quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
Zit alweer 7 uur naar een zwart scherm te staren.
Ik ga zo proberen verder te kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik na het eten die docu kijken...
Lekker naaien jij!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te vertellen dat ik klaar ben om te gaan naaien
Mogen wij meehelpen?quote:
en ga je het ook echt doen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
We houden ons vast.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
👀quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan neemt iedereen zn eigen kleurtje mee?
Ja ik vind een verrassing vaak best leuk maar in dit geval niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
naahh, is het voor iedereen een verrassing
Rainbowkapsel!quote:
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel afquote:
Veel werk om bij te houden en ik vind sowieso lang niet alle kleuren leuk.quote:
Pics van je proefmodel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel af
goed bezigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog even de mouwen er in zetten en dan is mijn proefmodel af
Doe je de kleuren van Hedwigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel werk om bij te houden en ik vind sowieso lang niet alle kleuren leuk.
Na van zowel de uil als mijn kat vind ik niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je de kleuren van Hedwig
Je pensioenpotje waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ingecheckt, gezwommerd. Nu een grote pot Deens bier. Tuborg Classic. Geen idee wat het kost.
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ingecheckt, gezwommerd. Nu een grote pot Deens bier. Tuborg Classic. Geen idee wat het kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |