Heb je ook een nieuw nummer?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:12 schreef aeque het volgende:
Opvallend. Ik heb nu een week of 2 mijn nieuwe telefoon en ineens word ik in een week tijd door 3 verschillende onbekende 06 nummers gebeld die vermoedelijk spam zijn.
Je gelooft het niet ongeveer 5 minuten nadat ik ging liggen kwamen ze naar buitenquote:
Heb ik ook. Word elke dag wel een keer gebeld door een onbekende 06. Als ik dan terugbel dan heeft die ander helemaal nooit gebeld. Zeer vervelend.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:12 schreef aeque het volgende:
Opvallend. Ik heb nu een week of 2 mijn nieuwe telefoon en ineens word ik in een week tijd door 3 verschillende onbekende 06 nummers gebeld die vermoedelijk spam zijn.
Pics van je buurquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet ongeveer 5 minuten nadat ik ging liggen kwamen ze naar buiten
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:12 schreef aeque het volgende:
@kree belt mij nooitquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook. Word elke dag wel een keer gebeld door een onbekende 06. Als ik dan terugbel dan heeft die ander helemaal nooit gebeld. Zeer verveling.
Spoofing is dat.
Ik voel dat aanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet ongeveer 5 minuten nadat ik ging liggen kwamen ze naar buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook. Word elke dag wel een keer gebeld door een onbekende 06. Als ik dan terugbel dan heeft die ander helemaal nooit gebeld. Zeer verveling.
Spoofing is dat.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik voel dat aanJij hebt ze ingelicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja zo erg is het alquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je buur heeft z'n eigen serie op Netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |