Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
Zeker. Op voorhand is de kans 98% dat Ajax kampioen wordt, nu schat ik het 50% in.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.
En Ajax… wat gaan die met lood in de schoenen naar de Euroborg zeg. 9 punten voor met 5 wedstrijden te spelen en in 3 wedstrijden tijd pak je (met alle geluk van de wereld) 1 punt en krijg je 8 doelpunten om te oren.
Helpt ook niet dat je maar 2 rustdagen ertussen hebt zitten.
En sowieso, dat het nu waarschijnlijk een ontknoping op de laatste dag wordt. Dat is altijd top.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker. Op voorhand is de kans 98% dat Ajax kampioen wordt, nu schat ik het 50% in.
Maar het is nog maar 5 potjes geleden dat we tegen clubs als Heracles met speels gemak nog punten lieten liggen. PSV moet zelf ook nog echt 2x vol aan de bak en zelfs dan is het maar de vraag of het voldoende is.
Maar los van dat alles, dit is natuurlijk wel leukA: dat PSV weer in de race is en B: dat ze in Amsterdam zo ontzettend zweten.
Alle geluk van de wereld is nou ook wel wat veel eer voor Sparta.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.
En Ajax… wat gaan die met lood in de schoenen naar de Euroborg zeg. 9 punten voor met 5 wedstrijden te spelen en in 3 wedstrijden tijd pak je (met alle geluk van de wereld) 1 punt en krijg je 8 doelpunten om te oren.
Helpt ook niet dat je maar 2 rustdagen ertussen hebt zitten.
Correcte toon op de begrafenis van het seizoen 2024/2025 van Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef PSVCL het volgende:
https://youtube.com/shorts/y4HycU0-K3M?si=S4o4O1nlW7v-chE5
Commentator is lekker objectief
Ze hadden ongeveer 1 minuut om te repareren…quote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alle geluk van de wereld is nou ook wel wat veel eer voor Sparta.
Ik verwacht objectief commentaar, het is geen Feyenoord TV , betaal 15 euro peer maand..quote:Op zondag 11 mei 2025 22:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Correcte toon op de begrafenis van het seizoen 2024/2025 van Feyenoord.
Laat je de tientallen schoten waarvan meerderen op het aluminium voor het gemak even buiten beschouwing. Het is eerder een godswonder dat het zondagsschot uit die indirecte vrije trap de eerste goal was.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hadden ongeveer 1 minuut om te repareren…
Dat ga je dit seizoen nog wel vaker zien helaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:14 schreef Wotte het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik genoten heb van juichen van Noa Lang. Heerlijk.
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat ga je dit seizoen nog wel vaker zien helaas.
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.
Het was ondanks de zeperd van Ajax wel een fantastische wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Wat slik jij het liefst?quote:Op maandag 12 mei 2025 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.
Denk dat deze speelronde vooral illustreert wat voor verschil het maakt als je spelers die structureel ondermaats presteren gewoon eens eruit flikkert. Een Ledezma, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.
Het was ondanks de zeperd van Ajax wel een fantastische wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Hoe gaat het vandaag met je? Kijk, Ajax en PSV zijn beide niet al te best natuurlijk, dat geven we ruiterlijk toe. Maar hoe Feyenoord daar nog enigszins ruim achter staat is toch ook wel tamelijk bizarquote:Op maandag 12 mei 2025 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.
Dat scenario ging vanmorgen in de auto ook in mijn hoofd rondquote:Op maandag 12 mei 2025 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Groningen woensdag niet verliest, maar dat PSV het alsnog vergooit tegen Sparta
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..quote:Op maandag 12 mei 2025 09:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat deze speelronde vooral illustreert wat voor verschil het maakt als je spelers die structureel ondermaats presteren gewoon eens eruit flikkert. Een Ledezma, bijvoorbeeld.
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb nu 1 taak
2x winnen, zo moeilijk kan dat niet zijn
020 heeft een moeilijker programma met twente uit
steijn zal helemaal gemotiveerd zijn om 020 te naaien
Waar heb jij het overquote:Op maandag 12 mei 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met je? Kijk, Ajax en PSV zijn beide niet al te best natuurlijk, dat geven we ruiterlijk toe. Maar hoe Feyenoord daar nog enigszins ruim achter staat is toch ook wel tamelijk bizar
En even zonder dollen: die van Persie die wordt weer terug de provincie in gestuurd toch? Dat kan echt niet.. Die jongen heeft nog nooit 1 teken van tactisch vernuft laten zien als trainer en hij staat bij jullie voor de groep.
[..]
Dat scenario ging vanmorgen in de auto ook in mijn hoofd rond![]()
Maar, en dit meen ik uit de grond van mijn hart, ik vind het serieus al leuk dat we gewoon een einde van de competitie hebben wat er toe doe. Sure, als het dan toch een afgetekend kampioen moet zijn dan liever PSV, maar die heeft ook altijd iets gaafs. En lekker om te beseffen dat er sowieso al CL binnen isIn Rotterdam hebben ze nu toch wel een serieus probleem, die grijpen echt overal naast en hebben ook een behoorlijk dure selectie.
Ajax krijgt Steijn uit in twentequote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..
[..]
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.
Ja. En dus? Dan kom je een sterke tegenstander uit een A-land tegen en zijn de kansen hooguit 50/50. De focus ligt ontzettend op Ajax en PSV (en terecht, want het feit dat PSV 9 punten weg heeft gegeven is bizar, ongeacht het verdere verloop van deze competitie) maar opvallend weinig mensen hebben het over het feit dat Feyenoord ook een kleine straatlengte achterstaat op zowel Ajax als PSV. Dat is gewoon ontzettend slecht.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar heb jij het over
Feyenoord gaat gewoon voorronde CL spelen
Het gaat helemaal niet om momenten of je toptrainer bent of niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja. En dus? Dan kom je een sterke tegenstander uit een A-land tegen en zijn de kansen hooguit 50/50. De focus ligt ontzettend op Ajax en PSV (en terecht, want het feit dat PSV 9 punten weg heeft gegeven is bizar, ongeacht het verdere verloop van deze competitie) maar opvallend weinig mensen hebben het over het feit dat Feyenoord ook een kleine straatlengte achterstaat op zowel Ajax als PSV. Dat is gewoon ontzettend slecht.
En je mag mij wel eens wat momenten laten zien waarin de brille van van Persie naar voren komt.. ik heb het nog niet gezien namelijk. Dat ze bij Heerenveen 15 minuten de polonaise hebben gelopen de wedstrijd nadat hij is vertrokken dat zegt ook wel iets natuurlijk. Als van Persie niet de voetballende grootheid zou zijn die hij altijd is geweest dan zou hij nu trainer zijn van Quick Boys (als hij dat al zou zijn).
Opzich wel, maar hij heeft zich tactisch toch ook vaak laten overklassen (o.a. door die pizzabakker in Amsterdam), niet met de vuist op tafel geslagen toen hij met 0 backs het seizoen in ging t/m maart, en hij doet ook af en toe een beetje te gek in z'n interviews. Nu zegt hij dat het dramatisch was, als we hadden verloren had hij gezegd dat het allemaal wel weer mee viel.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:57 schreef Solispolar het volgende:
Ik zei het met 9 punten voor, 9 punten achter en nu ook weer: Ik hoop dat Peter Bosz aanblijft.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt667fd49f45b3f052
Dit soort teksten zie je van die pizzabakker in Amsterdam niet. Daarnaast goed ingegrepen en daardoor de wedstrijd nog kunnen kantelen.
En Earnie: graag even een fatsoenlijke verdediging voor volgend seizoen. Alvast bedankt.
Dan begin je met een half elftal aan de voorronde. Waarschijnlijk krijg je dan nog wel een redelijke tegenstander ook en dan kun je al bijna dag zeggen tegen de CL.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar heb jij het over
Feyenoord gaat gewoon voorronde CL spelen en financieel is dit gewoon een uitstekend geslaagd seizoen
Als Milambo, Hansco en mogelijk Paxaio nog verkocht kunnen worden is er voor Feyenoord helemaal niet zo veel aan de hand als je weet dat je gimenez ook voor een goed bedrag heb verkocht.
Van Persie doet het trouwens uitstekend.
Dan wordt het ELquote:Op maandag 12 mei 2025 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan begin je met een half elftal aan de voorronde. Waarschijnlijk krijg je dan nog wel een redelijke tegenstander ook en dan kun je al bijna dag zeggen tegen de CL.
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien. Zijn slechte fase vergeef ik hem, want die hebben we onder andere trainers ook gehad en toen stonden we een stuk lager dan 2de.. In onze 'slechte fase' stonden we gewoon 2de voor Feyenoord, AZ, Utrecht en Twente. Ter vergelijking: Ajax stond in zijn slechte fase 18de..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
In het moment merkte ik het niet zo, maar in die Highlights op Youtube hoor je echt de teleurstelling bij de commentator als die 2-3 toch nog valt
[..]
Opzich wel, maar hij heeft zich tactisch toch ook vaak laten overklassen (o.a. door die pizzabakker in Amsterdam), niet met de vuist op tafel geslagen toen hij met 0 backs het seizoen in ging t/m maart, en hij doet ook af en toe een beetje te gek in z'n interviews. Nu zegt hij dat het dramatisch was, als we hadden verloren had hij gezegd dat het allemaal wel weer mee viel.
Deed die vorig jaar ook vaak, wonnen we met 7-0 was het niet zo goed, speelden we gelijk had die echt goede dingen gezien.
Ajax speelt thuisquote:Op maandag 12 mei 2025 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax krijgt Steijn uit in twente
PSv krijgt Steijn uit bij Sparta
Geloof mij nou maar, Steijn gaat sparta laten verliezen tegen psv om 020 te naaien....
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien tegen de lamme en de blinde. En ok thuis tegen een subtopper uit Italië deed die het redelijk. Verder weggespeeld door Sevilla, Arsenal, Liverpool, Juventus, Dortmund en Lens.
Ik ben het hier wel mee eens. PSV heeft een prima selectie. Al is die voor een Eredivisieclub die ook Europees wil presteren wel echt te smal en op een enkele positie ook qua basis niet sterk genoeg. In de Eredivisie kun je dat in de meeste wedstrijden nog wel maskeren, maar dit jaar werden de zwakke plekken een aantal keer keihard blootgelegd. Ook in de Eredivisie tegen zwakke tegenstanders.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien. Zijn slechte fase vergeef ik hem, want die hebben we onder andere trainers ook gehad en toen stonden we een stuk lager dan 2de.. In onze 'slechte fase' stonden we gewoon 2de voor Feyenoord, AZ, Utrecht en Twente. Ter vergelijking: Ajax stond in zijn slechte fase 18de..
Beetje raar om iemand te quoten en dan de helft te veranderen, afijn.quote:
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef PSVCL het volgende:
Ik verwacht dat het op de laatste speeldag aankomt. Groningen wil te graag tegen ajax wat alleen maar averechts werkt. Zodra je niks van ajax verwacht weten ze meestal wel te winnen (zie PSV uit)
Groningen wel idd, Twente valt wel mee.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.
PSV moet tegen Heracles gewoon een voorbeeld stellen, Sparta uit gaat namelijk een stuk moeilijker worden.
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maurice Steijn die na afloop mee feest met de PSVers
Je weet hoe het gaat bij PSV...quote:Op maandag 12 mei 2025 16:36 schreef ISVV het volgende:
Is het inmiddels duidelijk of Dest kan starten tegen Heracles, of zullen we dat morgen tijdens de persconferentie te horen krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
De supporters van die clubs. Da's wat anders dan de spelers die op het veld staan.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.
PSV moet tegen Heracles gewoon een voorbeeld stellen, Sparta uit gaat namelijk een stuk moeilijker worden.
Twente is wel net op tijd weer in vorm geraakt met die overwinningen op Sparta en Utrecht. Die waren toch ook een tijdje aan het dolen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De supporters van die clubs. Da's wat anders dan de spelers die op het veld staan.
Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..
[..]
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.
Gaat niet gebeuren. Ajax pakt sowieso geen punten tegen Twente en tegen Groningen hoogstens een gelijkspel.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.
En ondertussen heel vaak spelers huren/overnemen van die gehate club.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Ik zie het ook al voor me.
Bij Twente hebben ze trouwens echt wel een diepgewortelde haat richting Ajax hoor. Daar zijn ze echt wars van dergelijke sterallures. Poosje in de regio gewoond dus heb het van dichtbij meegemaakt
Dit seizoen is zo bizar, dat niks mij meer verbaast.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.
zoals je gisteren thuis speelde maak je tegen twente helemaal geen kansquote:
Och dat snap ik wel. Ik vind ajax ook helemaal niks maar als je bij PSV ineens de beschikking zou kunnen krijgen over.... over....quote:Op maandag 12 mei 2025 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ondertussen heel vaak spelers huren/overnemen van die gehate club.
Dat vind ik ook oprecht lastig. Zelfs in de verdediging, al denk ik dat Hato wel een serieus goede speler kan worden als hij een klein beetje kan vertrouwen op de spelers om hem heen en dan de tijd krijgt om meer in de luwte te groeien. Geldt ook wel voor Godts trouwens, maar die is nu zeker nog geen versterking voor PSV.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dat snap ik wel. Ik vind ajax ook helemaal niks maar als je bij PSV ineens de beschikking zou kunnen krijgen over.... over....
Je verdomme nou probeer ik een speler van ajax te bedenken maar kan ik gewoon niemand vinden die in aanmerking komt. Daar gaat mijn voorbeeld
Prima backup voor Noa Lang als laatstgenoemde geschorst is wegens te provocerend juichenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:Geldt ook wel voor Godts trouwens, maar die is nu zeker nog geen versterking voor PSV.
Wij hebben Driehoekquote:Op maandag 12 mei 2025 21:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Prima backup voor Noa Lang als laatstgenoemde geschorst is wegens te provocerend juichen
Hato, Godts en Sutalo. Dat zijn stuk voor stuk jongens die hebben laten zien dat ze een niveau hoger wel aan kunnen. Henderson uiteraard ook in het verleden, maar die wordt te oud.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook oprecht lastig. Zelfs in de verdediging, al denk ik dat Hato wel een serieus goede speler kan worden als hij een klein beetje kan vertrouwen op de spelers om hem heen en dan de tijd krijgt om meer in de luwte te groeien. Geldt ook wel voor Godts trouwens, maar die is nu zeker nog geen versterking voor PSV.
PSV heeft wel altijd een beetje gezapige shirts hoor.. er mag wel eens wat vernieuwends komen. Dat doen ze in Amsterdam dan wel weer een stuk beter, daar heb ik al een pak leuke shirts voorbij zien komen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.footyheadline(...)-25-26-away-kit.html
[ x ]
Je kunt veel van het huidige uit-shirt zeggen, maar niet dat het gezapig is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft wel altijd een beetje gezapige shirts hoor.. er mag wel eens wat vernieuwends komen. Dat doen ze in Amsterdam dan wel weer een stuk beter, daar heb ik al een pak leuke shirts voorbij zien komen.
Klopt, uitzonderingen zijn er inderdaad wel. Maar zelfs dan zijn het vaak wel variaties op iets wat al bestaat..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt veel van het huidige uit-shirt zeggen, maar niet dat het gezapig is.
In dit shirt zal Perisic nog meer shinen! (lijkt een beetje op een kroatisch shirt)quote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.footyheadline(...)-25-26-away-kit.html
[ x ]
Soms heb ik het idee dat Sjaak voor Ajax is...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
Sjaak Zwart zag het trouwens alweer goed: Ajax is benadeeld (en PSV bevoordeeld) door de scheidsrechterIk vond het al gek dat Ajax ineens zo in elkaar stortte.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
In dit shirt zal Perisic nog meer shinen! (lijkt een beetje op een kroatisch shirt)
Rood blijft staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Read vrijgesproken. Een cruciale beslissing in de titelstrijd, schandalig eigenlijk. Ik ben oprecht benieuwd, zouden jullie een eventuele titel nu alsnog vieren?
Mooi shirt. Is dat shirt voor volgend jaar?quote:
Zoiets gaat het worden ja. Uit bij Sparta voor het eerst gedragenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooi shirt. Is dat shirt voor volgend jaar?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Read vrijgesproken. Een cruciale beslissing in de titelstrijd, schandalig eigenlijk. Ik ben oprecht benieuwd, zouden jullie een eventuele titel nu alsnog vieren?
Een titel met een zwart randje, zouden ze het in Eindhoven noemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Absoluut. Extra hard zelfs. Niks zo mooi als een titel met een discutabel aspect.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Het was duidelijk rood. Dit is puur om Feyenoord te helpen tegen het almachtige RKC.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
En geen idee waarom ook, aangezien Read gewoon Lang voor voor zijn flikker trapt en diezelfde Lang nog ongeveer 5 meter moest lopen om vrij voor het doel te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
De tuchtcommissie is wel erg bang voor de juristen van Feyenoord, is het niet?
Het is bepaald niet de eerste keer dat Feyenoord bij de tuchtcommissie vrijspraak krijgt voor een overduidelijke zaak. Ze hebben echt een bizar goede jurist. Als ik PSV en Ajax was zou ik hem ook inhuren met mooie bonussen in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En geen idee waarom ook, aangezien Read gewoon Lang voor voor zijn flikker trapt en diezelfde Lang nog ongeveer 5 meter moest lopen om vrij voor het doel te komen.
Maar goed, als ze in Rotterdam beter slapen bij de gedachte dat het door de scheidsrechter kwam dat ze een 2-0 weggeven dan moeten we het daar maar bij laten denk ik
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En geen idee waarom ook, aangezien Read gewoon Lang voor voor zijn flikker trapt en diezelfde Lang nog ongeveer 5 meter moest lopen om vrij voor het doel te komen.
Maar goed, als ze in Rotterdam beter slapen bij de gedachte dat het door de scheidsrechter kwam dat ze een 2-0 weggeven dan moeten we het daar maar bij laten denk ik
Volgens mij vergelijken ze met dit soort zaken geen appels en peren, maar gaan ze de situatie an sich bekijken. Is er contact? Ja, was het een overtreding? Ja, was het een doorgebroken speler? Ja. Hoe je dan op vrijspraak uitkomt is mij een raadsel.. maar tegelijk vind ik het ook niet meer zo rullevantquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.
Maar van jou en @:VEM2012 kan je niks minder verwachten natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.
Wat is dat toch elke keer bij jou met die goedkope sneren aan het eind. Je lijkt wel een klein meisje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijken ze met dit soort zaken geen appels en peren, maar gaan ze de situatie an sich bekijken. Is er contact? Ja, was het een overtreding? Ja, was het een doorgebroken speler? Ja. Hoe je dan op vrijspraak uitkomt is mij een raadsel.. maar tegelijk vind ik het ook niet meer zo rullevantSucces tegen Roma, Dortmund of een team van dergelijk kaliber in de voorrondes.
Sneren? Ik hoop gewoon dat jullie het gaan reddenquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is dat toch elke keer bij jou met die goedkope sneren aan het eind. Je lijkt wel een klein meisje.
Zo kinderachtig zeg.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is dat toch elke keer bij jou met die goedkope sneren aan het eind. Je lijkt wel een klein meisje.
Zo kinderachtig zeg.
BVN is een Nederlandse TV-zender voor het buitenland (met NPO-programmering), samenvattingen zijn op NPO3 vanaf 22:40.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef leolinedance het volgende:
Zat al te kijken of er vanavond ook samenvattingen komen van de wedstrijden. Blijkt dat dit op BVN ofzo komt? Nog nooit van gehoord
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
BVN is een Nederlandse TV-zender voor het buitenland (met NPO-programmering), samenvattingen zijn op NPO3 vanaf 22:40.
Je begint zelf met het persoonlijk maken om vervolgens als een klein meisje te janken dat iemand niet lief genoeg deed tegen jou?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zo kinderachtig zeg.
Ik hoop vooral op dat er niet tijdens de wedstrijd ook steeds wordt gemeld hoe het op het andere veld staat. Als je dat wil weten is dat op zoveel mogelijke manier te checken...quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:18 schreef ISVV het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan een schakelkanaal dat op en neer gaat tussen Ajax en PSV. NEC - NAC kan me gestolen worden.
Ik wil juist alles meteen weten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op dat er niet tijdens de wedstrijd ook steeds wordt gemeld hoe het op het andere veld staat. Als je dat wil weten is dat op zoveel mogelijke manier te checken...
Het zou me niks verbazen als de wedstrijden van ajax en PSV een scorebordje van de andere wedstrijd onder de stand van de wedstrijd zelf krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op dat er niet tijdens de wedstrijd ook steeds wordt gemeld hoe het op het andere veld staat. Als je dat wil weten is dat op zoveel mogelijke manier te checken...
Dat vermoed ik ook…quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de wedstrijden van ajax en PSV een scorebordje van de andere wedstrijd onder de stand van de wedstrijd zelf krijgen
Wat is er met jou toch aan de hand dat je steeds in de PSV draad je gal komt spuwen over een club waarvan je geen supporter bent.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja, gaat helemaal nergens over inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je ze zo ziet spelen vraag je je toch af wat er in godsnaam mis is gegaan in de winter.
Mauro en vooral Dest maakt wel een wereld van verschil natuurlijk, maar dit gaat zo makkelijk en ook de 2de helft tegen Feyenoord bijv. was zo veel beter. Punten verspelen tegen al die clubs uit het rechterrijtje is wel echt kut.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja, gaat helemaal nergens over inderdaad.
Ik wordt alleen maar bozer nu ik dit voetbal zie. Gewoon kampioenschap weggegeven omdat je je niet kon motiveren. Sjonge, treurig
Nog 5 dagen op Fok!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef PSVCL het volgende:
van groningen hoef je iig niks te verwachten
Wul je rectificeren?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef PSVCL het volgende:
van groningen hoef je iig niks te verwachten
moeten nog een speelrondequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd mannen terechte kampioen.
Dank, maar eerst zondag nog.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Lieve @:coco en @:buitendam en de rest van mijn PSV-vrienden.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Een wonder dat je in deze situatie zit, maar er is nog zat werk aan de winkel inderdaad.quote:
Precies, ik zie het gewoon nog mis gaan ook...quote:
naar gevoel dat steijn ajax alsnog kampioen maakt.. dit seizoen lijkt op een netflix seriequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies, ik zie het gewoon nog mis gaan ook...
Ja, ik denk dat ieder weldenkend mens dit zo wel ziet. Bizarre inzinking, maar verreweg de beste ploeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft de beste ploeg van Nederland. Heb die inzinking nooit begrepen en ook dat een bijzonder matige ploeg als Ajax zoveel punten haalde. Gerechtigheid
Twente kan AZ nog voorbij, dat is gunstig voor de playoff loting. Die zullen dus toch nog wel willen.quote:
Ik wacht zondag even af, makker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Lieve @:coco en @:buitendam en de rest van mijn PSV-vrienden.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Vorig seizoen won de laagst geplaatste nog die playoffs.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twente kan AZ nog voorbij, dat is gunstig voor de playoff loting. Die zullen dus toch nog wel willen.
Ja, maar je positie heeft ook te maken met thuis en uit spelen. Daarom is de 5e plek gunstiger dan de 6e geloof ik.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen won de laagst geplaatste nog die playoffs.
Het is toch geweldig dat het weer op de laatste speeldag beslist gaat worden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben 0 prijzen tot nu toe?
Dankzij Peter zijn we niet al twee maanden kampioen. Nu krijg je weer zo’n klote loterij zondag. Als koploper met meerdere titelkandidaten de laatste speeldag ingaan loopt meestal niet heel goed af. Dus geweldig nee. Onverwacht ja!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is toch geweldig dat het weer op de laatste speeldag beslist gaat worden?
De ontlading als je op het laatste moment kampioen wordt, is top.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankzij Peter zijn we niet al twee maanden kampioen. Nu krijg je weer zo’n klote loterij zondag. Als koploper met meerdere titelkandidaten de laatste speeldag ingaan loopt meestal niet heel goed af. Dus geweldig nee. Onverwacht ja!
Jaja, cliché op cliché. We wachten het af tot zondag 16:30.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De ontlading als je op het laatste moment kampioen wordt, is top.
En ja, er is een ongelofelijke dip geweest. En nu zit Ajax erin.
PSV heeft weer vertrouwen en ook belangrijke spelers terug. Die gaat het wel over de streep trekken. En Ajax… die zie ik echt gewoon verliezen zondag. Laten we wel zijn: Twente is eigenlijk een betere ploeg. En iedereen ruikt nu bloed.
Dat is mooi. Spelers weten ook wel dat scouts dit soort wedstrijden serieus nemen, dus spelen ook nog wel wat eigenbelangetjes voor die gasten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twente kan AZ nog voorbij, dat is gunstig voor de playoff loting. Die zullen dus toch nog wel willen.
Toegegeven,quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Was de enige die nog vertrouwen had toen het gat 9 punten was
Gefeliciteerd makkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Was de enige die nog vertrouwen had toen het gat 9 punten was
Na de nederlaag tegen Ajax was ik uitgecheckt voor P1 jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Toegegeven,
@:mexicanobakker en ik waren al lang geleden afgehaakt.
Vertrouwen was niet het probleem, belangrijke spelers missen was niet het probleem. PSV speelde gewoon een aantal wedstrijden op 30%. Pure arrogantie, die achteraf eigenlijk terecht blijkt, want jullie waren inderdaad zoveel beter dan de rest dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De ontlading als je op het laatste moment kampioen wordt, is top.
En ja, er is een ongelofelijke dip geweest. En nu zit Ajax erin.
PSV heeft weer vertrouwen en ook belangrijke spelers terug. Die gaat het wel over de streep trekken. En Ajax… die zie ik echt gewoon verliezen zondag. Laten we wel zijn: Twente is eigenlijk een betere ploeg. En iedereen ruikt nu bloed.
Wat een onzin. PSV speelde echt niet op 30% maar het vertrouwen was gewoon compleet uit de ploeg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertrouwen was niet het probleem, belangrijke spelers missen was niet het probleem. PSV speelde gewoon een aantal wedstrijden op 30%. Pure arrogantie, die achteraf eigenlijk terecht blijkt, want jullie waren inderdaad zoveel beter dan de rest dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.
PSV won na de nederlaag tegen Ajax in principe gewoon alle wedstrijden waarvan je verwacht dat ze die zouden winnen, alleen tegen Feyenoord uit was niet verwacht.
Echter, Ajax lijdt puntverlies waarvan iedereen die de selectie een beetje kent weet dat ze dit kan overkomen. Dit Ajax lijkt gewoon echt niet beter te kunnen dan dit, dus PSV wordt terecht kampioen. Dat Ajax met deze waardeloze selectie tweede wordt is toch enigszins bijzonder, daar hadden vele vooraf voor getekend.
Natuurlijk voelt het alsof het kampioenschap er wel in had gezeten, maar als je de afgelopen wedstrijden bekijkt komt toch het besef dat het er eigenlijk helemaal niet in zat.
Dat ligt aan de uitslag bij Ajax. Zie het liever andersom: Ajax moet winnen. Als Ajax dat niet doet mag PSV zelfs verliezen, mits het maar niet met 20-0 is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet zondag eerst nog wel winnen.....
Heeft niets met arrogantie te maken. Anders had het niet zo verdomd lang geduurd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertrouwen was niet het probleem, belangrijke spelers missen was niet het probleem. PSV speelde gewoon een aantal wedstrijden op 30%. Pure arrogantie, die achteraf eigenlijk terecht blijkt, want jullie waren inderdaad zoveel beter dan de rest dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.
PSV won na de nederlaag tegen Ajax in principe gewoon alle wedstrijden waarvan je verwacht dat ze die zouden winnen, alleen tegen Feyenoord uit was niet verwacht.
Echter, Ajax lijdt puntverlies waarvan iedereen die de selectie een beetje kent weet dat ze dit kan overkomen. Dit Ajax lijkt gewoon echt niet beter te kunnen dan dit, dus PSV wordt terecht kampioen. Dat Ajax met deze waardeloze selectie tweede wordt is toch enigszins bijzonder, daar hadden vele vooraf voor getekend.
Natuurlijk voelt het alsof het kampioenschap er wel in had gezeten, maar als je de afgelopen wedstrijden bekijkt komt toch het besef dat het er eigenlijk helemaal niet in zat.
Euh… PSV mag met 20-0 verliezen mits Ajax niet wint en dan zijn ze nog steeds kampioen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat ligt aan de uitslag bij Ajax. Zie het liever andersom: Ajax moet winnen. Als Ajax dat niet doet mag PSV zelfs verliezen, mits het maar niet met 20-0 is.
En om heel eerlijk te zijn: ik zie Ajax niet winnen van Twente.
Ik zie dat laatste ook niet gebeuren, maar Ajax vrienden van mij (i knowquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Euh… PSV mag met 20-0 verliezen mits Ajax niet wint en dan zijn ze nog steeds kampioen.
En Ajax winnen van Twente? Hahahahahahahahaha!!!!!!
Hebben ze nog geen genoeg van teleurstelling op teleurstelling te moeten verwerken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zie dat laatste ook niet gebeuren, maar Ajax vrienden van mij (i know) gaan er nu gewoon even vanuit dat Ajax wint van Twente om vervolgens te hopen op puntverlies van PSV.
Ik denk wel dat er enige gemakzucht in was geslopen, omdat het in de competitie gemakkelijk ging voor de winterstop. Maar uiteindelijk bleek ook dat enkele spelers niet fris waren na een zomer vol interlandvoetbal en sommige spelers teleurgesteld door het afketsen van een transfer. Tel daarbij op een druk schema, het ontbreken van defensieve sterkhouders van vorig seizoen en tegenstanders die steeds beter doorkrijgen hoe ze PSV kunnen bespelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogantie te maken. Anders had het niet zo verdomd lang geduurd.
Nee hoor. Als Ajax gelijk speelt is PSV sowieso kampioen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet zondag eerst nog wel winnen.....
Het begint ongetwijfeld met dat je niet okselfris bent en daardoor een tikkie krijgt. Maar als je de wedstrijden gaat bekijken zie je dat er angstig gespeeld wordt. En dat heeft alles te maken met vertrouwen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:57 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er enige gemakzucht in was geslopen, omdat het in de competitie gemakkelijk ging voor de winterstop. Maar uiteindelijk bleek ook dat enkele spelers niet fris waren na een zomer vol interlandvoetbal en sommige spelers teleurgesteld door het afketsen van een transfer. Tel daarbij op een druk schema, het ontbreken van defensieve sterkhouders van vorig seizoen en tegenstanders die steeds beter doorkrijgen hoe ze PSV kunnen bespelen.
Je bent bekend met onze verdediging? Als ik Sparta was zou ik alleen maar hoge ballen tussen de 2 cv’s en Benitez gooien. Ga je sowieso niet met 0 op het scorebord eindigen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:58 schreef Perrin het volgende:
PSV is geen Ajax hè. Die gaan heus niet choken.
Ik zie Ajax wel winnen van Twente. Ajax wint wel van Feyenoord en PSV maar laat punten liggen tegen de kleinere ploegen. Bovendien vind ik Twente te wisselvallig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen genoeg van teleurstelling op teleurstelling te moeten verwerken?
De kans dat Sparta níét tegen ons scoort schat ik sowieso in op 0% Maar dat geldt voor zo'n beetje elke tegenstander.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent bekend met onze verdediging? Als ik Sparta was zou ik alleen maar hoge ballen tussen de 2 cv’s en Benitez gooien. Ga je sowieso niet met 0 op het scorebord eindigen.
Gevoelsmatig dacht ik dat ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kans dat Sparta níét tegen ons scoort schat ik sowieso in op 0% Maar dat geldt voor zo'n beetje elke tegenstander.
Verder is Sparta uit historisch niet de meest favoriete wedstrijd van PSV, ik verwacht dan zondag ook een zenuwslopend middagje. Om de zenuwen enigszins onder controle te houden ga ik dan ook vanaf een uur of één aan de goudgele rakkers. Ik kan eenieder aanraden hetzelfde te doen.
Nou ja, de meeste van die scores die ik zie staan zijn genoeg om zondag de zenuwen te hebben hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gevoelsmatig dacht ik dat ook.
Las net alleen dit:
1999-2000: Sparta - PSV 0-2
2000-2001: Sparta - PSV 0-1
2001-2002: Sparta - PSV 2-1
2005-2006: Sparta -PSV 0-1
2006-2007: Sparta -PSV 1-1
2007-2008: Sparta -PSV 1-4
2008-2009: Sparta - PSV 0-2
2009-2010: Sparta - PSV 2-3
2016-2017: Sparta - PSV 0-2
2017-2018: Sparta - PSV 1-2
2019-2020: Sparta - PSV 2-2
2020-2021: Sparta - PSV 3-5
2021-2022: Sparta - PSV 1-2
2022-2023: Sparta - PSV 0-1
2023-2024: Sparta - PSV 0-4
valt wel mee dus.
23 jaar ongeslagen bij Sparta, Ajax MOET winnen van Twente en we hebben ook simpelweg een beter team dan Ajax. Maar sure, jij krijgt alsnog de zenuwenquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste van die scores die ik zie staan zijn genoeg om zondag de zenuwen te hebben hoor![]()
Het is gewoon zelden een walk-over.
Het blijft voetbal en we hebben de afgelopen paar maanden gezien wat statistieken waard zijn. PSV kon het eigenlijk niet meer weggeven, Ajax kon het eigenlijk niet meer weggeven en nu staat PSV op pole, knotsgek.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
23 jaar ongeslagen bij Sparta, Ajax MOET winnen van Twente en we hebben ook simpelweg een beter team dan Ajax. Maar sure, jij krijgt alsnog de zenuwen
Njah, ik zou ook nog wel even wachten met juichen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
23 jaar ongeslagen bij Sparta, Ajax MOET winnen van Twente en we hebben ook simpelweg een beter team dan Ajax. Maar sure, jij krijgt alsnog de zenuwen
Ik ook, hoor. Als er een seizoen is waarbij je heer en meester bent, dan weer 9 punten achter om in speelronde 33 weer bovenaan te komen, maar in de laatste wedstrijd door een Bruna Smeetsje vanuit Sparta alles weer kwijt was? Ik zou niet van mijn stoel vallen, zeg maar.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Met Dest en Mauro op de flanken kan de tegenstander veel minder hoog staan, waardoor het centrum minder kwetsbaar is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent bekend met onze verdediging? Als ik Sparta was zou ik alleen maar hoge ballen tussen de 2 cv’s en Benitez gooien. Ga je sowieso niet met 0 op het scorebord eindigen.
Ik vind ook dat je de titel met winst moet pakken, maar Ajax heeft de wind niet meer mee en dan is ook Twente een maatje te groot.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik zie Ajax wel winnen van Twente. Ajax wint wel van Feyenoord en PSV maar laat punten liggen tegen de kleinere ploegen. Bovendien vind ik Twente te wisselvallig.
PSV heeft nu alles in eigen hand. Dat had ik niet meer verwacht. Je zult tegen Sparta moeten winnen. En aangezien dit een knotsgekke competitie is blijft het spannend.
Dit ja. Het is een bizar seizoen en bizarre seizoenen hebben de neiging ook bizar te eindigen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Als er een seizoen is waarbij je heer en meester bent, dan weer 9 punten achter om in speelronde 33 weer bovenaan te komen, maar in de laatste wedstrijd door een Bruna Smeetsje vanuit Sparta alles weer kwijt was? Ik zou niet van mijn stoel vallen, zeg maar.
Het verschil is dat bij een 'Smeetsje' in dit geval Ajax zelf ook nog moet winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Als er een seizoen is waarbij je heer en meester bent, dan weer 9 punten achter om in speelronde 33 weer bovenaan te komen, maar in de laatste wedstrijd door een Bruna Smeetsje vanuit Sparta alles weer kwijt was? Ik zou niet van mijn stoel vallen, zeg maar.
Dat maakt het inderdaad wel een stukje gunstiger, maar ik blijf erbij: als er een seizoen is waar het bizarre nog knotsgekker wordt…quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het verschil is dat bij een 'Smeetsje' in dit geval Ajax zelf ook nog moet winnen.
Hoe bizar is het dan wel niet dat het gewoon een koelbloedige walk over wordt. 0-6. Dat verwacht toch helemaal niemand??quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad wel een stukje gunstiger, maar ik blijf erbij: als er een seizoen is waar het bizarre nog knotsgekker wordt…
Ook waar. We gaan het zien.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe bizar is het dan wel niet dat het gewoon een koelbloedige walk over wordt. 0-6. Dat verwacht toch helemaal niemand??
Zijn vaak niet de mooiste wedstrijden maar goed lijkt mij sterk dat Steijn, Ajax graag kampioen ziet worden met een selectie die niet veel anders is dan de zijne.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe bizar is het dan wel niet dat het gewoon een koelbloedige walk over wordt. 0-6. Dat verwacht toch helemaal niemand??
Kan me niet voorstellen dat Steijn daar mee bezig is. Die wil gewoon van psv winnen en verder zit er verder weinig gedachte achter, denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn vaak niet de mooiste wedstrijden maar goed lijkt mij sterk dat Steijn, Ajax graag kampioen ziet worden met een selectie die niet veel anders is dan de zijne.
Waarschijnlijk heb je gelijk maar ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Steijn daar mee bezig is. Die wil gewoon van psv winnen en verder zit er verder weinig gedachte achter, denk ik.
Ik hoop op het Heerenveen-uit-scenario van vorig seizoen. Dat was op papier nog een laatste kans voor PSV om uit te glijden en toen kregen we voetbal van echt een belachelijk hoog niveau te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ook niet, je gaat toch niet expres verliezenquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Steijn daar mee bezig is. Die wil gewoon van psv winnen en verder zit er verder weinig gedachte achter, denk ik.
Twente thuis. Verder niet neequote:Op donderdag 15 mei 2025 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop op het Heerenveen-uit-scenario van vorig seizoen. Dat was op papier nog een laatste kans voor PSV om uit te glijden en toen kregen we voetbal van echt een belachelijk hoog niveau te zien.![]()
Maar goed, bij dat niveau zijn we (over een hele wedstrijd) niet bij in de buurt gekomen dit seizoen dus dat is wellicht wat teveel gevraagd
Tweede helft tegen Feyenoord was ook erg goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente thuis. Verder niet nee
Kom sprintje trekken danquote:
Sanne die gaat twerken met malikquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:13 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wij willen Perisic op de platte kar zienEn Karsdorp.
Nog 1 battle te gaan
Malik (koning in het Arabisch) verdiend een twerk sessie van Sanne op de platte kar.quote:
Mooi shirt ..quote:
De selectie waarmee Ajax dit seizoen speelt is zelfs subtopper onwaardig. Veel spelers waarmee Ajax vaak een wedstrijd start zouden bij Almere, RKC en Willem II op de bank beginnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV speelde echt niet op 30% maar het vertrouwen was gewoon compleet uit de ploeg.
En vanuit Amsterdam mogen ze ook wel eens stoppen met 'het is al een wonder dat Ajax 2de wordt met deze ploeg'. Jeetje, wat is dat een kleine club geworden zeg met zulke teksten continue. Feyenoord is het hele seizoen überhaupt nog niet in beeld geweest en daaronder komen de G-elftallen al langzaam maar zeker in beeld, dan wordt je toch gewoon 2de als je een beetje normaal speelt? PSV had het in eerste instantie nooit mogen weggeven, maar Ajax met 6 wedstrijden te gaan 9 punten voor natuurlijk ook niet. Dat geleuter van '2de is ook heel knap' is echt zo droevig.
Wat een onzin. Op papier heeft alleen Feyenoord echt ontzettend hard gefaald, die moeten zich echt de ogen uit de kop schamen voor dit seizoen. Verder heeft Ajax 'gewoon' een beter team dan Twente, AZ en Utrecht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De selectie waarmee Ajax dit seizoen speelt is zelfs subtopper onwaardig. Veel spelers waarmee Ajax vaak een wedstrijd start zouden bij Almere, RKC en Willem II op de bank beginnen.
Zoals wie dan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De selectie waarmee Ajax dit seizoen speelt is zelfs subtopper onwaardig. Veel spelers waarmee Ajax vaak een wedstrijd start zouden bij Almere, RKC en Willem II op de bank beginnen.
Maar Rugani is ook geen basisspeler. Misschien Gaaei nog, al heeft die nog wel zijn momentjes.quote:
Ligt toch ook aan de manier van spelen was gewoon een domme gokquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Halcon het volgende:
Wie zou er meer pakken, Rugani of elf die bij RKC op het veld staan?
Hoe matig die het bij Ajax ook heeft gedaan, die zou wel spelen bij RKC en Almere.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Halcon het volgende:
Wie zou er meer pakken, Rugani of elf die bij RKC op het veld staan?
Hoe matig die het bij Ajax ook heeft gedaan, die zou wel spelen bij RKC en Almere.
Het is een kampioenswedstrijd, Klaas. Dat zijn voor mijn gevoel standaard draken van wedstrijden. Vorig jaar kwam Sparta nota bene in Eindhoven nog met 0-1 voor en toen waren ze nog drie klassen slechter dan nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat ajax niet eens van twente gaat winnen
Het zou een schande zijn als je dit nog laat lopen
sparta is gewoon een hele matige ploeg
020 media gaat nu nog even doen dat sparta het zo goed doet de laatste weken
keihard gelachen
Jetro aan de bedelstaf.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet die niet meer voetballen. Zo zonde die carrière van ‘m. Uit als een nachtkaars.
quote:Een kampioenstattoo zal Lang desondanks niet laten zetten. "Ik heb geen enkele kampioenstattoo. Maar als ik er ooit eentje laat zetten, is dat er een van Club Brugge. Ik heb daar wel leuke jaren meegemaakt."
Het is best denkbaar dat Ajax en PSV allebei niet winnen en dat PSV dan dus kampioen wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een kampioenswedstrijd, Klaas. Dat zijn voor mijn gevoel standaard draken van wedstrijden. Vorig jaar kwam Sparta nota bene in Eindhoven nog met 0-1 voor en toen waren ze nog drie klassen slechter dan nu.
Waar baseer je dit precies op?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:17 schreef Solispolar het volgende:
Verder heeft Ajax 'gewoon' een beter team dan Twente, AZ en Utrecht.
Rugani, Gaaei, Kaplan, Gorter, Fitz-Jim, Mokio, Regeer en van den Boomen.quote:
een ajacied met een psv tatoo zou ook vreemd zijn. mocht psv zondag de titel pakken dan bedanken we noa voor zijn bewezen diensten en kan ie mooi vertrekkenquote:
Hij ligt tot 2028 vast. Moeten ze wel met een heel mooi bedrag komen en anders mag onze Noa nog veel meer wedstrijdjes zoals in de Kuip in ons shirtje spelen, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een ajacied met een psv tatoo zou ook vreemd zijn. mocht psv zondag de titel pakken dan bedanken we noa voor zijn bewezen diensten en kan ie mooi vertrekken
Hij wilde van de winter al vertrekken richting Napoli, baalde ervan dat het uiteindelijk afketste.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij ligt tot 2028 vast. Moeten ze wel met een heel mooi bedrag komen en anders mag onze Noa nog veel meer wedstrijdjes zoals in de Kuip in ons shirtje spelen, wat mij betreft.
Ik ook niet, maar dan zal Napoli ook wel een mooi bedrag op tafel moeten leggen. Het zal niet de absolute hoofdprijs zijn maar we gaan wel cashen op ‘m. Zo zakelijk is Ernie dan ook wel weer, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij wilde van de winter al vertrekken richting Napoli, baalde ervan dat het uiteindelijk afketste.
Mocht er weer een bod komen, is ie vertrokken, en PSV kennende gunnen ze hem dat en gaan ze niet moeilijk doen.
Verwacht dus niet dat hij komend seizoen nog een PSV-speler is.
30/35 zal het wel worden. Kan je een mooie vervanger voor terughalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan zal Napoli ook wel een mooi bedrag op tafel moeten leggen. Het zal niet de absolute hoofdprijs zijn maar we gaan wel cashen op ‘m. Zo zakelijk is Ernie dan ook wel weer, mag ik hopen.
Die zou ik nog een jaartje proberen te behouden zodat ie zich kan herstellen en PSV volgend jaar meer kan vangen. Hij is nog , en heeft vorig seizoen laten zien dat ie kan voetballen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel krijgen we nog voor Baka, 8? Dat waren er ooit 30
Klopt klopt, denk persoonlijk ook dat PSV meer vangt als die geen contract meer heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die zou ik nog een jaartje proberen te behouden zodat ie zich kan herstellen en PSV volgend jaar meer kan vangen. Hij is nog , en heeft vorig seizoen laten zien dat ie kan voetballen.
Nergens voor nodig om hem te verkopen tenzij hij zelf weg wil / of een mooie bod binnenkomt
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Klopt klopt, denk persoonlijk ook dat PSV meer vangt als die geen contract meer heeft
Ik meen dat er ook een keer 50 miljoen vanuit de zandbak geboden is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel krijgen we nog voor Baka, 8? Dat waren er ooit 30
Een jonge speler, dus zal echt nog wel 20+ opleveren, maar het was niet zijn seizoen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik meen dat er ook een keer 50 miljoen vanuit de zandbak geboden is.
Denk juist dat dit zijn normale niveau is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een jonge speler, dus zal echt nog wel 20+ opleveren, maar het was niet zijn seizoen.
Dat zou zonde zijn, hij heeft nog maar 1 jaar bij PSV zie ik, dat zal de prijs wel drukken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Denk juist dat dit zijn normale niveau is.
Jaartje verlengenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt klopt, denk persoonlijk ook dat PSV meer vangt als die geen contract meer heeft
En dan weer banken achter Perisic, die gewoon 10x beter is. Nee, op Bakayoko heb je tientallen miljoenen verloren.quote:
Die vertrekt gewoon natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En dan weer banken achter Perisic, die gewoon 10x beter is. Nee, op Bakayoko heb je tientallen miljoenen verloren.
quote:
Jij weet ook niet wat je wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Schrijf Perisic maar alvast in voor het CL seizoen 25/26
[ afbeelding ]
Dat wilde hij zelf niet, dus daar heb je niet veel aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar waarom zou Bakayoko een jaartje verlengen als die toch vertrekt? Zodat er minder clubs in hem geinteresseerd zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Ik had het over Baka. Peresic blijft nog wel een jaar
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Ik had het over Baka. Peresic blijft nog wel een jaar
Nou Freek, ik denk niet dat je de enige bent die dat berekend heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:41 schreef Frederik_Rikandel het volgende:
Zouden ze eigenlijk doorhebben dat ze bij een 0-0 in de 90ste minuut Benitez naar voren moeten sturen? Aangezien nederlaag vs gelijkspel strategisch gezien geen verschil maakt voor de eindstand.
Theoretisch gezien moet je dat ook doen als Ajax op dat moment 0-2 achter staat, vraag me af of ze dan doen…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou Freek, ik denk niet dat je de enige bent die dat berekend heeft.
Ik ook niet. En dat is, zoals je zelf al terecht zegt, ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij wilde van de winter al vertrekken richting Napoli, baalde ervan dat het uiteindelijk afketste.
Mocht er weer een bod komen, is ie vertrokken, en PSV kennende gunnen ze hem dat en gaan ze niet moeilijk doen.
Verwacht dus niet dat hij komend seizoen nog een PSV-speler is.
Dat zal toch niet...dan hadden ze 'm echt wel verkochtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat van die statistieken valt echt reuze mee, zeker gelet op de blessure waar hij van terugkomt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat is, zoals je zelf al terecht zegt, ook niet zo erg.
Voetbalsupporters herinneren zich vaak alleen de laatste 2 a 3 wedstrijden, maar man wat heb ik me de tyfus geërgerd aan die Noa Lang afgelopen seizoen. Praatjes voor 10, maar statistieken die behoorlijk achterblijven.
Volgens mij hebben ze toen een heel hoog bod geaccepteerd, maar hij wilde zelf niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat zal toch niet...dan hadden ze 'm echt wel verkocht
Geen slechtste statistieken hoor, maar met zo'n mond mag je best Suarez-achtige statistieken overleggen. Dan is dit toch weer best matig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat van die statistieken valt echt reuze mee, zeker gelet op de blessure waar hij van terugkomt.
Ik vind het ook een bloedirritant etterbakje, maar 11 goals en 10 assists in 28 wedstrijden (1814 Minuten) betekent gewoon gemiddeld 1 goal of assist in minder dan 90 speelminuten in de Eredivisie.
Daarnaast nog 2 goals en 2 assist in de CL 686 minuten.
Weinig mis mee, statistisch gezien.
Zeg loop eens niet te schelden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen slechtste statistieken hoor, maar met zo'n mond mag je best Suarez-achtige statistieken overleggen. Dan is dit toch weer best matig.
ach ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze toen een heel hoog bod geaccepteerd, maar hij wilde zelf niet.
https://www.voetbalprimeu(...)n-voor-bakayoko.html
Praatjes voor 10? Wat dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat is, zoals je zelf al terecht zegt, ook niet zo erg.
Voetbalsupporters herinneren zich vaak alleen de laatste 2 a 3 wedstrijden, maar man wat heb ik me de tyfus geërgerd aan die Noa Lang afgelopen seizoen. Praatjes voor 10, maar statistieken die behoorlijk achterblijven.
quote:
Ben het zowaar een keer met je eens, al heb ik wel een zwak voor Lang, maar die heeft echt te weinig gebracht dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou goed, zal je er 1 cadeau doen. Het feit dat hij de hele Eredivisie 'heet' heeft gemaakt, terwijl hij vaker wel dan niet schitterde door afwezigheid.
11 goals en 10 assists tekent nagenoeg elke buitenspeler wel voor gok ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het zowaar een keer met je eens, al heb ik wel een zwak voor Lang, maar die heeft echt te weinig gebracht dit seizoen.
Maar dan nog was het toch niet bijster goed als je team er 100 maaktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
11 goals en 10 assists tekent nagenoeg elke buitenspeler wel voor gok ik.
Het voordeel van veel spelers hebben die bij goals betrokken zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog was het toch niet bijster goed als je team er 100 maakt
Vond jij hem goed dan dit seizoen? Voor wat hij af en toe laat zien aan klasse is het toch gewoon te weinig, ook gezien z'n leeftijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voordeel van veel spelers hebben die bij goals betrokken zijn
Dit is een beetje wat het is bij hem, wisselvallig en ook wel geblesseerd geweest. Maar ook wel heel vaak beslissend als het nodig isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond jij hem goed dan dit seizoen? Voor wat hij af en toe laat zien aan klasse is het toch gewoon te weinig, ook gezien z'n leeftijd.
Als de juiste club daar niet tussenzit , wat niet gek zou zijn na dit mindere seizoen van hem , kan ie misschien besluiten om nog een jaar te blijven om sportief revanche te nemen , zodat hij zich weer in de kijker kan spelen bij de grotere clubs. Alleen moet hij dan wel zijn contract een jaar verlengen.. anders heeft PSV daar niks aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar waarom zou Bakayoko een jaartje verlengen als die toch vertrekt? Zodat er minder clubs in hem geinteresseerd zijn?
quote:Op zondag 18 mei 2025 01:34 schreef RipCity het volgende:
DE DAG dat we kampioen worden!!!
Veel plezier allemaal! Geniet er (hopelijk) van! Het was een lang seizoen nietwaar @:gotenssj
Dus de manier van praten/woordgebruik bevalt je niet? Kijk nou eens naar zijn statistieken en de hoeveelheid gemiste wedstrijden. En noem me dan eens twee spelers die hetzelfde kunnen overleggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou goed, zal je er 1 cadeau doen. Het feit dat hij de hele Eredivisie 'heet' heeft gemaakt, terwijl hij vaker wel dan niet schitterde door afwezigheid.
Vergelijkbare cijfers als Guus Til. Dan is Guus ook een topper!quote:Op zondag 18 mei 2025 08:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus de manier van praten/woordgebruik bevalt je niet? Kijk nou eens naar zijn statistieken en de hoeveelheid gemiste wedstrijden. En noem me dan eens twee spelers die hetzelfde kunnen overleggen.
Godts heeft absoluut talent, maar die moet eerst nog maar eens in de buurt komen van de kwaliteiten en effectiviteit van Lang, want zijn statistieken komen in de verste verte niet in de buurt.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vergelijkbare cijfers als Guus Til. Dan is Guus ook een topper!
Alhoewel Til oprecht wel een hele nuttige speler is en ik hem graag had willen hebben in het team.
Net zoals Lang overigens. Paixao en Godts zijn beter en talentvoller. Maar een speler als Lang is altijd wel fijn om achter de hand te hebben.
Kinder forum is verderopquote:Op zondag 18 mei 2025 10:07 schreef augurk2025 het volgende:
Pisvee gaat gewoon verliezen en AJAX AMSTERDAM wordt kampioen
Dan is het idd gewoon eigen schuld.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:05 schreef RipCity het volgende:
Idd 0 zenuwen.
Mochten ze het alsnog verpesten ook gewoon vrede mee. Genoeg kansen gehad.
Dit wat vreemde gevoel heb ik ook wel. Maar als er straks weer van alles gaat gebeuren op de velden en je virtueel kampioen op-af-op bent ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik dan wel de zenuwen krijg.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:05 schreef RipCity het volgende:
Idd 0 zenuwen.
Til? Die speelt niet op dezelfde positie, heeft niet hetzelfde blessure+revalidatieproces gehad, heeft enkele honderden minuten meer gemaakt én heeft niet de goals gemaakt zoals Lang tegen bijvoorbeeld PSG en Feyenoord.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vergelijkbare cijfers als Guus Til. Dan is Guus ook een topper!
Alhoewel Til oprecht wel een hele nuttige speler is en ik hem graag had willen hebben in het team.
Net zoals Lang overigens. Paixao en Godts zijn beter en talentvoller. Maar een speler als Lang is altijd wel fijn om achter de hand te hebben.
Goede medicatie zou voor hem sowieso geen overbodige luxe zijn, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Til? Die speelt niet op dezelfde positie, heeft niet hetzelfde blessure+revalidatieproces gehad, heeft enkele honderden minuten meer gemaakt én heeft niet de goals gemaakt zoals Lang tegen bijvoorbeeld PSG en Feyenoord.
En als je Godts een betere voetballer vindt dan Lang heb je sowieso echt goede medicatie nodig.
Lang of @CR7 ?quote:Op zondag 18 mei 2025 11:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Goede medicatie zou voor hem sowieso geen overbodige luxe zijn, maar dat geheel terzijde.
Beetje dubbel gevoel. Je bent in iedergeval tweede waar ik ook vanuit was gegaan. Gaf PSV nul kansen en was zelfs bevreesd als ze van Feyenoord verloren hadden de tweede plaats nog maar een groot vraagteken zou worden. Nu ze dan toch weer alles in handen hebben om kampioen te worden moer het ook maar gebeuren. Loopt het mis is het even een teleurstelling die ik dan weer snel zal vergeten omdat in iedergeval CL gehaald is.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:05 schreef RipCity het volgende:
Idd 0 zenuwen.
Oke Farioli.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:43 schreef Cherni het volgende:
[..]
Beetje dubbel gevoel. Je bent in iedergeval tweede waar ik ook vanuit was gegaan. Gaf PSV nul kansen en was zelfs bevreesd als ze van Feyenoord verloren hadden de tweede plaats nog maar een groot vraagteken zou worden. Nu ze dan toch weer alles in handen hebben om kampioen te worden moer het ook maar gebeuren. Loopt het mis is het even een teleurstelling die ik dan weer snel zal vergeten omdat in iedergeval CL gehaald is.
De wisselvalligheid van MVV doet mij meer pijn.
Goed lezen. Ik zeg ook omdat je nu alles in eigen hand hebt moet het ook maar gebeuren. Mocht het alsnog niet zo zijn dan ben ik uiteraard teleurgesteld maar de wereld vergaat niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oke Farioli.
Houd alsjeblieft op hoor. Mogen we hier nu wel gewoon uitspreken dat we kampioen gaan worden en dat het ronduit kut zou zijn als je het vanuit deze positie nog weg gaat geven?
Laat die laffe uitspraken maar bij die pizzabakker in Amsterdam, past mooi bij de voetbalstijl die ze daar inmiddels alweer een seizoen hanteren.
Ik lees wel goed, maar je bent je nu al aan het indekken door uitspraken als 'dat is een teleurstelling die ik snel weer ben vergeten'. Als PSV vandaag geen kampioen wordt dan ben je toch per definitie 4 maanden depressief? 9 punten voor, vervolgens 9 punten achter omdat op de op 1 na laatste speeldag een absoluut cadeautje te krijgen van Groningen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Goed lezen. Ik zeg ook omdat je nu alles in eigen hand hebt moet het ook maar gebeuren. Mocht het alsnog niet zo zijn dan ben ik uiteraard teleurgesteld maar de wereld vergaat niet.
Welnee, 4 maanden depressief. Ik heb wel andere veel grotere zorgen waar ook niet eens depressief van word(gezondheid). Helaas ben ik een vrij nuchter persoon. Ik ben ook even niet te genieten mocht Ajax kampioen worden. Maar om daar depressief van te worden nou nee.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees wel goed, maar je bent je nu al aan het indekken door uitspraken als 'dat is een teleurstelling die ik snel weer ben vergeten'. Als PSV vandaag geen kampioen wordt dan ben je toch per definitie 4 maanden depressief? 9 punten voor, vervolgens 9 punten achter omdat op de op 1 na laatste speeldag een absoluut cadeautje te krijgen van Groningen.
Als Ajax nu kampioen wordt dan ben ik niet te genieten hoor, fuck die 2de plek danMaar dat mag toch ook? Ook dat hoort bij sport denk ik dan maar.. maar dat gemekker met 'het doet me niet zoveel als het niet lukt'.. slappe zakkenmentaliteit
Zal volgend seizoen wel naar PSV gaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:53 schreef Cherni het volgende:
Olij, prima doelman. Dat die nog niet bij Ajax, Feyenoord of PSV zit is mij een groot vraagteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |