SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee daarom ook maar 1 hapjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:51 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Niet alles opeten hoor anders besta ik niet meer.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarom is er maar 1 wc, hele rij nu
Hier koop ik mijn dure koffie niet voor
Uw ADH vitamine Worst
Shit dat heb ik niet gedaan met mijn kloon Crazymind.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is wel weinig ja, dan maar ergens anders naar de wc ?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is er maar 1 wc, hele rij nu
Hier koop ik mijn dure koffie niet voor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Iemand heeft een Beagle meegenomen, vind ik altijd zo leuk om te zienUw ADH vitamine Worst
Ik laat zo een rij ontstaan wanneer ik de bruine beer loslaatquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel weinig ja, dan maar ergens anders naar de wc ?
Uw ADH vitamine Worst
Arme mensen die na jou moetenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat zo een rij ontstaan wanneer ik de bruine beer loslaat![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig is
Trust nobody![]()
Alsof ik die kloon maakte om niet herkend te worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig is
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker lang geslapen dus?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
Moet even nog een beetje wakker worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed,heerlijk zonnig weertje. Zo de stad even inquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met u mevrouw Lief?
Hoe is t met Wouter?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja volgens mij wel en volgens mij kon ik niet meteen in slaap komen. Maar heb het niet helemaal meer helder voor de geest.quote:
Maar goed ben in ieder geval weer in het land der levenden.![]()
Ook goed. Straks de echte verjaardag van mijn broertje. Gaan we aspergesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed,heerlijk zonnig weertje. Zo de stad even in
Hoe is t met Wouter?eten.
![]()
Overslaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook goed. Straks de echte verjaardag van mijn broertje. Gaan we aspergeseten.
Trust nobody![]()
Haha nee dat kan ik echt niet maken.quote:Ach zo vies vind ik het ook weer niet maar heeft niet mijn voorkeur.
![]()
Geurige pis ernaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee dat kan ik echt niet maken.Ach zo vies vind ik het ook weer niet maar heeft niet mijn voorkeur.
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel irritant..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel en volgens mij kon ik niet meteen in slaap komen. Maar heb het niet helemaal meer helder voor de geest.
Maar goed ben in ieder geval weer in het land der levenden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is toch lekker, al ben ik na 2 of 3 asperges wel weer klaar meequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook goed. Straks de echte verjaardag van mijn broertje. Gaan we aspergeseten.
![]()
Eet jij dan wat anders?
Nee hoor ik eet gewoon asperges mee. Echt vies vind ik zie dan ook weer niet maar er zit zo weinig smaak aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch lekker, al ben ik na 2 of 3 asperges wel weer klaar mee![]()
Eet jij dan wat anders?![]()
Okequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee dat kan ik echt niet maken.Ach zo vies vind ik het ook weer niet maar heeft niet mijn voorkeur.
Trust nobody![]()
Maandquote:
Maar tis zon pakje van knorr, kip madras. Vond ik in mijn kast.
Ga wel gewoon eten denk ik. Is maar kruidenmix
Trust nobody![]()
Ohh dat gaat niet kapot hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maand
Ga wel gewoon eten denk ik. Is maar kruidenmix
Heb ooit in een schrale bui eieren die 2 maanden over de datum waren gegeten. Ook niet ziek van geworden.![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maand
Ga wel gewoon eten denk ik. Is maar kruidenmix![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh dat gaat niet kapot hoor.
Heb ooit in een schrale bui eieren die 2 maanden over de datum waren gegeten. Ook niet ziek van geworden.zou ik echt nooooooit doen
Maar dit ga ik wel eten
En niet eens een uur over nagedacht
Winst
Trust nobody![]()
Goed zoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]zou ik echt nooooooit doen
Maar dit ga ik wel eten
En niet eens een uur over nagedacht
Winst
Kwam er ook later pas achter.![]()
![]()
Met potje kerrie kruiden heb je die Knorr mix niet eens nodigUw ADH vitamine Worst
Ik haal ook altijd van die veel te dure kruidenmixjes. Geen idee wat er normaal in pasta bolognese zit eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Met potje kerrie kruiden heb je die Knorr mix niet eens nodig![]()
Heb ook potje goede kerriekruidenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Met potje kerrie kruiden heb je die Knorr mix niet eens nodig
Maar maak deze op
Zonde om weg te gooienTrust nobody![]()
Vind het niet lekker, doe liever blikje tomaten, gehakt en wat groentenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik haal ook altijd van die veel te dure kruidenmixjes. Geen idee wat er normaal in pasta bolognese zit eigenlijk.Uw ADH vitamine Worst
Hmm ja ik vind het dus wel erg lekker die honig Spaghetti en Macaroni mix.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het niet lekker, doe liever blikje tomaten, gehakt en wat groenten
Maar het is 1,99 voor zo'n pakje. Best prijzig voor wat kruiden. Volgens mij moet dat ook zelf te mixen zijn.![]()
Als je al een potje Italiaanse kruiden koopt heb je het al. Behalve de opgedroogde tomatenpoeder dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja ik vind het dus wel erg lekker die honig Spaghetti en Macaroni mix.
Maar het is 1,99 voor zo'n pakje. Best prijzig voor wat kruiden. Volgens mij moet dat ook zelf te mixen zijn.
Is dat het enige ja? Ga ik maar eens doen van de week. Thanks.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je al een potje Italiaanse kruiden koopt heb je het al. Behalve de opgedroogde tomatenpoeder dan.![]()
![]()
Ook maar eens doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je al een potje Italiaanse kruiden koopt heb je het al. Behalve de opgedroogde tomatenpoeder dan.Trust nobody![]()
NWS / Schokkende details over OnlyFans-model na vermeend seksfeest in Dubaiquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:35 schreef HappyCharly het volgende:
Kut
Weer wat gruwelijks gelezen op fok![]()
Ja precies datquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
NWS / Schokkende details over OnlyFans-model na vermeend seksfeest in Dubai
Trust nobody![]()
Er zal misschien iets meer in zitten. Wat ik zelf doe is pakje passata (ook die kun je gekruid kopen), Italiaanse kruiden, beetje knoflookpoeder en uiteindelijk Italiaanse groentemix en tomatenblokjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het enige ja? Ga ik maar eens doen van de week. Thanks.
Is anders dan die zakjes maar wat mij betreft veel lekkerder. Maar ik koop die zakjes ook nog weleens als ik lui ben.
Klinkt goed ja. Ga ik maar eens proberen van de week.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zal misschien iets meer in zitten. Wat ik zelf doe is pakje passata (ook die kun je gekruid kopen), Italiaanse kruiden, beetje knoflookpoeder en uiteindelijk Italiaanse groentemix en tomatenblokjes.
Is anders dan die zakjes maar wat mij betreft veel lekkerder. Maar ik koop die zakjes ook nog weleens als ik lui ben.![]()
Echt hequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren ja, echt schokkend en eng.
GruwelijkTrust nobody![]()
Ook goed idee jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zal misschien iets meer in zitten. Wat ik zelf doe is pakje passata (ook die kun je gekruid kopen), Italiaanse kruiden, beetje knoflookpoeder en uiteindelijk Italiaanse groentemix en tomatenblokjes.
Is anders dan die zakjes maar wat mij betreft veel lekkerder. Maar ik koop die zakjes ook nog weleens als ik lui ben.Trust nobody![]()
Ik las "drink" roerei maken. En dacht "bah....."quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Volgens mij luister jij gewoon de hele dag scooter.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:59 schreef aeque het volgende:
Volgens mij luister jij gewoon de hele dag scooter.![]()
Ik luister meer naar 2 takt brommer, z'n gehandicapte neefjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:59 schreef aeque het volgende:
Volgens mij luister jij gewoon de hele dag scooter.Well, life can be a riot
Ik moest jou eigenlijk hard bolken.
Maar ik heb geen zin.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik las "drink" roerei maken. En dacht "bah....."
Trust nobody![]()
Het haar en snor kloppen niet. Maar je hebt mijn borstjes er wel goed op staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doe maar een happiequote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
Roerei met tomaat Op geroosterd brood
Voor wie wil
Well, life can be a riot
Rolfquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het haar en snor kloppen niet. Maar je hebt mijn borstjes er wel goed op staan.![]()
![]()
Ja en ik roep de hele tijd 'Wicked!'quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je ook gekleed als hp Baxxter?![]()
Dacht even dat 't Annie Lennox wasquote:
Well, life can be a riot
Nee, het is weer broeken kort vandaagquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dat een pic van je zusje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Meneer Verhoeven wil je wel even het een en ander bijbrengen op een praktische wijzequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen idee waar je aan refereertquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meneer Verhoeven wil je wel even het een en ander bijbrengen op een praktische wijze
Nee is alvast mijn antwoordTrust nobody![]()
The Who __O_quote:Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2680 / +228 / +167 / 5020 / 5393
2. HappyCharly / 341 / +68 / +63 / 316 / 421
3. devzero / 276 / +12 / +1 / 241 / 305
4. KillemWieft / 261 / +38 / +7 / 146 / 233
5. Harrie / 260 / +8 / +6 / 403 / 517
6. Dr.Mikey / 249 / +38 / +0 / 135 / 201
7. _UserName_ / 230 / +73 / +25 / 153 / 229
8. hemarookworst / 229 / +45 / +18 / 480 / 657
9. aeque / 212 / +18 / +15 / 791 / 1016
10. KoningWouter / 186 / +13 / +19 / 630 / 781
11. mario390 / 144 / +58 / +1 / 37 / 75
12. gebrokenglas / 141 / +2 / +3 / 706 / 905
13. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
14. marc0871 / 108 / +61 / +1 / 7 / 32
15. kree / 106 / +2 / +54 / 197 / 268
16. Rob / 102 / +4 / +18 / 49 / 81
17. sp3c / 99 / +11 / +0 / 179 / 220
18. MizzezAmy / 97 / +21 / +0 / 586 / 709
19. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
20. Moonlight / 87 / +2 / +0 / 201 / 251SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Toevallig net even buiten gaan liggen, ongeveer toen ik hier postte.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog lekker van de zon aan het genieten?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig net even buiten gaan liggen, ongeveer toen ik hier postte.
Zonder gluurbuur?![]()
![]()
Zeker na de laatste keer dat hij zei cola te drinken.quote:
Opvallend. Ik heb nu een week of 2 mijn nieuwe telefoon en ineens word ik in een week tijd door 3 verschillende onbekende 06 nummers gebeld die vermoedelijk spam zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je ook een nieuw nummer?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:12 schreef aeque het volgende:
Opvallend. Ik heb nu een week of 2 mijn nieuwe telefoon en ineens word ik in een week tijd door 3 verschillende onbekende 06 nummers gebeld die vermoedelijk spam zijn.![]()
Je gelooft het niet ongeveer 5 minuten nadat ik ging liggen kwamen ze naar buitenquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heb ik ook. Word elke dag wel een keer gebeld door een onbekende 06. Als ik dan terugbel dan heeft die ander helemaal nooit gebeld. Zeer vervelend.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:12 schreef aeque het volgende:
Opvallend. Ik heb nu een week of 2 mijn nieuwe telefoon en ineens word ik in een week tijd door 3 verschillende onbekende 06 nummers gebeld die vermoedelijk spam zijn.
Spoofing is dat.![]()
Pics van je buurquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet ongeveer 5 minuten nadat ik ging liggen kwamen ze naar buiten![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:12 schreef aeque het volgende:
Opvallend. Ik heb nu een week of 2 mijn nieuwe telefoon en ineens word ik in een week tijd door 3 verschillende onbekende 06 nummers gebeld die vermoedelijk spam zijn.@kree belt mij nooitquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook. Word elke dag wel een keer gebeld door een onbekende 06. Als ik dan terugbel dan heeft die ander helemaal nooit gebeld. Zeer verveling.
Spoofing is dat.![]()
![]()
Ik voel dat aanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet ongeveer 5 minuten nadat ik ging liggen kwamen ze naar buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook. Word elke dag wel een keer gebeld door een onbekende 06. Als ik dan terugbel dan heeft die ander helemaal nooit gebeld. Zeer verveling.
Spoofing is dat.
Maar het is opvallend omdat ik er daarvoor 0,0 last van had.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik voel dat aanJij hebt ze ingelicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo erg is het alquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je buur heeft z'n eigen serie op Netflix?
Ik nietquote:
Lylt heeft ons abo opgezegd
Ik denk ik zoek een grappig gifje van een zonnende vrouw. Die ik vind kan ik alleen maar in kpd posten.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet
Lylt heeft ons abo opgezegd![]()
![]()
![]()
![]()
Pijn, gelukkig is het meegevallen in der knietje 2de graads brandwonden, verder op der been 1ste graats en op de arm twijfel geval. Ze mocht naar huis maar weer naar de verbind poliequote:
[ Bericht 37% gewijzigd door Dotteke op 10-05-2025 15:35:03 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Ging goed, ze was echt groot, alleen vanmiddag begon het pijn te doen en ging ze huilen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:30 schreef JustinK het volgende:
Zielig hoor DotHoe houdt ze zich eronder?
Heeft ze vast van dr oma, dat groot houdenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging goed, ze was echt groot, alleen vanmiddag begon het pijn te doen en ging ze huilen.Maar het is ook niet niks!
![]()
Gelukkig dat ze in ieder geval wel naar huis mocht en hopelijk gaat het allemaal snel goed genezen. Heb je haar nog even flink verwend?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pijn, gelukkig is het meegevallen in der knietje 2de graads brandwonden, verder op der been 1ste graats en op de arm twijfel geval. Ze mocht naar huis maar weer naar de verbind polie
Spoiler niet quoten aub
Ze heeft wel even bij mij gelegen, maar ze was zichzelf niet, verwennen ging niet want alles was dicht in het ziekenhuis. Komt wel Nu ga ik ff boodschappen doen want krijg een week de hond van mijn dochter, die komt ze straks brengen en eet mee en moet nu dus nog alles halen. Ben net thuisquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze in ieder geval wel naar huis mocht en hopelijk gaat het allemaal snel goed genezen. Heb je haar nog even flink verwend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hectisch dagje zo..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel even bij mij gelegen, maar ze was zichzelf niet, verwennen ging niet want alles was dicht in het ziekenhuis. Komt wel Nu ga ik ff boodschappen doen want krijg een week de hond van mijn dochter, die komt ze straks brengen en eet mee en moet nu dus nog alles halen. Ben net thuis![]()
Arm kind. Brandwonden in de knie zijn best vervelend door dat buigen en strekken denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pijn, gelukkig is het meegevallen in der knietje 2de graads brandwonden, verder op der been 1ste graats en op de arm twijfel geval. Ze mocht naar huis maar weer naar de verbind polie
Maar wel fijn dat ze iig naar huis mocht.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Brandwonden geven ook die smerige zeurende pijn dus dat kan ik wel begrijpen. Ze zullen er misschien ook wel wat pijnstilling in gestopt hebben. Raar dat alles dicht was op een zaterdag, maar doe je niks aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel even bij mij gelegen, maar ze was zichzelf niet, verwennen ging niet want alles was dicht in het ziekenhuis. Komt wel Nu ga ik ff boodschappen doen want krijg een week de hond van mijn dochter, die komt ze straks brengen en eet mee en moet nu dus nog alles halen. Ben net thuis
Lekker rustig aan doen, je dag is al druk genoeg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Haal jij dan even boodschappen voor Dotquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Brandwonden geven ook die smerige zeurende pijn dus dat kan ik wel begrijpen. Ze zullen er misschien ook wel wat pijnstilling in gestopt hebben. Raar dat alles dicht was op een zaterdag, maar doe je niks aan.
Lekker rustig aan doen, je dag is al druk genoeg.![]()
![]()
Eer dat ik bij Dot ben is het weekje alweer voorbij dat die hond er is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haal jij dan even boodschappen voor Dot
Je hoeft niet kruipend te gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Eer dat ik bij Dot ben is het weekje alweer voorbij dat die hond er is.![]()
![]()
Sowieso was Henk voor de weekenden.quote:
Klopt, is warm buiten en mensen enzo.quote:
Ja en al vanaf 00.30 uur wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arm kind. Brandwonden in de knie zijn best vervelend door dat buigen en strekken denk ik.
Maar wel fijn dat ze iig naar huis mocht.Ja en toch deed die wond die niet verbonden hoefde te worden meer pijn, maar ja daar zit ze dan ook opquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arm kind. Brandwonden in de knie zijn best vervelend door dat buigen en strekken denk ik.
Maar wel fijn dat ze iig naar huis mocht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ze al binnenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haal jij dan even boodschappen voor DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bijt niet hoorquote:misschien alleen zachtjes in je oorlelletje
Ja ga naar het eten even een uurtje liggenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfff, straks ff lekker je rust nemen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed planquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga naar het eten even een uurtje liggen![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoormisschien alleen zachtjes in je oorlelletje
Maar tussen jou en mijn huis zijn wel allemaal enge dingen.
Gewoon bolkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar tussen jou en mijn huis zijn wel allemaal enge dingen.![]()
![]()
Ja ze zullen je eens opeten die enge dingenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar tussen jou en mijn huis zijn wel allemaal enge dingen.
Maar even bij een maatje langsgaan vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zullen je eens opeten die enge dingen
Gezellig tochquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar even bij een maatje langsgaan vandaag![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Goed ingesmeerd, geen verbrande worst![]()
![]()
Ja was wel leuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.deorkaan.nl/e(...)-nog-veel-meer-dood/
Ik heb er eentje over de zeik hoor
Ik ben een piepeltje die mensen opzettelijk op het verkeerde been wil zetten om te verdelen en heersen
Ik woon niet eens in de buurt van Oostzaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Durf eens te beweren dat ik hem niet netjes van repliek heb gediend!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Durf eens te beweren dat ik hem niet netjes van repliek heb gediend!![]()
Heb m'n best gedaan om vriendelijk te blijven.quote:
Er was nog een andere reactie op dat artikel, waarvoor ik op de fp direct een weekban had gegeven. Gelukkig is die reactie inmiddels verwijderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb m'n best gedaan om vriendelijk te blijven.
Er was nog een andere reactie op dat artikel, waarvoor ik op de fp direct een week an3had gegeven.Het is toch ook te triest voor woorden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is een schoolvoorbeeld van onversneden racisme. En als ik dan dit artikel lees:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is toch ook te triest voor woorden...
Uitstapjes asielzoekers maakten verschil voor Jaser en Ani: 'Voelde me even gewoon een kind' : https://www.rtl.nl/nieuws(...)r-en-ani-mijn-rugzak
Dan verscheurt het mijn hart dat er mensen zoals Faber en de persoon van die reactie op de orkaan bestaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben al sinds gisteren moe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Faber iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is een schoolvoorbeeld van onversneden racisme. En als ik dan dit artikel lees:
Uitstapjes asielzoekers maakten verschil voor Jaser en Ani: 'Voelde me even gewoon een kind' : https://www.rtl.nl/nieuws(...)r-en-ani-mijn-rugzak
Dan verscheurt het mijn hart dat er mensen zoals Faber en de persoon van die reactie op de orkaan bestaan.![]()
![]()
Dan moet je zien dat je pa wordtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ga een film kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach wat jammer. Ik denken van Justin is nu weg, kan mooi even wat punkten pakken.... maar nee hoor.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: