Dit is niet Amsterdamquote:Op zaterdag 10 mei 2025 05:31 schreef Karzai het volgende:
Uitzicht vanaf mijn kamertje
[ afbeelding ]
Op elkaar. Wie die elkaar is, geen idee.quote:
precies..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op elkaar. Wie die elkaar is, geen idee.
Van die mensen die samen dezelfde anwb-kleding dragen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
precies..
klinkt als een ding voor stelletjes
Nee ben met het het busje meegegaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitBen je daar met je nieuwe auto?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van die mensen die samen dezelfde anwb-kleding dragen?
Dat geldt bijna voor alle steden in Friesland.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:02 schreef Karzai het volgende:
Een stad , ja het heeft stadsrechten met meer koeien dan mensen
[ afbeelding ]
Ik doe mee het stofzuigen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag de ochtend zo beginnen met het opzuigen van honderden kleine kraaltjes. De jongste heeft een bakje laten vallen.
stoffer en blik gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag de ochtend zo beginnen met het opzuigen van honderden kleine kraaltjes. De jongste heeft een bakje laten vallen.
Snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:06 schreef Karzai het volgende:
Ik houd niet zo van lange stukken rijden, en dit is ook gezelliger
Precies. Eigen verantwoordelijkheid dragen.quote:
En over een paar jaar kom je ze dan nog steeds tegen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
dat niet alleen, dan kunnen de kraaltjes ook weer gebruikt wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Eigen verantwoordelijkheid dragen.
Het zijn geen glitters toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En over een paar jaar kom je ze dan nog steeds tegen waarschijnlijk.
nee, die vind je 10 jaar later nogquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn geen glitters toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |