Daarvoor waren ze ook altijd al wel een beetje apart hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amerikaanse Apartheid is pas ingevoerd op 20 januari 2025.
NOu je weet niet of het je meer had opgeleverd als je niet bal-vorm was geweestquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel veel heeft het me nog niet opgeleverd.
Dus wat je zegt is dat het alleen maar erger kan worden?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu je weet niet of het je meer had opgeleverd als je niet bal-vorm was geweest
Have funquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit. Lekker ruim ook. Opstijgen maar!
hmm nee zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat het alleen maar erger kan worden?
Is me vroeger ook nooit gebeurd. Oxycodon deed me ook niks dus denk dat ik wel safe zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet stiekem verslaafd aan raken.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit. Lekker ruim ook. Opstijgen maar!
Die neusspray is voor mij echt de duivel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Is me vroeger ook nooit gebeurd. Oxycodon deed me ook niks dus denk dat ik wel safe zit.
Ben je van de drugs af dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Is me vroeger ook nooit gebeurd. Oxycodon deed me ook niks dus denk dat ik wel safe zit.
Hoezo? Ik weet niet of ik deze eerder heb gehad, is zolang geleden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die neusspray is voor mij echt de duivel.
Vorig jaar nog. Ik kwam terug uit USA, Dallas. Ik was een van de weinig Nederlanders op die vlucht en was als eerste bij de bagageband en wilde eigenlijk ook snel naar huis. Toen kon ik mij even melden bij de douane. Ik denk dat het spannendste wat ik bij mij had een boek was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie welles een bagage controle gehad op het vliegveld?
Na langer dan een week gebruiken kan je neus nooit meer normaal functioneren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die neusspray is voor mij echt de duivel.
Volgens mij was die spray er wel zo eentje dat als je hem lange tijd gebruikt en er mee stopt, dat je neus ineens overactief verstopt gaat zitten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij was die spray er wel zo eentje dat als je hem lange tijd gebruikt en er mee stopt, dat je neus ineens overactief verstopt gaat zitten.
Yepquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij was die spray er wel zo eentje dat als je hem lange tijd gebruikt en er mee stopt, dat je neus ineens overactief verstopt gaat zitten.
In Duitsland heeft mijn vader wel een te hard gereden net op het moment dat er een polizei tegemoet kwam en die draaide vervolgens om. Toen ging mijn vader wel netjes en aan de snelheid rijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Duitsland moest ik wel keer met de polizei mee; ik had 30 telefoons in mijn bagage zitten en dat vertrouwde ze niet helemaal.
"Maar meneer agent, op één telefoon passen maar 25 smsjes, dus ik moet wel, want anders heb ik er geen actieve herinnering meer aan."quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Duitsland moest ik wel keer met de polizei mee; ik had 30 telefoons in mijn bagage zitten en dat vertrouwde ze niet helemaal.
Ik hoop dat ik dat flesje over twee of drie dagen weer de kast in kan gooien.quote:
Sowieso pas medicijnen gebruiken als het echt nodig en levensreddend is, een beetje gezond lichaam heelt zichzelf echt wel en anders ben je gewoon een zwak vogeltje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Neusspray anders dan zout water nooit gebruiken.
1 keer gedaan en alle holtes ontstoken geraakt en lang verkouden geweest.
Ik had gelukkig wel wat eigendomsdocumenten bij; alleen niet in het Duits.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Maar meneer agent, op één telefoon passen maar 25 smsjes, dus ik moet wel, want anders heb ik er geen actieve herinnering meer aan."
Of in de Noordzee duiken en wat water door je neusgaten laten gaan. Alles komt dan ineens los.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso pas medicijnen gebruiken als het echt nodig en levensreddend is, een beetje gezond lichaam heelt zichzelf echt wel en anders ben je gewoon een zwak vogeltje.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
kortom dat naaien dat kan pas volgende weekquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Programma voor vandaag:
Aankleden
Muren bij stippen met verf zodat de verfspul naar de berging kan.
Hobbykamer even opruimen
Naaien
ik was ooit naar london en daar (weg terug dus) werd de handbagage geflagd door een scannerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Zou kunnen omdat ik ondertussen afgeleid wordt door mijn dozen met schilderijlijstjes die ook opgehangen moeten worden en dat ik mij mateloos irriteer aan de lege muur.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom dat naaien dat kan pas volgende week
Wat zat er in?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ooit naar london en daar (weg terug dus) werd de handbagage geflagd door een scanner
Nou echt he.quote:
het plat gedrukte deel van een tube tandpaste triggerde de scanner volgens de douanierquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zat er in?
Dat heb ik wel vaak gehad. Sleutelbos ofzo wat dan de aandacht trekt
Oh hier sta ik van te kijken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar geleden hoor
Verhuizing ook en niet altijd zinquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hier sta ik van te kijken eigenlijk.
Da's langquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar geleden hoor
O zo vaakquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |