Ik denk dat kleding niet onder “concurrerend mediabedrijf” valt.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Valt online kleding venten via de socials niet onder "mediabedrijf"? Ze is immers dan een influencer.
Dat is 4,5 ton per jaar. De VI mannen zitten over het miljoen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:08 schreef Remco het volgende:
Ronduit belachelijke bedragen. Coldewijer een contract geven waar je haar 9 ton salaris in 2 jaar gaan betalen. Dan ben ik wel ontzettend benieuwd wat John de mannen van VI nu exact betaald.
Ik vind haar wel leuk maar dat staat los van waarom ik zei wat ik zei. Ik zeg dat omdat het gewoon zo is. Als iemand niet zelf zegt dat iets zo is, maar termen gebruikt zoals ik benoemde, claimt zij dus zelf niks.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
O jee. Je gaat met toch niet vertellen dat je fan bent?
Want uit de school klappen over dat iemand kanker heeft is OK zolang het waar is?!quote:Op donderdag 9 april 2026 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ze zegt namelijk ‘volgens’ en ‘zou’ en ‘schijnt’.
En van wie heeft ze gezegd dat hij/zij kanker heeft wat niet zo bleek?
De vraag was over wie ze dat ooit zou hebben gezegd. Dat daar geen antwoord opkomt zegt genoegquote:Op donderdag 9 april 2026 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want uit de school klappen over dat iemand kanker heeft is OK zolang het waar is?!
Dat was helemaal niet mijn vraag? En verder ook niet wat ik in de post(s) heb gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want uit de school klappen over dat iemand kanker heeft is OK zolang het waar is?!
Het Nederlandse publiek wint: op kosten van Talpa mag Yvonne haar drek niet meer publiceren.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Yvonne wint
https://www.ad.nl/show/ta(...)meer-delen~ab27e42f/
Die gaat echt geen 1,5 jaar niks doen dus idd die gaat alsnog iets doen online met/via Talpa, waardoor het kan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 00:40 schreef freaky40 het volgende:
1. Ik denk dat er op uit gaat draaien dat ze wordt ontslagen, eigenlijk wat al moest gebeuren ver voor het moment dat ze weer met juice begon op Insta. Ik zie haar echt niet in een ander programma verschijnen of presenteren wat totaal niet bij haar past.
2. Dat ze een internet platform krijgt onder de vlag van Talpa waar ze haar juice mag verspreiden dit in combi met een ander Insta account dan haar huidige. Die juice leent zich ook niet echt voor lineaire TV. Vond het al zo'n rare move dat ze nu zelf toch een TV programma wilde hebben daarmee. Je haalt zoveel op je hals want al die TV mensjes zijn allemaal ego's en de ene weet het nog beter dan de andere hoe het moet. Dat is totaal haar wereldje niet en zat ze ook altijd de gek mee aan te stekken 'Boulie 'slownieuws' etc. waren haar benamingen hier voor.
Het moest daarom ook helemaal geen journalistiek programma worden. Als je dat wilt dan snap je niet wat Yvonne wilde brengen, gewoon 1 op 1 op TV brengen wat ze online bracht.Maar dat kan dus niet, daarom is ze beter af op eigen benen en zonder Talpa of ze moet absolute vrijheid/carte blanche hebben op een online platform in combi met Instagram. Op lineaire TV zou ik dit dus niet brengen, daarvan wist je dat dit nooit zou gaan lukken ook vanwege alle betweters die hier om heen hangen. Dat is niets voor Yvonne en dat bleek al vaak genoeg dus.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:20 schreef Remco het volgende:
Coldewijer zegt vaak weinig onzin daar vergissen mensen zich in. Juice klinkt heel sketchy maar Boulevard doet bijna letterlijk hetzelfde elke avond. Daarnaast had Yvonne meer bronnen dan Boulevard. Het enige wat ze anders deed was ze speculeerde over bepaalde info, en ik kan me voorstellen dat daar lastig een programma omheen te maken is, omdat journalistiek nog altijd valt of staat met hoor- en wederhoor.
Dit dus. Frenemies,quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gaat echt geen 1,5 jaar niks doen dus idd die gaat alsnog iets doen online met/via Talpa, waardoor het kan.
En hier ook wel deels mee eens. Ik heb dat nooit begrepen; zeiken op Yvonne maar dan wel, bij wijze van, ‘‘s avonds Boulevard aanzetten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:20 schreef Remco het volgende:
Coldewijer zegt vaak weinig onzin daar vergissen mensen zich in. Juice klinkt heel sketchy maar Boulevard doet bijna letterlijk hetzelfde elke avond. Daarnaast had Yvonne meer bronnen dan Boulevard. Het enige wat ze anders deed was ze speculeerde over bepaalde info, en ik kan me voorstellen dat daar lastig een programma omheen te maken is, omdat journalistiek nog altijd valt of staat met hoor- en wederhoor.
Ik heb dat idee van Talpa dus ook niet gesnapt; Yvonne spaart niet iedereen. Als je als Talpa nog een keer BN’ers wil hebben opdagen voor het een of ander dan is het lastig om Yvonne haar authentieke ‘juicekoningin’-stijl te laten hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moest daarom ook helemaal geen journalistiek programma worden. Als je dat wilt dan snap je niet wat Yvonne wilde brengen, gewoon 1 op 1 op TV brengen wat ze online bracht.Maar dat kan dus niet, daarom is ze beter af op eigen benen en zonder Talpa of ze moet absolute vrijheid/carte blanche hebben op een online platform in combi met Instagram. Op lineaire TV zou ik dit dus niet brengen, daarvan wist je dat dit nooit zou gaan lukken ook vanwege alle betweters die hier om heen hangen. Dat is niets voor Yvonne en dat bleek al vaak genoeg dus.
Nou, exact. Ik kreeg al de kriebels van wat zij vertelde over ‘juicehunters’ in bosjes e.d.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Nee dat bleek ook al weer dat ze haar in een laboratorium jas wilde laten presenteren. Dat is echt bedacht door zo'n idiote productiemiep die denk dat dit leuk is. En ik snap ook niet wat ze met Hans Klok wilde doen. Het past toch allemaal totaal niet bij het programma wat zij voor ogen had.
En dan vaak ook omdat de mensen bij boulevard en shownieuws bevriend zijn met bepaalde bn' ers en dat ook graag willen blijvenquote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hier ook wel deels mee eens. Ik heb dat nooit begrepen; zeiken op Yvonne maar dan wel, bij wijze van, ‘‘s avonds Boulevard aanzetten.
Ze brengen het misschien wat netter maar het is allemaal hetzelfde, enkel braver verpakt.
Mwah, "allemaal hetzelfde"? Die Coldeweijer gaat wel uiterst laag. Vergelijking gaat niet op, Chipszakje!@quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hier ook wel deels mee eens. Ik heb dat nooit begrepen; zeiken op Yvonne maar dan wel, bij wijze van, ‘‘s avonds Boulevard aanzetten.
Ze brengen het misschien wat netter maar het is allemaal hetzelfde, enkel braver verpakt.
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is ontmaskerdquote:Op maandag 13 april 2026 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, "allemaal hetzelfde"? Die Coldeweijer gaat wel uiterst laag. Vergelijking gaat niet op, Chipszakje!@
Er is toch wel een groot verschil tussen wroeten in relaties en suggereren dat Henkie of Truus vreemdgaan en een beetje truttige nieuwtjes brengen..
Of bijvoorbeeld een BN'er beschuldigen van seksueel misbruik (is vaker gebeurd door die teef).
Heb ik Boulevard nooit zien doen. Nou mot ik zeggen dat ik sporadisch speciaal ben gaan zitten of liggen van: "ik ga 'ns ff lekker Boulevard kijken". Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat die niet zo laag zijn gegaan als die creepy t*ringh**r
dat geldt ook voor jou, sly-nl reageert niet eens op jouquote:Op woensdag 15 april 2026 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is ontmaskerd
Het was inderdaad aardig intens, zelfs voor sly - onze grootste Yvonne-hater.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is ontmaskerd
Ik zie nog steeds weinig verschil behalve dat het een ouderwets is en waarschijnlijk tot stervens toe zou ontkennen dat het roddelpers is, en het ander het bijna van de daken schreeuwt.quote:Op maandag 13 april 2026 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, "allemaal hetzelfde"? Die Coldeweijer gaat wel uiterst laag. Vergelijking gaat niet op, Chipszakje!@
Er is toch wel een groot verschil tussen wroeten in relaties en suggereren dat Henkie of Truus vreemdgaan en een beetje truttige nieuwtjes brengen..
Of bijvoorbeeld een BN'er beschuldigen van seksueel misbruik (is vaker gebeurd door die teef).
Heb ik Boulevard nooit zien doen. Nou mot ik zeggen dat ik sporadisch speciaal ben gaan zitten of liggen van: "ik ga 'ns ff lekker Boulevard kijken". Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat die niet zo laag zijn gegaan als die creepy t*ringh**r
Klopt. Door haar gedumptquote:Op woensdag 15 april 2026 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Goh, je reageert wel erg emotioneel. Zou bijna denken dat hier iemand spreekt die door haar is verlaten
"Minder hypocriet" zou ik toch anders omschrijven: hebberiger, koudbloediger en asocialer.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds weinig verschil behalve dat het een ouderwets is en waarschijnlijk tot stervens toe zou ontkennen dat het roddelpers is, en het ander het bijna van de daken schreeuwt.
Boulevard (en ik denk Shownieuws ook, maar dat ken ik niet zo goed) wil een roddelprogramma zijn maar tegelijkertijd veilig rondwandelen en niemand tegen zijn/haar hoofd stoten. Want je wil natuurlijk nog wel uitgenodigd worden bij je BN’er-vriendjes. Zo sad. Wat dat betreft is Yvonne wel minder hypocriet. Ik vind haar ook niet echt wroeten in relaties tbh.
Het leukste wat Privé de laatste jaren heeft gedaan (zover ik iets meekrijg van dat baggere blaadje) zijn de geposte foto’s van Alexia en hiermee tegen de mediacode ingaan,.
Ze kan ook alles zijn, als je per se die bovenstaande termen wil gebruiken. Ze kan dat alles zijn én tegelijkertijd minder hypocriet.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Minder hypocriet" zou ik toch anders omschrijven: hebberiger, koudbloediger en asocialer.
Plus heeft ze de kop van een gemene hyena. En da's niet toevallig
Eenz!quote:Op woensdag 15 april 2026 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze kan ook alles zijn, als je per se die bovenstaande termen wil gebruiken. Ze kan dat alles zijn én tegelijkertijd minder hypocriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |