quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet
Lylt heeft ons abo opgezegd
Pijn, gelukkig is het meegevallen in der knietje 2de graads brandwonden, verder op der been 1ste graats en op de arm twijfel geval. Ze mocht naar huis maar weer naar de verbind poliequote:
Hey Jussiequote:
Ging goed, ze was echt groot, alleen vanmiddag begon het pijn te doen en ging ze huilen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:30 schreef JustinK het volgende:
Zielig hoor DotHoe houdt ze zich eronder?
Heeft ze vast van dr oma, dat groot houdenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging goed, ze was echt groot, alleen vanmiddag begon het pijn te doen en ging ze huilen.
Gelukkig dat ze in ieder geval wel naar huis mocht en hopelijk gaat het allemaal snel goed genezen. Heb je haar nog even flink verwend?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pijn, gelukkig is het meegevallen in der knietje 2de graads brandwonden, verder op der been 1ste graats en op de arm twijfel geval. Ze mocht naar huis maar weer naar de verbind polie
Spoiler niet quoten aub
Ze heeft wel even bij mij gelegen, maar ze was zichzelf niet, verwennen ging niet want alles was dicht in het ziekenhuis. Komt wel Nu ga ik ff boodschappen doen want krijg een week de hond van mijn dochter, die komt ze straks brengen en eet mee en moet nu dus nog alles halen. Ben net thuisquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze in ieder geval wel naar huis mocht en hopelijk gaat het allemaal snel goed genezen. Heb je haar nog even flink verwend?
Hectisch dagje zo..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel even bij mij gelegen, maar ze was zichzelf niet, verwennen ging niet want alles was dicht in het ziekenhuis. Komt wel Nu ga ik ff boodschappen doen want krijg een week de hond van mijn dochter, die komt ze straks brengen en eet mee en moet nu dus nog alles halen. Ben net thuis
Arm kind. Brandwonden in de knie zijn best vervelend door dat buigen en strekken denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pijn, gelukkig is het meegevallen in der knietje 2de graads brandwonden, verder op der been 1ste graats en op de arm twijfel geval. Ze mocht naar huis maar weer naar de verbind polie
Brandwonden geven ook die smerige zeurende pijn dus dat kan ik wel begrijpen. Ze zullen er misschien ook wel wat pijnstilling in gestopt hebben. Raar dat alles dicht was op een zaterdag, maar doe je niks aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel even bij mij gelegen, maar ze was zichzelf niet, verwennen ging niet want alles was dicht in het ziekenhuis. Komt wel Nu ga ik ff boodschappen doen want krijg een week de hond van mijn dochter, die komt ze straks brengen en eet mee en moet nu dus nog alles halen. Ben net thuis
Haal jij dan even boodschappen voor Dotquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Brandwonden geven ook die smerige zeurende pijn dus dat kan ik wel begrijpen. Ze zullen er misschien ook wel wat pijnstilling in gestopt hebben. Raar dat alles dicht was op een zaterdag, maar doe je niks aan.
Lekker rustig aan doen, je dag is al druk genoeg.
Eer dat ik bij Dot ben is het weekje alweer voorbij dat die hond er is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haal jij dan even boodschappen voor Dot
Je hoeft niet kruipend te gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Eer dat ik bij Dot ben is het weekje alweer voorbij dat die hond er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |