De ontlading als je op het laatste moment kampioen wordt, is top.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankzij Peter zijn we niet al twee maanden kampioen. Nu krijg je weer zo’n klote loterij zondag. Als koploper met meerdere titelkandidaten de laatste speeldag ingaan loopt meestal niet heel goed af. Dus geweldig nee. Onverwacht ja!

Jaja, cliché op cliché. We wachten het af tot zondag 16:30.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De ontlading als je op het laatste moment kampioen wordt, is top.
En ja, er is een ongelofelijke dip geweest. En nu zit Ajax erin.
PSV heeft weer vertrouwen en ook belangrijke spelers terug. Die gaat het wel over de streep trekken. En Ajax… die zie ik echt gewoon verliezen zondag. Laten we wel zijn: Twente is eigenlijk een betere ploeg. En iedereen ruikt nu bloed.

Dat is mooi. Spelers weten ook wel dat scouts dit soort wedstrijden serieus nemen, dus spelen ook nog wel wat eigenbelangetjes voor die gasten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twente kan AZ nog voorbij, dat is gunstig voor de playoff loting. Die zullen dus toch nog wel willen.

Toegegeven,quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Was de enige die nog vertrouwen had toen het gat 9 punten was

Gefeliciteerd makkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Was de enige die nog vertrouwen had toen het gat 9 punten was

Na de nederlaag tegen Ajax was ik uitgecheckt voor P1 jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Toegegeven,
@:mexicanobakker en ik waren al lang geleden afgehaakt.

Vertrouwen was niet het probleem, belangrijke spelers missen was niet het probleem. PSV speelde gewoon een aantal wedstrijden op 30%. Pure arrogantie, die achteraf eigenlijk terecht blijkt, want jullie waren inderdaad zoveel beter dan de rest dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De ontlading als je op het laatste moment kampioen wordt, is top.
En ja, er is een ongelofelijke dip geweest. En nu zit Ajax erin.
PSV heeft weer vertrouwen en ook belangrijke spelers terug. Die gaat het wel over de streep trekken. En Ajax… die zie ik echt gewoon verliezen zondag. Laten we wel zijn: Twente is eigenlijk een betere ploeg. En iedereen ruikt nu bloed.

Wat een onzin. PSV speelde echt niet op 30% maar het vertrouwen was gewoon compleet uit de ploeg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertrouwen was niet het probleem, belangrijke spelers missen was niet het probleem. PSV speelde gewoon een aantal wedstrijden op 30%. Pure arrogantie, die achteraf eigenlijk terecht blijkt, want jullie waren inderdaad zoveel beter dan de rest dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.
PSV won na de nederlaag tegen Ajax in principe gewoon alle wedstrijden waarvan je verwacht dat ze die zouden winnen, alleen tegen Feyenoord uit was niet verwacht.
Echter, Ajax lijdt puntverlies waarvan iedereen die de selectie een beetje kent weet dat ze dit kan overkomen. Dit Ajax lijkt gewoon echt niet beter te kunnen dan dit, dus PSV wordt terecht kampioen. Dat Ajax met deze waardeloze selectie tweede wordt is toch enigszins bijzonder, daar hadden vele vooraf voor getekend.
Natuurlijk voelt het alsof het kampioenschap er wel in had gezeten, maar als je de afgelopen wedstrijden bekijkt komt toch het besef dat het er eigenlijk helemaal niet in zat.

Dat ligt aan de uitslag bij Ajax. Zie het liever andersom: Ajax moet winnen. Als Ajax dat niet doet mag PSV zelfs verliezen, mits het maar niet met 20-0 is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet zondag eerst nog wel winnen.....

Heeft niets met arrogantie te maken. Anders had het niet zo verdomd lang geduurd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertrouwen was niet het probleem, belangrijke spelers missen was niet het probleem. PSV speelde gewoon een aantal wedstrijden op 30%. Pure arrogantie, die achteraf eigenlijk terecht blijkt, want jullie waren inderdaad zoveel beter dan de rest dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.
PSV won na de nederlaag tegen Ajax in principe gewoon alle wedstrijden waarvan je verwacht dat ze die zouden winnen, alleen tegen Feyenoord uit was niet verwacht.
Echter, Ajax lijdt puntverlies waarvan iedereen die de selectie een beetje kent weet dat ze dit kan overkomen. Dit Ajax lijkt gewoon echt niet beter te kunnen dan dit, dus PSV wordt terecht kampioen. Dat Ajax met deze waardeloze selectie tweede wordt is toch enigszins bijzonder, daar hadden vele vooraf voor getekend.
Natuurlijk voelt het alsof het kampioenschap er wel in had gezeten, maar als je de afgelopen wedstrijden bekijkt komt toch het besef dat het er eigenlijk helemaal niet in zat.

Euh… PSV mag met 20-0 verliezen mits Ajax niet wint en dan zijn ze nog steeds kampioen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat ligt aan de uitslag bij Ajax. Zie het liever andersom: Ajax moet winnen. Als Ajax dat niet doet mag PSV zelfs verliezen, mits het maar niet met 20-0 is.
En om heel eerlijk te zijn: ik zie Ajax niet winnen van Twente.

Ik zie dat laatste ook niet gebeuren, maar Ajax vrienden van mij (i knowquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Euh… PSV mag met 20-0 verliezen mits Ajax niet wint en dan zijn ze nog steeds kampioen.
En Ajax winnen van Twente? Hahahahahahahahaha!!!!!!

Hebben ze nog geen genoeg van teleurstelling op teleurstelling te moeten verwerken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zie dat laatste ook niet gebeuren, maar Ajax vrienden van mij (i know) gaan er nu gewoon even vanuit dat Ajax wint van Twente om vervolgens te hopen op puntverlies van PSV.

Ik denk wel dat er enige gemakzucht in was geslopen, omdat het in de competitie gemakkelijk ging voor de winterstop. Maar uiteindelijk bleek ook dat enkele spelers niet fris waren na een zomer vol interlandvoetbal en sommige spelers teleurgesteld door het afketsen van een transfer. Tel daarbij op een druk schema, het ontbreken van defensieve sterkhouders van vorig seizoen en tegenstanders die steeds beter doorkrijgen hoe ze PSV kunnen bespelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogantie te maken. Anders had het niet zo verdomd lang geduurd.

Nee hoor. Als Ajax gelijk speelt is PSV sowieso kampioen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet zondag eerst nog wel winnen.....

Het begint ongetwijfeld met dat je niet okselfris bent en daardoor een tikkie krijgt. Maar als je de wedstrijden gaat bekijken zie je dat er angstig gespeeld wordt. En dat heeft alles te maken met vertrouwen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:57 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er enige gemakzucht in was geslopen, omdat het in de competitie gemakkelijk ging voor de winterstop. Maar uiteindelijk bleek ook dat enkele spelers niet fris waren na een zomer vol interlandvoetbal en sommige spelers teleurgesteld door het afketsen van een transfer. Tel daarbij op een druk schema, het ontbreken van defensieve sterkhouders van vorig seizoen en tegenstanders die steeds beter doorkrijgen hoe ze PSV kunnen bespelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |