abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 april 2026 @ 20:02:41 #126
22592 crew  Ole
pi_220595110
Zo kan ie wel weer! OT maar weer :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220744989
Ze zit nu weggemoffeld in de kijk app als "colder cast".

Nergens ruchtbaarheid voor geweest geloof ik. Ik kreeg er wel een push meldingen van (van de kijk app")

Dus John heeft haar toch nog aan het werk gezet.
pi_221444551
Schopje: NET5 heeft de eerste details gelost van de The Juice-opvolger.

quote:
NET5 lanceert Buzz: de groepschat van Nederland

De groepschat van Nederland komt tot leven aan tafel bij Buzz.

Van spraakmakende verhalen en virale momenten tot reality-tv, internationale celebrityontwikkelingen en opmerkelijke posts waar iedereen over mee wil praten. Buzz is vanaf maandag 7 september iedere maandag tot en met vrijdag te zien bij NET5. Na uitzending zijn de afleveringen terug te kijken op KIJK.

In Buzz bespreken Iris Enthoven en Wiesje Hillen samen met een vast panel de gesprekken van de dag. Niet alleen de hot topics staan centraal, maar vooral de vraag: wat vind je hier nu écht van?

Het vaste panel bestaat onder meer uit (influencer) Défano Holwijn, (presentator) Tim Senders en (radio 538-dj) Julia van Reyendam. De overige panelleden worden op een later moment bekendgemaakt. Samen zorgen zij voor scherpe discussies, verrassende inzichten en een energieke dynamiek die doet denken aan een hechte vriendengroep: eerlijk, ongefilterd en met een flinke dosis humor.

Met Buzz geeft NET5 entertainment, popcultuur en internetcultuur een vaste dagelijkse plek op televisie. Snel, uitgesproken en met een knipoog volgt het programma alles wat trending is, van guilty pleasures en celebritynieuws tot de grootste realityclashes en opvallendste online hypes.

Buzz wordt geproduceerd door Talpa TV Productions.

Ik geef het twee weken voordat die 'groepschat' wordt opgeheven :') Van The Juice had ik al weinig verwachtingen, maar dit is wel heel erg incrowd-020 :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 27 juli 2026 @ 11:48:32 #129
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221444583
Dergelijk geklets over popcultuur is ook weleens op de late avond van NPO3 geprobeerd, onder namen als Op De Matrix, en al snel afgevoerd.

Maar als je jezelf kapot verveelt en er is verder niets op tv wat je wil zien, is het misschien nog wat.

Ze zijn wel zo verstandig geweest om het direct ná RTL Boulevard te programmeren ipv er tegenover. Dan kan je van het ene showbizz-babbel-programma direct naar het andere zappen.
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 11:51:41 #130
38824 crew  Droopie
pi_221444600
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik geef het twee weken voordat die 'groepschat' wordt opgeheven :') Van The Juice had ik al weinig verwachtingen, maar dit is wel heel erg incrowd-020 :X
Dit programma gaat wel lang op de televisie blijven.

Dit is zo goedkoop om te maken met alleen maar mensen die al in loondienst zijn en/ of stagaires..

The Shawshank Redemption herhalen is duurder, denk ik.
Hell To The Liars
  dinsdag 28 juli 2026 @ 09:14:57 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221449354
quote:
[..]
OMFG wat zijn dit voor klonen. Ik hoop dat het keihard faalt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221449388
quote:
[..]
Ik ken Defano alleen van een beetje hiphop/voetbal podcasts. Dat hij hier zich voor laat lenen.
Maar ja, zendtijd.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221483682
quote:
[..]
Hebben jullie wel eens Iris Enthoven horen praten in haar podcast Held in Eigen Verhaal? Vreselijk. Ze kan het gewoon niet en ze blijft maar doorgaan. De vragen die ze stelt zijn soms echt totaal niet relevant en sommige vragen die je juist zou hebben, worden niet gesteld. Daarbij heeft ze ook een heel monotone stemgeluid.

Als je het dan vergelijkt met iemand die hier absoluut niet voor getraind is zoals een BijSuus bij wie dit allemaal natuurlijker verloopt luister ik liever naar haar.

Ik vraag mezelf dus ook letterlijk af hoe hard dit gaat floppen.

Maarja, Iris is al iemand die naam heeft gemaakt dus nemen ze haar.
pi_221483730
Totaal niet mee eens, Iris Enthoven doet Held in Eigen Verhaal juist fantastisch en die BijSuus vind ik het plat Noord Hollandse accent niet om aan te horen
pi_221485533
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 00:18 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Totaal niet mee eens, Iris Enthoven doet Held in Eigen Verhaal juist fantastisch en die BijSuus vind ik het plat Noord Hollandse accent niet om aan te horen
Ik vond Iris in het begin echt wel beter als tegenwoordig.

Ik vind dat Suus ook meer en betere vragen stelt. Soms valt Iris in de herhaling en stelt ze een vraag die eigenlijk al uitlegd is.

Maar grappig, jij luistert dus ook? :)
pi_221489027
Yes, ben wel een beetje een podcastjunkie. Zal eens wat oudere Held in Eigen Verhaal afleveringen luisteren dan
  maandag 7 september 2026 @ 22:04:31 #137
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')