SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
ja zou mij nog maar een keer omdraaien :pquote:Op zaterdag 10 mei 2025 04:59 schreef Karzai het volgende:
Mijn neefje was een beetje misselijk, 3r zijn ook flink wat flessen drank doorheen gegaan gisteren .
Zit nu op de binnenplaats aan de koffie.
Ga zo nog ff terug naar bed
[ afbeelding ]
En gezellig dat het wasquote:Op zaterdag 10 mei 2025 04:59 schreef Karzai het volgende:
Mijn neefje was een beetje misselijk, 3r zijn ook flink wat flessen drank doorheen gegaan gisteren .
Zit nu op de binnenplaats aan de koffie.
Ga zo nog ff terug naar bed
[ afbeelding ]
not bad not badquote:Op zaterdag 10 mei 2025 05:31 schreef Karzai het volgende:
Uitzicht vanaf mijn kamertje
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:47 schreef Karzai het volgende:
Ontbijtbuffet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Beste Fles, uw vlucht KL9987 is vol en er is beperkte ruimte in de bagagebakken aan boord. Wij raden u aan uw handbagage kosteloos in te checken bij de incheckbalie. Fijne reis gewenst!
Dit is niet Amsterdamquote:Op zaterdag 10 mei 2025 05:31 schreef Karzai het volgende:
Uitzicht vanaf mijn kamertje
[ afbeelding ]
Op elkaar. Wie die elkaar is, geen idee.quote:
precies..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op elkaar. Wie die elkaar is, geen idee.
Van die mensen die samen dezelfde anwb-kleding dragen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
precies..
klinkt als een ding voor stelletjes
Nee ben met het het busje meegegaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitBen je daar met je nieuwe auto?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van die mensen die samen dezelfde anwb-kleding dragen?
Dat geldt bijna voor alle steden in Friesland.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:02 schreef Karzai het volgende:
Een stad , ja het heeft stadsrechten met meer koeien dan mensen
[ afbeelding ]
Ik doe mee het stofzuigen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag de ochtend zo beginnen met het opzuigen van honderden kleine kraaltjes. De jongste heeft een bakje laten vallen.
stoffer en blik gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag de ochtend zo beginnen met het opzuigen van honderden kleine kraaltjes. De jongste heeft een bakje laten vallen.
Snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:06 schreef Karzai het volgende:
Ik houd niet zo van lange stukken rijden, en dit is ook gezelliger
Precies. Eigen verantwoordelijkheid dragen.quote:
En over een paar jaar kom je ze dan nog steeds tegen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
dat niet alleen, dan kunnen de kraaltjes ook weer gebruikt wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Eigen verantwoordelijkheid dragen.
Het zijn geen glitters toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En over een paar jaar kom je ze dan nog steeds tegen waarschijnlijk.
nee, die vind je 10 jaar later nogquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn geen glitters toch?
Waar ga je nu heen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Ga de airco maar aan doen. moet hier opruimen en schoonmaken. Hoef gelukkig maar weinig te pakken voor mijn koffer deze keer
nee japan ging ook goedquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel haar winterjas aan moet.
ja datquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar leuk, ga je ff je vastgoed langs en bij tante op de koffie?
Zwaar leven.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik binnen een paar maanden nog een keer moet
Verstandig, de belasting op de overwaarde gaat enorm omhoog vanaf 2027.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn geen glitters toch?
Glitters zijn een levenslange strafquote:
oh over die europa belasting heb ik niets gehoordquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verstandig, de belasting op de overwaarde gaat enorm omhoog vanaf 2027.
Verder vanaf 2027 gaan burgers in NL rechtstreeks belasting aan de EU betalen.
De ETS2 belasting. Die loopt ook nogal op.
Totdat je in de bijstand komt, dan heb je een probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
Het is belastingtechnisch juist voordeliger om een woning te hebben ipv spaargeld
Belastingtechnisch is het nog voordeliger het geld uit te geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
Het is belastingtechnisch juist voordeliger om een woning te hebben ipv spaargeld
ja maar das weer een totaal andere situatiequote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat je in de bijstand komt, dan heb je een probleem.
Jepsquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Belastingtechnisch is het nog voordeliger het geld uit te geven.
Ik hoef gelukkig niet iedere dag ergens uit te eten. Zou echt moeite hebben om te kiezen steeds.quote:
Denk bijna niemand niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh over die europa belasting heb ik niets gehoord
Ja, echt hoor. Ooit eens een kerstkaart ontvangen met glitters. Echt vele jaren later had ik opeens glitters op mijn handen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Glitters zijn een levenslange straf![]()
.
Precies!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
aan ledlampjes, kites en sushi
wat voor belasting is het dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk bijna niemand niet.
Wordt niet echt nieuws voor gemaakt
Knettergek zijn zequote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verstandig, de belasting op de overwaarde gaat enorm omhoog vanaf 2027.
Verder vanaf 2027 gaan burgers in NL rechtstreeks belasting aan de EU betalen.
De ETS2 belasting. Die loopt ook nogal op.
Gisteren dit gekozenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet iedere dag ergens uit te eten. Zou echt moeite hebben om te kiezen steeds.
Als je in Nederland bent, kun je deze stream kijken als je Thais eten mist:quote:
Amaquote:
Ik ben het nieuws een beetje zat.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
Wel lekker trouwens dat twee nucleair bewapende landen elkaar met ballistische raketten bestoken. Dat is echt totale waanzin.
Doe de groetjes aan Marc Couckequote:
Er is bijna geen leuk nieuws meer.quote:
Oorlogje hier, Oorlogje daarquote:
Hoi jijquote:
hmm heb je de link. kan hem niet openen want moet inloggenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent, kun je deze stream kijken als je Thais eten mist:
Bekijk deze YouTube-video
ESF week volgende week. Daar kunnen we mee vermaken + Fuck The EBUquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is bijna geen leuk nieuws meer.
Daarom zat ik met een big smile te kijken naar de 5 welpen van een cheeta in de Beekse Bergen
Waarom moet je inloggen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb je de link. kan hem niet openen want moet inloggen
Geen idee , krijg sinds een paar dagen ditquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom moet je inloggen dan?![]()
![]()
www.youtube com/watch?v=vQsur9_CMjI
Even een puntje achter youtube toevoegen.
Stuur een plaatje van een bitterbal op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee , krijg sinds een paar dagen dit
[ afbeelding ]
Ik ben een snack , geen bot
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee , krijg sinds een paar dagen dit
[ afbeelding ]
Ik ben een snack , geen bot
ja anders kom ik niet op fokquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is niet best. Surf je via een VPN?
Per burger?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een co2 belasting. Zo’n 3000-5000¤ per jaar extra
Kan Danny of Breuls niet even fixen voor je.quote:
Vanaf 2027 dubbele belasting voor dieseltrucksquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee per gezin.
Of per burger met huis en auto
Zelfs de Trump Show wordt steeds minder grappigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ESF week volgende week. Daar kunnen we mee vermaken + Fuck The EBU![]()
Verder hebben de dagelijkse clownshow van Trump
Snap ik wel met al die rare lettertjesquote:
https://www.businessinsid(...)ociaal-klimaatfonds/quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanaf 2027 dubbele belasting voor dieseltrucks
Op dit moment wordt de uitstoot aan de uitlaat nog niet belast, maar dat gaat vanaf 2027 veranderen. Er komt namelijk een tweede versie van het ETS, genaamd ETS2. Dit vormt een aanvulling op het algemene Europese Emissiehandelssysteem en richt zich specifiek op vervoer.
ik ben gewoon een nederlanderquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, logisch, FOK! volgt gewoon het strenge asielbeleid van Faber.
ja die zijn altijd een beetje elitairquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een bal en geen burger.
Ik nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de complete chaos van de neergestorte satelliet gemist
Chaos?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding is waarschijnlijk ergens bij Australië neergekomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Zal wel ergens in het grote niets zijn neergestort en niemand die het heeft gezienquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
https://image.parool.nl/2(...)ebat-over-de-lintjes
Dit verhaal https://www.nu.nl/opmerke(...)d-neer-op-aarde.htmlquote:
hmm maar niet wandelen vandaag grmblquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit verhaal https://www.nu.nl/opmerke(...)d-neer-op-aarde.html
Maar dan mag ik geen hapjesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm maar niet wandelen vandaag grmbl
Die zal ik straks wel op m'n hoofd krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit verhaal https://www.nu.nl/opmerke(...)d-neer-op-aarde.html
Je kunt wel zien welk traject het ding volgt, maar je kunt niet live zien of-ie al in de atmosfeer is. Waarschijnlijk ligt-ie al in zee ergens, anders hadden we wel allerlei filmpjes gezien.quote:
ohquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt wel zien welk traject het ding volgt, maar je kunt niet live zien of-ie al in de atmosfeer is. Waarschijnlijk ligt-ie al in zee ergens, anders hadden we wel allerlei filmpjes gezien.
Bedrijven die je energie leveren en co2 uitstoten moeten rechten kopen voor de co2.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh over die europa belasting heb ik niets gehoord
Vandaag komt-ie verder niet over Nederland als-ie nog in de ruimte is. Hij kwam eerder vanochtend wel echt recht over Rotterdam.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar stel je voor dat dat je ding op je hoofd krijgt. Kan je niet een dag zonder hapjes?
quote:
Okquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke stomme vraag![]()
Nou volgens recce kan je gewoon naar buiten
Ik zit in de klimhal.quote:
Wij zijn inmiddels veiligquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oken mocht die toch op mijn hoofd neerstorten mag je hem de schuld geven
Jepquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En over een paar jaar kom je ze dan nog steeds tegen waarschijnlijk.
Met xylomethazoline erin wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie het idee dat neusspray werkt? Ik heb dat al 10.000 jaar niet meer gekocht.
https://www.kruidvat.nl/k(...)ml-neusspray/p/18087 moet ik deze kopen?quote:
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)ml-neusspray/p/18087 moet ik deze kopen?
Oh voor die prijs is dat het proberen ook wel waard. Thanks!quote:
Ik heb me voorgenomen om aankomende week weer te beginnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat ga je ook weer eens sporten? Anders ben je binnenkort Dikkie Dik.
Veel beter.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit in de klimhal.
Hebben ze je toch nog goed aan het werk gezet? Dan mag je wel blij zijn dat je het overuren kan noemen.
Dat concept bestaat voor mij niet. Enige toeslag die ik nog heb is als ik ‘s nachts aan het werk moet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Veel beter.
Ja... wordt waarschijnlijk 9 overuren.
Rustig aan beginnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om aankomende week weer te beginnen.
Gewoon VIESDIK worden zoals ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om aankomende week weer te beginnen.
Ik ben met warmte en zonnig weer juist veel meer gemotiveerd dan met druilerig kutweer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die warmte gaat dat ook niet zo heel lastig zijn
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiërquote:
Sinds die meet in Utrecht heb je dan aardig doorgegeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiër
Oh nou ik had dinsdag verlof en ik streep dat denk ik gewoon even tegen elkaar weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat concept bestaat voor mij niet. Enige toeslag die ik nog heb is als ik ‘s nachts aan het werk moet.
"liever (te) dik in de kist, dan een feestje gemist"quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiër
Slechte deal.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou ik had dinsdag verlof en ik streep dat denk ik gewoon even tegen elkaar weg.
Dan is dat ook weer opgelost.
Toen zat ik op 235 dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds die meet in Utrecht heb je dan aardig doorgegeten.
Elke dag is een feestje. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
"liever (te) dik in de kist, dan een feestje gemist"
Je zag wel helemaal achterin verstopt met je harem. Dus dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen zat ik op 235 dus dat valt wel mee.
Ik probeerde zo ver mogelijk weg te zitten van iedereen zodat ik minder op viel. En de harem is nodig zodat ik minder dik lijk. Want dan zitten er 5 vrouwen omheen om dat te verbergenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zag wel helemaal achterin verstopt met je harem. Dus dat zou goed kunnen.
Dat zeker, maar in een behoorlijk warme sportschool ga je daardoor ook iets minder tot het gaatje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben met warmte en zonnig weer juist veel meer gemotiveerd dan met druilerig kutweer.
Hebben ze geen airco bij jou in de sportschoolquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker, maar in een behoorlijk warme sportschool ga je daardoor ook iets minder tot het gaatje.
Ik heb m'n twijfels. Al is de kans wel aanwezig dat het er zonder airco afgelopen zomer onbegaanbaar heet was geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco bij jou in de sportschool
Lamme tak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hing als een luiaard een uur aan een tak?
Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar misschien ook maar eens halen vandaag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker een jalapeno stokbrood en een maisdesem brood gehaald voor de lunch. Smullen
Ook nog even een rozenfrisdrank en een gember frisdrank van Fentimans, omdat in de bonus.
De rozenfrisdrank is lekker fris en luchtig. Lekker op zo'n zonnige dag. De gember is wat meer aanwezig, vrij prominente smaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar misschien ook maar eens halen vandaag.
Ik ga naar een luxe strandquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk weinig mensen met broccolihaar vandaag op het strand.
met je japanse zonnebrand?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ook maar even smeren anders kom ik gekookt terug
Tofquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:49 schreef mschol het volgende:
het is Nederlandse dag van de Teckel in het dorp
Je Schotland tripje?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu zit de hele gate vol met mensen voor de vlucht naar München van 11.05. Ik vertrek pas om 12.25. Maar ben vast niet de enige die straks blijft zitten.
Wel al 3730 stapjes want ja Schiphol is nou eenmaal groot.
leuk flesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu zit de hele gate vol met mensen voor de vlucht naar München van 11.05. Ik vertrek pas om 12.25. Maar ben vast niet de enige die straks blijft zitten.
Wel al 3730 stapjes want ja Schiphol is nou eenmaal groot.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Teckels zijn eigenlijk ontsnapte frikadellen op pootjes ontsnapt uit Frituurland.
Dat klinkt als iemand die probeert te verbloemen dat ze de deur achter zich open heeft laten staan toen ze zelf uit Frituurland ontsnapte.quote:
boodschappen doen zichzelf nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon binnen blijven als een echte FOK!er.
Nee Faeröer deze keer. Schotland komt pas in september.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballen zijn de gepaneerde teelballetjes van de reus Grote Snack uit Frituurland.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die probeert te verbloemen dat ze de deur achter zich open heeft laten staan toen ze zelf uit Frituurland ontsnapte.
Faeröer, als daar een kip omkukelt dan komt het in de krant.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Faeröer deze keer. Schotland komt pas in september.
Staat er toch naast op het papierquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballen zijn de gepaneerde teelballetjes van de reus Grote Snack uit Frituurland.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 @ 07:58 schreef ToT het volgende:
Vanwege die bitterballen die in het trapgat hangen, zou ik 'm zo willen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Faeröer deze keer. Schotland komt pas in september.
man man manquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat er toch naast op het papier
o p en dan een omgevallen u.
Dat is de uitzondering. Maar dan moet de buitentijd wel beperkt blijven, dus bij voorkeur met de auto.quote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ongerelateerd, hoe zet je iets op ebay?
Uhuh, "ongerelateerd".quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
het is geen ruimtevaartuig dat hij er op wil zettenquote:
Ik bevestig of ontken niets. Maar een mens moet iets in deze woningmarkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhuh, "ongerelateerd".
Je hebt dat ding gewoon gevonden en wil er rijk van worden
UitStraling? Gewoon aan een boom binden, geeft niemand een stuiver voorquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Snap ik. Het is je gegund.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bevestig of ontken niets. Maar een mens moet iets in deze woningmarkt.
Netwerken, vanmiddag beginnen, heb je maandag een huis.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bevestig of ontken niets. Maar een mens moet iets in deze woningmarkt.
Ik ben te behulpzaam.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
De grap is veel minder goed als de post erboven het al weg heeft gegeven.
Op dat plaatje met de berekeningen stond er een opvallend kruisje op Ierland....quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Echt niemand heeft enig idee waar dat ruimtevaartuig is neergestort.
Dan daar dus in ieder geval niet. Die zijn afgekruist.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat plaatje met de berekeningen stond er een opvallend kruisje op Ierland....
Nou dan vinden ze hem woensdag wel een keertjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat plaatje met de berekeningen stond er een opvallend kruisje op Ierland....
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netwerken, vanmiddag beginnen, heb je maandag een huis.
dat de zon even met de rug naar je toe gaat schijnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Als de zon straks even draait kan ik nog even lekker in de tuin zitten.
Nee dat ik in de schaduw zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat de zon even met de rug naar je toe gaat schijnen?
Dat haar wens in vervulling gaat, de zon heel even om de aarde draait, waarna hij door zijn eigen momentum zichzelf ons zonnestelsel uitslingert om nooit meer terug te keren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat de zon even met de rug naar je toe gaat schijnen?
Gemini is een stuk beter.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag ChatGPT voor een goede naam voor een variable dat alfabetisch tussen bo en du moet vallen. Wat krijg ik? een lijst met dingen beginnend met b of c, waarvan er een hoop dus voor bo vallen. AI
Ja toch, collega van me stond twee weken geleden een praatje te maken met een vreemde tijdens zijn hond uitlaten (honden waren elkaars gaatjes aan het besnuffelen), waar woon jij? Ja daar maar we willen verhuizen, in de buurt? ja liefst die wijk, ooooh mijn allerbeste vriendin, die is chirurg en alweer zwanger en die woont daar en die hebben een ander huis gekocht, ze moeten alles nog regelen voor hun oude huis, iets voor jou? dingdong, hoi ik ben Henk uit een dorp verderop en ik kom jullie huis kopen, ja staat nog niet te koop joh, kwebbelkwebbelkwebbel gezellie mozzarellie, ok huis gekocht met 4 slaapkamers, een zwembad en een tuin waar je extra grote brontosaurussen kunt kweken.quote:
Na nee. Vanaf 14:00 staat er wel schaduw op mijn terras.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/l/parasols/13027/
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, collega van me stond twee weken geleden een praatje te maken met een vreemde tijdens zijn hond uitlaten (honden waren elkaars gaatjes aan het besnuffelen), waar woon jij? Ja daar maar we willen verhuizen, in de buurt? ja liefst die wijk, ooooh mijn allerbeste vriendin, die is chirurg en alweer zwanger en die woont daar en die hebben een ander huis gekocht, ze moeten alles nog regelen voor hun oude huis, iets voor jou? dingdong, hoi ik ben Henk uit een dorp verderop en ik kom jullie huis kopen, ja staat nog niet te koop joh, kwebbelkwebbelkwebbel gezellie mozzarellie, ok huis gekocht met 4 slaapkamers, een zwembad en een tuin waar je extra grote brontosaurussen kunt kweken.
Moraal van het verhaal, koop een hondje. en laat deze uit met een vriendelijke open blik in je ogen.
Wel naar Frituurland?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik wil niet naar Fantasieland emigreren.
Ja in Belgie hebben ze die wel. Vroeger ook wel eens gaan klimmen daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:35 schreef Karzai het volgende:
Vanalles te doen hier, er is ook een klimwandje citizen
[ afbeelding ]
Dat je gewoon frituursnacks uit de muur kunt trekken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel wennen zijn als ik weer in NL ben.
officieel 1.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt drie huizen, die laatste had je binnen een half dagje geregeld toch?
Werkt hier niet. Ze hebben hun eigen etenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je gewoon frituursnacks uit de muur kunt trekken?
Kun je niet zoiets in Thailand gaan doen?
Is zo'n fat bike niks voor jou?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Crackers met hagelslag![]()
Heb ook geen scooter meer. das wel irritant eigenlijk
Badr Harig denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Springt er meteen iemand achterop natuurlijk.
Het voordeel is dat de doorstroom daar veel hoger is, het nadeel is met 30 andere snacks in een muur moeten wonen, de stookkosten om de kamertemperatuur op 60 graden te houden, en eventueel opgepeuzeld kunnen worden.quote:
het is er gezellig hoor zo met alle snacks in een muurquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de doorstroom daar veel hoger is, het nadeel is met 30 andere snacks in een muur moeten wonen, de stookkosten om de kamertemperatuur op 60 graden te houden, en eventueel opgepeuzeld kunnen worden.
Woont er zo'n smerige kleffe kaassoufflé naast je.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de doorstroom daar veel hoger is, het nadeel is met 30 andere snacks in een muur moeten wonen, de stookkosten om de kamertemperatuur op 60 graden te houden, en eventueel opgepeuzeld kunnen worden.
Waar is ie gebleven?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Crackers met hagelslag![]()
Heb ook geen scooter meer. das wel irritant eigenlijk
Beetje zo'n Japans pod-hotel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is er gezellig hoor zo met alle snacks in een muur
Heb hem aan de vriend van mijn nicht gegeven maar hij zei dat als ik terug kwam ik hem weer kon gebruiken. Dus misschien kan dat nog. Moet ik hem van zoetermeer naar rotterdam rijden. maar het zal wel veel gezeik schelen jaquote:
Oh hier in NL. Ik dacht in Thailand.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hem aan de vriend van mijn nicht gegeven maar hij zei dat als ik terug kwam ik hem weer kon gebruiken. Dus misschien kan dat nog. Moet ik hem van zoetermeer naar rotterdam rijden. maar het zal wel veel gezeik schelen ja
Ik had hem niet zo lang stil kunnen laten staan
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hem aan de vriend van mijn nicht gegeven maar hij zei dat als ik terug kwam ik hem weer kon gebruiken. Dus misschien kan dat nog. Moet ik hem van zoetermeer naar rotterdam rijden. maar het zal wel veel gezeik schelen ja
Je bent hier toch niet zo heel erg lang of wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nee natuurlijk niet. Hier kan je echt niets zonder scooterquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh hier in NL. Ik dacht in Thailand.
wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
niet stiekem die ons zoetermeerders kennen?
3 weken vooralsnogquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent hier toch niet zo heel erg lang of wel?
Ik weet niet in welk snackrijtje ik terecht zou komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is er gezellig hoor zo met alle snacks in een muur
Jij bent duidelijk een bamiblok.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk snackrijtje ik terecht zou komen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een bamiblok.
Ik dacht ook al, waarom zou je die weg doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nee natuurlijk niet. Hier kan je echt niets zonder scooter
Zijn ook liefhebbers voor te vinden hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
Emigreer je naar Frituurland met hoop op een muurvakje met uitzicht, kom je in de vergeten doos viandellen achter in de vriezer terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |