Niet specifiek dit. Maar de ervaring is dat deeltijd studenten buiten de boot vallen bij dit soort "laten we hier studenten proppen" initiatieven. Ik zag hier snel even spiekend ook al "ben jij voltijd student?" staan. Zo te zien zitten ze ook niet echt in de buurt van m'n studie helaas.quote:
Geweldige tvquote:
23 mei op Prime. Maar op Veronica kan je seizoen 1 en 2 zien, elke vrijdag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef de trailer niet te zien maar wanneer komt het?
Ik heb Prime dus top.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
23 mei op Prime. Maar op Veronica kan je seizoen 1 en 2 zien, elke vrijdag.
Ik ken leukere hobbies, maar you do you.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
Zit alweer 7 uur naar een zwart scherm te staren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
Zit alweer 7 uur naar een zwart scherm te staren.
Ik ga zo proberen verder te kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik na het eten die docu kijken...
Lekker naaien jij!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te vertellen dat ik klaar ben om te gaan naaien
Mogen wij meehelpen?quote:
en ga je het ook echt doen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
We houden ons vast.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
👀quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan neemt iedereen zn eigen kleurtje mee?
Ja ik vind een verrassing vaak best leuk maar in dit geval niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
naahh, is het voor iedereen een verrassing
Rainbowkapsel!quote:
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel afquote:
Veel werk om bij te houden en ik vind sowieso lang niet alle kleuren leuk.quote:
Pics van je proefmodel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel af
goed bezigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel af
Doe je de kleuren van Hedwigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel werk om bij te houden en ik vind sowieso lang niet alle kleuren leuk.
Na van zowel de uil als mijn kat vind ik niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je de kleuren van Hedwig
Je pensioenpotje waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ingecheckt, gezwommerd. Nu een grote pot Deens bier. Tuborg Classic. Geen idee wat het kost.
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ingecheckt, gezwommerd. Nu een grote pot Deens bier. Tuborg Classic. Geen idee wat het kost.
twee nieren en een lever doneren en de vakantie is betaald.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je pensioenpotje waarschijnlijk.
Anyway, skol en veel plezier
ja das zonde van de stof iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet alleen een maat groter even overtrekken, want anders scheur ik de stof die ik ervoor heb (handgeweven Indiase fijn katoen) kapot en dat is ook niet de bedoeling
have funquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was in het proefmodel aan het bewegen en ik kon de spanning voelen.quote:
inb4 dat plaatje van bolletjes slikken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was in het proefmodel aan het bewegen en ik kon de spanning voelen.
Ik ben dikker geworden
Als het ook een keer regent.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
Ja het is de eerste twee of drie keer maaien altijd een beetje dood. Binnenkort is het wel weer mooi groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |