan me voorstellen dat daar lastig een programma omheen te maken is, omdat journalistiek nog altijd valt of staat met hoor- en wederhoor.
Ik heb dat idee van Talpa dus ook niet gesnapt; Yvonne spaart niet iedereen. Als je als Talpa nog een keer BN’ers wil hebben opdagen voor het een of ander dan is het lastig om Yvonne haar authentieke ‘juicekoningin’-stijl te laten hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moest daarom ook helemaal geen journalistiek programma worden. Als je dat wilt dan snap je niet wat Yvonne wilde brengen, gewoon 1 op 1 op TV brengen wat ze online bracht.Maar dat kan dus niet, daarom is ze beter af op eigen benen en zonder Talpa of ze moet absolute vrijheid/carte blanche hebben op een online platform in combi met Instagram. Op lineaire TV zou ik dit dus niet brengen, daarvan wist je dat dit nooit zou gaan lukken ook vanwege alle betweters die hier om heen hangen. Dat is niets voor Yvonne en dat bleek al vaak genoeg dus.
Nou, exact. Ik kreeg al de kriebels van wat zij vertelde over ‘juicehunters’ in bosjes e.d.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Nee dat bleek ook al weer dat ze haar in een laboratorium jas wilde laten presenteren. Dat is echt bedacht door zo'n idiote productiemiep die denk dat dit leuk is. En ik snap ook niet wat ze met Hans Klok wilde doen. Het past toch allemaal totaal niet bij het programma wat zij voor ogen had.
En dan vaak ook omdat de mensen bij boulevard en shownieuws bevriend zijn met bepaalde bn' ers en dat ook graag willen blijvenquote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hier ook wel deels mee eens. Ik heb dat nooit begrepen; zeiken op Yvonne maar dan wel, bij wijze van, ‘‘s avonds Boulevard aanzetten.
Ze brengen het misschien wat netter maar het is allemaal hetzelfde, enkel braver verpakt.
Mwah, "allemaal hetzelfde"? Die Coldeweijer gaat wel uiterst laag. Vergelijking gaat niet op, Chipszakje!@quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hier ook wel deels mee eens. Ik heb dat nooit begrepen; zeiken op Yvonne maar dan wel, bij wijze van, ‘‘s avonds Boulevard aanzetten.
Ze brengen het misschien wat netter maar het is allemaal hetzelfde, enkel braver verpakt.
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is ontmaskerdquote:Op maandag 13 april 2026 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, "allemaal hetzelfde"? Die Coldeweijer gaat wel uiterst laag. Vergelijking gaat niet op, Chipszakje!@
Er is toch wel een groot verschil tussen wroeten in relaties en suggereren dat Henkie of Truus vreemdgaan en een beetje truttige nieuwtjes brengen..
Of bijvoorbeeld een BN'er beschuldigen van seksueel misbruik (is vaker gebeurd door die teef).
Heb ik Boulevard nooit zien doen. Nou mot ik zeggen dat ik sporadisch speciaal ben gaan zitten of liggen van: "ik ga 'ns ff lekker Boulevard kijken". Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat die niet zo laag zijn gegaan als die creepy t*ringh**r
dat geldt ook voor jou, sly-nl reageert niet eens op jouquote:Op woensdag 15 april 2026 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is ontmaskerd
Het was inderdaad aardig intens, zelfs voor sly - onze grootste Yvonne-hater.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is ontmaskerd
Ik zie nog steeds weinig verschil behalve dat het een ouderwets is en waarschijnlijk tot stervens toe zou ontkennen dat het roddelpers is, en het ander het bijna van de daken schreeuwt.quote:Op maandag 13 april 2026 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, "allemaal hetzelfde"? Die Coldeweijer gaat wel uiterst laag. Vergelijking gaat niet op, Chipszakje!@
Er is toch wel een groot verschil tussen wroeten in relaties en suggereren dat Henkie of Truus vreemdgaan en een beetje truttige nieuwtjes brengen..
Of bijvoorbeeld een BN'er beschuldigen van seksueel misbruik (is vaker gebeurd door die teef).
Heb ik Boulevard nooit zien doen. Nou mot ik zeggen dat ik sporadisch speciaal ben gaan zitten of liggen van: "ik ga 'ns ff lekker Boulevard kijken". Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat die niet zo laag zijn gegaan als die creepy t*ringh**r
Klopt. Door haar gedumptquote:Op woensdag 15 april 2026 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is verlaten
"Minder hypocriet" zou ik toch anders omschrijven: hebberiger, koudbloediger en asocialer.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds weinig verschil behalve dat het een ouderwets is en waarschijnlijk tot stervens toe zou ontkennen dat het roddelpers is, en het ander het bijna van de daken schreeuwt.
Boulevard (en ik denk Shownieuws ook, maar dat ken ik niet zo goed) wil een roddelprogramma zijn maar tegelijkertijd veilig rondwandelen en niemand tegen zijn/haar hoofd stoten. Want je wil natuurlijk nog wel uitgenodigd worden bij je BN’er-vriendjes. Zo sad. Wat dat betreft is Yvonne wel minder hypocriet. Ik vind haar ook niet echt wroeten in relaties tbh.
Het leukste wat Privé de laatste jaren heeft gedaan (zover ik iets meekrijg van dat baggere blaadje) zijn de geposte foto’s van Alexia en hiermee tegen de mediacode ingaan,.
Ze kan ook alles zijn, als je per se die bovenstaande termen wil gebruiken. Ze kan dat alles zijn én tegelijkertijd minder hypocriet.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Minder hypocriet" zou ik toch anders omschrijven: hebberiger, koudbloediger en asocialer.
Plus heeft ze de kop van een gemene hyena. En da's niet toevallig
Eenz!quote:Op woensdag 15 april 2026 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze kan ook alles zijn, als je per se die bovenstaande termen wil gebruiken. Ze kan dat alles zijn én tegelijkertijd minder hypocriet.
Zijn we het enigszins eens? Onze soort van agree to disagree,quote:
Yep!quote:Op woensdag 15 april 2026 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn we het enigszins eens? Onze soort van agree to disagree,?!
Dat niet, maar ik vind je eerste woord van de post wel bijna een artikel in de Privé waard. Nu al een van de grotere shockmomenten van SHO 2026.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yep!
Als jij dan nog wel ff beaamt dat ze op een zeehond met een pokkenvirus lijkt.
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer mag je hier alleen reageren als je direct wordt aangesproken?quote:Op woensdag 15 april 2026 14:55 schreef Prego het volgende:
[..]
dat geldt ook voor jou, sly-nl reageert niet eens op jou
De hoofdboodschap is vrij duidelijk: "dat geldt ook voor jou". De rest is bijzaak.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer mag je hier alleen reageren als je direct wordt aangesproken?
Ik geef het twee weken voordat die 'groepschat' wordt opgehevenquote:NET5 lanceert Buzz: de groepschat van Nederland
De groepschat van Nederland komt tot leven aan tafel bij Buzz.
Van spraakmakende verhalen en virale momenten tot reality-tv, internationale celebrityontwikkelingen en opmerkelijke posts waar iedereen over mee wil praten. Buzz is vanaf maandag 7 september iedere maandag tot en met vrijdag te zien bij NET5. Na uitzending zijn de afleveringen terug te kijken op KIJK.
In Buzz bespreken Iris Enthoven en Wiesje Hillen samen met een vast panel de gesprekken van de dag. Niet alleen de hot topics staan centraal, maar vooral de vraag: wat vind je hier nu écht van?
Het vaste panel bestaat onder meer uit (influencer) Défano Holwijn, (presentator) Tim Senders en (radio 538-dj) Julia van Reyendam. De overige panelleden worden op een later moment bekendgemaakt. Samen zorgen zij voor scherpe discussies, verrassende inzichten en een energieke dynamiek die doet denken aan een hechte vriendengroep: eerlijk, ongefilterd en met een flinke dosis humor.
Met Buzz geeft NET5 entertainment, popcultuur en internetcultuur een vaste dagelijkse plek op televisie. Snel, uitgesproken en met een knipoog volgt het programma alles wat trending is, van guilty pleasures en celebritynieuws tot de grootste realityclashes en opvallendste online hypes.
Buzz wordt geproduceerd door Talpa TV Productions.
Dit programma gaat wel lang op de televisie blijven.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
Schopje: NET5 heeft de eerste details gelost van de The Juice-opvolger.
[..]
Ik geef het twee weken voordat die 'groepschat' wordt opgehevenVan The Juice had ik al weinig verwachtingen, maar dit is wel heel erg incrowd-020
OMFG wat zijn dit voor klonen. Ik hoop dat het keihard faalt.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik geef het twee weken voordat die 'groepschat' wordt opgehevenVan The Juice had ik al weinig verwachtingen, maar dit is wel heel erg incrowd-020
Ik ken Defano alleen van een beetje hiphop/voetbal podcasts. Dat hij hier zich voor laat lenen.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens Iris Enthoven horen praten in haar podcast Held in Eigen Verhaal? Vreselijk. Ze kan het gewoon niet en ze blijft maar doorgaan. De vragen die ze stelt zijn soms echt totaal niet relevant en sommige vragen die je juist zou hebben, worden niet gesteld. Daarbij heeft ze ook een heel monotone stemgeluid.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond Iris in het begin echt wel beter als tegenwoordig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:18 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Totaal niet mee eens, Iris Enthoven doet Held in Eigen Verhaal juist fantastisch en die BijSuus vind ik het plat Noord Hollandse accent niet om aan te horen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |