SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een bamiblok.
De meningen zijn vooralsnog verdeeld zie ik.quote:
poesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
ja daar was laatst hier toch iemand fan van... van die viandellen?
ja bamilblokken zijn volgens mij niet zo populairquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn vooralsnog verdeeld zie ik.
Je hebt zo ook in bal-vorm.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bamilblokken zijn volgens mij niet zo populair
Ik vergeet steeds wat het nou ook alweer was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
ja daar was laatst hier toch iemand fan van... van die viandellen?
Klinkt toepasselijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mora?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
In een duister verleden was ik eens verbonden met een bekende snack-familie.
Heb je ooit Cora van Mora aan liggen duwen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
In een duister verleden was ik eens verbonden met een bekende snack-familie.
hun stembanden houden hun hoofd op hun plekquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Waarom bewegen indiers hun hoofd toch zo als ze praten
In de VS wel eens. Kon ik alles uitpakkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie welles een bagage controle gehad op het vliegveld?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hun stembanden houden hun hoofd op hun plek
oh echtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de VS wel eens. Kon ik alles uitpakken
Ja. Dat doen ze sowieso wel als je binnenkomt, maar hier namen ze nog even goed de tijd. Bijna mijn volgende vlucht gemist daardoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echtEn stelde ze ook allemaal vragen wat je kwam doen en zo?
Mijn vader op schiphol, vanwege zo'n scheermesje op batterijen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Oh, vind ze wel smaakvol.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaf je dat ook aan dat je nog een vlucht had?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Dat doen ze sowieso wel als je binnenkomt, maar hier namen ze nog even goed de tijd. Bijna mijn volgende vlucht gemist daardoor.
ohhhquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader op schiphol, vanwege zo'n scheermesje op batterijen.
snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ze wilden mij drakendildo eens goed zien denk ik.
bal-vorm is altijd beterquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of die populairder zijn eigenlijk.
Daar hebben ze geen boodschap aan als ze je willen controleren. Wij hadden niet voor alle dagen hotels geregeld omdat we bij een vriend bleven slapen; en dat vonden ze dan beetje ingewikkeld. Maar na een tijdje mocht ik gewoon weer gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaf je dat ook aan dat je nog een vlucht had?
Ik had toen ik nog rookte welles 1 a 2 sloffen sigaretten teveel maar verder nooit iets wat niet mag. Ook geen nep merk artikelen ofzo
Gaat u maar even zitten meneerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ze wilden mij drakendildo eens goed zien denk ik.
Ja amerika schijnt nu nog lastiger te zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen boodschap aan als ze je willen controleren. Wij hadden niet voor alle dagen hotels geregeld omdat we bij een vriend bleven slapen; en dat vonden ze dan beetje ingewikkeld. Maar na een tijdje mocht ik gewoon weer gaan.
Op mijn werk staat die nu tussen een mooi lijstje van landen als je er naartoe wil reizenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja amerika schijnt nu nog lastiger te zijn
Ja, de handbagage zat het in volgens mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhdus de koffer was ergens door een scan gegaan?
Twee maatjes van me zijn gisteravond teruggekomen uit Las Vegas en die werden juist extra in de watten gelegd en verwend.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja amerika schijnt nu nog lastiger te zijn
Ik moest vorig jaar door het hele vliegveld sprinten om de aansluitende vlucht te halen, dat had ik er absoluut niet bij kunnen hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Dat doen ze sowieso wel als je binnenkomt, maar hier namen ze nog even goed de tijd. Bijna mijn volgende vlucht gemist daardoor.
hoop dat ze dat bij @LTVDK ook doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee maatjes van me zijn gisteravond teruggekomen uit Las Vegas en die werden juist extra in de watten gelegd en verwend.
Blank en man, gaat wel goedkomen dan vermoedelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze dat bij @:ltvdk ook doen
Met andere woorden: niemand wil daar vrijwillig heen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn werk staat die nu tussen een mooi lijstje van landen als je er naartoe wil reizen
Dat is CE ookquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blank en man, gaat wel goedkomen dan vermoedelijk
Genoeg mensen hier die Trump zowel grappig, sterk, broodnodig als geniaal vinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: niemand wil daar vrijwillig heen?
Mister Ben Dover.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat u maar even zitten meneer
Sommige mensen niet (meer). Maar zou het zelf niet zo'n probleem vinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: niemand wil daar vrijwillig heen?
Daarvoor waren ze ook altijd al wel een beetje apart hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amerikaanse Apartheid is pas ingevoerd op 20 januari 2025.
NOu je weet niet of het je meer had opgeleverd als je niet bal-vorm was geweestquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel veel heeft het me nog niet opgeleverd.
Dus wat je zegt is dat het alleen maar erger kan worden?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu je weet niet of het je meer had opgeleverd als je niet bal-vorm was geweest
Have funquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit. Lekker ruim ook. Opstijgen maar!
hmm nee zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat het alleen maar erger kan worden?
Is me vroeger ook nooit gebeurd. Oxycodon deed me ook niks dus denk dat ik wel safe zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet stiekem verslaafd aan raken.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit. Lekker ruim ook. Opstijgen maar!
Die neusspray is voor mij echt de duivel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Is me vroeger ook nooit gebeurd. Oxycodon deed me ook niks dus denk dat ik wel safe zit.
Ben je van de drugs af dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Is me vroeger ook nooit gebeurd. Oxycodon deed me ook niks dus denk dat ik wel safe zit.
Hoezo? Ik weet niet of ik deze eerder heb gehad, is zolang geleden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die neusspray is voor mij echt de duivel.
Vorig jaar nog. Ik kwam terug uit USA, Dallas. Ik was een van de weinig Nederlanders op die vlucht en was als eerste bij de bagageband en wilde eigenlijk ook snel naar huis. Toen kon ik mij even melden bij de douane. Ik denk dat het spannendste wat ik bij mij had een boek was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Na langer dan een week gebruiken kan je neus nooit meer normaal functioneren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die neusspray is voor mij echt de duivel.
Volgens mij was die spray er wel zo eentje dat als je hem lange tijd gebruikt en er mee stopt, dat je neus ineens overactief verstopt gaat zitten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij was die spray er wel zo eentje dat als je hem lange tijd gebruikt en er mee stopt, dat je neus ineens overactief verstopt gaat zitten.
Yepquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij was die spray er wel zo eentje dat als je hem lange tijd gebruikt en er mee stopt, dat je neus ineens overactief verstopt gaat zitten.
In Duitsland heeft mijn vader wel een te hard gereden net op het moment dat er een polizei tegemoet kwam en die draaide vervolgens om. Toen ging mijn vader wel netjes en aan de snelheid rijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Duitsland moest ik wel keer met de polizei mee; ik had 30 telefoons in mijn bagage zitten en dat vertrouwde ze niet helemaal.
"Maar meneer agent, op één telefoon passen maar 25 smsjes, dus ik moet wel, want anders heb ik er geen actieve herinnering meer aan."quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Duitsland moest ik wel keer met de polizei mee; ik had 30 telefoons in mijn bagage zitten en dat vertrouwde ze niet helemaal.
Ik hoop dat ik dat flesje over twee of drie dagen weer de kast in kan gooien.quote:
Sowieso pas medicijnen gebruiken als het echt nodig en levensreddend is, een beetje gezond lichaam heelt zichzelf echt wel en anders ben je gewoon een zwak vogeltje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Neusspray anders dan zout water nooit gebruiken.
1 keer gedaan en alle holtes ontstoken geraakt en lang verkouden geweest.
Ik had gelukkig wel wat eigendomsdocumenten bij; alleen niet in het Duits.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Maar meneer agent, op één telefoon passen maar 25 smsjes, dus ik moet wel, want anders heb ik er geen actieve herinnering meer aan."
Of in de Noordzee duiken en wat water door je neusgaten laten gaan. Alles komt dan ineens los.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso pas medicijnen gebruiken als het echt nodig en levensreddend is, een beetje gezond lichaam heelt zichzelf echt wel en anders ben je gewoon een zwak vogeltje.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
kortom dat naaien dat kan pas volgende weekquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Programma voor vandaag:
Aankleden
Muren bij stippen met verf zodat de verfspul naar de berging kan.
Hobbykamer even opruimen
Naaien
ik was ooit naar london en daar (weg terug dus) werd de handbagage geflagd door een scannerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Zou kunnen omdat ik ondertussen afgeleid wordt door mijn dozen met schilderijlijstjes die ook opgehangen moeten worden en dat ik mij mateloos irriteer aan de lege muur.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom dat naaien dat kan pas volgende week
Wat zat er in?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ooit naar london en daar (weg terug dus) werd de handbagage geflagd door een scanner
Nou echt he.quote:
het plat gedrukte deel van een tube tandpaste triggerde de scanner volgens de douanierquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zat er in?
Dat heb ik wel vaak gehad. Sleutelbos ofzo wat dan de aandacht trekt
Oh hier sta ik van te kijken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar geleden hoor
Verhuizing ook en niet altijd zinquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hier sta ik van te kijken eigenlijk.
Da's langquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar geleden hoor
O zo vaakquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik gebruik het alleen als m'n neus zo dicht zit dat ik niet kan slapen en dan word ik chagrijnig, maar ik heb het meestal maar een dag of twee nodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat flesje over twee of drie dagen weer de kast in kan gooien.
En dan lekker omslaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:47 schreef Karzai het volgende:
De hele familie zit ladderzat in de kano er is bier whisky en jagermeister mee
Als een echte!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je te Fokken vanuit de kano nu?
Ik waardeer ook altijd mijn vrienden die zodra ik de deur achter mij dichttrek, op het internet lachend vertellen wat een sukkel ik ben. Daar selecteer ik ze speciaal op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
Een maat van mij had zich opgegeven voor First Dates, komt hier gisteravond. Zegt 'ie, heb een paar dagen terug met ze gebeld "ze hebben mij afgewezen, ik pastte niet in hun profiel"___! Nog nooit een grotere smoes gehoord. Waarom niet eerlijk zeggen dat je zelf hebt afgezegd? Als je ziet wat voor types daar voorbijkomen dan past iedereen in een profiel
GPS satelliet die de weg kwijt was.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer ook altijd mijn vrienden die zodra ik de deur achter mij dichttrek, op het internet lachend vertellen wat een sukkel ik ben. Daar selecteer ik ze speciaal op.
Neequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GPS satelliet die de weg kwijt was.
Ja.quote:
Ach, ik heb dit ook in z'n gezicht gezegd dus wat dat betreft. Daarnaast ben ik vrij discreet en zeg ik niet pietje puk wonende op de hondenbrug 6 in schubbekutteveen, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer ook altijd mijn vrienden die zodra ik de deur achter mij dichttrek, op het internet lachend vertellen wat een sukkel ik ben. Daar selecteer ik ze speciaal op.
Ja, ik lig af en toe even stilquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je te Fokken vanuit de kano nu?
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is handel en worden meer waard in de loop van tijd denk die foto's van jou niet
ik vind vooral die 1800x4000 resolutie zo ontzettend beroerd. Past niet eens in een normale postquote:
daarom staat er ook, ik vindquote:
zorgen dat je tussendoor wel normaal adem blijft halen he....quote:
Maar dat kan niet zonder te stoppen met gillen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorgen dat je tussendoor wel normaal adem blijft halen he....
daarom ook.. tussendoor... en niet tijdensquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat kan niet zonder te stoppen met gillen.
Omdat het kan.quote:
Hier alles al gedaan. Straks naar de slagerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
ik moet allerlei dingen doen, maar heb eigenlijk totaal geen zin om wat te doen
Ja heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
ik moet allerlei dingen doen, maar heb eigenlijk totaal geen zin om wat te doen
bereid je maar voor dat NL als schoothondje dit nog veel vaker wil doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ijdens-navo-top.html
blijft volledig gestoord
Ach, wat moet dat moet. Hierna gaat het weer minimaal 10 jaar duren voor er weer zo'n groot circus is in Nederland en zijn andere landen aan de beurt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ijdens-navo-top.html
blijft volledig gestoord
Dus maar hopen dat het niet vlekkeloos gaat dan...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
bereid je maar voor dat NL als schoothondje dit nog veel vaker wil doen
Nimby genot. Alsof zo'n evenement in Parijs niet een extreme veiligheidsoperatie isquote:Ik snap niet waarom wij dit als kleine land weer zo nodig moeten organiseren. Doe het gewoon in een van de grote landen die daarvoor niet helemaal plat gelegd hoeven worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiler want, tja kijk zelf maar
Ja dat is wel hee naief gedacht. De grootste wereldleiders moeten altijd alert zijn op een mogelijke aanslag, of ze nu in Parijs zijn of op hun eigen toilet. Overal loert gevaar..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimby genot. Alsof zo'n evenement in Parijs niet een extreme veiligheidsoperatie is
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
dit ziet er wel uit als shein publiek ja:what did she do?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiler want, tja kijk zelf maarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
quote:With the 2 May deadline bearing down, the 36-year-old last month rushed in some ¤355.54 worth of items from Shein - including stickers, T-shirts, sweatshirts, Mother's Days gifts and 20 tubes of liquid eyeliner.
"I felt like maybe it was my last sort of hurrah," she says.
ow. gezwelligquote:
De linkse geitenwollensokkenbrigade is er gek genoeg voor in Nederland.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat is wel hee naief gedacht. De grootste wereldleiders moeten altijd alert zijn op een mogelijke aanslag, of ze nu in Parijs zijn of op hun eigen toilet. Overal loert gevaar..
Wat heeft dit nou weer met links te makenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De linkse geitenwollensokkenbrigade is er gek genoeg voor in Nederland.
mocht je een pistool mee in het vliegtuig dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, geland. En nu fijn een uur verliezen bij de tassenband. Zou handig zijn als ze vliegtuigen zo zouden ontwerpen dat iedereen die bagar mee MAG nemen, dat ook echt KAN. Ik wil dan weer het boeltje helpen en schiet alleen maar mezelf in de voet.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
dit ziet er wel uit als shein publiek ja:Maar wat is het probleem nou precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiler want, tja kijk zelf maar🐙
dat ze dat soort foto's gebruiken voor nieuwsartikelen en dan ook nog als hoofdfotoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem nou precies?
ik ben blij dat ik dat soort nieuwsberichten niet lees voor ik mn ogen sluitquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ze dat soort foto's gebruiken voor nieuwsartikelen en dan ook nog als hoofdfoto
Naïef klein krielhaantje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met links te maken
Ga lekker in een voetbalstadium roepen dat het andere team slecht is.
tja.. als ik wist dat die foto erin stond had ik niet gekliktquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat soort nieuwsberichten niet lees voor ik mn ogen sluit
Maar de kans dat hij neerkomt is niet overal op zijn traject gelijk natuurlijk. Dat is niet helemaal hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ben ook wel echt dol op de journalistiek. Elk stomme artikel over die ruimtesonde spreekt erover dat de kans op een plons groter was dan op een baf, maar als je het traject bekijkt zie je eigenlijk zo goed als alleen maar land voor de plek van de plons en is het dom geluk dat het een oceaan is geworden.
Nee, grotere kans in het midden natuurlijk. En dat midden was bij elke schatting in of vlak bij Europa, met als hoogtepunt precies in Nederland. Uiteindelijk zaten ze er niet ver naast, want hij heeft na die ene passage over Nederland niet nog een rondje Aarde gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de kans dat hij neerkomt is niet overal op zijn traject gelijk natuurlijk. Dat is niet helemaal hoe dat werkt.
Ik heb eigenlijk nooit echt problemen bij de douane, had alleen vorige keer dat ik per ongeluk een snowglobe in mijn handbagage had gestopt waar het apparaat op afging (vloeistof). Maar dat was verder ook geen probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze dat bij @:ltvdk ook doen
Oke, dus je denkt niet dat het toeval is dat het midden van de lijn toevallig ongeveer in het midden van een standaard wereldkaart zit?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, grotere kans in het midden natuurlijk. En dat midden was bij elke schatting in of vlak bij Europa, met als hoogtepunt precies in Nederland. Uiteindelijk zaten ze er niet ver naast, want hij heeft na die ene passage over Nederland niet nog een rondje Aarde gedaan.
De kaart die ik heb gezien deelde die lijn op in een geel en een groen deel. Geel was voor het midden van de verwachtte tijdspanne, groen was erna.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus je denkt niet dat het toeval is dat het midden van de lijn toevallig ongeveer in het midden van een standaard wereldkaart zit?
[ afbeelding ]
Op deze kaart van ESA staat het middelpunt van waarschijnlijkheid gemarkeerd. Maar de kans dat hij precies daar terecht komt is niet zo heel hoog en om die punt bij Australie is dus voornamelijk water.
India was bijna een garantie op ellende geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Hebben ze nog flink mazzel mee gehad.
Nog steeds wel, maar weet niet wat dat met de satelliet te maken heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
India was bijna een garantie op ellende geweest.
Had India vast nukes gelanceerd richting Islamabad als vergelding.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
India was bijna een garantie op ellende geweest.
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had India vast nukes gelanceerd richting Islamabad als vergelding.
We halen wel heel rap onze CO2 doelen als iedereen die nog leeft in een bunker zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallen
Daarom heeft de gemiddelde dierentuin ook stenen en rotsen in het apenverblijf in plaats van machinegeweren en bazooka's.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallen
Ja we moeten gewoon onze horizon verbredenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We halen wel heel rap onze CO2 doelen als iedereen die nog leeft in een bunker zit.
Worst-kaas scenario?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zit op een saaie verjaardag
Ben jij niet aan t meerennen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor echt continu gejuich, had geen idee wat er aan de hand was.
Nu, een uur later: oja, marathon is bezig.
Ik ben niet gemaakt voor rennen. Rennen helpt ook je gewrichten om zeep, moeten we niet willen.quote:
Lekker rennen!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor echt continu gejuich, had geen idee wat er aan de hand was.
Nu, een uur later: oja, marathon is bezig.
Met de trein naar het eiland?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Station Lindholm in Denemarken. Het is hier eigenlijk bloedheet. Een frisdrankautomaat zou fijn geweest zijn. Naja over anderhalf uur ben ik in mijn hotel
Je moet ook rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet gemaakt voor rennen. Rennen helpt ook je gewrichten om zeep, moeten we niet willen.
Extra keertje op zat werkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Had een keer een collega die niet naar werk kon komen door de marathon, lag echt dubbel toen ik hoorde wat voor fratsen hij moest uithalen om er uiteindelijk toch te komen
Ik maar 36 misschien moet ik dan wat rustiger aan gaan doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe al 38 jaar heel rustig opbouwen om te rennen
Ja gewoon voor de zekerheidquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maar 36 misschien moet ik dan wat rustiger aan gaan doen.
Niet specifiek dit. Maar de ervaring is dat deeltijd studenten buiten de boot vallen bij dit soort "laten we hier studenten proppen" initiatieven. Ik zag hier snel even spiekend ook al "ben jij voltijd student?" staan. Zo te zien zitten ze ook niet echt in de buurt van m'n studie helaas.quote:
Geweldige tvquote:
23 mei op Prime. Maar op Veronica kan je seizoen 1 en 2 zien, elke vrijdag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef de trailer niet te zien maar wanneer komt het?
Ik heb Prime dus top.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
23 mei op Prime. Maar op Veronica kan je seizoen 1 en 2 zien, elke vrijdag.
Ik ken leukere hobbies, maar you do you.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
Zit alweer 7 uur naar een zwart scherm te staren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
Zit alweer 7 uur naar een zwart scherm te staren.
Ik ga zo proberen verder te kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik na het eten die docu kijken...
Lekker naaien jij!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te vertellen dat ik klaar ben om te gaan naaien
Mogen wij meehelpen?quote:
en ga je het ook echt doen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
We houden ons vast.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
👀quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan neemt iedereen zn eigen kleurtje mee?
Ja ik vind een verrassing vaak best leuk maar in dit geval niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
naahh, is het voor iedereen een verrassing
Rainbowkapsel!quote:
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel afquote:
Veel werk om bij te houden en ik vind sowieso lang niet alle kleuren leuk.quote:
Pics van je proefmodel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel af
goed bezigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel af
Doe je de kleuren van Hedwigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel werk om bij te houden en ik vind sowieso lang niet alle kleuren leuk.
Na van zowel de uil als mijn kat vind ik niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je de kleuren van Hedwig
Je pensioenpotje waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ingecheckt, gezwommerd. Nu een grote pot Deens bier. Tuborg Classic. Geen idee wat het kost.
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ingecheckt, gezwommerd. Nu een grote pot Deens bier. Tuborg Classic. Geen idee wat het kost.
twee nieren en een lever doneren en de vakantie is betaald.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je pensioenpotje waarschijnlijk.
Anyway, skol en veel plezier
ja das zonde van de stof iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet alleen een maat groter even overtrekken, want anders scheur ik de stof die ik ervoor heb (handgeweven Indiase fijn katoen) kapot en dat is ook niet de bedoeling
have funquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was in het proefmodel aan het bewegen en ik kon de spanning voelen.quote:
inb4 dat plaatje van bolletjes slikken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was in het proefmodel aan het bewegen en ik kon de spanning voelen.
Ik ben dikker geworden
Als het ook een keer regent.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
Ja het is de eerste twee of drie keer maaien altijd een beetje dood. Binnenkort is het wel weer mooi groen.
skålquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
70 DKK. Een tientje. Is te overzien.
Wat staat er op dat glas? "Brewing to a honorable..."?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
I got that reference!quote:
feitquote:
Nieuwste trend. Een jurk maken zonder rokquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das wel een beetje kort voor een jurk eigenlijk.
Maar leuk.
Brewing to a high and honorable levelquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat staat er op dat glas? "Brewing to a honorable..."?
mja het is niet dat ik het allemaal niks vind, het is meer dat ik niet even eerst kan bladeren voor ik daadwerkelijk weer een abo aanschaf, om te kijken of er genoeg op staat dat het voor mij het waard maaktquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat wel veel op, maar als je dat allemaal niks vindt, is het wel prijzig
Er zijn vaak wel andere websites die dat bijhouden. Streamwijzer heb je, weet niet hoe up to date die is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mja het is niet dat ik het allemaal niks vind, het is meer dat ik niet even eerst kan bladeren voor ik daadwerkelijk weer een abo aanschaf, om te kijken of er genoeg op staat dat het voor mij het waard maakt
ik heb niemand om het mee te delenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
10 euro toch? Bijna net zo duur als Netflix. En Disney valt trouwens prima te delen
Makes sense.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuwste trend. Een jurk maken zonder rokIk noem het ieniminijurk.
Rok is gerimpeld met onderaan nog een aangerimpelde strook. Dat heeft geen proef nodig, dat past altijd.
Dan doe je niet genoeg je best op de zeven zeeën.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt alleen als je weet wat je wilt kijken
moet je niet naar nl linkt ipv gb?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
oh, als ik ingelogd ben kan ik naar https://www.disneyplus.com/en-gb/browse/ gaan en kan ik door de catalogus zo te zien bladeren..
die link tonen ze niet als je inlogt
helaas, no content available
Gaat het over?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
O A real pain staat op Disney. Wat leuk.
Ja tegen meerprijs. Disney kan je net als Netflix niet zomaar meer delen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
10 euro toch? Bijna net zo duur als Netflix. En Disney valt trouwens prima te delen
Ik ga thuis even spieken want ik ben bijna door m'n accu heen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:dezwabber
De neven David en Benji reizen door Polen om hun grootmoeder te eren. Hun avontuur wordt gecompliceerd als oude spanningen weer opduiken terwijl ze hun familiegeschiedenis onderzoeken.quote:
Wij kunnen nog wel delen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tegen meerprijs. Disney kan je net als Netflix niet zomaar meer delen.
Misschien komen jullie vaker bij elkaar thuis? Ik kom nooit bij die persoon thuis en hij komt maar 1x in de 3 jaar ofzo hier een keer.quote:
Niet zo vaak dat we tot elkaars huishouden zouden kunnen horen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien komen jullie vaker bij elkaar thuis? Ik kom nooit bij die persoon thuis en hij komt maar 1x in de 3 jaar ofzo hier een keer.
Proost! Geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vers gehaald bij de slager, smaken goedquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Net ook gevroten, koud gerookt en daarna gebakken!
Oh nergens last vanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tegen meerprijs. Disney kan je net als Netflix niet zomaar meer delen.
maar je hor hangt nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n lamellen kwamen naar beneden toen ik aan dat touwtje trok
dan je lamellen maar net zo goed ophangen dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is vakkundig vastgezet.
Gewoon niet meer aan het touwtje trekkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan je lamellen maar net zo goed ophangen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |