quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Goed ingesmeerd, geen verbrande worst
Ja was wel leuk.quote:
Durf eens te beweren dat ik hem niet netjes van repliek heb gediend!quote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Durf eens te beweren dat ik hem niet netjes van repliek heb gediend!
Heb m'n best gedaan om vriendelijk te blijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb m'n best gedaan om vriendelijk te blijven.
Er was nog een andere reactie op dat artikel, waarvoor ik op de fp direct een week an3had gegeven.Het is toch ook te triest voor woorden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een schoolvoorbeeld van onversneden racisme. En als ik dan dit artikel lees:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is toch ook te triest voor woorden...
Faber iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is een schoolvoorbeeld van onversneden racisme. En als ik dan dit artikel lees:
Uitstapjes asielzoekers maakten verschil voor Jaser en Ani: 'Voelde me even gewoon een kind' : https://www.rtl.nl/nieuws(...)r-en-ani-mijn-rugzak
Dan verscheurt het mijn hart dat er mensen zoals Faber en de persoon van die reactie op de orkaan bestaan.
Dan moet je zien dat je pa wordtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |