Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
Zeker. Op voorhand is de kans 98% dat Ajax kampioen wordt, nu schat ik het 50% in.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.
En Ajax… wat gaan die met lood in de schoenen naar de Euroborg zeg. 9 punten voor met 5 wedstrijden te spelen en in 3 wedstrijden tijd pak je (met alle geluk van de wereld) 1 punt en krijg je 8 doelpunten om te oren.
Helpt ook niet dat je maar 2 rustdagen ertussen hebt zitten.
En sowieso, dat het nu waarschijnlijk een ontknoping op de laatste dag wordt. Dat is altijd top.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker. Op voorhand is de kans 98% dat Ajax kampioen wordt, nu schat ik het 50% in.
Maar het is nog maar 5 potjes geleden dat we tegen clubs als Heracles met speels gemak nog punten lieten liggen. PSV moet zelf ook nog echt 2x vol aan de bak en zelfs dan is het maar de vraag of het voldoende is.
Maar los van dat alles, dit is natuurlijk wel leukA: dat PSV weer in de race is en B: dat ze in Amsterdam zo ontzettend zweten.
Alle geluk van de wereld is nou ook wel wat veel eer voor Sparta.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.
En Ajax… wat gaan die met lood in de schoenen naar de Euroborg zeg. 9 punten voor met 5 wedstrijden te spelen en in 3 wedstrijden tijd pak je (met alle geluk van de wereld) 1 punt en krijg je 8 doelpunten om te oren.
Helpt ook niet dat je maar 2 rustdagen ertussen hebt zitten.
Correcte toon op de begrafenis van het seizoen 2024/2025 van Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef PSVCL het volgende:
https://youtube.com/shorts/y4HycU0-K3M?si=S4o4O1nlW7v-chE5
Commentator is lekker objectief
Ze hadden ongeveer 1 minuut om te repareren…quote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alle geluk van de wereld is nou ook wel wat veel eer voor Sparta.
Ik verwacht objectief commentaar, het is geen Feyenoord TV , betaal 15 euro peer maand..quote:Op zondag 11 mei 2025 22:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Correcte toon op de begrafenis van het seizoen 2024/2025 van Feyenoord.
Laat je de tientallen schoten waarvan meerderen op het aluminium voor het gemak even buiten beschouwing. Het is eerder een godswonder dat het zondagsschot uit die indirecte vrije trap de eerste goal was.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hadden ongeveer 1 minuut om te repareren…
Dat ga je dit seizoen nog wel vaker zien helaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:14 schreef Wotte het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik genoten heb van juichen van Noa Lang. Heerlijk.
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat ga je dit seizoen nog wel vaker zien helaas.
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.
Het was ondanks de zeperd van Ajax wel een fantastische wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Wat slik jij het liefst?quote:Op maandag 12 mei 2025 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.
Denk dat deze speelronde vooral illustreert wat voor verschil het maakt als je spelers die structureel ondermaats presteren gewoon eens eruit flikkert. Een Ledezma, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.
Het was ondanks de zeperd van Ajax wel een fantastische wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Hoe gaat het vandaag met je? Kijk, Ajax en PSV zijn beide niet al te best natuurlijk, dat geven we ruiterlijk toe. Maar hoe Feyenoord daar nog enigszins ruim achter staat is toch ook wel tamelijk bizarquote:Op maandag 12 mei 2025 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.
Dat scenario ging vanmorgen in de auto ook in mijn hoofd rondquote:Op maandag 12 mei 2025 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Groningen woensdag niet verliest, maar dat PSV het alsnog vergooit tegen Sparta
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..quote:Op maandag 12 mei 2025 09:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat deze speelronde vooral illustreert wat voor verschil het maakt als je spelers die structureel ondermaats presteren gewoon eens eruit flikkert. Een Ledezma, bijvoorbeeld.
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb nu 1 taak
2x winnen, zo moeilijk kan dat niet zijn
020 heeft een moeilijker programma met twente uit
steijn zal helemaal gemotiveerd zijn om 020 te naaien
Waar heb jij het overquote:Op maandag 12 mei 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met je? Kijk, Ajax en PSV zijn beide niet al te best natuurlijk, dat geven we ruiterlijk toe. Maar hoe Feyenoord daar nog enigszins ruim achter staat is toch ook wel tamelijk bizar
En even zonder dollen: die van Persie die wordt weer terug de provincie in gestuurd toch? Dat kan echt niet.. Die jongen heeft nog nooit 1 teken van tactisch vernuft laten zien als trainer en hij staat bij jullie voor de groep.
[..]
Dat scenario ging vanmorgen in de auto ook in mijn hoofd rond![]()
Maar, en dit meen ik uit de grond van mijn hart, ik vind het serieus al leuk dat we gewoon een einde van de competitie hebben wat er toe doe. Sure, als het dan toch een afgetekend kampioen moet zijn dan liever PSV, maar die heeft ook altijd iets gaafs. En lekker om te beseffen dat er sowieso al CL binnen isIn Rotterdam hebben ze nu toch wel een serieus probleem, die grijpen echt overal naast en hebben ook een behoorlijk dure selectie.
Ajax krijgt Steijn uit in twentequote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..
[..]
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.
Ja. En dus? Dan kom je een sterke tegenstander uit een A-land tegen en zijn de kansen hooguit 50/50. De focus ligt ontzettend op Ajax en PSV (en terecht, want het feit dat PSV 9 punten weg heeft gegeven is bizar, ongeacht het verdere verloop van deze competitie) maar opvallend weinig mensen hebben het over het feit dat Feyenoord ook een kleine straatlengte achterstaat op zowel Ajax als PSV. Dat is gewoon ontzettend slecht.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar heb jij het over
Feyenoord gaat gewoon voorronde CL spelen
Het gaat helemaal niet om momenten of je toptrainer bent of niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja. En dus? Dan kom je een sterke tegenstander uit een A-land tegen en zijn de kansen hooguit 50/50. De focus ligt ontzettend op Ajax en PSV (en terecht, want het feit dat PSV 9 punten weg heeft gegeven is bizar, ongeacht het verdere verloop van deze competitie) maar opvallend weinig mensen hebben het over het feit dat Feyenoord ook een kleine straatlengte achterstaat op zowel Ajax als PSV. Dat is gewoon ontzettend slecht.
En je mag mij wel eens wat momenten laten zien waarin de brille van van Persie naar voren komt.. ik heb het nog niet gezien namelijk. Dat ze bij Heerenveen 15 minuten de polonaise hebben gelopen de wedstrijd nadat hij is vertrokken dat zegt ook wel iets natuurlijk. Als van Persie niet de voetballende grootheid zou zijn die hij altijd is geweest dan zou hij nu trainer zijn van Quick Boys (als hij dat al zou zijn).
Opzich wel, maar hij heeft zich tactisch toch ook vaak laten overklassen (o.a. door die pizzabakker in Amsterdam), niet met de vuist op tafel geslagen toen hij met 0 backs het seizoen in ging t/m maart, en hij doet ook af en toe een beetje te gek in z'n interviews. Nu zegt hij dat het dramatisch was, als we hadden verloren had hij gezegd dat het allemaal wel weer mee viel.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:57 schreef Solispolar het volgende:
Ik zei het met 9 punten voor, 9 punten achter en nu ook weer: Ik hoop dat Peter Bosz aanblijft.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt667fd49f45b3f052
Dit soort teksten zie je van die pizzabakker in Amsterdam niet. Daarnaast goed ingegrepen en daardoor de wedstrijd nog kunnen kantelen.
En Earnie: graag even een fatsoenlijke verdediging voor volgend seizoen. Alvast bedankt.
Dan begin je met een half elftal aan de voorronde. Waarschijnlijk krijg je dan nog wel een redelijke tegenstander ook en dan kun je al bijna dag zeggen tegen de CL.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar heb jij het over
Feyenoord gaat gewoon voorronde CL spelen en financieel is dit gewoon een uitstekend geslaagd seizoen
Als Milambo, Hansco en mogelijk Paxaio nog verkocht kunnen worden is er voor Feyenoord helemaal niet zo veel aan de hand als je weet dat je gimenez ook voor een goed bedrag heb verkocht.
Van Persie doet het trouwens uitstekend.
Dan wordt het ELquote:Op maandag 12 mei 2025 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan begin je met een half elftal aan de voorronde. Waarschijnlijk krijg je dan nog wel een redelijke tegenstander ook en dan kun je al bijna dag zeggen tegen de CL.
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien. Zijn slechte fase vergeef ik hem, want die hebben we onder andere trainers ook gehad en toen stonden we een stuk lager dan 2de.. In onze 'slechte fase' stonden we gewoon 2de voor Feyenoord, AZ, Utrecht en Twente. Ter vergelijking: Ajax stond in zijn slechte fase 18de..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
In het moment merkte ik het niet zo, maar in die Highlights op Youtube hoor je echt de teleurstelling bij de commentator als die 2-3 toch nog valt
[..]
Opzich wel, maar hij heeft zich tactisch toch ook vaak laten overklassen (o.a. door die pizzabakker in Amsterdam), niet met de vuist op tafel geslagen toen hij met 0 backs het seizoen in ging t/m maart, en hij doet ook af en toe een beetje te gek in z'n interviews. Nu zegt hij dat het dramatisch was, als we hadden verloren had hij gezegd dat het allemaal wel weer mee viel.
Deed die vorig jaar ook vaak, wonnen we met 7-0 was het niet zo goed, speelden we gelijk had die echt goede dingen gezien.
Ajax speelt thuisquote:Op maandag 12 mei 2025 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax krijgt Steijn uit in twente
PSv krijgt Steijn uit bij Sparta
Geloof mij nou maar, Steijn gaat sparta laten verliezen tegen psv om 020 te naaien....
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien tegen de lamme en de blinde. En ok thuis tegen een subtopper uit Italië deed die het redelijk. Verder weggespeeld door Sevilla, Arsenal, Liverpool, Juventus, Dortmund en Lens.
Ik ben het hier wel mee eens. PSV heeft een prima selectie. Al is die voor een Eredivisieclub die ook Europees wil presteren wel echt te smal en op een enkele positie ook qua basis niet sterk genoeg. In de Eredivisie kun je dat in de meeste wedstrijden nog wel maskeren, maar dit jaar werden de zwakke plekken een aantal keer keihard blootgelegd. Ook in de Eredivisie tegen zwakke tegenstanders.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien. Zijn slechte fase vergeef ik hem, want die hebben we onder andere trainers ook gehad en toen stonden we een stuk lager dan 2de.. In onze 'slechte fase' stonden we gewoon 2de voor Feyenoord, AZ, Utrecht en Twente. Ter vergelijking: Ajax stond in zijn slechte fase 18de..
Beetje raar om iemand te quoten en dan de helft te veranderen, afijn.quote:
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef PSVCL het volgende:
Ik verwacht dat het op de laatste speeldag aankomt. Groningen wil te graag tegen ajax wat alleen maar averechts werkt. Zodra je niks van ajax verwacht weten ze meestal wel te winnen (zie PSV uit)
Groningen wel idd, Twente valt wel mee.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.
PSV moet tegen Heracles gewoon een voorbeeld stellen, Sparta uit gaat namelijk een stuk moeilijker worden.
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maurice Steijn die na afloop mee feest met de PSVers
Je weet hoe het gaat bij PSV...quote:Op maandag 12 mei 2025 16:36 schreef ISVV het volgende:
Is het inmiddels duidelijk of Dest kan starten tegen Heracles, of zullen we dat morgen tijdens de persconferentie te horen krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
De supporters van die clubs. Da's wat anders dan de spelers die op het veld staan.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.
PSV moet tegen Heracles gewoon een voorbeeld stellen, Sparta uit gaat namelijk een stuk moeilijker worden.
Twente is wel net op tijd weer in vorm geraakt met die overwinningen op Sparta en Utrecht. Die waren toch ook een tijdje aan het dolen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De supporters van die clubs. Da's wat anders dan de spelers die op het veld staan.
Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..
[..]
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |