quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maand
Maar tis zon pakje van knorr, kip madras. Vond ik in mijn kast.
Ga wel gewoon eten denk ik. Is maar kruidenmix
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh dat gaat niet kapot hoor.
Heb ooit in een schrale bui eieren die 2 maanden over de datum waren gegeten. Ook niet ziek van geworden.
Goed zoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]zou ik echt nooooooit doen
Maar dit ga ik wel eten
En niet eens een uur over nagedacht
Winst
Ik haal ook altijd van die veel te dure kruidenmixjes. Geen idee wat er normaal in pasta bolognese zit eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Met potje kerrie kruiden heb je die Knorr mix niet eens nodig
Heb ook potje goede kerriekruidenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Met potje kerrie kruiden heb je die Knorr mix niet eens nodig
Vind het niet lekker, doe liever blikje tomaten, gehakt en wat groentenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik haal ook altijd van die veel te dure kruidenmixjes. Geen idee wat er normaal in pasta bolognese zit eigenlijk.
Hmm ja ik vind het dus wel erg lekker die honig Spaghetti en Macaroni mix.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het niet lekker, doe liever blikje tomaten, gehakt en wat groenten
Als je al een potje Italiaanse kruiden koopt heb je het al. Behalve de opgedroogde tomatenpoeder dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja ik vind het dus wel erg lekker die honig Spaghetti en Macaroni mix.
Maar het is 1,99 voor zo'n pakje. Best prijzig voor wat kruiden. Volgens mij moet dat ook zelf te mixen zijn.
Is dat het enige ja? Ga ik maar eens doen van de week. Thanks.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je al een potje Italiaanse kruiden koopt heb je het al. Behalve de opgedroogde tomatenpoeder dan.
Ook maar eens doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je al een potje Italiaanse kruiden koopt heb je het al. Behalve de opgedroogde tomatenpoeder dan.
NWS / Schokkende details over OnlyFans-model na vermeend seksfeest in Dubaiquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:35 schreef HappyCharly het volgende:
Kut
Weer wat gruwelijks gelezen op fok
Ja precies datquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
NWS / Schokkende details over OnlyFans-model na vermeend seksfeest in Dubai
Er zal misschien iets meer in zitten. Wat ik zelf doe is pakje passata (ook die kun je gekruid kopen), Italiaanse kruiden, beetje knoflookpoeder en uiteindelijk Italiaanse groentemix en tomatenblokjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het enige ja? Ga ik maar eens doen van de week. Thanks.
Klinkt goed ja. Ga ik maar eens proberen van de week.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zal misschien iets meer in zitten. Wat ik zelf doe is pakje passata (ook die kun je gekruid kopen), Italiaanse kruiden, beetje knoflookpoeder en uiteindelijk Italiaanse groentemix en tomatenblokjes.
Is anders dan die zakjes maar wat mij betreft veel lekkerder. Maar ik koop die zakjes ook nog weleens als ik lui ben.
Echt hequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren ja, echt schokkend en eng.
Ook goed idee jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zal misschien iets meer in zitten. Wat ik zelf doe is pakje passata (ook die kun je gekruid kopen), Italiaanse kruiden, beetje knoflookpoeder en uiteindelijk Italiaanse groentemix en tomatenblokjes.
Is anders dan die zakjes maar wat mij betreft veel lekkerder. Maar ik koop die zakjes ook nog weleens als ik lui ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |