abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2025 @ 19:58:18 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217612895
Bekijk deze YouTube-video

quote:
Juicekoningin Yvonne Coldeweijer keert terug: online én met een eigen dagelijks tv-programma op Net5
Yvonne Coldeweijer (38) keert terug. De voormalig juicevlogger krijgt bij Net5 een eigen televisieprogramma, waarbij zij opnieuw duikt in de wereld van de bekende Nederlanders. In het programma, waarvan de titel nog onbekend is, staan roddels, lifestyle en media centraal. Coldeweijer heeft inmiddels een contract getekend bij Talpa Network, waar de zender Net5 onder valt.
Aan het dagelijkse programma dat in het najaar op de buis komt, zal ook een onlineplatform verbonden zijn. Een woordvoerder van Talpa bevestigt de komst van Coldeweijer. „We werken aan een nieuw entertainmentprogramma, online en op Net5, voor dit najaar. Yvonne Coldeweijer is hieraan verbonden. Binnenkort komen we met meer nieuws.”

Met haar juicekanaal Life of Yvonne schudde de Amsterdamse de entertainmentjournalistiek jarenlang op haar grondvesten. Waren de roddels voorheen louter voorbehouden aan de bladen en later televisierubrieken als RTL Boulevard en Shownieuws, nu domineerde Coldeweijer de Nederlandse showbizz. Ze ontpopte zich als dé kenner van de Hazes-familie en speelde een rol bij de arrestatie van Lil Kleine door beelden te publiceren, waarop de rapper zijn toenmalige vriendin mishandelde. Ook bracht ze, nog voor de B.O.O.S.-uitzending, naar buiten dat Marco Borsato en Ali B zich schuldig zouden hebben gemaakt aan vermeend seksueel grensoverschrijdend gedrag. Het meest trots was ze op haar scoop dat Douwe Bob vader zou worden van baby’s bij drie verschillende vrouwen.‘Juice ten top’
„Dat was juice ten top. Dat je denkt: dit kan niet waar zijn. Lekkere juice kan ook gaan over een BN’er die voordringt bij de kassa. Maar toen de eerste tips over Douwe Bob binnenkwamen, wist ik: dit wordt fantastisch. Eerst was er één baby. En toen nog één. En toen nog één! Al snel kwamen al die online memes erbij. Kinderwagens, wiegjes. Het explodeerde helemaal”, zei ze in een interview met deze site.
Talpa Network heeft inmiddels een advertentie uitgezet. Het programma zoekt ‘enthousoaste medewerkers die smullen van gossip, sterrennieuws, lifestyle en alles wat er speelt in de wereld van media en bekende Nederlanders. Het programma draait om praten over de sterren, verbazing, verrassing en uitgesproken meningen van Queen of Juice: Yvonne Coldeweijer. We willen de kijker elke dag opnieuw vermaken met actuele verhalen, opvallende invalshoeken, pittige analyses en gesprekken die je bijblijven.
We werken naast Yvonne met gezichten uit de online- en tv-wereld die de verhalen in beeld brengen. Rondom hen bouwen we een creatief en alert team dat weet waar het borrelt, piept en kraakt in de wereld van entertainment.’

Yvonne Coldeweijer die in december 2023 moeder werd van een zoontje, stopte in het voorjaar van 2024 met haar roddelaccount Life of Yvonne en ging aanvankelijk verder op een exclusieve website, toegankelijk voor een klein groepje mensen. Ook daar trok ze drie maanden later de stekker uit.

Het is tien jaar geleden dat Yvonne Coldeweijer een programma op televisie presenteerde. Dat was Campinglife op RTL 4 samen met Sander Janson. Daarna dook ze op in Wie is de Mol?, First Dates VIPS en Hunted VIPS. Coldeweijer was tussen 2010 en 2013 het gezicht van Telekids op RTL 8, speelde in musicals en speelfilms en was stemacteur.https://www.ad.nl/show/ju(...)ma-op-net5~ab758a10/
POLL
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 12 mei 2025 @ 20:13:17 #2
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217613202
Hé bah :r
Ik wordt altijd een beetje misselijk als ik dat mens zie.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
pi_217613712
Yvonne is nogal 2023. Dat ze nu haar eigen programma krijgt is wel erg mosterd na de maaltijd.
En aangezien het op sterfhuiszender NET5 geprogrammeerd wordt gok ik dat het na hooguit drie weken voorbij is.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217613830
Niets mis mee, Yvonne had altijd goede bronnen en vertelde weinig onzin. Vond haar ook niet perse onsympathiek.
  roze maandag 12 mei 2025 @ 21:14:27 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217613928
Daar hebben we RTL Boulevard toch al voor? En anders Shownieuws.
Your beauty never ever scared me.
pi_217614335
Iemand die achterklap als nieuws presenteert en paparazzi respecteert moet zich diep schamen. Laat die mensen lekker met rust joh.
  maandag 12 mei 2025 @ 22:02:57 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217614494
Uit de FAQ van TV:
quote:
…en de roddels en nieuwtjes rond de TV-sterren mag je kwijt in het Show (SHO) forum.
M.i. dus ook de roddels over de roddelkonining, zolang er nog geen concreet TV programma is gepland.

Toch, @Nizno?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 12 mei 2025 @ 22:04:32 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217614510
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2025 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Uit de FAQ van TV:
[..]
M.i. dus ook de roddels over de roddelkonining, zolang er nog geen concreet TV programma is gepland.

Toch, @:Nizno?
klopt, een zetje naar SHO gegeven idd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')